quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij mag binnenkort weer van alles Spaans eten in Sevilla
Ow ik ga ook naar Spanjequote:Op woensdag 22 januari 2020 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij mag binnenkort weer van alles Spaans eten in Sevilla
Ik heb een speciale tortilla panquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lekker! In Spanje eens een echt lekkere gegeten. Thuis werd het zooi
Handigquote:
Handig! Ik maakte het toen in een springvorm en die ging dan de oven in.quote:
Das geen Spanje toch ?quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik ga ook naar Spanje
In juni een lang weekend met mijn zussen naar Ibiza, een cadeautje van mijn zwager
Hij is the wrong kind of creepy! Niet hmmm interesting oddly psycho-but harmless creepy, maar possessive childish manipulative creepy.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
JIJ OOK WAAROM TREKT JE DAT NIET AAN DAN
Ja dat klopt welquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij is the wrong kind of creepy! Niet hmmm interesting oddly psycho-but harmless creepy, maar possessive childish manipulative creepy.
Leuk!quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik ga ook naar Spanje
In juni een lang weekend met mijn zussen naar Ibiza, een cadeautje van mijn zwager
Nog even uit gaan zoeken dan of ik Spaanse pesetas moet regelen.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:26 schreef Deisyy het volgende:
Deze ziet er ook smakelijk uit! https://culinairebagage.b(...)rizo-en-paprika.html
Trekkend topic ditquote:
Kun je ook daar kopen, zijn daar goedkoperquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog even uit gaan zoeken dan of ik Spaanse pesetas moet regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |