Oh jee, ik heb niet aan de teruglees verplichting voldaan.quote:
Ja dat krijg je met mannen he?quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Eend en Ghost hadden a little domestic
Niet veel. Vrije dag en ben niet van plan heel veel te doen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Geniet er vanquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Niet veel. Vrije dag en ben niet van plan heel veel te doen.
Dat gaat wel lukken. Zit heerlijk te genieten van de timmerlui verderop die hard aan het werk zijn.quote:
Geen timmer overlastquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken. Zit heerlijk te genieten van de timmerlui verderop die hard aan het werk zijn.
Naald en draad.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ze getrouwd zijnquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ze getrouwd zijn
Gaat aardig hoor. Ergste is achter de rug.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haags, kerol!![]()
Gaat ie een beetje daar?
Korte vergadering uittypen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is mooi vlot. IJzersterk gestel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat aardig hoor. Ergste is achter de rug.
Ja speelt al sinds zaterdag dus mag ook wel een keer.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is mooi vlot. IJzersterk gestel.
Ja dat had je idd, maar dat krijg je nou met twee topics.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had ik u net al niet goede
Ach wat.
Goedemorgen!
Heel veel mensen hebben er een hekel aan. Ik vind het heerlijk werk. Koptelefoon op en luisteren naar 90% gezwetsquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah notulist. Altijd irritant werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |