Nu moet het wel duidelijk zijnquote:
Ja precies, waarom zou je dan twijfelen het normaal zijn van de rest hierquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben de maatstaf voor alles.
Kuddos voor de moordenaar. Heeft daadwerkelijk nagedacht over waar laat ik het lijk. Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Wow Tanja Groen misschien gevonden, begraven in een graf wat gedelfd was voor een begrafenis de dag erna, wel slim bedacht
quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kuddos voor de moordenaar. Heeft daadwerkelijk nagedacht over waar laat ik het lijk. Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.
Ja die zin van mij ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat kwam een beetje creepy over he?
Zekers. Volgens mij heb ik het verkeerde beroep gekozenquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou ja zo bedoelde ik het ook niet, maar wel fascinerend
behoorlijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie is/was Tanja Groen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Wow Tanja Groen misschien gevonden, begraven in een graf wat gedelfd was voor een begrafenis de dag erna, wel slim bedacht
Een studente die vermist was na een ontgroeningsavond in de jaren 90 ergensquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben heel lief. Ik fantaseer alleen over mensen moorden. Ik zal het nooit echt doen en anders zou ik het gewoon steeds uitstellen.
Daarom naai ik zo graag, kan je nog wat steken
O dat werd tijd dat ze gevonden werd dan, moordenaar is vast intussen ook niet meer te vindenquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een studente die vermist was na een ontgroeningsavond in de jaren 90 ergens
quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Jullie zijn veilig op een paar na
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Durf je nog naar de meet te komen?quote:
Ja hoor, ik duik achter oma en dr tas, dan durft niemand in de buurt te komen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Durf je nog naar de meet te komen?
Ik zou eerst seizoen 1 kijken hoorquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
kijk nu Sex Education Seizoen 2 op Netflix
Ik zou helemaal niet kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou eerst seizoen 1 kijken hoor
Te laatquote:
Hoeveel secondequote:Op woensdag 22 januari 2020 13:55 schreef D. het volgende:
Waar kan ik een kort filmpje uploaden om delen?
Ja dat is wel een Fok mankementjequote:Op woensdag 22 januari 2020 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
YouTube is wel het handigst om hier te delen
Ah, ik hoopte op een manier net als een fotootje delen. Klik plak dusquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dan zou ik gewoon een ano youtube maken
bestaat die nog eigenlijk?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:20 schreef D. het volgende:
Fotoemmer kon het wel meen ik, maar dat werkt niet meer
owquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit inmiddels een half uur op dat filmpje te wachten
Zit er geluid bij?quote:
Ja, de radio staat aanquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit er geluid bij?Ik zit op mijn werk en dan is het altijd wel spannend om een filmpje aan te klikken op mijn telefoon.
Bewegen is gezondquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:35 schreef mario390 het volgende:
in italien grande fratello vip sportet ook de 75jarige vrouw bij de Gymnastik met
Goed zoquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een volume knop op
Wat een gedoe he.. VPN uit voor dat en dan weer aan voor dat ... tis en blijft een gedoe ..quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor de brasil stream moet ik vpn uitmaken
ja laatste jaar had ik de officiele stream deze list vor vlc player moet ik nog wachtenquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een gedoe he.. VPN uit voor dat en dan weer aan voor dat ... tis en blijft een gedoe ..
OK, maar ook die veranderden telkens weer ..quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja laatste jaar had ik de officiele stream deze list vor vlc player moet ik nog wachten
Pciesquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit inmiddels een half uur op dat filmpje te wachten
quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Gesprek goed verlopen met de leidinggevende een aantal concrete afspraken gemaakt.
Dus
Beter.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Gesprek goed verlopen met de leidinggevende een aantal concrete afspraken gemaakt.
Dus
Ik denk een post op het nws subforum kunnen niks hebben daar denk ikquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat was dat voor raadselachtige ban dan weer?
Houden zoquote:
Primaquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus
Zat je daar ook te vertellen over je horrorboek?quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk een post op het nws subforum kunnen niks hebben daar denk ik
Ahquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk een post op het nws subforum kunnen niks hebben daar denk ik
Mooi zo ienie, weer met goede moed verder!quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus
En dansenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi zo ienie, weer met goede moed verder!
We kunnen beter lekker eenkennig in 40+ blijven, af en toe hier een nieuw topic openen is al spannend genoeg.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Wij kunnen eigenlijk ook niet over Fok gaan zwerven altijd ellende
Nee ik moet hier maar blijven anders hen ik straks weer een banquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Wij kunnen eigenlijk ook niet over Fok gaan zwerven altijd ellende
quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee ik moet hier maar blijven anders hen ik straks weer een ban
Nou topics openen heb ik niet zo'n moeite meequote:Op woensdag 22 januari 2020 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen beter lekker eenkennig in 40+ blijven, af en toe hier een nieuw topic openen is al spannend genoeg.
Gelukkig gaat ze er niet op zittenquote:
quote:
Nog een uurtje of 1.5...je kunt hetquote:
Oja, toevallig welquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
is de film niet van het bankstel?
Gelukkig ga ik meestal van het minst negatieve uit, anders had je nu een SC vol herrie gehadquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:22 schreef pullup het volgende:
[..]Ik dacht al dat ik erbij had moeten zetten dat het dat blondje uit je gif betrof
Dat is handigquote:
is dat jouw kamerT ook? fijne kleuren welquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna dezelfde kleur als de mijnese volgens mij
[ afbeelding ]
Niet lullen maar poetsen schrijven.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb wel weer verhaal lijnen en een nieuw karakter ondertussen voor in mijn boek
Ik heb YT al opgestartquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna dezelfde kleur als de mijnese volgens mij
[ afbeelding ]
Ojaquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat doe ik toch niet ik tik de inhoud in
Ik ben bezig met een paketjes bezorger die elke avond om zes uur aan de deur staatquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet lullen maar poetsen schrijven.
Net gemetamorfeerd, ik ben er blij mee.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
is dat jouw kamerT ook? fijne kleuren wel
Ja erg mooi fijne kleurenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net gemetamorfeerd, ik ben er blij mee.
Het moet wel een beetje geloofwaardig blijven BDSquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een paketjes bezorger die elke avond om zes uur aan de deur staat
Is ie straks ook verkrijgbaar als luisterboek?quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een paketjes bezorger die elke avond om zes uur aan de deur staat
Wel als ze uit een andere demensie komenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje geloofwaardig blijven BDS
iedereen weet dat die nooit zo stipt zijn
Met pakjes?:oquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga dat wel proberenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:31 schreef D. het volgende:
[..]
Is ie straks ook verkrijgbaar als luisterboek?
Ik heb een houten eettafel, dressoir en nog een hoge kast, dus vond dat zwarte juist wel een passende afwisseling.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Op die salontafel na dan iets van hout had leuker geweest
Hij is nog niet de trap af gekomen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo hey mijn wasmachineik durf niet te gaan kijken boven ietsjes te vol weer
Dan zou ie beneden kunnen kijken hequote:Op woensdag 22 januari 2020 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is nog niet de trap af gekomen?
Niet als de wasmachine op zolder staatquote:
Hm, nou, vooruitquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet als de wasmachine op zolder staat![]()
Beetje wel jaquote:MrsL smiley, vind ik dat.
What did you do?quote:
Komt goed...quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:38 schreef D. het volgende:
56%.....
duurt lang...
Ja, lang is ook relatief
Dat nog net niet, maar je zou er bang van wordenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is nog niet de trap af gekomen?
Vooruit maar danquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een houten eettafel, dressoir en nog een hoge kast, dus vond dat zwarte juist wel een passende afwisseling.
Als het je niet aanstaan haal ik natuurlijk zo houten tafeltjes.quote:
Jup humor is de bedoeling maar ook een beetje marcaber somsquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:44 schreef Voxs het volgende:
Ik kan niet wachten op @:Boondocksaint 's boek! Heerlijke absurdistische karakters.
Wanneer kunnen we je eerste verhaal verwachten?quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jup humor is de bedoeling maar ook een beetje marcaber soms
Ja, leuke combi. Je karakters zijn leuk.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jup humor is de bedoeling maar ook een beetje marcaber soms
Nietusquote:
I know, die worden ook oudquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Terry Jones van Monty Python is overleden.
Ik heb alleen nog maar verhaal lijnen en karaktersquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we je eerste verhaal verwachten?
Awww, ja die worden ook al oudquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Was ie al oud?quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Dan heb je een mooie aankoop gedaan.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:48 schreef Voxs het volgende:
Tevens in de hemel met het arriveren van een ander boek
[ afbeelding ]
Normaal +- 80 euro, nu voor 35,- tweedehands, maar ongelezen.
Ik heb nog een schrijfprogramma als je geïnteresseerd bent. Scrivener. Voor op de pc.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar verhaal lijnen en karakters
Ja heel blij mee. Nu de andere delen nogquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je een mooie aankoop gedaan.
77 jaar is hij geworden.quote:
Die is wel goed gekeurdquote:
Ik ga het schrijven in de vorm dat als iemand een dagboek bijhoudquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, leuke combi. Je karakters zijn leuk.
De jouwe is grijzer en donkerder volgens mij.quote:
als je daar ook op zo'n manier aan kan komen zou wel mooi zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja heel blij mee. Nu de andere delen nog
Leuke vormquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga het schrijven in de vorm dat als iemand een dagboek bijhoud
Ik ben fan van de katquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Leuk!quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zou kunnen, jouwe was nogal klein voor vergelijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De jouwe is grijzer en donkerder volgens mij.
Mijn bank is best grootquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
Zou kunnen, jouwe was nogal klein voor vergelijk
Ik hoop het wel, want het zijn er 9. Allemaal werk van Sargent. *kwijl*quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
als je daar ook op zo'n manier aan kan komen zou wel mooi zijn.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De jouwe is grijzer en donkerder volgens mij.
Als het klaar is dan gaan we het vet promotenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:55 schreef D. het volgende:
Ik vind wel dat BDS' boek minstens zoveel aandacht verdient als dat van..eh..dinges, Stefan
Stefan tepelepta is een lulquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:55 schreef D. het volgende:
Ik vind wel dat BDS' boek minstens zoveel aandacht verdient als dat van..eh..dinges, Stefan
Misschien eens een dagje naar Deventer gaan?quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja heel blij mee. Nu de andere delen nog
Tenzij die kat sterft natuurlijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het klaar is dan gaan we het vet promoten
Zover zijn we nog niet ik ben bezig met verhaal lijnen en karaktersquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:55 schreef D. het volgende:
Ik had het over de bankquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Zo en dan speeltjes in dr bek pakken
Dat is een idee.. maar tweedehands zijn ze best lastig te vinden. Deze kwam uit België.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien eens een dagje naar Deventer gaan?
Ow dan heb je er nog een klus aan om ze te verzamelen en dan het liefst in zo nieuw mogelijke staat natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, want het zijn er 9. Allemaal werk van Sargent. *kwijl*
Marktplaatsen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is een idee.. maar tweedehands zijn ze best lastig te vinden. Deze kwam uit België.
Het was natuurlijk ook passen en metenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie dan op zo'n klein fotootje past
Zeker weten! Aankondigingen in hoofdletters enzo.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het klaar is dan gaan we het vet promoten
Je moet er gewoon tegenaan lopen. De aanhouder wintquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is een idee.. maar tweedehands zijn ze best lastig te vinden. Deze kwam uit België.
Ik zie het voor mequote:Op woensdag 22 januari 2020 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was natuurlijk ook passen en meten
Ik heb in mijn tas dus echt altijd een rolmaatquote:
Naja, dat is in Limburgquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:00 schreef mazaru het volgende:
Dit is trouwens niet de afspraak. Ik lees overal dat er geen winter komt![]()
[ afbeelding ]
Schaatsenquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:00 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet er gewoon tegenaan lopen. De aanhouder wint
Ik heb een...quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb in mijn tas dus echt altijd een rolmaat
Dat is Limburg, dat telt niet meequote:Op woensdag 22 januari 2020 16:00 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
3 totaalquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het over de bank
En D. heeft poesjes.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:03 schreef Voxs het volgende:
Ik zit nog in mijn uit-bed-rol-kloffie ..
Luie dagquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:03 schreef Voxs het volgende:
Ik zit nog in mijn uit-bed-rol-kloffie ..
Het is wit en koud en binnen de Nederlandse grenzen. Ik vind het onacceptabelquote:
Weinigquote:
Neequote:
Ze zeggen friet, dus dat kan genegeerd worden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is wit en koud en binnen de Nederlandse grenzen. Ik vind het onacceptabel
quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zeggen friet, dus dat kan genegeerd worden.
Ehm.....jaquote:
Je zit verkeerde signalen af te geven met je outfit.....of ik doe verkeerde aannames.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
NeeHele dag gewerkt aan een portret.
Soms komt het in de lentequote:Op woensdag 22 januari 2020 16:00 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Kindermenu hier, aardappelpuree, doperwtjes, lekkerbek.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:06 schreef Voxs het volgende:
Wat eten we vandaag? Iets gezonds én lekkers?
Tartaartjes, heule goede aardappelen ( tenminste volgens de groenteman) en broccoliquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:06 schreef Voxs het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fiets'zequote:
Beidequote:Op woensdag 22 januari 2020 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit verkeerde signalen af te geven met je outfit.....of ik doe verkeerde aannames.
Eet smakelijk zo! Dat is mij te kinderquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kindermenu hier, aardappelpuree, doperwtjes, lekkerbek.
Lekker!quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Tartaartjes, heule goede aardappelen ( tenminste volgens de groenteman) en broccoli
Klopt, ik heb weleens sneeuw op mijn verjaardag |(in april)| gehad.quote:
Met appelmoes?quote:
Ik heb net een salade en een stuk tortilla op.. best wel gezond om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:06 schreef Voxs het volgende:
Gewoon ernaast doen op je bord hoor, anders niet te vretenquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met appelmoes?
(wie heeft bedacht dat dát een goed idee was? Je appelmoes door de mayo lekkend, je frietje koud van die moes)
oh hier loop ik wel warm voorquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb net een salade en een stuk tortilla op.. best wel gezond om eerlijk te zijn
Hij is creepyquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
OH Love Island kijkers![]()
@:TillyB vind lil'l Connor en Sophia nietraar of wah?
Maar dan komen de patatjes tegen de appelmoes aanquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon ernaast doen op je bord hoor, anders niet te vreten
Dikste pak sneeuw(na 79 dan) was hier op 2 maart, nog geen lente maar wel bijna en laat in de winter.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, ik heb weleens sneeuw op mijn verjaardag |(in april)| gehad.
Dat vind ik een heel goed punt!quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind appelmoes echt voor kinderen, zo ontzettend goed. Zou dus prima passen bij mijn kindermenu, maar ik pas.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar dan komen de patatjes tegen de appelmoes aan
Vast het idee van 'groente..alwelja fruit is ook goed..dan lijkt het nog gezond)
Dat zou dan heel papperig worden samen met de puree. Compote vind ik soms wel lekker.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind appelmoes echt voor kinderen, zo ontzettend goed. Zou dus prima passen bij mijn kindermenu, maar ik pas.
Je zit ons toch niet bang te maken hè?quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Dikste pak sneeuw(na 79 dan) was hier op 2 maart, nog geen lente maar wel bijna en laat in de winter.
Die dikke plakken ijzel waardoor iedereen gestrand thuis moet blijven zijn meestal ook pas aan het einde van de winter
Voorlopig is er nog geen enkel teken dat er iets van ijs of sneeuw aanzit te komenquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit ons toch niet bang te maken hè?
Ben je bang voor sneeuw?quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit ons toch niet bang te maken hè?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het tortilla recept van chufi.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat zou dan heel papperig worden samen met de puree. Compote vind ik soms wel lekker.
En lekkerbek, doperwten zijn lekker hoor
Ja van aardappels, ui, knoflook en ei en zeer goed gelukt deze keerquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh hier loop ik wel warm voorTortilla zelf gemaakt?
Ontzettend goed?quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind appelmoes echt voor kinderen, zo ontzettend goed. Zou dus prima passen bij mijn kindermenu, maar ik pas.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja van aardappels, ui, knoflook en ei en zeer goed gelukt deze keer
Dat doet mij deugd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Voorlopig is er nog geen enkel teken dat er iets van ijs of sneeuw aanzit te komen
Ja, en voor kouquote:
Lekker! In Spanje eens een echt lekkere gegeten. Thuis werd het zooiquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:19 schreef drakin het volgende:
Kilometers gelopen door de sneeuw toen die tot de knieen kwam, en overal gave sneeuwpoppen gezien, kangeroos, beren, man en vrouw in leuk standje etc...
Sneeuw was leukquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:19 schreef drakin het volgende:
Kilometers gelopen door de sneeuw toen die tot de knieen kwam, en overal gave sneeuwpoppen gezien, kangeroos, beren, man en vrouw in leuk standje etc...
Ik ga het ook weer eens maken, een tijdje geleden maakte ik weleens met vis en tomaat, maar inmiddels al een poos niet meer gegeten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
In de sneeuw?quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:19 schreef drakin het volgende:
Sneeuw hoeft het niet voor te vriezen, vormt zich vaak het beste bij een paar graden boven nul.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet mij deugd.
[..]
Ja, en voor kou
Jij mag binnenkort weer van alles Spaans eten in Sevillaquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:19 schreef pullup het volgende:
[..]Ik heb mijn spulletjes al in huis maar dat klinkt meteen al goed
sneeuwpoppenquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij mag binnenkort weer van alles Spaans eten in Sevilla
Ow ik ga ook naar Spanjequote:Op woensdag 22 januari 2020 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij mag binnenkort weer van alles Spaans eten in Sevilla
Ik heb een speciale tortilla panquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lekker! In Spanje eens een echt lekkere gegeten. Thuis werd het zooi
Handigquote:
Handig! Ik maakte het toen in een springvorm en die ging dan de oven in.quote:
Das geen Spanje toch ?quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik ga ook naar Spanje
In juni een lang weekend met mijn zussen naar Ibiza, een cadeautje van mijn zwager
Hij is the wrong kind of creepy! Niet hmmm interesting oddly psycho-but harmless creepy, maar possessive childish manipulative creepy.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
JIJ OOK WAAROM TREKT JE DAT NIET AAN DAN
Ja dat klopt welquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij is the wrong kind of creepy! Niet hmmm interesting oddly psycho-but harmless creepy, maar possessive childish manipulative creepy.
Leuk!quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik ga ook naar Spanje
In juni een lang weekend met mijn zussen naar Ibiza, een cadeautje van mijn zwager
Nog even uit gaan zoeken dan of ik Spaanse pesetas moet regelen.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:26 schreef Deisyy het volgende:
Deze ziet er ook smakelijk uit! https://culinairebagage.b(...)rizo-en-paprika.html
Trekkend topic ditquote:
Kun je ook daar kopen, zijn daar goedkoperquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog even uit gaan zoeken dan of ik Spaanse pesetas moet regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |