bestaat die nog eigenlijk?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:20 schreef D. het volgende:
Fotoemmer kon het wel meen ik, maar dat werkt niet meer
owquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit inmiddels een half uur op dat filmpje te wachten
Zit er geluid bij?quote:
Ja, de radio staat aanquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit er geluid bij?Ik zit op mijn werk en dan is het altijd wel spannend om een filmpje aan te klikken op mijn telefoon.
Bewegen is gezondquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:35 schreef mario390 het volgende:
in italien grande fratello vip sportet ook de 75jarige vrouw bij de Gymnastik met
Goed zoquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een volume knop op
Wat een gedoe he.. VPN uit voor dat en dan weer aan voor dat ... tis en blijft een gedoe ..quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor de brasil stream moet ik vpn uitmaken
ja laatste jaar had ik de officiele stream deze list vor vlc player moet ik nog wachtenquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een gedoe he.. VPN uit voor dat en dan weer aan voor dat ... tis en blijft een gedoe ..
OK, maar ook die veranderden telkens weer ..quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja laatste jaar had ik de officiele stream deze list vor vlc player moet ik nog wachten
Pciesquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit inmiddels een half uur op dat filmpje te wachten
quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Gesprek goed verlopen met de leidinggevende een aantal concrete afspraken gemaakt.
Dus
Beter.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Gesprek goed verlopen met de leidinggevende een aantal concrete afspraken gemaakt.
Dus
Ik denk een post op het nws subforum kunnen niks hebben daar denk ikquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat was dat voor raadselachtige ban dan weer?
Houden zoquote:
Primaquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus
Zat je daar ook te vertellen over je horrorboek?quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk een post op het nws subforum kunnen niks hebben daar denk ik
Ahquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk een post op het nws subforum kunnen niks hebben daar denk ik
Mooi zo ienie, weer met goede moed verder!quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus
En dansenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi zo ienie, weer met goede moed verder!
We kunnen beter lekker eenkennig in 40+ blijven, af en toe hier een nieuw topic openen is al spannend genoeg.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Wij kunnen eigenlijk ook niet over Fok gaan zwerven altijd ellende
Nee ik moet hier maar blijven anders hen ik straks weer een banquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Wij kunnen eigenlijk ook niet over Fok gaan zwerven altijd ellende
quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee ik moet hier maar blijven anders hen ik straks weer een ban
Nou topics openen heb ik niet zo'n moeite meequote:Op woensdag 22 januari 2020 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen beter lekker eenkennig in 40+ blijven, af en toe hier een nieuw topic openen is al spannend genoeg.
Gelukkig gaat ze er niet op zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |