Heel Twitter schudt op zijn grondvesten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:49 schreef Strani het volgende:
Nou ik heb een boze reactie achtergelaten op die Tweet hoor
Lijkt me wel!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heel Twitter schudt op zijn grondvesten.
Denk dat Strani viral gaatquote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heel Twitter schudt op zijn grondvesten.
Met hun Mercedessen naar het AD hoofdkantoor!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt me wel!
En als ze het niet verwijderen dan stuur ik m'n 2000 Turkse volgers (lang verhaal) op ze af.
Correctie: Het zijn er wat minder inmiddels. Ik begon ooit met iets van 2500 Turkse volgers maar óf Twitter is gaan ruimen, of de Turken hadden genoeg van me. Ik hou het op het eerste.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met hun Mercedessen naar het AD hoofdkantoor!
Maar was het echt zo dat ze je geboortenaam per se moesten hebben, of vroegen ze of je er bezwaar tegen zou hebben als de naam werd vermeld?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
De media en transgenders blijft een moeilijk dingetje. Ik heb een tijd geleden een interview gegeven over zelfmedicatie bij transgenders. Toen een landelijke krant dit wilde publiceren, werd ik gebeld of ik mijn geboortenaam wilde doorgeven, omdat ik nog niet overal mijn 'nieuwe' naam gebruik. Daar was ik not amused over. Een andere geinterviewde, die wel overal haar naam gebruikt, werd ook gevraagd wat haar geboortenaam is. Schandalig.
Uiteindelijk is de publicatie (nog) niet doorgegaan, omdat een van de andere geïnterviewden (een instituut) het niet eens is met de publicatie.
Maar waarom moeten ze die naam uberhaupt hebben?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
De media en transgenders blijft een moeilijk dingetje. Ik heb een tijd geleden een interview gegeven over zelfmedicatie bij transgenders. Toen een landelijke krant dit wilde publiceren, werd ik gebeld of ik mijn geboortenaam wilde doorgeven, omdat ik nog niet overal mijn 'nieuwe' naam gebruik. Daar was ik not amused over. Een andere geinterviewde, die wel overal haar naam gebruikt, werd ook gevraagd wat haar geboortenaam is. Schandalig.
Uiteindelijk is de publicatie (nog) niet doorgegaan, omdat een van de andere geïnterviewden (een instituut) het niet eens is met de publicatie.
Ze moeten kunnen verifiëren dat ik wel echt besta. Ik werd geïnterviewd door een studente journalistiek en niet door de krant zelf. Ik moest o.a. mijn emailadres en telefoonnummer doorgeven en ook werd gevraagd of ik facebook of iets dergelijks had. Met de naam die ik gebruik sta ik niet in mijn paspoort, dus wilden ze toch graag die naam hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar was het echt zo dat ze je geboortenaam per se moesten hebben, of vroegen ze of je er bezwaar tegen zou hebben als de naam werd vermeld?
Bij die gefingeerde namen is de echte naam ook bekend bij de krant. Het was alleen voor henzelf inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar waarom moeten ze die naam uberhaupt hebben?
Genoeg mensen ook die met een gefingeerde naam in een blad/krant willen.
Of was het alleen voor henzelf?
Ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:49 schreef Strani het volgende:
Nou ik heb een boze reactie achtergelaten op die Tweet hoor
Okay maar dan begrijp ik het wel hoor, eerlijk gezegd. Als je als krant niet heel goed alles verifieert kunnen daar makkelijk problemen van komen. Beetje pijnlijk in dit geval, dat begrijp ik, maar journalisten moeten zich in kunnen dekken want zij nemen verantwoordelijkheid voor de publicatie.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze moeten kunnen verifiëren dat ik wel echt besta. Ik werd geïnterviewd door een studente journalistiek en niet door de krant zelf. Ik moest o.a. mijn emailadres en telefoonnummer doorgeven en ook werd gevraagd of ik facebook of iets dergelijks had. Met de naam die ik gebruik sta ik niet in mijn paspoort, dus wilden ze toch graag die naam hebben.
[..]
Bij die gefingeerde namen is de echte naam ook bekend bij de krant. Het was alleen voor henzelf inderdaad.
Trusten!quote:
Het is niet het ergste accent nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:16 schreef Strani het volgende:
Ik zit dat stuk over de Elfstedentocht in DWDD te kijken en ik ben misschien een uitzondering maar ik vind een Fries accent echt één van de mooiste accenten in Nederland.
Ik begrijp hun kant ook wel, maar het is alsnog niet netjes om naar iemands geboortenaam te vragen. Zeker niet van die andere geïnterviewde, die die naam ook nooit meer gebruikt.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay maar dan begrijp ik het wel hoor, eerlijk gezegd. Als je als krant niet heel goed alles verifieert kunnen daar makkelijk problemen van komen. Beetje pijnlijk in dit geval, dat begrijp ik, maar journalisten moeten zich in kunnen dekken want zij nemen verantwoordelijkheid voor de publicatie.
Ja en dan krijgen we straks ook nog de hoofdshow, intervalacts en het enveloppenmomentquote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nu dacht ik dat het eerder op de avond al stevig waaide maar blijkbaar was dat slechts het voorprogramma...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |