Nou, petje af hoor. Ik zou er na de tweede waarschuwing al klaar mee zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
En boos worden helpt dus niet eens, dat is ze waarschijnlijk al gewend. En ik kan ook niks doen natuurlijk, kan haar niet naar haar kamer sturen oid.
Wel gezegd dat ze voorlopig hier niet mag komen omdat ze totaal niet luister.
Het is ook superlastig omdat ze totaaaaal niet onder de indruk is als je boos bent. Dan komt ze met allemaal smoesjes.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, petje af hoor. Ik zou er na de tweede waarschuwing al klaar mee zijn.
Ja als ze dat van huis uit heeft meegekregen, dat het zo werkt, dan past ze dat toe.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook superlastig omdat ze totaaaaal niet onder de indruk is als je boos bent. Dan komt ze met allemaal smoesjes.
Het is ook vreselijk moeilijk denk ik. Op een gegeven moment zijn de consequenties op en je wilt ook niet altijd ruzie. En vast ook wel schuldgevoel rondom scheiding en zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Gescheiden ouders. Woont bij moeder, en die kan haar slecht aan. Doet wel enorm haar best, maar ik denk zelf dat je zo’n meisje geen ruimte moet geven. 1 waarschuwing en klaar. Ze krijgt in die zin veel te veel ruimte, te weinig consequenties.
Tha fuck. Als kinderen zulke rare dingen doen, is dat soms een signaal van misbruik.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat denk jij...
Ze kent geen grenzen, geen nee. Ik heb zelfs gevloekt tegen haar, zo lastig is ze.![]()
Ze is 10, en grenzeloos. Ze bood zelfs haar kont aan...
Mja dat dacht ik ook meteen. Een tienjarige hoort volgens mij niet zulk expliciet seksueel gedrag te vertonen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Tha fuck. Als kinderen zulke rare dingen doen, is dat soms een signaal van misbruik.
Grenzeloos... Ik krijg er een naar gevoel bij.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:10 schreef mootie het volgende:
Ze is daar echt heel erg mee bezig.
‘Bruno is verliefd op mij en hij wil kindjes maken. Maar dat kan niet want ik ben nog maar 10. Anders zou ik het wel doen.’
Dat vond ik ook wel een vreemde uitspraak.
Ze moet daar zelf dan vreselijk om lachen.
Heb het ook allemaal doorgegeven aan haar moeder.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Grenzeloos... Ik krijg er een naar gevoel bij.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Tha fuck. Als kinderen zulke rare dingen doen, is dat soms een signaal van misbruik.
Dat kan, maar het kan ook heel goed anders zijn. Als ze zo losgelaten wordt kan het ook prima dat ze op internet (te)veel gezien of gelezen heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Mja dat dacht ik ook meteen. Een tienjarige hoort volgens mij niet zulk expliciet seksueel gedrag te vertonen.
Internet zou inderdaad heel goed kunnen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan, maar het kan ook heel goed anders zijn. Als ze zo losgelaten wordt kan het ook prima dat ze op internet (te)veel gezien of gelezen heeft.
Ja dat is ook zo. Het klinkt, hoe het ook zit, best verontrustend allemaal.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan, maar het kan ook heel goed anders zijn. Als ze zo losgelaten wordt kan het ook prima dat ze op internet (te)veel gezien of gelezen heeft.
Ja, is ook een goede mogelijkheid.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
[..]
Dat is nog wel omkeerbaar denk ik. Wel goed dat er wat in gang is gezet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:16 schreef mootie het volgende:
Ze is echt een typisch voorbeeld van negatieve aandacht is ook aandacht. Als het maar aandacht is.
Misschien kijkt ze wel Love Islandquote:Op woensdag 22 januari 2020 00:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, is ook een goede mogelijkheid.Te weinig controle van ouders en verkeerde dingen zien of invloed van oudere zusjes/broertjes die verkeerde dingen zien/doen.
En als je iets uithaalt wat niet door de beugel kan is aandacht verzekerd..quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:16 schreef mootie het volgende:
Ze is echt een typisch voorbeeld van negatieve aandacht is ook aandacht. Als het maar aandacht is.
Schade en schande leert ze dan.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:16 schreef mootie het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien kijkt ze wel Love Island
Veel kijkplezier.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
En als je iets uithaalt wat niet door de beugel kan is aandacht verzekerd..
Lastig allemaal.
Ik ga netflix aanslingeren. Fijne voortzetting!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |