Nog niet bezweken aan de gifwolk?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
*update het Excelbestand dat hij van iedereen hier bijhoudt.
Over lekker dingen gesproken, SAN Remo heeft ook een leuke kandidaat.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar hadden we het laatst inderdaad ook over jaGruwelijk lekker ding
![]()
Ik hoorde het ja. Het nieuws, niet de explosiequote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog niet bezweken aan de gifwolk?
https://www.telegraaf.nl/(...)ische-fabriek-spanje
Dat wordt tijdens het ESF ook altijd weer pijnlijk duidelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat AD van het niveau Telegraaf is eigenlijk.
Hallo Waylonquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen moeten dat soort media ook gewoon boycotten dan.
Daar heeft ijs_beer niks over te zeggenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Afblijven, ik heb net al met ijs_beer besloten dat hij juist prima voor mij is.
Dat kan niet meer toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nog ff snel Frans leren en opgeven als vrijwilliger om de delegaties te verwelkomen![]()
Kijken mag altijd!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:14 schreef ato het volgende:
[..]
Over lekker dingen gesproken, SAN Remo heeft ook een leuke kandidaat.
Ook te jong voor mij, maar ik kijk wel graag.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog niet bezweken aan de gifwolk?
https://www.telegraaf.nl/(...)ische-fabriek-spanje
En jij maar pretenderen dat je in Spanje woont... Lekkere dekmantelquote:
En ik heb me ook heel bewust nooit uitgelaten over Almeloėrs in deze SCquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En jij maar pretenderen dat je in Spanje woont... Lekkere dekmantel
Trek jij nou openlijk de autoriteit van onze @ijs_beer in twijfel?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar heeft ijs_beer niks over te zeggen
Niet dat het iets helpt maar ik heb niet geklikt in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen moeten dat soort media ook gewoon boycotten dan.
Ik hoopte nog zo dat je er geen lucht van zou krijgenquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
En ik heb me ook heel bewust nooit uitgelaten over Almeloėrs in deze SC
Verdacht, verdacht!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel de tijd die naam noemen ookquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:51 schreef Em31 het volgende:
Ah, daar is het AD al met de naam die Nikkie bij haar geboorte kreeg en een interview met iemand uit haar klas
Oh nee hoor, maar er zijn grenzenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Trek jij nou openlijk de autoriteit van onze @:ijs_beer in twijfel?
Welke kleur heeft het stoplicht momenteel?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |