Mijjn favorietje van zequote:Op woensdag 22 januari 2020 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit klinkt heerlijk. Ik kwn die hele Lamb niet maar dit vind ik heel erg mooi
Jedi mind tricksquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:25 schreef Voxs het volgende:
Als ik 'CS' zie, wil mijn hoofd het nog altijd weer veranderen naar 'SC'![]()
#utoCossersvergipsingen
Ja tekst is heel mooi ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Even wenne, beetje Talking Heads cross PJ hmm ik vind het wel lekker.
Dat zeiden veel reviews ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Beetje 80's sound. Even wennen wel.
Niet? Oh deze dan:quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit klinkt heerlijk. Ik kwn die hele Lamb niet maar dit vind ik heel erg mooi
Ja! En b-line ook en en en en enquote:
Haha ja...quote:
Ja, mooi ook.quote:
Ik luister eerst die van pullup af en dan deze....wat ik tot nu toe hoor vind ik mooiquote:
Voor we hier de hele sc vol plempen, veel te vinden op yt!quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik luister eerst die van pullup af en dan deze....wat ik tot nu toe hoor vind ik mooi
Moots is toch op het CS, zoeken naar Scrut.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Voor we hier de hele sc vol plempen, veel te vinden op yt!
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh @:TillyB de Universal Durable Finger Ring Phone Holder Sling Grip komt morgen
Nee die laat ze onder een brug ergensquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:52 schreef chufi het volgende:
Is er oppas voor de Aap dan als Sas erbij is ?
owww in dat geval..quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Moots is toch op het CS, zoeken naar Scrut.
De ophaalbrug op het eiland.. knap gevonden..quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die laat ze onder een brug ergens
Album titel : Music to be murdered by, Lenie zal het wel mooi vindenquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Album titel : Music to be murdered by, Lenie zal het wel mooi vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |