Oh jee, ik heb niet aan de teruglees verplichting voldaan.quote:
Ja dat krijg je met mannen he?quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Eend en Ghost hadden a little domestic
Niet veel. Vrije dag en ben niet van plan heel veel te doen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Geniet er vanquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Niet veel. Vrije dag en ben niet van plan heel veel te doen.
Dat gaat wel lukken. Zit heerlijk te genieten van de timmerlui verderop die hard aan het werk zijn.quote:
Geen timmer overlastquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken. Zit heerlijk te genieten van de timmerlui verderop die hard aan het werk zijn.
Naald en draad.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ze getrouwd zijnquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ze getrouwd zijn
Gaat aardig hoor. Ergste is achter de rug.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haags, kerol!![]()
Gaat ie een beetje daar?
Korte vergadering uittypen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is mooi vlot. IJzersterk gestel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat aardig hoor. Ergste is achter de rug.
Ja speelt al sinds zaterdag dus mag ook wel een keer.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is mooi vlot. IJzersterk gestel.
Ja dat had je idd, maar dat krijg je nou met twee topics.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had ik u net al niet goede
Ach wat.
Goedemorgen!
Heel veel mensen hebben er een hekel aan. Ik vind het heerlijk werk. Koptelefoon op en luisteren naar 90% gezwetsquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah notulist. Altijd irritant werk.
Beter ja. Valt nog mee, de meeste mensen zitten er 2 a 3 weken mee.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja speelt al sinds zaterdag dus mag ook wel een keer.
Ik deed het altijd met de laptop erbij. Was zo klaar.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben er een hekel aan. Ik vind het heerlijk werk. Koptelefoon op en luisteren naar 90% gezwets
Het is wel erg vermoeiend, maar ik kan het thuis doen. Huispak aan, bakkie koffie en als ik het gezeik op mijn oren even zat ben, lees ik hier verder
Oh nee dat heb ik eigenlijk nooit zo lang. Hooguit 5-6 dagen en nog wat naweeënquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beter ja. Valt nog mee, de meeste mensen zitten er 2 a 3 weken mee.
Iemand anders opende het 2e deel. Een persoon die u bijzonder goed kent.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat had je idd, maar dat krijg je nou met twee topics.
Meestal download ik zelf (of er moet een besloten stuk bij zitten). Ik moet letterlijk typen wat ze zeggen. Mijn 'bazin' redigeert en levert het aan bij de gemeente.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik deed het altijd met de laptop erbij. Was zo klaar.
Oh wat erg.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iemand anders opende het 2e deel. Een persoon die u bijzonder goed kent.
Goed bezig.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Meestal download ik zelf (of er moet een besloten stuk bij zitten). Ik moet letterlijk typen wat ze zeggen. Mijn 'bazin' redigeert en levert het aan bij de gemeente.
Je krijgt al niet zoveel slaap dus goede weerstand blijkbaar.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh nee dat heb ik eigenlijk nooit zo lang. Hooguit 5-6 dagen en nog wat naweeën
Je bent toch niet aan het oefenen met helicopteren?quote:
Nee hoor, ongeoefend heeft dat meer effectquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je bent toch niet aan het oefenen met helicopteren?
Ah maar ze krijgen nieuwe krabpalen terug, altijd leuk zo’n bank voor de katten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:42 schreef D. het volgende:
De katten zijn een beetje sip...
Er gaan 3 krabpalen de deur uit
Dat is dus niet de bedoelingquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Ah maar ze krijgen nieuwe krabpalen terug, altijd leuk zo’n bank voor de katten.
Tom snapt voorlopig ook nog prima dat de nieuwe bank niet als krabpaal gebruikt mag worden, tot nu toe is hij wel content met de nieuwe slaapplekjes die hij nu heeft.quote:
Voorlopig klinkt goedquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom snapt voorlopig ook nog prima dat de nieuwe bank niet als krabpaal gebruikt mag worden, tot nu toe is hij wel content met de nieuwe slaapplekjes die hij nu heeft.
Dan heeft Tom meteen een identiteitscrisis, het is een mannetje.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Mochten ze toch krabben![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Mochten ze toch krabben![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |