Dat is sowieso een goed plan, en waarom niet zo houden, Tom mag ook niet in de woonkamer als er niemand thuis is.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Voorlopig klinkt goed
Overdag in het begin nog maar uit de woonkamer houden als er niemand thuis is
Ze liggen dan toch graag op zolder, dus dat scheelt
Waar is de kat dan?quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is sowieso een goed plan, en waarom niet zo houden, Tom mag ook niet in de woonkamer als er niemand thuis is.
Nouja, misschien wat gedoe met ze de kamer uit lokken iedere dagquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is sowieso een goed plan, en waarom niet zo houden, Tom mag ook niet in de woonkamer als er niemand thuis is.
Op de gang, in de slaapkamer, de logeerkamer of berging en in de zomer is hij graag in de badkamer.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de gang, in de slaapkamer, de logeerkamer of berging en in de zomer is hij graag in de badkamer.
[ afbeelding ]
Ik heb gelezen, dat als de kat wakker wordt en zich uitrekt dan graag haar nagels ergens in zet. Wij hebben nu de krabpaal naast de bank gezet, en die gebruikt ze dan keurig en nooit meer in de bank gehangen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Voorlopig klinkt goed
Overdag in het begin nog maar uit de woonkamer houden als er niemand thuis is
Ze liggen dan toch graag op zolder, dus dat scheelt
Met een snoepje is dat zo gebeurd en als dat helpt om je meubels een beetje mooi te houden is dat wel de moeite waard.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, misschien wat gedoe met ze de kamer uit lokken iedere dag
Maar als het nodig blijkt dan moet het
Dat klinkt veelbelovend, doegiesquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:01 schreef notturna het volgende:
Ik ga maar eens van mijn luie reet komen en wat doen. Laterrrsss.
Mannen kunnen ook nagellak dragenquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft Tom meteen een identiteitscrisis, het is een mannetje.
Bij ons mocht de kat in de woonkamer en buiten en voor de rest dus nergens.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de gang, in de slaapkamer, de logeerkamer of berging en in de zomer is hij graag in de badkamer.
[ afbeelding ]
Ja Dreetje doet dat ook tegenwoordig of zijn moeder doet het bij hem, dat was het geloof ik.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook nagellak dragen![]()
Je spoort echt niet... In de kroeg kwam vroeger een ouwe temeier, die lakte altijd de nagels van haar poedel in de kleur van het strikje wat om zijn nek zat.![]()
Nah boodschapjes doen. Valt dus wel mee eigenlijk.quote:
Eigenlijk precies andersom dus, onze kat komt alleen maar buiten |(op het balkon) als we huis zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij ons mocht de kat in de woonkamer en buiten en voor de rest dus nergens.
De tijd zal het leren, hopelijk is het niet nodig, én is de stof een beetje katbestendigquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een snoepje is dat zo gebeurd en als dat helpt om je meubels een beetje mooi te houden is dat wel de moeite waard.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Morgen een herkansingquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:30 schreef espri het volgende:
Sta ik vanmorgen op tijd op want dacht dat het donderdag was....
quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Is het woensdag? Dan slaap ik door tot morgen
Wordt SBE dan niet boos dat het eten niet op tijd op tafel staat als hij thuiskomt van zijn sollicitatie?quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Is het woensdag? Dan slaap ik door tot morgen
Ja ik heb iets gedaan schijnt weet alleen niet wat,ben gewoon mijn irritante zelfquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wordt SBE dan niet boos dat het eten niet op tijd op tafel staat als hij thuiskomt van zijn sollicitatie?
Foei!quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb iets gedaan schijnt weet alleen niet wat,ben gewoon mijn irritante zelf
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Tjezus zeg, zijn jullie allemaal debiel ofzo?
Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
@:Scrutinizer is de enige normale hier
Dan had het niet eens open gehoevenquote:
Ik ben de maatstaf voor alles.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:47 schreef pullup het volgende:
Waarbij de vraag rijst of als je de enige bent er nog een normaal is
Ik ervaar dat net even wat andersquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben de maatstaf voor alles.
Kan me ook niet altijd vergelijken moet je maar denkenquote:
En daar dacht ik dat ik de maatstaf was voor alles.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben de maatstaf voor alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |