quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:38 schreef TillyB het volgende:
@:Voxs @:Recce @:mootie you're welcome, huns!Fijn dat jullie zo dankbaar en positief zijn over deze verrijking in jullie leven.
Kijk nou wat je met Recce hebt gedaan!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:59 schreef Recce het volgende:
@:voxs: "Lahk, obveslee its stiw ehlee dais."
Fijn om te horen. Hebben ze kunnen vinden wat het was?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:40 schreef Voxs het volgende:
@:deisyy Met vader gaat het de goede kant op. Hij mag waarschijnlijk donderdag naar huis.
Dat vind ik ook tof om te horen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:40 schreef Voxs het volgende:
@:deisyy Met vader gaat het de goede kant op. Hij mag waarschijnlijk donderdag naar huis.
Nee niet echt. Hij is nog wat langer daar omdat hij toch wel veel pijn had van de operatie en blaasontsteking had. Vandaar de koorts. Maar waarom hij bewusteloos raakte..waarschijnlijk reactie op de narcose, zijn bloeddruk was te laag en er zat te weinig zuurstof in.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Hebben ze kunnen vinden wat het was?
Is het, dank je!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook tof om te horen.
Voxs, slaap en droom lekker.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:49 schreef Voxs het volgende:
Beetje naar bed nu, val om, hopelijk zijn mooie dromen niet te ver weg! Fijne avond/nacht
Oh Ik wilde net vragen of je fijn geportrettekend had. Maar nou ja, slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:49 schreef Voxs het volgende:
Beetje naar bed nu, val om, hopelijk zijn mooie dromen niet te ver weg! Fijne avond/nacht
Een beetje normaal doen staat ook niet op jouw lijstje.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Till doet boodschappen![]()
https://www.dumpert.nl/item/7829877_d9d82cd4
Kloptquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een beetje normaal doen staat ook niet op jouw lijstje.
Het kan ook je tante zijn natuurlijk. Je woont zelf in de bible belt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Moest ik wel aan denken jaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kan ook je tante zijn natuurlijk. Je woont zelf in de bible belt.
Ga er toch maar eens wat aan doen.quote:
Girl has issuesquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja, sinds hij er minder is, begint het hier wel een beetje te ontsporen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
@:Scrutinizer is de enige normale hier
Ja ergens wel al moest ik wel hard lachenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Girl has issues![]()
Ik vind het wel sneu ook
Het kliekje wordt steeds kleiner.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, sinds hij er minder is, begint het hier wel een beetje te ontsporen.
Zelfs mijn treintjes ontsporen minder.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het kliekje wordt steeds kleiner.
Ah zoquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker weet je skirijden,abfahrt,schwere stürze
Ach man ga weg of doe eens normaal.quote:
Overleef jij maar een keer de proeftijd.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs mijn treintjes ontsporen minder.
Kijk eens in de spiegel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach man ga weg of doe eens normaal.
Tief eens op met je gejank johquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach man ga weg of doe eens normaal.
Rot zelf eens op, mongool.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tief eens op met je gejank joh
Ja ik zie het nu wel mooi is dat shalom of downhill racenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is zaterdag en nu is en film de geschichte van deze gevaarlijkste abfahrt van de wereld
Ja echt heftig hele indrukwekkende filmquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:26 schreef Lyza666 het volgende:
Het eind van Schindler's List, die muziek, de beelden.
Ik moet er altijd van janken
Ik heb nooit een proeftijd gehad alleen een tijdelijke aanstelling voor een project.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Overleef jij maar een keer de proeftijd.
Word tijd dat je weer gaat werken, je word met de dag zuurder, misschien kan je solliciteren als accuquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een proeftijd gehad alleen een tijdelijke aanstelling voor een project.
nur op deze abfahrt,als daar jemand vallt is het meestal erg gaat boos uitquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu wel mooi is dat shalom of downhill racen
2 maanden projectenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een proeftijd gehad alleen een tijdelijke aanstelling voor een project.
Echt geen idee wat ik die staatsgek aangedaan hebquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is hoe ghost en eend hun liefde naar elkaar uit toch?
Je bent onderdeel van een kliekje.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt geen idee wat ik die staatsgek aangedaan heb
Mja maar gooi er zelf een onderwerp in dan een keer, ipv dat gejankquote:
Dat maak jij ervan. Ken je The Boy in the Striped Pajamas?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Word tijd dat je weer gaat werken, je word met de dag zuurder, misschien kan je solliciteren als accu
een bezemsteel in Tonjaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja maar gooi er zelf een onderwerp in dan een keer, ipv dat gejank
Wie aan Tonja komt die komt aan mij.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie aan Tonja komt die komt aan mij.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:39 schreef mootie het volgende:
En heb ik een setje gemist, eend en Ton?
Kan snel gaan hier.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:39 schreef mootie het volgende:
En heb ik een setje gemist, eend en Ton?
Nah, 't zal wel breder zijn dan dan. Het kan me niet schelen ook, ik heur d'r niet bij in elk geval.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Zou dat het zijn? maar ja SC alles kan
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het kliekje is Ghost en Morris toch?
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Kliekje?
Word ik doelbewust buitengesloten?
Oh dominant gedrag maar hij gaat met Winnie wel goed toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:42 schreef mootie het volgende:
Bruno was raar vandaag. Ging als een malle rijden op het been van mijn buurmeisje, ik moest even oppassen.
Jij en Voxsie zitten in het naaikliekje.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Kliekje?
Word ik doelbewust buitengesloten?
't Blijft een mannetje hèquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:42 schreef mootie het volgende:
Bruno was raar vandaag. Ging als een malle rijden op het been van mijn buurmeisje, ik moest even oppassen.
Mwa, Winnie blijft bozig doen rond de bank. En net gewandeld met een reu erbij. Bruno was furieus.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dominant gedrag maar hij gaat met Winnie wel goed toch?
alleen jij eendquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Tjezus zeg, zijn jullie allemaal debiel ofzo?
Wat is je probleem? je zit al 2 avonden te zeikenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
En mijn buurmeisje is irritant, vond het om te gieren. Bleef hem aanmoedigen, terwiil ik steeds ingreep.quote:
quote:
Iemand moet dat doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat is je probleem? je zit al 2 avonden te zeiken
Ja johquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Als je zelf debiel bent denk je dat de rest debiel is
Dan weet ze nu in elk geval dat ze 'm niet meer moet aanmoedigen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
En mijn buurmeisje is irritant, vond het om te gieren. Bleef hem aanmoedigen, terwiil ik steeds ingreep.
Na 20 keer zag ze die enge rode piemel, en vond ze het ineens even raar.
Dat denk jij...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan weet ze nu in elk geval dat ze 'm niet meer moet aanmoedigen.
Whut? Da's niet echt normaal gedrag, za'k maar zeggen...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat denk jij...
Ze kent geen grenzen, geen nee. Ik heb zelfs gevloekt tegen haar, zo lastig is ze.![]()
Ze is 10, en grenzeloos. Ze bood zelfs haar kont aan...
150 km per uur halen zequote:
Nee, ze gaat binnenkort ook een of ander traject in. Beetje laat, vind ik zelf.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Whut? Da's niet echt normaal gedrag, za'k maar zeggen...
Mja, ze kan er zelf ook niet zo heel veel aan doen. Dat is dan al veel eerder misgegaan. Te hopen dat dat een beetje rechtgetrokken kan worden met dat traject.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ze gaat binnenkort ook een of ander traject in. Beetje laat, vind ik zelf.
Blijkbaar is ze al jaren zo.
Is echt een vreemd, ik heb echt enorm veel geduld met kinderen, maar bij haar is mijn drempel enorm laag.
Ja, want dit kan alleen nog maar erger worden. 10, bijna middelbare school, nu al veel gedoe op school.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mja, ze kan er zelf ook niet zo heel veel aan doen. Dat is dan al veel eerder misgegaan. Te hopen dat dat een beetje rechtgetrokken kan worden met dat traject.
Klinkt heftig zeg. Weet je iets over haar achtergrond? Als ik je zo lees dan denk ik; waar zijn/staan de ouders in dit verhaal..quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, want dit kan alleen nog maar erger worden. 10, bijna middelbare school, nu al veel gedoe op school.
Ik zou d'r geen geduld voor hebben in elk geval.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:55 schreef mootie het volgende:
En een hond snapt er geen ruk van. Ik haal hem steeds weg met een streng nee, en zij roept hem dan steeds terug voor nog een ronde.
Ze kon ook niet met haar benen op de bank, want ‘die deden pijn’.
Is echt waanzinnig lastig als een kind na een keer of 40 nog door blijft gaan, hoe streng je ook bent, hoe goed je het ook uitlegt.
Gescheiden ouders. Woont bij moeder, en die kan haar slecht aan. Doet wel enorm haar best, maar ik denk zelf dat je zo’n meisje geen ruimte moet geven. 1 waarschuwing en klaar. Ze krijgt in die zin veel te veel ruimte, te weinig consequenties.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Klinkt heftig zeg. Weet je iets over haar achtergrond? Als ik je zo lees dan denk ik; waar zijn de ouders in dit verhaal..
En boos worden helpt dus niet eens, dat is ze waarschijnlijk al gewend. En ik kan ook niks doen natuurlijk, kan haar niet naar haar kamer sturen oid.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zou d'r geen geduld voor hebben in elk geval.
Nou, petje af hoor. Ik zou er na de tweede waarschuwing al klaar mee zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
En boos worden helpt dus niet eens, dat is ze waarschijnlijk al gewend. En ik kan ook niks doen natuurlijk, kan haar niet naar haar kamer sturen oid.
Wel gezegd dat ze voorlopig hier niet mag komen omdat ze totaal niet luister.
Het is ook superlastig omdat ze totaaaaal niet onder de indruk is als je boos bent. Dan komt ze met allemaal smoesjes.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, petje af hoor. Ik zou er na de tweede waarschuwing al klaar mee zijn.
Ja als ze dat van huis uit heeft meegekregen, dat het zo werkt, dan past ze dat toe.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook superlastig omdat ze totaaaaal niet onder de indruk is als je boos bent. Dan komt ze met allemaal smoesjes.
Het is ook vreselijk moeilijk denk ik. Op een gegeven moment zijn de consequenties op en je wilt ook niet altijd ruzie. En vast ook wel schuldgevoel rondom scheiding en zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Gescheiden ouders. Woont bij moeder, en die kan haar slecht aan. Doet wel enorm haar best, maar ik denk zelf dat je zo’n meisje geen ruimte moet geven. 1 waarschuwing en klaar. Ze krijgt in die zin veel te veel ruimte, te weinig consequenties.
Tha fuck. Als kinderen zulke rare dingen doen, is dat soms een signaal van misbruik.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat denk jij...
Ze kent geen grenzen, geen nee. Ik heb zelfs gevloekt tegen haar, zo lastig is ze.![]()
Ze is 10, en grenzeloos. Ze bood zelfs haar kont aan...
Mja dat dacht ik ook meteen. Een tienjarige hoort volgens mij niet zulk expliciet seksueel gedrag te vertonen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Tha fuck. Als kinderen zulke rare dingen doen, is dat soms een signaal van misbruik.
Grenzeloos... Ik krijg er een naar gevoel bij.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:10 schreef mootie het volgende:
Ze is daar echt heel erg mee bezig.
‘Bruno is verliefd op mij en hij wil kindjes maken. Maar dat kan niet want ik ben nog maar 10. Anders zou ik het wel doen.’
Dat vond ik ook wel een vreemde uitspraak.
Ze moet daar zelf dan vreselijk om lachen.
Heb het ook allemaal doorgegeven aan haar moeder.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Grenzeloos... Ik krijg er een naar gevoel bij.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Tha fuck. Als kinderen zulke rare dingen doen, is dat soms een signaal van misbruik.
Dat kan, maar het kan ook heel goed anders zijn. Als ze zo losgelaten wordt kan het ook prima dat ze op internet (te)veel gezien of gelezen heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Mja dat dacht ik ook meteen. Een tienjarige hoort volgens mij niet zulk expliciet seksueel gedrag te vertonen.
Internet zou inderdaad heel goed kunnen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan, maar het kan ook heel goed anders zijn. Als ze zo losgelaten wordt kan het ook prima dat ze op internet (te)veel gezien of gelezen heeft.
Ja dat is ook zo. Het klinkt, hoe het ook zit, best verontrustend allemaal.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan, maar het kan ook heel goed anders zijn. Als ze zo losgelaten wordt kan het ook prima dat ze op internet (te)veel gezien of gelezen heeft.
Ja, is ook een goede mogelijkheid.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
[..]
Dat is nog wel omkeerbaar denk ik. Wel goed dat er wat in gang is gezet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:16 schreef mootie het volgende:
Ze is echt een typisch voorbeeld van negatieve aandacht is ook aandacht. Als het maar aandacht is.
Misschien kijkt ze wel Love Islandquote:Op woensdag 22 januari 2020 00:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, is ook een goede mogelijkheid.Te weinig controle van ouders en verkeerde dingen zien of invloed van oudere zusjes/broertjes die verkeerde dingen zien/doen.
En als je iets uithaalt wat niet door de beugel kan is aandacht verzekerd..quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:16 schreef mootie het volgende:
Ze is echt een typisch voorbeeld van negatieve aandacht is ook aandacht. Als het maar aandacht is.
Schade en schande leert ze dan.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:16 schreef mootie het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien kijkt ze wel Love Island
Veel kijkplezier.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
En als je iets uithaalt wat niet door de beugel kan is aandacht verzekerd..
Lastig allemaal.
Ik ga netflix aanslingeren. Fijne voortzetting!
Het gaat hier wel eens hard inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja, ik dacht zo van: nu kan ik het wél bijhouden
Ja dat was toen ik hier kwam 5-6 weken geleden ofzoquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Het gaat hier wel eens hard inderdaad.Als je dan even nadenkt over een reactie, lig je zo 50 posts achter.
Het kost natuurlijk ook wel meer inspanning om het bij te houden als je de mensen niet kent.quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja dat was toen ik hier kwam 5-6 weken geleden ofzo
En vroeggahhh in ONZ of op MSN ging het allemaal zo gemakkelijk
Nu meer dan,pak ‘m beet, 10 jaar geledenquote:Op woensdag 22 januari 2020 01:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kost natuurlijk ook wel meer inspanning om het bij te houden als je de mensen niet kent.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nu meer dan,pak ‘m beet, 10 jaar geleden
Maar vond het hier juist wel gezellig
Whahaha echt hè. Ik zat me dat net ook te bedenken en dacht nog zal ik ff DM sturen maar jaaaa das ook moeitequote:Op woensdag 22 januari 2020 01:47 schreef Recce het volgende:
Ik word hier wel eens Rekkie genoemd, vandaar de verwarring waarschijnlijk.
Nah, wel een logische verwarring.quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Whahaha echt hè. Ik zat me dat net ook te bedenken en dacht nog zal ik ff DM sturen maar jaaaa das ook moeite
Ja en ze heeft sproeten ook nogquote:
Ik niet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en ze heeft sproeten ook nogtoch hou ik nog een slag om de arm
Wat is Till aan het doen dan? Heeft die een off day?quote:Op woensdag 22 januari 2020 02:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Voorlopig liggen we mooi een aflevering voor op Till
Denk het jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 02:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is Till aan het doen dan? Heeft die een off day?
Eens, neem er lekker koffie bij.quote:Op woensdag 22 januari 2020 06:04 schreef notturna het volgende:
Eerst even rustig waker worden deze ochtend.
Al een beetje opgeknapt?quote:Op woensdag 22 januari 2020 06:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens, neem er lekker koffie bij.
Dat is minder. Dat word nog ff uitzitten dus.quote:
Gewoon doorbikkelenquote:Op woensdag 22 januari 2020 06:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat is minder. Dat word nog ff uitzitten dus.
Mogguh.quote:Op woensdag 22 januari 2020 06:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Morguh fijne dag allemaal
Dat is niet bestquote:
Kan ik niet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 06:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is niet best
Toch eens thuisblijven?
Mwah, moet altijd kunnenquote:
Dankquote:Op woensdag 22 januari 2020 07:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah, moet altijd kunnen
Maar beterschap!!
Deze is weer indrukwekkend en mooi. Wat maakt die man toch prachtige time lapses.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:25 schreef Recce het volgende:
Mooi filmpje van winterstormen in de VS:
https://vimeo.com/386249055
De maker van dat filmpje heeft van vorige seizoenen echt prachtige filmpjes gemaakt, te zien op die vimeo-pagina.
@:prisha, @:tonja
Mogguh.quote:Op woensdag 22 januari 2020 08:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.
Het verkozen prentenboek van 2020![]()
[ afbeelding ]
Nee, die is geelquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Mogguh.![]()
Is dat een pasfoto van SBE?
* vraagt zich af waarom.quote:
Ja ik dacht al, SBE is helemaal geen moppereend.quote:
Ik las andere dingen gisteravondquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja ik dacht al, SBE is helemaal geen moppereend.
Dan wordt het een mooie dagquote:
Oh jee, ik heb niet aan de teruglees verplichting voldaan.quote:
Ja dat krijg je met mannen he?quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Eend en Ghost hadden a little domestic
Niet veel. Vrije dag en ben niet van plan heel veel te doen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Geniet er vanquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Niet veel. Vrije dag en ben niet van plan heel veel te doen.
Dat gaat wel lukken. Zit heerlijk te genieten van de timmerlui verderop die hard aan het werk zijn.quote:
Geen timmer overlastquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken. Zit heerlijk te genieten van de timmerlui verderop die hard aan het werk zijn.
Naald en draad.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ze getrouwd zijnquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ze getrouwd zijn
Gaat aardig hoor. Ergste is achter de rug.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haags, kerol!![]()
Gaat ie een beetje daar?
Korte vergadering uittypen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is mooi vlot. IJzersterk gestel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat aardig hoor. Ergste is achter de rug.
Ja speelt al sinds zaterdag dus mag ook wel een keer.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is mooi vlot. IJzersterk gestel.
Ja dat had je idd, maar dat krijg je nou met twee topics.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had ik u net al niet goede
Ach wat.
Goedemorgen!
Heel veel mensen hebben er een hekel aan. Ik vind het heerlijk werk. Koptelefoon op en luisteren naar 90% gezwetsquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah notulist. Altijd irritant werk.
Beter ja. Valt nog mee, de meeste mensen zitten er 2 a 3 weken mee.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja speelt al sinds zaterdag dus mag ook wel een keer.
Ik deed het altijd met de laptop erbij. Was zo klaar.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben er een hekel aan. Ik vind het heerlijk werk. Koptelefoon op en luisteren naar 90% gezwets
Het is wel erg vermoeiend, maar ik kan het thuis doen. Huispak aan, bakkie koffie en als ik het gezeik op mijn oren even zat ben, lees ik hier verder
Oh nee dat heb ik eigenlijk nooit zo lang. Hooguit 5-6 dagen en nog wat naweeënquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beter ja. Valt nog mee, de meeste mensen zitten er 2 a 3 weken mee.
Iemand anders opende het 2e deel. Een persoon die u bijzonder goed kent.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat had je idd, maar dat krijg je nou met twee topics.
Meestal download ik zelf (of er moet een besloten stuk bij zitten). Ik moet letterlijk typen wat ze zeggen. Mijn 'bazin' redigeert en levert het aan bij de gemeente.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik deed het altijd met de laptop erbij. Was zo klaar.
Oh wat erg.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iemand anders opende het 2e deel. Een persoon die u bijzonder goed kent.
Goed bezig.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Meestal download ik zelf (of er moet een besloten stuk bij zitten). Ik moet letterlijk typen wat ze zeggen. Mijn 'bazin' redigeert en levert het aan bij de gemeente.
Je krijgt al niet zoveel slaap dus goede weerstand blijkbaar.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh nee dat heb ik eigenlijk nooit zo lang. Hooguit 5-6 dagen en nog wat naweeën
Je bent toch niet aan het oefenen met helicopteren?quote:
Nee hoor, ongeoefend heeft dat meer effectquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je bent toch niet aan het oefenen met helicopteren?
Ah maar ze krijgen nieuwe krabpalen terug, altijd leuk zo’n bank voor de katten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:42 schreef D. het volgende:
De katten zijn een beetje sip...
Er gaan 3 krabpalen de deur uit
Dat is dus niet de bedoelingquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Ah maar ze krijgen nieuwe krabpalen terug, altijd leuk zo’n bank voor de katten.
Tom snapt voorlopig ook nog prima dat de nieuwe bank niet als krabpaal gebruikt mag worden, tot nu toe is hij wel content met de nieuwe slaapplekjes die hij nu heeft.quote:
Voorlopig klinkt goedquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom snapt voorlopig ook nog prima dat de nieuwe bank niet als krabpaal gebruikt mag worden, tot nu toe is hij wel content met de nieuwe slaapplekjes die hij nu heeft.
Dan heeft Tom meteen een identiteitscrisis, het is een mannetje.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Mochten ze toch krabben![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Mochten ze toch krabben![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is sowieso een goed plan, en waarom niet zo houden, Tom mag ook niet in de woonkamer als er niemand thuis is.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Voorlopig klinkt goed
Overdag in het begin nog maar uit de woonkamer houden als er niemand thuis is
Ze liggen dan toch graag op zolder, dus dat scheelt
Waar is de kat dan?quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is sowieso een goed plan, en waarom niet zo houden, Tom mag ook niet in de woonkamer als er niemand thuis is.
Nouja, misschien wat gedoe met ze de kamer uit lokken iedere dagquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is sowieso een goed plan, en waarom niet zo houden, Tom mag ook niet in de woonkamer als er niemand thuis is.
Op de gang, in de slaapkamer, de logeerkamer of berging en in de zomer is hij graag in de badkamer.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de gang, in de slaapkamer, de logeerkamer of berging en in de zomer is hij graag in de badkamer.
[ afbeelding ]
Ik heb gelezen, dat als de kat wakker wordt en zich uitrekt dan graag haar nagels ergens in zet. Wij hebben nu de krabpaal naast de bank gezet, en die gebruikt ze dan keurig en nooit meer in de bank gehangen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Voorlopig klinkt goed
Overdag in het begin nog maar uit de woonkamer houden als er niemand thuis is
Ze liggen dan toch graag op zolder, dus dat scheelt
Met een snoepje is dat zo gebeurd en als dat helpt om je meubels een beetje mooi te houden is dat wel de moeite waard.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, misschien wat gedoe met ze de kamer uit lokken iedere dag
Maar als het nodig blijkt dan moet het
Dat klinkt veelbelovend, doegiesquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:01 schreef notturna het volgende:
Ik ga maar eens van mijn luie reet komen en wat doen. Laterrrsss.
Mannen kunnen ook nagellak dragenquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft Tom meteen een identiteitscrisis, het is een mannetje.
Bij ons mocht de kat in de woonkamer en buiten en voor de rest dus nergens.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de gang, in de slaapkamer, de logeerkamer of berging en in de zomer is hij graag in de badkamer.
[ afbeelding ]
Ja Dreetje doet dat ook tegenwoordig of zijn moeder doet het bij hem, dat was het geloof ik.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook nagellak dragen![]()
Je spoort echt niet... In de kroeg kwam vroeger een ouwe temeier, die lakte altijd de nagels van haar poedel in de kleur van het strikje wat om zijn nek zat.![]()
Nah boodschapjes doen. Valt dus wel mee eigenlijk.quote:
Eigenlijk precies andersom dus, onze kat komt alleen maar buiten |(op het balkon) als we huis zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij ons mocht de kat in de woonkamer en buiten en voor de rest dus nergens.
De tijd zal het leren, hopelijk is het niet nodig, én is de stof een beetje katbestendigquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een snoepje is dat zo gebeurd en als dat helpt om je meubels een beetje mooi te houden is dat wel de moeite waard.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Morgen een herkansingquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:30 schreef espri het volgende:
Sta ik vanmorgen op tijd op want dacht dat het donderdag was....
quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Is het woensdag? Dan slaap ik door tot morgen
Wordt SBE dan niet boos dat het eten niet op tijd op tafel staat als hij thuiskomt van zijn sollicitatie?quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Is het woensdag? Dan slaap ik door tot morgen
Ja ik heb iets gedaan schijnt weet alleen niet wat,ben gewoon mijn irritante zelfquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wordt SBE dan niet boos dat het eten niet op tijd op tafel staat als hij thuiskomt van zijn sollicitatie?
Foei!quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb iets gedaan schijnt weet alleen niet wat,ben gewoon mijn irritante zelf
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
@:Scrutinizer is de enige normale hier
Dan had het niet eens open gehoevenquote:
Ik ben de maatstaf voor alles.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:47 schreef pullup het volgende:
Waarbij de vraag rijst of als je de enige bent er nog een normaal is
Ik ervaar dat net even wat andersquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben de maatstaf voor alles.
Kan me ook niet altijd vergelijken moet je maar denkenquote:
En daar dacht ik dat ik de maatstaf was voor alles.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben de maatstaf voor alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |