Het kliekje wordt steeds kleiner.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, sinds hij er minder is, begint het hier wel een beetje te ontsporen.
Zelfs mijn treintjes ontsporen minder.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het kliekje wordt steeds kleiner.
Ah zoquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker weet je skirijden,abfahrt,schwere stürze
Ach man ga weg of doe eens normaal.quote:
Overleef jij maar een keer de proeftijd.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs mijn treintjes ontsporen minder.
Kijk eens in de spiegel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach man ga weg of doe eens normaal.
Tief eens op met je gejank johquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach man ga weg of doe eens normaal.
Rot zelf eens op, mongool.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tief eens op met je gejank joh
Ja ik zie het nu wel mooi is dat shalom of downhill racenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is zaterdag en nu is en film de geschichte van deze gevaarlijkste abfahrt van de wereld
Ja echt heftig hele indrukwekkende filmquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:26 schreef Lyza666 het volgende:
Het eind van Schindler's List, die muziek, de beelden.
Ik moet er altijd van janken
Ik heb nooit een proeftijd gehad alleen een tijdelijke aanstelling voor een project.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Overleef jij maar een keer de proeftijd.
Word tijd dat je weer gaat werken, je word met de dag zuurder, misschien kan je solliciteren als accuquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een proeftijd gehad alleen een tijdelijke aanstelling voor een project.
nur op deze abfahrt,als daar jemand vallt is het meestal erg gaat boos uitquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu wel mooi is dat shalom of downhill racen
2 maanden projectenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een proeftijd gehad alleen een tijdelijke aanstelling voor een project.
Echt geen idee wat ik die staatsgek aangedaan hebquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is hoe ghost en eend hun liefde naar elkaar uit toch?
Je bent onderdeel van een kliekje.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt geen idee wat ik die staatsgek aangedaan heb
Mja maar gooi er zelf een onderwerp in dan een keer, ipv dat gejankquote:
Dat maak jij ervan. Ken je The Boy in the Striped Pajamas?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Word tijd dat je weer gaat werken, je word met de dag zuurder, misschien kan je solliciteren als accu
een bezemsteel in Tonjaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja maar gooi er zelf een onderwerp in dan een keer, ipv dat gejank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |