quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:38 schreef TillyB het volgende:
@:Voxs @:Recce @:mootie you're welcome, huns!Fijn dat jullie zo dankbaar en positief zijn over deze verrijking in jullie leven.
Kijk nou wat je met Recce hebt gedaan!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:59 schreef Recce het volgende:
@:voxs: "Lahk, obveslee its stiw ehlee dais."
Fijn om te horen. Hebben ze kunnen vinden wat het was?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:40 schreef Voxs het volgende:
@:deisyy Met vader gaat het de goede kant op. Hij mag waarschijnlijk donderdag naar huis.
Dat vind ik ook tof om te horen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:40 schreef Voxs het volgende:
@:deisyy Met vader gaat het de goede kant op. Hij mag waarschijnlijk donderdag naar huis.
Nee niet echt. Hij is nog wat langer daar omdat hij toch wel veel pijn had van de operatie en blaasontsteking had. Vandaar de koorts. Maar waarom hij bewusteloos raakte..waarschijnlijk reactie op de narcose, zijn bloeddruk was te laag en er zat te weinig zuurstof in.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Hebben ze kunnen vinden wat het was?
Is het, dank je!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook tof om te horen.
Voxs, slaap en droom lekker.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:49 schreef Voxs het volgende:
Beetje naar bed nu, val om, hopelijk zijn mooie dromen niet te ver weg! Fijne avond/nacht
Oh Ik wilde net vragen of je fijn geportrettekend had. Maar nou ja, slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:49 schreef Voxs het volgende:
Beetje naar bed nu, val om, hopelijk zijn mooie dromen niet te ver weg! Fijne avond/nacht
Een beetje normaal doen staat ook niet op jouw lijstje.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Till doet boodschappen![]()
https://www.dumpert.nl/item/7829877_d9d82cd4
Kloptquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een beetje normaal doen staat ook niet op jouw lijstje.
Het kan ook je tante zijn natuurlijk. Je woont zelf in de bible belt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Moest ik wel aan denken jaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kan ook je tante zijn natuurlijk. Je woont zelf in de bible belt.
Ga er toch maar eens wat aan doen.quote:
Girl has issuesquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja, sinds hij er minder is, begint het hier wel een beetje te ontsporen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
@:Scrutinizer is de enige normale hier
Ja ergens wel al moest ik wel hard lachenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Girl has issues![]()
Ik vind het wel sneu ook
Het kliekje wordt steeds kleiner.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, sinds hij er minder is, begint het hier wel een beetje te ontsporen.
Zelfs mijn treintjes ontsporen minder.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het kliekje wordt steeds kleiner.
Ah zoquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker weet je skirijden,abfahrt,schwere stürze
Ach man ga weg of doe eens normaal.quote:
Overleef jij maar een keer de proeftijd.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs mijn treintjes ontsporen minder.
Kijk eens in de spiegel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach man ga weg of doe eens normaal.
Tief eens op met je gejank johquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach man ga weg of doe eens normaal.
Rot zelf eens op, mongool.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tief eens op met je gejank joh
Ja ik zie het nu wel mooi is dat shalom of downhill racenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is zaterdag en nu is en film de geschichte van deze gevaarlijkste abfahrt van de wereld
Ja echt heftig hele indrukwekkende filmquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:26 schreef Lyza666 het volgende:
Het eind van Schindler's List, die muziek, de beelden.
Ik moet er altijd van janken
Ik heb nooit een proeftijd gehad alleen een tijdelijke aanstelling voor een project.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Overleef jij maar een keer de proeftijd.
Word tijd dat je weer gaat werken, je word met de dag zuurder, misschien kan je solliciteren als accuquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een proeftijd gehad alleen een tijdelijke aanstelling voor een project.
nur op deze abfahrt,als daar jemand vallt is het meestal erg gaat boos uitquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu wel mooi is dat shalom of downhill racen
2 maanden projectenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een proeftijd gehad alleen een tijdelijke aanstelling voor een project.
Echt geen idee wat ik die staatsgek aangedaan hebquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is hoe ghost en eend hun liefde naar elkaar uit toch?
Je bent onderdeel van een kliekje.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt geen idee wat ik die staatsgek aangedaan heb
Mja maar gooi er zelf een onderwerp in dan een keer, ipv dat gejankquote:
Dat maak jij ervan. Ken je The Boy in the Striped Pajamas?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Word tijd dat je weer gaat werken, je word met de dag zuurder, misschien kan je solliciteren als accu
een bezemsteel in Tonjaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja maar gooi er zelf een onderwerp in dan een keer, ipv dat gejank
Wie aan Tonja komt die komt aan mij.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie aan Tonja komt die komt aan mij.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:39 schreef mootie het volgende:
En heb ik een setje gemist, eend en Ton?
Kan snel gaan hier.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:39 schreef mootie het volgende:
En heb ik een setje gemist, eend en Ton?
Nah, 't zal wel breder zijn dan dan. Het kan me niet schelen ook, ik heur d'r niet bij in elk geval.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Zou dat het zijn? maar ja SC alles kan
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het kliekje is Ghost en Morris toch?
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Kliekje?
Word ik doelbewust buitengesloten?
Oh dominant gedrag maar hij gaat met Winnie wel goed toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:42 schreef mootie het volgende:
Bruno was raar vandaag. Ging als een malle rijden op het been van mijn buurmeisje, ik moest even oppassen.
Jij en Voxsie zitten in het naaikliekje.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Kliekje?
Word ik doelbewust buitengesloten?
't Blijft een mannetje hèquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:42 schreef mootie het volgende:
Bruno was raar vandaag. Ging als een malle rijden op het been van mijn buurmeisje, ik moest even oppassen.
Mwa, Winnie blijft bozig doen rond de bank. En net gewandeld met een reu erbij. Bruno was furieus.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dominant gedrag maar hij gaat met Winnie wel goed toch?
alleen jij eendquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Tjezus zeg, zijn jullie allemaal debiel ofzo?
Wat is je probleem? je zit al 2 avonden te zeikenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Tjezus zeg, zijn jullie allemaal debiel ofzo?
En mijn buurmeisje is irritant, vond het om te gieren. Bleef hem aanmoedigen, terwiil ik steeds ingreep.quote:
quote:
Iemand moet dat doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat is je probleem? je zit al 2 avonden te zeiken
Ja johquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Als je zelf debiel bent denk je dat de rest debiel is
Dan weet ze nu in elk geval dat ze 'm niet meer moet aanmoedigen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
En mijn buurmeisje is irritant, vond het om te gieren. Bleef hem aanmoedigen, terwiil ik steeds ingreep.
Na 20 keer zag ze die enge rode piemel, en vond ze het ineens even raar.
Dat denk jij...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan weet ze nu in elk geval dat ze 'm niet meer moet aanmoedigen.
Whut? Da's niet echt normaal gedrag, za'k maar zeggen...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat denk jij...
Ze kent geen grenzen, geen nee. Ik heb zelfs gevloekt tegen haar, zo lastig is ze.![]()
Ze is 10, en grenzeloos. Ze bood zelfs haar kont aan...
150 km per uur halen zequote:
Nee, ze gaat binnenkort ook een of ander traject in. Beetje laat, vind ik zelf.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Whut? Da's niet echt normaal gedrag, za'k maar zeggen...
Mja, ze kan er zelf ook niet zo heel veel aan doen. Dat is dan al veel eerder misgegaan. Te hopen dat dat een beetje rechtgetrokken kan worden met dat traject.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ze gaat binnenkort ook een of ander traject in. Beetje laat, vind ik zelf.
Blijkbaar is ze al jaren zo.
Is echt een vreemd, ik heb echt enorm veel geduld met kinderen, maar bij haar is mijn drempel enorm laag.
Ja, want dit kan alleen nog maar erger worden. 10, bijna middelbare school, nu al veel gedoe op school.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mja, ze kan er zelf ook niet zo heel veel aan doen. Dat is dan al veel eerder misgegaan. Te hopen dat dat een beetje rechtgetrokken kan worden met dat traject.
Klinkt heftig zeg. Weet je iets over haar achtergrond? Als ik je zo lees dan denk ik; waar zijn/staan de ouders in dit verhaal..quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, want dit kan alleen nog maar erger worden. 10, bijna middelbare school, nu al veel gedoe op school.
Ik zou d'r geen geduld voor hebben in elk geval.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:55 schreef mootie het volgende:
En een hond snapt er geen ruk van. Ik haal hem steeds weg met een streng nee, en zij roept hem dan steeds terug voor nog een ronde.
Ze kon ook niet met haar benen op de bank, want ‘die deden pijn’.
Is echt waanzinnig lastig als een kind na een keer of 40 nog door blijft gaan, hoe streng je ook bent, hoe goed je het ook uitlegt.
Gescheiden ouders. Woont bij moeder, en die kan haar slecht aan. Doet wel enorm haar best, maar ik denk zelf dat je zo’n meisje geen ruimte moet geven. 1 waarschuwing en klaar. Ze krijgt in die zin veel te veel ruimte, te weinig consequenties.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Klinkt heftig zeg. Weet je iets over haar achtergrond? Als ik je zo lees dan denk ik; waar zijn de ouders in dit verhaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |