Wie aan Tonja komt die komt aan mij.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie aan Tonja komt die komt aan mij.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:39 schreef mootie het volgende:
En heb ik een setje gemist, eend en Ton?
Kan snel gaan hier.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:39 schreef mootie het volgende:
En heb ik een setje gemist, eend en Ton?
Nah, 't zal wel breder zijn dan dan. Het kan me niet schelen ook, ik heur d'r niet bij in elk geval.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Zou dat het zijn? maar ja SC alles kan
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het kliekje is Ghost en Morris toch?
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Kliekje?
Word ik doelbewust buitengesloten?
Oh dominant gedrag maar hij gaat met Winnie wel goed toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:42 schreef mootie het volgende:
Bruno was raar vandaag. Ging als een malle rijden op het been van mijn buurmeisje, ik moest even oppassen.
Jij en Voxsie zitten in het naaikliekje.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Kliekje?
Word ik doelbewust buitengesloten?
't Blijft een mannetje hèquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:42 schreef mootie het volgende:
Bruno was raar vandaag. Ging als een malle rijden op het been van mijn buurmeisje, ik moest even oppassen.
Mwa, Winnie blijft bozig doen rond de bank. En net gewandeld met een reu erbij. Bruno was furieus.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dominant gedrag maar hij gaat met Winnie wel goed toch?
alleen jij eendquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Tjezus zeg, zijn jullie allemaal debiel ofzo?
Wat is je probleem? je zit al 2 avonden te zeikenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Tjezus zeg, zijn jullie allemaal debiel ofzo?
En mijn buurmeisje is irritant, vond het om te gieren. Bleef hem aanmoedigen, terwiil ik steeds ingreep.quote:
quote:
Iemand moet dat doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat is je probleem? je zit al 2 avonden te zeiken
Ja johquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Als je zelf debiel bent denk je dat de rest debiel is
Dan weet ze nu in elk geval dat ze 'm niet meer moet aanmoedigen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
En mijn buurmeisje is irritant, vond het om te gieren. Bleef hem aanmoedigen, terwiil ik steeds ingreep.
Na 20 keer zag ze die enge rode piemel, en vond ze het ineens even raar.
Dat denk jij...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan weet ze nu in elk geval dat ze 'm niet meer moet aanmoedigen.
Whut? Da's niet echt normaal gedrag, za'k maar zeggen...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat denk jij...
Ze kent geen grenzen, geen nee. Ik heb zelfs gevloekt tegen haar, zo lastig is ze.![]()
Ze is 10, en grenzeloos. Ze bood zelfs haar kont aan...
150 km per uur halen zequote:
Nee, ze gaat binnenkort ook een of ander traject in. Beetje laat, vind ik zelf.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Whut? Da's niet echt normaal gedrag, za'k maar zeggen...
Mja, ze kan er zelf ook niet zo heel veel aan doen. Dat is dan al veel eerder misgegaan. Te hopen dat dat een beetje rechtgetrokken kan worden met dat traject.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ze gaat binnenkort ook een of ander traject in. Beetje laat, vind ik zelf.
Blijkbaar is ze al jaren zo.
Is echt een vreemd, ik heb echt enorm veel geduld met kinderen, maar bij haar is mijn drempel enorm laag.
Ja, want dit kan alleen nog maar erger worden. 10, bijna middelbare school, nu al veel gedoe op school.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mja, ze kan er zelf ook niet zo heel veel aan doen. Dat is dan al veel eerder misgegaan. Te hopen dat dat een beetje rechtgetrokken kan worden met dat traject.
Klinkt heftig zeg. Weet je iets over haar achtergrond? Als ik je zo lees dan denk ik; waar zijn/staan de ouders in dit verhaal..quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, want dit kan alleen nog maar erger worden. 10, bijna middelbare school, nu al veel gedoe op school.
Ik zou d'r geen geduld voor hebben in elk geval.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:55 schreef mootie het volgende:
En een hond snapt er geen ruk van. Ik haal hem steeds weg met een streng nee, en zij roept hem dan steeds terug voor nog een ronde.
Ze kon ook niet met haar benen op de bank, want ‘die deden pijn’.
Is echt waanzinnig lastig als een kind na een keer of 40 nog door blijft gaan, hoe streng je ook bent, hoe goed je het ook uitlegt.
Gescheiden ouders. Woont bij moeder, en die kan haar slecht aan. Doet wel enorm haar best, maar ik denk zelf dat je zo’n meisje geen ruimte moet geven. 1 waarschuwing en klaar. Ze krijgt in die zin veel te veel ruimte, te weinig consequenties.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Klinkt heftig zeg. Weet je iets over haar achtergrond? Als ik je zo lees dan denk ik; waar zijn de ouders in dit verhaal..
En boos worden helpt dus niet eens, dat is ze waarschijnlijk al gewend. En ik kan ook niks doen natuurlijk, kan haar niet naar haar kamer sturen oid.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zou d'r geen geduld voor hebben in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |