Nu moet het wel duidelijk zijnquote:
Ja precies, waarom zou je dan twijfelen het normaal zijn van de rest hierquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben de maatstaf voor alles.
Kuddos voor de moordenaar. Heeft daadwerkelijk nagedacht over waar laat ik het lijk. Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Wow Tanja Groen misschien gevonden, begraven in een graf wat gedelfd was voor een begrafenis de dag erna, wel slim bedacht
quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kuddos voor de moordenaar. Heeft daadwerkelijk nagedacht over waar laat ik het lijk. Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.
Ja die zin van mij ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat kwam een beetje creepy over he?
Zekers. Volgens mij heb ik het verkeerde beroep gekozenquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou ja zo bedoelde ik het ook niet, maar wel fascinerend
behoorlijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie is/was Tanja Groen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Wow Tanja Groen misschien gevonden, begraven in een graf wat gedelfd was voor een begrafenis de dag erna, wel slim bedacht
Een studente die vermist was na een ontgroeningsavond in de jaren 90 ergensquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben heel lief. Ik fantaseer alleen over mensen moorden. Ik zal het nooit echt doen en anders zou ik het gewoon steeds uitstellen.
Daarom naai ik zo graag, kan je nog wat steken
O dat werd tijd dat ze gevonden werd dan, moordenaar is vast intussen ook niet meer te vindenquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een studente die vermist was na een ontgroeningsavond in de jaren 90 ergens
quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Jullie zijn veilig op een paar na
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Durf je nog naar de meet te komen?quote:
Ja hoor, ik duik achter oma en dr tas, dan durft niemand in de buurt te komen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Durf je nog naar de meet te komen?
Ik zou eerst seizoen 1 kijken hoorquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
kijk nu Sex Education Seizoen 2 op Netflix
Ik zou helemaal niet kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou eerst seizoen 1 kijken hoor
Te laatquote:
Hoeveel secondequote:Op woensdag 22 januari 2020 13:55 schreef D. het volgende:
Waar kan ik een kort filmpje uploaden om delen?
Ja dat is wel een Fok mankementjequote:Op woensdag 22 januari 2020 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
YouTube is wel het handigst om hier te delen
Ah, ik hoopte op een manier net als een fotootje delen. Klik plak dusquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dan zou ik gewoon een ano youtube maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |