Vooruit maar danquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een houten eettafel, dressoir en nog een hoge kast, dus vond dat zwarte juist wel een passende afwisseling.
Als het je niet aanstaan haal ik natuurlijk zo houten tafeltjes.quote:
Jup humor is de bedoeling maar ook een beetje marcaber somsquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:44 schreef Voxs het volgende:
Ik kan niet wachten op @:Boondocksaint 's boek! Heerlijke absurdistische karakters.
Wanneer kunnen we je eerste verhaal verwachten?quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jup humor is de bedoeling maar ook een beetje marcaber soms
Ja, leuke combi. Je karakters zijn leuk.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jup humor is de bedoeling maar ook een beetje marcaber soms
Nietusquote:
I know, die worden ook oudquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Terry Jones van Monty Python is overleden.
Ik heb alleen nog maar verhaal lijnen en karaktersquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we je eerste verhaal verwachten?
Awww, ja die worden ook al oudquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Was ie al oud?quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Dan heb je een mooie aankoop gedaan.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:48 schreef Voxs het volgende:
Tevens in de hemel met het arriveren van een ander boek
[ afbeelding ]
Normaal +- 80 euro, nu voor 35,- tweedehands, maar ongelezen.
Ik heb nog een schrijfprogramma als je geïnteresseerd bent. Scrivener. Voor op de pc.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar verhaal lijnen en karakters
Ja heel blij mee. Nu de andere delen nogquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je een mooie aankoop gedaan.
77 jaar is hij geworden.quote:
Die is wel goed gekeurdquote:
Ik ga het schrijven in de vorm dat als iemand een dagboek bijhoudquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, leuke combi. Je karakters zijn leuk.
De jouwe is grijzer en donkerder volgens mij.quote:
als je daar ook op zo'n manier aan kan komen zou wel mooi zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja heel blij mee. Nu de andere delen nog
Leuke vormquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga het schrijven in de vorm dat als iemand een dagboek bijhoud
Ik ben fan van de katquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Leuk!quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zou kunnen, jouwe was nogal klein voor vergelijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De jouwe is grijzer en donkerder volgens mij.
Mijn bank is best grootquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
Zou kunnen, jouwe was nogal klein voor vergelijk
Ik hoop het wel, want het zijn er 9. Allemaal werk van Sargent. *kwijl*quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
als je daar ook op zo'n manier aan kan komen zou wel mooi zijn.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De jouwe is grijzer en donkerder volgens mij.
Als het klaar is dan gaan we het vet promotenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:55 schreef D. het volgende:
Ik vind wel dat BDS' boek minstens zoveel aandacht verdient als dat van..eh..dinges, Stefan
Stefan tepelepta is een lulquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:55 schreef D. het volgende:
Ik vind wel dat BDS' boek minstens zoveel aandacht verdient als dat van..eh..dinges, Stefan
Misschien eens een dagje naar Deventer gaan?quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja heel blij mee. Nu de andere delen nog
Tenzij die kat sterft natuurlijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het klaar is dan gaan we het vet promoten
Zover zijn we nog niet ik ben bezig met verhaal lijnen en karaktersquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:55 schreef D. het volgende:
Ik had het over de bankquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Zo en dan speeltjes in dr bek pakken
Dat is een idee.. maar tweedehands zijn ze best lastig te vinden. Deze kwam uit België.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien eens een dagje naar Deventer gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |