50 / 50quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Oh ik dacht dat je erbij was
Nou best ideaal en je verkering staat ook niet opeens voor je deur onverwachtsquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Flinke reis steeds. Veel lezen of lekker naar buiten staren? Wat heerlijk trouwens, steeds boot en het eiland zien liggen en de zeelucht/wad
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou best ideaal en je verkering staat ook niet opeens voor je deur onverwachts
Je hebt het over vroegah.quote:
Scrut zal 'm leuk vinden denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:30 schreef Voxs het volgende:
ha zelfs met koppel op het strand
I'm on a train to you, it's just not fast enough..
Hahaquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Scrut zal 'm leuk vinden denk ik.
Ik luister altijd graag naar Lambquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haha
En dan deze er achter aan ( je hoeft niet te klikken Lyzle, als is deze heel mooi, minder knauw in de stem, prachtige opbouw)
zo genoeg romantiek de chat in gegooid
quote:
haquote:
Scrut is te normaal om gevaar te lopenquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:36 schreef mootie het volgende:
Ja, boeien allemaalis Scrut nou levend van het Cs gekomen?
We wachten nog op appje. Maar ik denk het wel, want Sas is bij hemquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:36 schreef mootie het volgende:
Leuk, ik heb ze een keer op een festival gezien.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
haIk ook. Zag ze twee keer live ook. Geweldig! Al was het in Paradiso maar kort, want ze kon niet verder ivm stemproblemen/ziekte.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haha
En dan deze er achter aan ( je hoeft niet te klikken Lyzle, als is deze heel mooi, minder knauw in de stem, prachtige opbouw)
Met z'n nieuwe pattas valt niemand hem lastigquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:36 schreef mootie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Drum&Rythm misschien? Járen geleden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk, ik heb ze een keer op een festival gezien.
Weet niet precies meer waar
Ik wist dat je die mooi zou vinden!quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Met z'n nieuwe pattas valt niemand hem lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die leipe scrut flavour
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Dit klinkt heerlijk. Ik kwn die hele Lamb niet maar dit vind ik heel erg mooiquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:34 schreef Voxs het volgende:
Haha
Even wenne, beetje Talking Heads cross PJ hmm ik vind het wel lekker.quote:
Beetje 80's sound. Even wennen wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |