quote:
Nog een uurtje of 1.5...je kunt hetquote:
Oja, toevallig welquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
is de film niet van het bankstel?
Gelukkig ga ik meestal van het minst negatieve uit, anders had je nu een SC vol herrie gehadquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:22 schreef pullup het volgende:
[..]Ik dacht al dat ik erbij had moeten zetten dat het dat blondje uit je gif betrof
Dat is handigquote:
is dat jouw kamerT ook? fijne kleuren welquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna dezelfde kleur als de mijnese volgens mij
[ afbeelding ]
Niet lullen maar poetsen schrijven.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb wel weer verhaal lijnen en een nieuw karakter ondertussen voor in mijn boek
Ik heb YT al opgestartquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna dezelfde kleur als de mijnese volgens mij
[ afbeelding ]
Ojaquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat doe ik toch niet ik tik de inhoud in
Ik ben bezig met een paketjes bezorger die elke avond om zes uur aan de deur staatquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet lullen maar poetsen schrijven.
Net gemetamorfeerd, ik ben er blij mee.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
is dat jouw kamerT ook? fijne kleuren wel
Ja erg mooi fijne kleurenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net gemetamorfeerd, ik ben er blij mee.
Het moet wel een beetje geloofwaardig blijven BDSquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een paketjes bezorger die elke avond om zes uur aan de deur staat
Is ie straks ook verkrijgbaar als luisterboek?quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een paketjes bezorger die elke avond om zes uur aan de deur staat
Wel als ze uit een andere demensie komenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje geloofwaardig blijven BDS
iedereen weet dat die nooit zo stipt zijn
Met pakjes?:oquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga dat wel proberenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:31 schreef D. het volgende:
[..]
Is ie straks ook verkrijgbaar als luisterboek?
Ik heb een houten eettafel, dressoir en nog een hoge kast, dus vond dat zwarte juist wel een passende afwisseling.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Op die salontafel na dan iets van hout had leuker geweest
Hij is nog niet de trap af gekomen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo hey mijn wasmachineik durf niet te gaan kijken boven ietsjes te vol weer
Dan zou ie beneden kunnen kijken hequote:Op woensdag 22 januari 2020 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is nog niet de trap af gekomen?
Niet als de wasmachine op zolder staatquote:
Hm, nou, vooruitquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet als de wasmachine op zolder staat![]()
Beetje wel jaquote:MrsL smiley, vind ik dat.
What did you do?quote:
Komt goed...quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:38 schreef D. het volgende:
56%.....
duurt lang...
Ja, lang is ook relatief
Dat nog net niet, maar je zou er bang van wordenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is nog niet de trap af gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |