Whahaha echt hè. Ik zat me dat net ook te bedenken en dacht nog zal ik ff DM sturen maar jaaaa das ook moeitequote:Op woensdag 22 januari 2020 01:47 schreef Recce het volgende:
Ik word hier wel eens Rekkie genoemd, vandaar de verwarring waarschijnlijk.
Nah, wel een logische verwarring.quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Whahaha echt hè. Ik zat me dat net ook te bedenken en dacht nog zal ik ff DM sturen maar jaaaa das ook moeite
Ja en ze heeft sproeten ook nogquote:
Ik niet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 01:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en ze heeft sproeten ook nogtoch hou ik nog een slag om de arm
Wat is Till aan het doen dan? Heeft die een off day?quote:Op woensdag 22 januari 2020 02:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Voorlopig liggen we mooi een aflevering voor op Till
Denk het jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 02:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is Till aan het doen dan? Heeft die een off day?
Eens, neem er lekker koffie bij.quote:Op woensdag 22 januari 2020 06:04 schreef notturna het volgende:
Eerst even rustig waker worden deze ochtend.
Al een beetje opgeknapt?quote:Op woensdag 22 januari 2020 06:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens, neem er lekker koffie bij.
Dat is minder. Dat word nog ff uitzitten dus.quote:
Gewoon doorbikkelenquote:Op woensdag 22 januari 2020 06:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat is minder. Dat word nog ff uitzitten dus.
Mogguh.quote:Op woensdag 22 januari 2020 06:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Morguh fijne dag allemaal
Dat is niet bestquote:
Kan ik niet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 06:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is niet best
Toch eens thuisblijven?
Mwah, moet altijd kunnenquote:
Dankquote:Op woensdag 22 januari 2020 07:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah, moet altijd kunnen
Maar beterschap!!
Deze is weer indrukwekkend en mooi. Wat maakt die man toch prachtige time lapses.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:25 schreef Recce het volgende:
Mooi filmpje van winterstormen in de VS:
https://vimeo.com/386249055
De maker van dat filmpje heeft van vorige seizoenen echt prachtige filmpjes gemaakt, te zien op die vimeo-pagina.
@:prisha, @:tonja
Mogguh.quote:Op woensdag 22 januari 2020 08:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.
Het verkozen prentenboek van 2020![]()
[ afbeelding ]
Nee, die is geelquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Mogguh.![]()
Is dat een pasfoto van SBE?
* vraagt zich af waarom.quote:
Ja ik dacht al, SBE is helemaal geen moppereend.quote:
Ik las andere dingen gisteravondquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja ik dacht al, SBE is helemaal geen moppereend.
Dan wordt het een mooie dagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |