Ow dan heb je er nog een klus aan om ze te verzamelen en dan het liefst in zo nieuw mogelijke staat natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, want het zijn er 9. Allemaal werk van Sargent. *kwijl*
Marktplaatsen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is een idee.. maar tweedehands zijn ze best lastig te vinden. Deze kwam uit België.
Het was natuurlijk ook passen en metenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie dan op zo'n klein fotootje past
Zeker weten! Aankondigingen in hoofdletters enzo.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het klaar is dan gaan we het vet promoten
Je moet er gewoon tegenaan lopen. De aanhouder wintquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is een idee.. maar tweedehands zijn ze best lastig te vinden. Deze kwam uit België.
Ik zie het voor mequote:Op woensdag 22 januari 2020 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was natuurlijk ook passen en meten
Ik heb in mijn tas dus echt altijd een rolmaatquote:
Naja, dat is in Limburgquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:00 schreef mazaru het volgende:
Dit is trouwens niet de afspraak. Ik lees overal dat er geen winter komt![]()
[ afbeelding ]
Schaatsenquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:00 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet er gewoon tegenaan lopen. De aanhouder wint
Ik heb een...quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb in mijn tas dus echt altijd een rolmaat
Dat is Limburg, dat telt niet meequote:Op woensdag 22 januari 2020 16:00 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
3 totaalquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het over de bank
En D. heeft poesjes.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:03 schreef Voxs het volgende:
Ik zit nog in mijn uit-bed-rol-kloffie ..
Luie dagquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:03 schreef Voxs het volgende:
Ik zit nog in mijn uit-bed-rol-kloffie ..
Het is wit en koud en binnen de Nederlandse grenzen. Ik vind het onacceptabelquote:
Weinigquote:
Neequote:
Ze zeggen friet, dus dat kan genegeerd worden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is wit en koud en binnen de Nederlandse grenzen. Ik vind het onacceptabel
quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zeggen friet, dus dat kan genegeerd worden.
Ehm.....jaquote:
Je zit verkeerde signalen af te geven met je outfit.....of ik doe verkeerde aannames.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
NeeHele dag gewerkt aan een portret.
Soms komt het in de lentequote:Op woensdag 22 januari 2020 16:00 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Kindermenu hier, aardappelpuree, doperwtjes, lekkerbek.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:06 schreef Voxs het volgende:
Wat eten we vandaag? Iets gezonds én lekkers?
Tartaartjes, heule goede aardappelen ( tenminste volgens de groenteman) en broccoliquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:06 schreef Voxs het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zeggen friet, dus dat kan genegeerd worden.
Fiets'zequote:
Beidequote:Op woensdag 22 januari 2020 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit verkeerde signalen af te geven met je outfit.....of ik doe verkeerde aannames.
Eet smakelijk zo! Dat is mij te kinderquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kindermenu hier, aardappelpuree, doperwtjes, lekkerbek.
Lekker!quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Tartaartjes, heule goede aardappelen ( tenminste volgens de groenteman) en broccoli
Klopt, ik heb weleens sneeuw op mijn verjaardag |(in april)| gehad.quote:
Met appelmoes?quote:
Ik heb net een salade en een stuk tortilla op.. best wel gezond om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:06 schreef Voxs het volgende:
Gewoon ernaast doen op je bord hoor, anders niet te vretenquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met appelmoes?
(wie heeft bedacht dat dát een goed idee was? Je appelmoes door de mayo lekkend, je frietje koud van die moes)
oh hier loop ik wel warm voorquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb net een salade en een stuk tortilla op.. best wel gezond om eerlijk te zijn
Hij is creepyquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
OH Love Island kijkers![]()
@:TillyB vind lil'l Connor en Sophia nietraar of wah?
Maar dan komen de patatjes tegen de appelmoes aanquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon ernaast doen op je bord hoor, anders niet te vreten
Dikste pak sneeuw(na 79 dan) was hier op 2 maart, nog geen lente maar wel bijna en laat in de winter.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, ik heb weleens sneeuw op mijn verjaardag |(in april)| gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |