Dat vind ik een heel goed punt!quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zeggen friet, dus dat kan genegeerd worden.
Ik vind appelmoes echt voor kinderen, zo ontzettend goed. Zou dus prima passen bij mijn kindermenu, maar ik pas.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar dan komen de patatjes tegen de appelmoes aan
Vast het idee van 'groente..alwelja fruit is ook goed..dan lijkt het nog gezond)
Dat zou dan heel papperig worden samen met de puree. Compote vind ik soms wel lekker.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind appelmoes echt voor kinderen, zo ontzettend goed. Zou dus prima passen bij mijn kindermenu, maar ik pas.
Je zit ons toch niet bang te maken hè?quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Dikste pak sneeuw(na 79 dan) was hier op 2 maart, nog geen lente maar wel bijna en laat in de winter.
Die dikke plakken ijzel waardoor iedereen gestrand thuis moet blijven zijn meestal ook pas aan het einde van de winter
Voorlopig is er nog geen enkel teken dat er iets van ijs of sneeuw aanzit te komenquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit ons toch niet bang te maken hè?
Ben je bang voor sneeuw?quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit ons toch niet bang te maken hè?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het tortilla recept van chufi.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat zou dan heel papperig worden samen met de puree. Compote vind ik soms wel lekker.
En lekkerbek, doperwten zijn lekker hoor
Ja van aardappels, ui, knoflook en ei en zeer goed gelukt deze keerquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh hier loop ik wel warm voorTortilla zelf gemaakt?
Ontzettend goed?quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind appelmoes echt voor kinderen, zo ontzettend goed. Zou dus prima passen bij mijn kindermenu, maar ik pas.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja van aardappels, ui, knoflook en ei en zeer goed gelukt deze keer
Dat doet mij deugd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Voorlopig is er nog geen enkel teken dat er iets van ijs of sneeuw aanzit te komen
Ja, en voor kouquote:
Lekker! In Spanje eens een echt lekkere gegeten. Thuis werd het zooiquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:19 schreef drakin het volgende:
Kilometers gelopen door de sneeuw toen die tot de knieen kwam, en overal gave sneeuwpoppen gezien, kangeroos, beren, man en vrouw in leuk standje etc...
Sneeuw was leukquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:19 schreef drakin het volgende:
Kilometers gelopen door de sneeuw toen die tot de knieen kwam, en overal gave sneeuwpoppen gezien, kangeroos, beren, man en vrouw in leuk standje etc...
Ik ga het ook weer eens maken, een tijdje geleden maakte ik weleens met vis en tomaat, maar inmiddels al een poos niet meer gegeten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
In de sneeuw?quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:19 schreef drakin het volgende:
Sneeuw hoeft het niet voor te vriezen, vormt zich vaak het beste bij een paar graden boven nul.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet mij deugd.
[..]
Ja, en voor kou
Jij mag binnenkort weer van alles Spaans eten in Sevillaquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:19 schreef pullup het volgende:
[..]Ik heb mijn spulletjes al in huis maar dat klinkt meteen al goed
sneeuwpoppenquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij mag binnenkort weer van alles Spaans eten in Sevilla
Ow ik ga ook naar Spanjequote:Op woensdag 22 januari 2020 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij mag binnenkort weer van alles Spaans eten in Sevilla
Ik heb een speciale tortilla panquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lekker! In Spanje eens een echt lekkere gegeten. Thuis werd het zooi
Handigquote:
Handig! Ik maakte het toen in een springvorm en die ging dan de oven in.quote:
Das geen Spanje toch ?quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik ga ook naar Spanje
In juni een lang weekend met mijn zussen naar Ibiza, een cadeautje van mijn zwager
Hij is the wrong kind of creepy! Niet hmmm interesting oddly psycho-but harmless creepy, maar possessive childish manipulative creepy.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
JIJ OOK WAAROM TREKT JE DAT NIET AAN DAN
Ja dat klopt welquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij is the wrong kind of creepy! Niet hmmm interesting oddly psycho-but harmless creepy, maar possessive childish manipulative creepy.
Leuk!quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik ga ook naar Spanje
In juni een lang weekend met mijn zussen naar Ibiza, een cadeautje van mijn zwager
Nog even uit gaan zoeken dan of ik Spaanse pesetas moet regelen.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:26 schreef Deisyy het volgende:
Deze ziet er ook smakelijk uit! https://culinairebagage.b(...)rizo-en-paprika.html
Trekkend topic ditquote:
Kun je ook daar kopen, zijn daar goedkoperquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog even uit gaan zoeken dan of ik Spaanse pesetas moet regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |