SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik heb geen idee hoeveel ruimte ze nodig hebben. Misschien moet er ook een piano mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:39 schreef Dave het volgende:
[..]
In de bezemkast van dat torentje daarachter zeker?
En een lavendelzakje.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ruimte ze nodig hebben. Misschien moet er ook een piano mee.
Volgens papyrus 115 is dat 616 (ΧΙϚ) dacht ik.quote:
En dat was nog wel zo'n kwaliteitstopic!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens papyrus 115 is dat 616 (ΧΙϚ) dacht ik.
Dan gooi je nu toch wat anders die kant op?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:49 schreef Dave het volgende:
Het is kennelijk weer tijd voor een biscuitje, en ik heb geen appels meer. *ieniemienie.gif*
Geef ‘m een koekje van eigen Dave.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:49 schreef Dave het volgende:
Het is kennelijk weer tijd voor een biscuitje, en ik heb geen appels meer. *ieniemienie.gif*
Nicequote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:53 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Geef ‘m een koekje van eigen Dave.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:53 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Geef ‘m een koekje van eigen Dave.
Er is nog ruimte in je sigquote:
Een sig langer dan 3 karakters is een betaalde optie, en ik heb geen Fok!-abo.quote:
Mijn sig is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Een sig langer dan 3 karakters is een betaalde optie, en ik heb geen Fok!-abo.
Ik wil het niet in m'n sig, maar dit was leuker.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn sig is het hier niet mee eens.![]()
Of het moet intussen veranderd zijn.![]()
Wat? Jij, jij schelm! Rekel! Lorejas!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wil het niet in m'n sig, maar dit was leuker.
Lorejas kende ik nog niet. Dank je, Roger! Mijn leven is weer wat rijkerquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat? Jij, jij schelm! Rekel! Lorejas!
Die had ik nog niet meegekregen. Vooral dat einde komt wel aan.quote:
Ik net ook.quote:
Heb ik af en toe ook (met mijn opa dan), en die is er al heel wat langer niet meer bijquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:32 schreef Guanabana het volgende:
Moet ook denken aan mijn opa nuIs al zes jaar overleden, maar toch.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:32 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb ik af en toe ook (met mijn opa dan), en die is er al heel wat langer niet meer bijHij heeft de euro niet meegemaakt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:32 schreef Guanabana het volgende:
Ahhh moest je ook huilen bij The Notebook?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we samen naar The Notebook kijken?
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ahhh moest je ook huilen bij The Notebook?
Heb je Hachi gezien?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
[..]
JaIs geloof ik de enige film waarbij dat is gebeurd als volwassene, en ik wil 'm dus ook nooit meer zien!
Ahhh, dat is wel schattig.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
[..]
JaIs geloof ik de enige film waarbij dat is gebeurd als volwassene, en ik wil 'm dus ook nooit meer zien!
Wel Lord of the Flies als kind, en toen moest ik geloof ik wel huilen maar vooral uit frustratie dat ze zo gemeen waren tegen die ene jongen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:42 schreef Guanabana het volgende:
Oh en Grave of the Fireflies, maar kijk die maar nooit, shit seriously messed me up.
Ja ik zit meteen te zoeken of ik 'm ergens kan vinden, desnoods downloaden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:45 schreef Guanabana het volgende:
Wel fijn dat ik je aanraad iets NIET te kijken hè, voor de verandering.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik zit meteen te zoeken of ik 'm ergens kan vinden, desnoods downloaden.
Grapje hoor
Dat vond ik juist wel een mooie film, zeker een aanrader.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:42 schreef Guanabana het volgende:
Oh en Grave of the Fireflies, maar kijk die maar nooit, shit seriously messed me up.
Is je enige collega er toevallig net gefrustreerd vandoor gegaan?quote:
Ik heb best veel koekjes in huis. Als ik buitenshuis koffie drink neem ik meestal twee koppen maar ik eet alleen het eerste koekje en de tweede gaat een trommel in. Dus je bent welkom.quote:
Uit het raam gesprongen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is je enige collega er toevallig net gefrustreerd vandoor gegaan?
You’re a cookie collector aren’t you?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb best veel koekjes in huis. Als ik buitenshuis koffie drink neem ik meestal twee koppen maar ik eet alleen het eerste koekje en de tweede gaat een trommel in. Dus je bent welkom.
Ik ben een onbevreesd mens!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:25 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
You’re a cookie collector aren’t you?![]()
Pas op wat je aanbiedt hè, want ik kom langs hoor.
Ik zit met een zelfde soort dip.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:37 schreef Arizona het volgende:
Wie geeft me even een schop onder mijn hol?
Ik moet nog een uur werken maar ik KAN niet meer
Vandaag mag het.
Ik wil best schoppen, maar daar ben je te aardig voor.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:37 schreef Arizona het volgende:
Vandaag mag het.
Ik zie het.quote:
give it to me baby!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:41 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik wil best schoppen, maar daar ben je te aardig voor.
Butt if you insist...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:37 schreef Arizona het volgende:
Vandaag mag het.
Voor jullie allebei dan:quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit met een zelfde soort dip.
Ja echt.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die had ik nog niet meegekregen. Vooral dat einde komt wel aan.
Je gaat er vanuit dat ik collega's heb?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is je enige collega er toevallig net gefrustreerd vandoor gegaan?
Er staan ook hele mooie films op. The Broken Circle Breakdown, Captain Fantastic, Lion.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:21 schreef Greys het volgende:
Ik mocht van m'n zus op haar Videoland account en nu ben ik zo enorm verslaafd aan Killing Eve.
Wát een serie.
Die 8.3 op imdb had wmb nog wel hoger gemogen.
Dank voor de tips!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er staan ook hele mooie films op. The Broken Circle Breakdown, Captain Fantastic, Lion.
Klopt, maar die koekjes zijn verpakt dus die blijven wel goed. Ik stuur je het adres wel!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:42 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik zie het.
Het duurt overigens wel even voor ik bij je ben trouwens... aangezien je ergens in Spanje woont.
Ja. Jouw woordkeuze en timing, gecombineerd met de post van Dave deed mij eea vermoeden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat ik collega's heb?
Ergens ben ik wel benieuwd hoe het is om Dave als collega te hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja. Jouw woordkeuze en timing, gecombineerd met de post van Dave deed mij eea vermoeden.
Als ik het goed begrepen heb knaagt hij iig geen appels, tenzij je zelf met biscuitjes begint.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ergens ben ik wel benieuwd hoe het is om Dave als collega te hebben.
Dat klinkt inderdaad heel behoorlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb knaagt hij iig geen appels, tenzij je zelf met biscuitjes begint.
Wat dat betreft kan ik me slechtere collega's voorstellen.
Voortaan gewoon alles in de blender! In je maag wordt het toch een brijquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb knaagt hij iig geen appels, tenzij je zelf met biscuitjes begint.
Wat dat betreft kan ik me slechtere collega's voorstellen.
Spaar nog een stap uit en ga poep eten!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voortaan gewoon alles in de blender! In je maag wordt het toch een brij
Spaar nog een stap uit en trek de drol alvast door!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spaar nog een stap uit en ga poep eten!
Gaat me dan weer iets te ver, dan eet ik nog liever niet, denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voortaan gewoon alles in de blender! In je maag wordt het toch een brij
Zie je dat Aoibhin, Roger is nog een stap verder! Niet eten, dus ook geen poep om wel/niet door te trekken!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaat me dan weer iets te ver, dan eet ik nog liever niet, denk ik.
Maar hoe overleven we dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zie je dat Aoibhin, Roger is nog een stap verder! Niet eten, dus ook geen poep om wel/niet door te trekken!
Door na te denken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar hoe overleven we dan?
Gaat voor jou niet op natuurlijk, want jij bent al een schim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Niet.quote:
Schim of vampier zijn heeft dus voordelenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar hoe overleven we dan?
Gaat voor jou niet op natuurlijk, want jij bent al een schim
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Door na te denken.Ervan uitgaand dat schimmen en andersoorts levende doden mogelijk zijn kan je ook blijven bestaan zonder te overleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus dat zegt niks.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Door na te denken.Maar zonder een goede voedseltoevoer, gaat nadenken ook lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
En zelfs blijven FOK!kenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ervan uitgaand dat schimmen en andersoorts levende doden mogelijk zijn kan je ook blijven bestaan zonder te overleven.![]()
Dus dat zegt niks.
Had ons René het dan fout??quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar zonder een goede voedseltoevoer, gaat nadenken ook lastig
Ja, maar, wat moet er dan met deze SC?quote:
Als vampier moet je bloed zuipen hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Schim of vampier zijn heeft dus voordelen
Nee, ik zag zelf ook wel dat het Leclerc was.quote:
Ja precies, overleven en bestaan is niet hetzelfde! En ik wil toch nog wel even blijven levenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ervan uitgaand dat schimmen en andersoorts levende doden mogelijk zijn kan je ook blijven bestaan zonder te overleven.![]()
Dus dat zegt niks.
Wie is René?quote:
Is dat een Allo Allo verwijzing?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, ik zag zelf ook wel dat het Leclerc was.
Zuipen is niet hetzelfde als eten. Hoeveel mensen ook beweren dat een biertje hetzelfde is als twee boterhammen met kaas. Wel eens geprobeerd een tosti te maken door een pijpje leeg te gieten in het tosti-ijzer?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als vampier moet je bloed zuipen hoor
You stupid (wo)man!quote:
Er is ook nog zo'n grijs gebied anders hoor. Veel mensen zien een smoothie als maaltijd, terwijl iedereen het drinkt.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zuipen is niet hetzelfde als eten. Hoeveel mensen ook beweren dat een biertje hetzelfde is als twee boterhammen met kaas. Wel eens geprobeerd een tosti te maken door een pijpje leeg te gieten in het tosti-ijzer?
Oh je zat nog met 'ik denk dus ik besta'quote:
In een wereld van gepureerd voedsel zou ik genoegen nemen met slechts bestaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, overleven en bestaan is niet hetzelfde! En ik wil toch nog wel even blijven leven
SPOILER: Voor de F1-fans onder onsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was maar een tip hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In een wereld van gepureerd voedsel zou ik genoegen nemen met slechts bestaan.
quote:De Oezbeekse acrobate Kristina Vorobeva, die twee weken geleden een val van 10 meter maakte bij een optreden in Carré, kan haar benen weer bewegen.
Natuurlijk niet, over 25 minuten is het hier 6 uur en moeten we eten!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:34 schreef Strani het volgende:
Goed, boodschappen en koffie. Gaat iemand mee of vinden jullie het allemaal wel goed zo?
Koffie is wat te hardcore voor mij hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:34 schreef Strani het volgende:
Goed, boodschappen en koffie. Gaat iemand mee of vinden jullie het allemaal wel goed zo?
Dit.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, over 25 minuten is het hier 6 uur en moeten we eten!
Stom, dat was ik vergeten! Wat eten we?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, over 25 minuten is het hier 6 uur en moeten we eten!
Misschien maar beter voor jequote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koffie is wat te hardcore voor mij hoorIk blijf wel op de drempel wachten
Ik laat het denk ik even gaanquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:34 schreef Strani het volgende:
Wat fijn!quote:
Ja precies, en koffie is ook iets wat je kan slurpen en daar kan ik dan weer niet tegenquote:
Ik kan het je niet kwalijk nemen. Slavinkenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik laat het denk ik even gaanIk heb nog een Hollandsche slavink liggen voor vanavond. Groente erbij en ik red me wel
Aardappelgratin, snijboontjes en kabeljauwquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Stom, dat was ik vergeten! Wat eten we?
Had ik gisteren nou echt weer eens zin in, dus gedaanquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan het je niet kwalijk nemen. Slavinken
Mja, maar ik denk dan ook weer 'doe je zelf, zonder bescherming'. Hoe heet zo'n ding?quote:
Die heb ik volgens mij al zeker 10 jaar niet gegeten!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan het je niet kwalijk nemen. Slavinken
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Aardappelgratin, snijboontjes en kabeljauw
Ik hou niet van vis dus ik denk dat ik bij Guana eet vanavond. Morgen nieuwe kansen!quote:
Da's waar, maar ja, als een F1-coureur een zwaar ongeluk krijgt zijn we (of nou ja, de meesten van ons) ook blij als hij gezond weer uitstapt.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja, maar ik denk dan ook weer 'doe je zelf, zonder bescherming'. Hoe heet zo'n ding?
En wat ga jij eten? Paella met chorizo?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik hou niet van vis dus ik denk dat ik bij Guana eet vanavond. Morgen nieuwe kansen!
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
En wat ga jij eten? Paella met chorizo?
Dan zou ik echt na een uur weer honger hebben. Nou ja, twee.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was een halve diepvriespizza en sperziebonen vandaag.
F1-coureurs hebben bescherming. Dit is meer iets als motorrijden zonder helm of pak vind ikquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar, maar ja, als een F1-coureur een zwaar ongeluk krijgt zijn we (of nou ja, de meesten van ons) ook blij als hij gezond weer uitstapt.
Ik vind ze nog altijd lekkerquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij al zeker 10 jaar niet gegeten!
En sturend met je tanden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
F1-coureurs hebben bescherming. Dit is meer iets als motorrijden zonder helm of pak vind ik
Mja ik vind het nogal ongezond/pauper dus zou ze niet snel kopen, maar eigenlijk slaat dat nergens op want ik eet wel zeker maandelijks een frikandel speciaal.quote:
Het is niet bepaald haute cuisine neequote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja ik vind het nogal ongezond/pauper dus zou ze niet snel kopen, maar eigenlijk slaat dat nergens op want ik eet wel zeker maandelijks een frikandel speciaal.![]()
Zeker, misschien zelfs een in de vijf jaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is niet bepaald haute cuisine neeMaar een in de tien jaar moet kunnen, toch?
Dan zal je wel verrekte veel honger hebben nu!quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan zal je wel verrekte veel honger hebben nu!
Meridiaan is stiekem ook een schim gewordenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan zal je wel verrekte veel honger hebben nu!
Je gaat wel steeds meer schimmen zien, begin je intussen niet te vrezen dat jij de enige bent?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meridiaan is stiekem ook een schim geworden
Misschien beeld ik me jullie wel gewoon in! En zit ik hier gewoon al jaren in mijn eentjequote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je gaat wel steeds meer schimmen zien, begin je intussen niet te vrezen dat jij de enige bent?
Vraag je eens af: zou er echt een groep bestaan die het zoveel over het ESF kan hebben?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien beeld ik me jullie wel gewoon in! En zit ik hier gewoon al jaren in mijn eentje
Over het ESF praten in januariquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vraag je eens af: zou er echt een groep bestaan die het zoveel over het ESF kan hebben?
Dit.quote:
Drie keer? Culturele armoede, failliet van de Nederlandse tv, dit dat!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit.
Iedereen weet dat het ESF slecht drie TV-showtjes ergens in mei zijn, waar we trouwens veel te veel voor betalen.
Ja johquote:
Ja, waar die Oost- Europese landen elkaar altijd laten winnen. En Nederland als Gekke Henkie elk jaar maar meer geld naar Brussel sturenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja johDat is toch maar een eendaags festival in mei?
En dat allemaal op kosten van de belastingbetaler!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, waar die Oost- Europese landen elkaar altijd laten winnen. En Nederland als Gekke Henkie elk jaar maar meer geld naar Brussel sturen
twitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 18:43:22Oh la la, c’est Tom Leeb pour la France! 🇨🇵Bienvenue! Tom zal Frankrijk vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival 2020 in Rotterdam.(Het maken van de tweet duurde iets langer dan normaal wegens afleiding door foto..) #OhHallo #OpenUp #ESC2020 #ESC #France #Frankrijk https://t.co/iryYmrfnJo reageer retweet
Ik had de tweet al gezien en wilde vragen of alles nog wel goed ging met je, maar dat vond ik wat flauwquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:46 schreef Greys het volgende:
SODEKNETTERS HOT DAMN DE FRANSE DEELNEMER KIJK DANtwitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 18:43:22Oh la la, c’est Tom Leeb pour la France! 🇨🇵Bienvenue! Tom zal Frankrijk vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival 2020 in Rotterdam.(Het maken van de tweet duurde iets langer dan normaal wegens afleiding door foto..) #OhHallo #OpenUp #ESC2020 #ESC #France #Frankrijk https://t.co/iryYmrfnJo reageer retweet
Daar hadden we het laatst inderdaad ook over jaquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:46 schreef Greys het volgende:
SODEKNETTERS HOT DAMN DE FRANSE DEELNEMER KIJK DANtwitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 18:43:22Oh la la, c’est Tom Leeb pour la France! 🇨🇵Bienvenue! Tom zal Frankrijk vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival 2020 in Rotterdam.(Het maken van de tweet duurde iets langer dan normaal wegens afleiding door foto..) #OhHallo #OpenUp #ESC2020 #ESC #France #Frankrijk https://t.co/iryYmrfnJo reageer retweet
Ja maar nu is ie officieel bevestigd.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar hadden we het laatst inderdaad ook over jaGruwelijk lekker ding
![]()
Jaaaaquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar nu is ie officieel bevestigd.
Kan ie ook zingen?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaHebben we in ieder geval al eye candy voor dit jaar
Dat gaat nog meer leuke ESF-droom-verhalen opleverenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:46 schreef Greys het volgende:
Dat maakt me al niet eens zoveel meer uit. Er is altijd een mute knopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Goed topicquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:32 schreef Momo het volgende:
[2020] Frankrijk: Tom Leeb - ? #hunk #fotos
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:12 schreef Meke het volgende:
Voor @:DaveIk zie een ster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:51 schreef Em31 het volgende:
Ah, daar is het AD al met de naam die Nikkie bij haar geboorte kreeg en een interview met iemand uit haar klas
Oh godver. Echt. Die hebben echt geen schaamte.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:51 schreef Em31 het volgende:
Ah, daar is het AD al met de naam die Nikkie bij haar geboorte kreeg en een interview met iemand uit haar klas
ADquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:51 schreef Em31 het volgende:
Wat attent van jequote:
Liet je zo'n harde scheet?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat het aan mij lag
Ja we winnen nooit meer na 1975 😡quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dat allemaal op kosten van de belastingbetaler!De burger wordt gewoon uitgebuit voor die poppenkast!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:22 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Ja we winnen nooit meer na 1975 😡Nee inderdaad. Of anders de Jostiband sturen, dan wordt het misschien toch nog wat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Of anders de Jostiband sturen, dan wordt het misschien toch nog wat!We moeten Zanger Rinus sturen! Hahahaha, kijk mij eens lollig en origineel zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.
Bad Guy II ?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:36 schreef ijs_beer het volgende:
Billie Eilish maakt de titelsong voor de nieuwe bondfilm. Gaaf!
wheheh, who doesn'tquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:38 schreef GeorgeM het volgende:
Ik probeer meneer de Fransman Tommy Leeb,
Niet Caro?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:36 schreef ijs_beer het volgende:
Hahahaha ja! Of Rollercoaster van Danny Vera, want dat is op 4 binnengekomen in de Top 2000!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We moeten Zanger Rinus sturen! Hahahaha, kijk mij eens lollig en origineel zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We are beLeebers.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:38 schreef GeorgeM het volgende:
Ik probeer meneer de Fransman Tommy Leeb, maar hij is overal![]()
Bij deze het verzoek één topic Leeb-vrij te houden ivm mogelijke slaapproblemen zo vlak voor slapen gaan
Komt goed; we helpen elkaar wel met de Tom-crushquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:38 schreef GeorgeM het volgende:
Ik probeer meneer de Fransman Tommy Leeb, maar hij is overal![]()
Bij deze het verzoek één topic Leeb-vrij te houden ivm mogelijke slaapproblemen zo vlak voor slapen gaan
quote:
Hoorde het vanmiddag, ja, echt vet! Vind het ook een goede keuzequote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:36 schreef ijs_beer het volgende:
quote:
Wauw wat leuk!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben nu een videoband van... "All You Need Is Love - kerstspecial 1997" aan het overzetten
Tenminste, ik denk dat het 1997 is... er zit iig een meisje in dat ik ken (inmiddels met iemand anders getrouwd en kinderen) dus wel leuk om eens op USB-stick te zetten.
Dat is een goeie!quote:
Hoe oud is ie eigenlijk? Ik wilde nog Googelen, maar kon het niet vindenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Hij is helaas véél te jong voor mij![]()
Maar kwijlen mag wel toch?
30quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe oud is ie eigenlijk? Ik wilde nog Googelen, maar kon het niet vinden
Geen van beidenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw wat leuk!Dat was ook echt een ex van je of alleen een crush?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima leeftijd voor jou, Roosj?quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Hij is helaas véél te jong voor mij![]()
Maar kwijlen mag wel toch?
twitter:ESCPifPaf twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 20:09:51We are now only two more male soloists off the total number of guys who performed at the 2014. There are still 32 countries left to declare. Lads lads lads. https://t.co/ybbWvFXONS reageer retweet
Zeker. Iets jonger dan ik, maar dat vind ik geen probleem.quote:
Zou voor mij misschien net kunnenquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan zou ik echt na een uur weer honger hebben. Nou ja, twee.
Ik had geen idee dat AD van het niveau Telegraaf is eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:51 schreef Em31 het volgende:
Ja, AD is wel vaker 'erg' volgens mij hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat AD van het niveau Telegraaf is eigenlijk.
Als zijnde net niet te jong of net niet te oud?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zou voor mij misschien net kunnen
Mensen moeten dat soort media ook gewoon boycotten dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, AD is wel vaker 'erg' volgens mij hoorVind dit echt weer sneu
ze zijn erger tegenwoordig. Het is dat ze een goed sportkatern hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Oeh, perfect voor mij dusquote:
Net niet te oudquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Als zijnde net niet te jong of net niet te oud?
minder dan de helftquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay. Dan kan je op zich nog steeds 50 zijn natuurlijk
Afblijvenquote:
Nog ff snel Frans leren en opgeven als vrijwilliger om de delegaties te verwelkomenquote:
Als twee honden vechten om een been...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Afblijven, ik heb net al met ijs_beer besloten dat hij juist prima voor mij is.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Geen van beidenZe is een dochter van vrienden van me en wist dat het op TV kwam dus heb het destijds opgenomen. En die band ligt dus al ruim 22 jaar stof te verzamelen in een doos dus leek me wel eens leuk om ook over te zetten.
Haar zusje heeft haar (denk ik) opgegeven voor AYNIL.
Haar vriend werd toen overgevlogen uit het buitenland, best leuk
Didn't last long after that...Oh, dacht even dat jij ook subject was in die uitzendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel heel leuk!
En ook al heeft het dan niet lang geduurd met die twee; het blijft een mooie herinnering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Hou ijs_beer erbuiten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, dacht even dat jij ook subject was in die uitzendingMaar wel heel leuk!
En ook al heeft het dan niet lang geduurd met die twee; het blijft een mooie herinnering.
Ja, die zal die aflevering mss nooit gezien hebben, die was toen 4 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog niet bezweken aan de gifwolk?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
*update het Excelbestand dat hij van iedereen hier bijhoudt.
Over lekker dingen gesproken, SAN Remo heeft ook een leuke kandidaat.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar hadden we het laatst inderdaad ook over jaGruwelijk lekker ding
![]()
Ik hoorde het ja. Het nieuws, niet de explosiequote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog niet bezweken aan de gifwolk?
https://www.telegraaf.nl/(...)ische-fabriek-spanje
Dat wordt tijdens het ESF ook altijd weer pijnlijk duidelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Hallo Waylonquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen moeten dat soort media ook gewoon boycotten dan.
Daar heeft ijs_beer niks over te zeggenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan niet meer toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nog ff snel Frans leren en opgeven als vrijwilliger om de delegaties te verwelkomen![]()
Kijken mag altijd!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:14 schreef ato het volgende:
[..]
Over lekker dingen gesproken, SAN Remo heeft ook een leuke kandidaat.
Ook te jong voor mij, maar ik kijk wel graag.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog niet bezweken aan de gifwolk?
https://www.telegraaf.nl/(...)ische-fabriek-spanje
En jij maar pretenderen dat je in Spanje woont... Lekkere dekmantelquote:
En ik heb me ook heel bewust nooit uitgelaten over Almeloërs in deze SCquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En jij maar pretenderen dat je in Spanje woont... Lekkere dekmantel
Trek jij nou openlijk de autoriteit van onze @ijs_beer in twijfel?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar heeft ijs_beer niks over te zeggen
Niet dat het iets helpt maar ik heb niet geklikt in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen moeten dat soort media ook gewoon boycotten dan.
Ik hoopte nog zo dat je er geen lucht van zou krijgenquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
En ik heb me ook heel bewust nooit uitgelaten over Almeloërs in deze SC
Verdacht, verdacht!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel de tijd die naam noemen ookquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:51 schreef Em31 het volgende:
Oh nee hoor, maar er zijn grenzenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Trek jij nou openlijk de autoriteit van onze @:ijs_beer in twijfel?
Welke kleur heeft het stoplicht momenteel?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:25 schreef Em31 het volgende:
Niet dat het iets helpt maar ik heb niet geklikt in ieder geval![]()
Dit zijn geen luchtige grappen!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:26 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik hoopte nog zo dat je er geen lucht van zou krijgen
Heel verstandigquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik durf het ook niet meer sinds @:Hamlapjes meepost
Heel slim!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik durf het ook niet meer sinds @:Hamlapjes meepost
Nee vind ik ook raarquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heel de tijd die naam noemen ook![]()
Vind ik echt soort van lomp en niet nodig.
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heel de tijd die naam noemen ook![]()
Vind ik echt soort van lomp en niet nodig.
Dat weet ik niet want ik mag niet meer in Almelo komenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Welke kleur heeft het stoplicht momenteel?
quote:
quote:
Tegenwoordig is er toch een Almelose waar je het wél mee kan vinden?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want ik mag niet meer in Almelo komen
Groen!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een stoplicht is altijd rood.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tja dat soort dingen kun je beter aan Bill vragen maar volgens mij zijn wij cisvrouw zoals dat dan heet en zij transvrouw, maar goed, dat zeg je in het dagelijks leven ook niet heel de tijd.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee vind ik ook raar![]()
Eigenlijk vraag ik me ook af of ze nog wel 'transgender' is. Ze is inmiddels toch gewoon vrouwSnap wel dat het zo in de media wordt gebracht, maar als je puur naar de definitie kijkt is ze nu na haar transitie toch net zo vrouw als jij en ik?
En een stuk beter in makeup dan de gemiddelde vrouw! Ik vind haar idd net zo vrouw als ik, ookal is ze geboren in een jongenslichaam.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee vind ik ook raar![]()
Eigenlijk vraag ik me ook af of ze nog wel 'transgender' is. Ze is inmiddels toch gewoon vrouwSnap wel dat het zo in de media wordt gebracht, maar als je puur naar de definitie kijkt is ze nu na haar transitie toch net zo vrouw als jij en ik?
Wel hoor al een tijd.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ze deze tweet dan ook nog even verwijderenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie nu wel dat ze de kop van het artikel hebben aangepast, eerst stond daar ook de jongensnaam.
Ik heb de tweet gerapporteerd, ik hoop dat het helpt!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ze deze tweet dan ook nog even verwijderen![]()
https://twitter.com/ADshownieuws/status/1217154495509139457
Oh die leraar... ik gok zomaar dat hij is overvallen door een telefoontje van de pers.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ze deze tweet dan ook nog even verwijderen![]()
https://twitter.com/ADshownieuws/status/1217154495509139457
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:49 schreef Strani het volgende:
Nou ik heb een boze reactie achtergelaten op die Tweet hoor
Heel Twitter schudt op zijn grondvesten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:49 schreef Strani het volgende:
Lijkt me wel!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heel Twitter schudt op zijn grondvesten.
Denk dat Strani viral gaatquote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heel Twitter schudt op zijn grondvesten.
Met hun Mercedessen naar het AD hoofdkantoor!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt me wel!
En als ze het niet verwijderen dan stuur ik m'n 2000 Turkse volgers (lang verhaal) op ze af.
Correctie: Het zijn er wat minder inmiddels. Ik begon ooit met iets van 2500 Turkse volgers maar óf Twitter is gaan ruimen, of de Turken hadden genoeg van me. Ik hou het op het eerste.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met hun Mercedessen naar het AD hoofdkantoor!
Maar was het echt zo dat ze je geboortenaam per se moesten hebben, of vroegen ze of je er bezwaar tegen zou hebben als de naam werd vermeld?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
De media en transgenders blijft een moeilijk dingetje. Ik heb een tijd geleden een interview gegeven over zelfmedicatie bij transgenders. Toen een landelijke krant dit wilde publiceren, werd ik gebeld of ik mijn geboortenaam wilde doorgeven, omdat ik nog niet overal mijn 'nieuwe' naam gebruik. Daar was ik not amused over. Een andere geinterviewde, die wel overal haar naam gebruikt, werd ook gevraagd wat haar geboortenaam is. Schandalig.
Uiteindelijk is de publicatie (nog) niet doorgegaan, omdat een van de andere geïnterviewden (een instituut) het niet eens is met de publicatie.
Maar waarom moeten ze die naam uberhaupt hebben?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
De media en transgenders blijft een moeilijk dingetje. Ik heb een tijd geleden een interview gegeven over zelfmedicatie bij transgenders. Toen een landelijke krant dit wilde publiceren, werd ik gebeld of ik mijn geboortenaam wilde doorgeven, omdat ik nog niet overal mijn 'nieuwe' naam gebruik. Daar was ik not amused over. Een andere geinterviewde, die wel overal haar naam gebruikt, werd ook gevraagd wat haar geboortenaam is. Schandalig.
Uiteindelijk is de publicatie (nog) niet doorgegaan, omdat een van de andere geïnterviewden (een instituut) het niet eens is met de publicatie.
Ze moeten kunnen verifiëren dat ik wel echt besta. Ik werd geïnterviewd door een studente journalistiek en niet door de krant zelf. Ik moest o.a. mijn emailadres en telefoonnummer doorgeven en ook werd gevraagd of ik facebook of iets dergelijks had. Met de naam die ik gebruik sta ik niet in mijn paspoort, dus wilden ze toch graag die naam hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar was het echt zo dat ze je geboortenaam per se moesten hebben, of vroegen ze of je er bezwaar tegen zou hebben als de naam werd vermeld?
Bij die gefingeerde namen is de echte naam ook bekend bij de krant. Het was alleen voor henzelf inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar waarom moeten ze die naam uberhaupt hebben?
Genoeg mensen ook die met een gefingeerde naam in een blad/krant willen.
Of was het alleen voor henzelf?
Ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:49 schreef Strani het volgende:
Okay maar dan begrijp ik het wel hoor, eerlijk gezegd. Als je als krant niet heel goed alles verifieert kunnen daar makkelijk problemen van komen. Beetje pijnlijk in dit geval, dat begrijp ik, maar journalisten moeten zich in kunnen dekken want zij nemen verantwoordelijkheid voor de publicatie.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze moeten kunnen verifiëren dat ik wel echt besta. Ik werd geïnterviewd door een studente journalistiek en niet door de krant zelf. Ik moest o.a. mijn emailadres en telefoonnummer doorgeven en ook werd gevraagd of ik facebook of iets dergelijks had. Met de naam die ik gebruik sta ik niet in mijn paspoort, dus wilden ze toch graag die naam hebben.
[..]
Bij die gefingeerde namen is de echte naam ook bekend bij de krant. Het was alleen voor henzelf inderdaad.
Trusten!quote:
Het is niet het ergste accent nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:16 schreef Strani het volgende:
Ik zit dat stuk over de Elfstedentocht in DWDD te kijken en ik ben misschien een uitzondering maar ik vind een Fries accent echt één van de mooiste accenten in Nederland.
Ik begrijp hun kant ook wel, maar het is alsnog niet netjes om naar iemands geboortenaam te vragen. Zeker niet van die andere geïnterviewde, die die naam ook nooit meer gebruikt.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay maar dan begrijp ik het wel hoor, eerlijk gezegd. Als je als krant niet heel goed alles verifieert kunnen daar makkelijk problemen van komen. Beetje pijnlijk in dit geval, dat begrijp ik, maar journalisten moeten zich in kunnen dekken want zij nemen verantwoordelijkheid voor de publicatie.
Ja en dan krijgen we straks ook nog de hoofdshow, intervalacts en het enveloppenmomentquote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nu dacht ik dat het eerder op de avond al stevig waaide maar blijkbaar was dat slechts het voorprogramma...
Taal!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:16 schreef Strani het volgende:
Ik zit dat stuk over de Elfstedentocht in DWDD te kijken en ik ben misschien een uitzondering maar ik vind een Fries accent echt één van de mooiste accenten in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |