Die gast woonde bij mij in de buurtquote:
Mooi, ben je dus snel klaar. Kun je later vanmiddag weer gaan rotsklimmen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Na 4 maanden heb ik toch nog niets om dozen mee te vullen
Misschien zet je net als een oud-collega die niet door zijn proeftijd kwam allerlei familiefoto’s neer op je bureau.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Na 4 maanden heb ik toch nog niets om dozen mee te vullen
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien zet je net als een oud-collega die niet door zijn proeftijd kwam allerlei familiefoto’s neer op je bureau.
Maar je oude appartement nu weg?
Zou hij nog meer hobby’s hebben? Echt geen idee..quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi, ben je dus snel klaar. Kun je later vanmiddag weer gaan rotsklimmen.
Niet iedereen grijpt iedere kans aan om maar niet thuis bij z’n vrouw en kind te zitten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou hij nog meer hobby’s hebben? Echt geen idee..
Is je vriendin zwanger dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet iedereen grijpt iedere kans aan om maar niet thuis bij z’n vrouw en kind te zitten.
Je hebt niet eens een vrouw en kind.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet iedereen grijpt iedere kans aan om maar niet thuis bij z’n vrouw en kind te zitten.
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een vrouw en kind.
Waarom is Faxie dan zo naarstig op zoek?quote:
Daar begint ze deze maand meequote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar heeft je vriendin al een baan gescoord in Luxemburg?
En dan toch je scharrel naar Luxemburg halen ipv elk weekend een ander schatje door het matras te duwen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat die 10,000 euro per maand ook wel meehelpen in zijn gevoel van vrijheid.
Topquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mocht het niet lukken dit jaar ben ik best bereid om Faxie een keertje te pijpen.
Kerst 2020 vieren ze met zijn drieën. Allemaal in dezelfde kerstoutfit.quote:
Nah, gewoon een beetje vrouwenhysterie op z’n tijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou laatst had je losse schroeven.
En ik kan het weten vraag maar aan losdop
Mooier is er niet. Heeft Dien eindelijk een labrador pupquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kerst 2020 vieren ze met zijn drieën. Allemaal in dezelfde kerstoutfit.
Die pan is niet schoon... Kijk dan, die pan is niet schoon. Ik doe het zelf wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nah, gewoon een beetje vrouwenhysterie op z’n tijd.
Evident.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Historisch gezien komt hysterie alleen bij vrouwen voor die geen orgasme krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nou jullie worden dus gewoon een nouveautés rich stelletje in belastingparadijs Luxembourgh.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kijk, een ervaringsdeskundige.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:41 schreef Elvi het volgende:
Historisch gezien komt hysterie alleen bij vrouwen voor die geen orgasme krijgen.
Dus.
Naar een vrouw en kind? Momentary lapse of reason?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom is Faxie dan zo naarstig op zoek?
Niet je eigen problemen projecteren op anderenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Historisch gezien komt hysterie alleen bij vrouwen voor die geen orgasme krijgen.
Dus.
Van wie nietquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij mag nu ook niet meer met blote tetten rondhuppelen.
Nymphomane was het toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet je eigen problemen projecteren op anderen
Dat is gewoon modaal in Luxemburg hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou jullie worden dus gewoon een nouveautés rich stelletje in belastingparadijs Luxembourgh.
Ja daarom.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is gewoon modaal in Luxemburg hoor.
Ach dezelfde soort hysterie waardoor miss hier niet meer komt en jij hier iets te gretig bent?quote:
Dit is humor 2.0, dat ontgaat jou een beetje.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt echt geen gevoel voor humor he. Beetje autistisch met zulke opmerkingen.
Dus je kon magnetronkoffie niet genoeg plezieren of gaat dit niet op voor mannen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dus.
Ik hou het op autistische tryhard, jammer voor je.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is humor 2.0, dat ontgaat jou een beetje.
Nee, dat kwam enkel doordat haar kneuzenolerantiegrens werd overschreden door een aantal aanwezigen hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:44 schreef gcjoel het volgende:
Ach dezelfde soort hysterie waardoor miss hier niet meer komt en jij hier iets te gretig bent?
Doe haar maar de groetjes en vraag even hoe het met de aaltjes gaat.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat kwam enkel doordat haar kneuzenolerantiegrens werd overschreden door een aantal aanwezigen hier.
Ik mis Olijfje wel, we hadden een goede klik.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat kwam enkel doordat haar kneuzenolerantiegrens werd overschreden door een aantal aanwezigen hier.
Je bent een zuurpruim, jammer voor je.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik hou het op autistische tryhard, jammer voor je.
Ik heb daar ook een beetje last van.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ligt ze nu nog autistisch in de hoek te gillen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Miss.quote:
Maar jij bent het allerstomst lekker puhquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent een zuurpruim, jammer voor je.
Nee, jij snapt het verschil tussen een grapje en mensen doelbewust pijn doen niet vanwege je spectrumstoornis.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent een zuurpruim, jammer voor je.
Haar vertrek was voldoende bijtijds om dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:47 schreef gcjoel het volgende:
Ligt ze nu nog autistisch in de hoek te gillen?
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar jij bent het allerstomst lekker puh
Ik ben trots op je.quote:
Gelukkig maar. Zou lastig zijn voor de 2.1 kind en de labradorquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haar vertrek was voldoende bijtijds om dat te voorkomen.
Hondenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:48 schreef gcjoel het volgende:
Gelukkig maar. Zou lastig zijn voor de 2.1 kind en de labrador
Nou ik heb geen spectumstoornis, maar mijn sarcastische grapje was iets over de rand.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, jij snapt het verschil tussen een grapje en mensen doelbewust pijn doen niet vanwege je spectrumstoornis.
Dat was ook geen sarcasme, weer een teken van een spectrumstoornis.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik heb geen spectumstoornis, maar mijn sarcastische grapje was iets over de rand.
Zal er op letten, speciaal voor deze generatie.
Ict’ers hebben daar geen kijk op.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat was ook geen sarcasme, weer een teken van een spectrumstoornis.
Ict’er, mooie jaren 90 mkb term dopquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ict’ers hebben daar geen kijk op.
Het was geen date maar een casual ontmoeting.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:56 schreef MCH het volgende:
Kunnen we weer even switchen naar de date van Faxie? Zou ze al nat zijn
Mooie jaren 90 term dopquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het was geen date maar een casual ontmoeting.
Je moet ze klein houden die ictertjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ict’er, mooie jaren 90 mkb term dop
Succes met de snoepautomaten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten we overgaan naar de orde van de dag.
Faxie zijn wildlife.
En ik ga de donkere wereld in om, wat taken te verrichten waarvoor grote handen nodig zijn.
(Niet van die ict handjes).
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:39 schreef Senn88 het volgende:
ik ga verhuizen naar een huis met een tuin
Tuinquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:39 schreef Senn88 het volgende:
ik ga verhuizen naar een huis met een tuin
Mega konijnenren bouwenquote:
Minder ruimte, onder/boven/zijburen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:02 schreef STING het volgende:
Mwah, ik mis m'n appartementje soms stiekem wel, geen tuin om te onderhouden, weinig onderhoud nodig, alles gelijkvloers en goedkoper.
True, zeker het hebben van buren aan alle kanten is iets dat ik dan zeker weer niet misquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Minder ruimte, onder/boven/zijburen.
Ligt mosrednA ook klaar?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:32 schreef Samzz het volgende:
Onderweg naar huis. Daar liggen een telefoonhoesje, een popsocket en twee jumpsuits die terug moeten op me te wachten.
Is tuinieren geen hobby van je vrouw?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Redelijke grote tuin, ben soms stiekem blij dat het winter is, hoef ik niks te doen.![]()
Kost toch zeker 2-4 uur per week, scheelt dat ik nu alles op accu heb, heggenschaar, grasmaaier, bladblazer.
Maar soms is het wel lekker om buiten bezig te zijn.
Koop eens een iPhone dan, net als Qquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg weer een beetje een hoge bloeddruk van Google op m'n telefoon
Heb ik toch allang, gekkie.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop eens een iPhone dan, net als Q
Zodat ze kan appen. Jezus.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Aan de techfreaks hier, ik zoek een oogbesturingsmodule voor een familielid met ALS. Zodat ze weer een beetje kan appen enzo.
Via de zorgverzekering gaat allemaal zo stroperig, wil wel zo’n ding aanschaffen eigenlijk.
Met blote tetten?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee. Zij doet helemaal niks in de tuin, ja zonnen.
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mocht het niet lukken dit jaar ben ik best bereid om Faxie een keertje te pijpen.
Ja gewoon gezellig hoor. Beetje gebabbeld, ging het op een gegeven moment over de afstanden die we moesten afleggen om naar het water te gaan, maar toen had ze het er ook over dat ze ook al zo ver naar familie altijd moest in Friesland en vrienden in Groningen, en dat ze dan ook nog sinds kort een vriend had in Utrecht snifquote:
Jammer inderdaad wel. Weet je dat je je op haar niet meer hoeft te richten nu.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja gewoon gezellig hoor. Beetje gebabbeld, ging het op een gegeven moment over de afstanden die we moesten afleggen om naar het water te gaan, maar toen had ze het er ook over dat ze ook al zo ver naar familie altijd moest in Friesland en vrienden in Groningen, en dat ze dan ook nog sinds kort een vriend had in Utrecht snif
Had al wel een vermoeden hoor
Niet opgeven, alles kan kapotquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja gewoon gezellig hoor. Beetje gebabbeld, ging het op een gegeven moment over de afstanden die we moesten afleggen om naar het water te gaan, maar toen had ze het er ook over dat ze ook al zo ver naar familie altijd moest in Friesland en vrienden in Groningen, en dat ze dan ook nog sinds kort een vriend had in Utrecht snif
Hebben we dit vorig ook al niet eens meegemaaktquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit in de chat met de klantenservice van Bol maar volgens mij is de medewerker ermee gestopt ofzo.
Nee ik had iets retour gestuurd waar een foutje in zat en die retour is nooit aangekomen/verwerkt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben we dit vorig ook al niet eens meegemaakt
Bol.com zou ik echt niets meer bestellen met al die derden partijen die er achterhangen en waar je niets van op aan kan.
Stom.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik had iets retour gestuurd waar een foutje in zat en die retour is nooit aangekomen/verwerkt.
Ja. Maar ze hebben het al opgelost. Kreeg al een aanmaningquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stom.
Een boek of iets anders?
Gofferdome Qquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het van een andere partij is dan staat dat er ook bij.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben we dit vorig ook al niet eens meegemaakt
Bol.com zou ik echt niets meer bestellen met al die derden partijen die er achterhangen en waar je niets van op aan kan.
Precies, beetje de boot afhouden bij CL met zijn 'kan nog wel 17 jaar' en ondertussen met de buit van jou ervan door gaan.quote:
O verrek die is ineens uit m'n AT.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Toch mooi hoe users worden behandeld in feedback. Hoe jaag je de laatste bijdragers aan je forum weg.
Goed bezig jaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Toch mooi hoe users worden behandeld in feedback. Hoe jaag je de laatste bijdragers aan je forum weg.
De baggeraars kunnen wel gewoon terugkomen, daar hebben ze minder vat op. Achja, 2020 zal niet anders zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:57 schreef ElDinosaur het volgende:
En nu is het lopen voor 2020 gedaan?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Even stoer doen en een Barbel standing press met 90kg, ging goed tot mijn knie naar links klapte.![]()
Bedoel je niet push press? Wel een heel zwak knietje anders.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Even stoer doen en een Barbel standing press met 90kg, ging goed tot mijn knie naar links klapte.![]()
Donyell Malen komt ook niet meer in actie dit seizoen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En nu is het lopen voor 2020 gedaan?
Twee keer gelijk tegen Oekraïne en Oostenrijk en verliezen van Roemenië en we weten weer waar we staan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Donyell Malen komt ook niet meer in actie dit seizoen.
Niet meer in de kroeg om voetbal te kijken in ieder geval. Die generatie spelers heeft echt een hoop leuke avonden me door de neus geboord. En zelf natuurlijk wel flink verdienenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Twee keer gelijk tegen Oekraïne en Oostenrijk en verliezen van Roemenië en we weten weer waar we staan.
Weet ik niet, ken de termen niet, vanaf de grond tot aan de borst en dan drukken up in the air, up in the Air.. Hoe noemt men dat?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Bedoel je niet push press? Wel een heel zwak knietje anders.
Je moet je vriendin ook niet proberen op te tillenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha dat zou ook kunnen ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet je vriendin ook niet proberen op te tillen
Vrouwen zijn sowieso onhandelbaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha dat zou ook kunnen ja.
Zit alleen niet zo’n handig handvat aan, veel onhandelbaarder dan gewichten aan een stang.
Maar Faxie, waarom gaat iemand met een vaste vriend een afspraak met je maken? Das ook raar toch of het is een nog prille verkering.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tjaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar Faxie, waarom gaat iemand met een vaste vriend een afspraak met je maken? Das ook raar toch of het is een nog prille verkering.
Heb je haar dat nog durven vragen?
Maar was het verder wel gezellig, heb je er wat van geleerd. Dat kan toch ook belangrijk zijn.quote:
Als je je knieën gebruikt is het een push press, benen stil is (strict) shoulder press. Het oppakken van de grond is cleanen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet ik niet, ken de termen niet, vanaf de grond tot aan de borst en dan drukken up in the air, up in the Air.. Hoe noemt men dat?
Maar van de knie klopt want de rechter heeft geen kruisband meer, maar nooit last van eigenlijk.
Was ook meer iets onbalans bij uitdrukken denk ik.
[ afbeelding ]
Ja of je verwachting was veel te hoog.quote:
Wat weet je daar veel van. Wat kun jij dan? Qua gewichten bij oefeningen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je je knieën gebruikt is het een push press, benen stil is (strict) shoulder press. Het oppakken van de grond is cleanen.
Arme Romanaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Verdomme wanneer gaan ze sigaren nou eens verbieden, levensgevaarlijk.![]()
https://www.ad.nl/show/ro(...)ziekenhuis~aded45bf/
Maximale gewicht voor 1 herhaling van een push press iets van 60 kg. Bench press 55 denk ik en deadlift 140.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat weet je daar veel van. Wat kun jij dan? Qua gewichten bij oefeningen?
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja of je verwachting was veel te hoog.
In gedachten had je een suite geboekt in de plaastselijke van der Valk en had je haar al afgeroomd voor de roomservice binnen was.
Gewoon effe netjes volgende afspraak regelen en zorgen dat je dan fysiek goed bent, geen frietjes meer jongen.
Drie lagen goedkope make-up.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:42 schreef aeque het volgende:
Je haren, oké. Maar je gezicht? Van te voren zeker met dr harses in de aansteker vloeistof lopen badderen.
Poeh netjes voor een vrouw, je weegt zelf ook iets rond de 60-70kg?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Maximale gewicht voor 1 herhaling van een push press iets van 60 kg. Bench press 55 denk ik en deadlift 140.
Wat, m'n pukkel?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je het met 3 lagen dekkend?
Nee joh, ik weeg ook net zoveel als een kogelstootster. Dus ten opzichte van bodyweight is het minder impressive, maar dat hoeft ook niet na een jaar trainen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poeh netjes voor een vrouw, je weegt zelf ook iets rond de 60-70kg?
Ik train nu met gewichten, maar moet niet te gek gaan doen want dat helpt het bult op fietsen niet mee in het voorjaar.
Was een beetje beu van dat almaar trappen.
In mijn verbeelding was je altijd klein en schattigquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee joh, ik weeg ook net zoveel als een kogelstootster. Dus ten opzichte van bodyweight is het minder impressive, maar dat hoeft ook niet na een jaar trainen.
En voor het fietsen kun je toch gewoon met hogere aantallen herhalingen trainen?
Ik ben wel schattig hoor. Alleen niet voor manlets.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
In mijn verbeelding was je altijd klein en schattig
Er is niet echt een definitie wanneer een manlet ophoudt. Waar trek je de grens?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ben wel schattig hoor. Alleen niet voor manlets.
Ja,nee, ik doe die powerlessen, een uur lang gewichten en core. Maar kan niet laten steeds zwaarder te doen. Vind het wel lekker eigenlijk,elke dag van de vakantie gedaan. Of gemtb’t.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee joh, ik weeg ook net zoveel als een kogelstootster. Dus ten opzichte van bodyweight is het minder impressive, maar dat hoeft ook niet na een jaar trainen.
En voor het fietsen kun je toch gewoon met hogere aantallen herhalingen trainen?
Geloof er niks meer vanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ben wel schattig hoor. Alleen niet voor manlets.
Als vrienden kletsen over je gezamenlijke hobby? Zo irritant als je niet meer sociaal mag doen als je een relatie hebtquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar Faxie, waarom gaat iemand met een vaste vriend een afspraak met je maken? Das ook raar toch of het is een nog prille verkering.
Heb je haar dat nog durven vragen?
Je moet haar nog probleemloos kunnen tillen is denk ik de grens.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is niet echt een definitie wanneer een manlet ophoudt. Waar trek je de grens?
Tja van mij mag het wel heur.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Als vrienden kletsen over je gezamenlijke hobby? Zo irritant als je niet meer sociaal mag doen als je een relatie hebt
Sociaal doen met iemand van een ander geslacht, wie doet dat nu.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Als vrienden kletsen over je gezamenlijke hobby? Zo irritant als je niet meer sociaal mag doen als je een relatie hebt
Jij zegt ”waarom doet ze dat als ze een vriend heeft”quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja van mij mag het wel heur.
Maar duidelijk dat Faxie ietsje meer wil dan vriendschap toch.
Shit. Ik doe iets verkeerd? Ik ga woensdag naar de film met twee kerelsquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sociaal doen met iemand van een ander geslacht, wie doet dat nu.
Mannen die zich geïntimideerd voelen door mijn lengte zijn manlets.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is niet echt een definitie wanneer een manlet ophoudt. Waar trek je de grens?
Ik ben moed aan het verzamelen om Cali te appen voor een afspraak.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sociaal doen met iemand van een ander geslacht, wie doet dat nu.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Shit. Ik doe iets verkeerd? Ik ga woensdag naar de film met twee kerels. Maar cancellen dan?
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben moed aan het verzamelen om Cali te appen voor een afspraak.
Hoe lang ben je?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Mannen die zich geïntimideerd voelen door mijn lengte zijn manlets.
Ik heb vrienden van 1,85 die snel geïntimideerd zijn door vrouwenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Zo spannendquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]weten die kerels dat van elkaar?
Ik ben nog op het punt waar ik moed moet verzamelen om haar nummer te vragen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben moed aan het verzamelen om Cali te appen voor een afspraak.
Dan zijn het ook manlets. Het is zowel mentaliteit als lengte.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb vrienden van 1,85 die snel geïntimideerd zijn door vrouwen
Snap ik. Ik Ben beste engquote:
Ik heb m ooit geript uit een groepsapp waar zij ook in zat. #protipquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog op het punt waar ik moed moet verzamelen om haar nummer te vragen.
Ik kijk nooit verder dan je ogenquote:
Zo betaalde ik laatst een rekening voor een groep zodat ik iemand een betaalverzoek kon sturen. Telefoonnummer + bankrekening.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb m ooit geript uit een groepsapp waar zij ook in zat. #protip
Dat mag helemaal niet van je posse hier denk ikquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog op het punt waar ik moed moet verzamelen om haar nummer te vragen.
Wowquote:
Ah, je bent bekend met de tactiek.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo betaalde ik laatst een rekening voor een groep zodat ik iemand een betaalverzoek kon sturen. Telefoonnummer + bankrekening.
Je mag ook wel iets voor mij betalenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo betaalde ik laatst een rekening voor een groep zodat ik iemand een betaalverzoek kon sturen. Telefoonnummer + bankrekening.
Een snelle blik richting haar decolleté als ze knippert met haar ogen, maar verder niks.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin je boven of beneden met kijken?
Ja, in de analoge wereld moet je wat extra moeite doen. Natuurlijk ook opzichtig een mooie fooi gegeven om te laten zien dat ik wel een echte heer ben.quote:
Smoothquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, in de analoge wereld moet je wat extra moeite doen. Natuurlijk ook opzichtig een mooie fooi gegeven om te laten zien dat ik wel een echte heer ben.
Ik zag gisteren in een restaurant op de terugweg een vrouw, eerste gezicht gewoon normaal maar vrij lang, 2 kopen groter dan haar man. Ze had een jurkje aan, vrij kort, stevige benen en volle bolling, panty’s eronder en wat hogere laarsen, zwarte leren jas aan. De jurk had een vrij groot decolleté.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Oké Uitstralingquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zag gisteren in een restaurant op de terugweg een vrouw, eerste gezicht gewoon normaal maar vrij lang, 2 kopen groter dan haar man. Ze had een jurkje aan, vrij kort, panty’s eronder en wat hogere laarsen, zwarte leren jas aan. De jurk had een vrij groot decolleté.
Wat wil ik zeggen? Euh ik vond haar vrij aantrekkelijk.
Heeft nog nooit iemand voor mij gedaanquote:
Maar ze kent me amperquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah! Die had haar anaal vernederd midden op straat.quote:
Ja dus? Hoe maak je anders vrienden?quote:
Hou ook de deur voor je open.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Heeft nog nooit iemand voor mij gedaan
* slakkenspoorquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou ook de deur voor je open.
Tja sorry hoor. We zitten in een grote groepsapp, heb haar 2 keer gezien en eigenlijk maar 1 keer echt een beetje gebabbeld. Vervolgens stuur ik in die groep dat ik naar een strand ga ergens, en stuurt ze me opeens privé een bericht over hoe laat enz want ze wilt me weer eens zien met een knuffelsmiley erbijquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja dus? Hoe maak je anders vrienden?
Merk het ja, begint behoorlijk te tochten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou ook de deur voor je open.
Dat meende ik al te zien ja toen ik laatst de deur voor je open hield.quote:
Godomme komt ie nu mee, ze wou dat jeje mannelijk had opgesteld en had gezegd: “cut the bullshit ik heb van der Valk gereserveerd, nu meekomen”.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja sorry hoor. We zitten in een grote groepsapp, heb haar 2 keer gezien en eigenlijk maar 1 keer echt een beetje gebabbeld. Vervolgens stuur ik in die groep dat ik naar een strand ga ergens, en stuurt ze me opeens privé een bericht over hoe laat enz want ze wilt me weer eens zien met een knuffelsmiley erbij
Oke. Zie nog steeds niet dat ze je graag wil neukenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja sorry hoor. We zitten in een grote groepsapp, heb haar 2 keer gezien en eigenlijk maar 1 keer echt een beetje gebabbeld. Vervolgens stuur ik in die groep dat ik naar een strand ga ergens, en stuurt ze me opeens privé een bericht over hoe laat enz want ze wilt me weer eens zien met een knuffelsmiley erbij
Bitch please, jij smelt al als iemand een deur voor je open houdtquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke. Zie nog steeds niet dat ze je graag wil neuken
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bitch please, jij smelt al als iemand een deur voor je open houdt
Laatst met haar naar een deuren showroom geweest. Supergeil.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bitch please, jij smelt al als iemand een deur voor je open houdt
Jij was fan van de klapdeurtjes gok ikquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst met haar naar een deuren showroom geweest. Supergeil.
Best day everquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst met haar naar een deuren showroom geweest. Supergeil.
Ik heb een screenshot van deze post in die betreffende groepsapp laten posten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt wel de app van de middelbare school dit en dat ze zich verveelde tijdens de kerstvakantiequote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nopequote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb een screenshot van deze post in die betreffende groepsapp laten posten.
Hi laiverd uut Grunquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Nope
Nope
Nope nope nope nope
Nope nope
Nope
Hi laif.quote:
Tot zover de welgemeende interesse van MCH in jou.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Hi laif.
Ik woon al 5 maanden niet meer in Grunn hé
Ik ook al een tijdje niet meer maar dat Groningse blijf je houden hoor, toen had je ook de leukste verhalen met je daddy issues met je professor en je avontuurtjes met die Braziliaanse Tarzan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Hi laif.
Ik woon al 5 maanden niet meer in Grunn hé
Daddy issues met mijn professor?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ook al een tijdje niet meer maar dat Groningse blijf je houden hoor, toen had je ook de leukste verhalen met je daddy issues met je professor en je avontuurtjes met die Braziliaanse Tarzan.
COTS?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke user kwam er nou nog meer oet Grun?
Lienekienquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke user kwam er nou nog meer oet Grun?
Naastquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik.
Die woonde boven een afwerkplek ofzo toch?
Check de r&p active topics eensquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Heeft al een tijdje niet gepost, mensen in het depressie topic vroegen zich het ook al af.
O net een nieuw topic, ja kan niet elk tabblad in m'n Excel even accuraat bijwerkenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Check de r&p active topics eens
Respect voor Budabeertje.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:51 schreef MCH het volgende:
[..]
O net een nieuw topic, ja kan niet elk tabblad in m'n Excel even accuraat bijwerken
Die hebben niets meer toch?quote:
Moet je nagaan, hij ontstijgt Faxie die toch een zeer stoere sport uitoefent.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij had alweer een andere fokster geschaakt
Is in de praktijk niks waard hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je nagaan, hij ontstijgt Faxie die toch een zeer stoere sport uitoefent.
Ik denk dat Buda vrij romantisch maar ook een beetje zacht isquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je nagaan, hij ontstijgt Faxie die toch een zeer stoere sport uitoefent.
Week niet joh, lijkt me zeer gunstig voor de contacten. Beter dan karpervissen iig.quote:
Dat ie aan “diegene die niet genoemd” word begonnen is, dat vind ik wel moedig, zou het niet durven.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk dat Buda vrij romantisch maar ook een beetje zacht is
Sammz?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ie aan “diegene die niet genoemd” word begonnen is, dat vind ik wel moedig, zou het niet durven.
Iets met een Fquote:
Truequote:
Fripselquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]
True
Over wie hebben we het dan? Zoveel despi vrouwen hier. En ik ben het niet
Ow fuck! RIP budaquote:
Fripsel was met Faxie niet Budaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ow fuck! RIP buda
Toto toch ook? Is ze nog steeds cray cray of is ze al beetje geholpen aan d’r cray Cray?
Wat is de laatste update?
Nee die jij net noemde, zie dat topic dan, die maakt je zo koud in onbedacht moment.quote:
Alles voor jouquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:09 schreef Californium het volgende:
Ik raak in de war. Zal wel. Air gaat me vast bijpraten binnenkort
quote:
Die is nog met Totoquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ow fuck! RIP buda
Toto toch ook? Is ze nog steeds cray cray of is ze al beetje geholpen aan d’r cray Cray?
In dit geval snap ik je verwachting.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen raarquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In dit geval snap ik je verwachting.
Ik vind het raar.
Zie je wel! Cali zei dat het heel normaal was maar ik vind het ook gek.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In dit geval snap ik je verwachting.
Ik vind het raar.
Je kunt haar hier gewoon de groetjes doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ow fuck! RIP buda
Ik zou het niet doen, maar ik zie niet in dat dat perse een hint moet zijn dat ze je leuk vind en niet gewoon als vriendenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie je wel! Cali zei dat het heel normaal was maar ik vind het ook gek.
Leest ze mee?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kunt haar hier gewoon de groetjes doen.
Ligt ook aan het verdere contact. Je kunt zoiets best naar een vriend sturen. Maar ze waren geen vrienden. Ze gaat speciaal daarvoor in aparte app met hem.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie je wel! Cali zei dat het heel normaal was maar ik vind het ook gek.
Lijkt me niet ondenkbaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Leest ze mee?![]()
Hoi! Hoop dat het beter met je gaat je geholpen wordt
Wat kan dat betekenen dan? Jij denkt als vrouw.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt ook aan het verdere contact. Je kunt zoiets best naar een vriend sturen. Maar ze waren geen vrienden. Ze gaat speciaal daarvoor in aparte app met hem.
Blijkbaar toch vriendschap.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat kan dat betekenen dan? Jij denkt als vrouw.
Dat ze zin heeft om te kiten en dit een makkelijke manier was om met iemand mee te gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat kan dat betekenen dan? Jij denkt als vrouw.
Ze was eerst van plan met een groepje ergens anders naartoe te gaan zei zequote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze zin heeft om te kiten en dit een makkelijke manier was om met iemand mee te gaan.
Neuh ik verwachtte niet echt iets hoor, ik ken dat ondertussen wel. Wist niet wat ik er van moest maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Blijkbaar toch vriendschap.
Maar ik snap dat hij iets anders verwachtte.
Maar waarom zegt ze dan niet in de groep dat ze mee wil? Nee ze geeft rare signalen af.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze zin heeft om te kiten en dit een makkelijke manier was om met iemand mee te gaan.
Absoluut.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar waarom zegt ze dan niet in de groep dat ze mee wil? Nee ze geeft rare signalen af.
Geen idee, ik kan niet in haar hoofd kijken. Tegelijk zie ik feitelijk ook niks wat uitgelegd kan worden als: ik zeg dat ik wil kiten maar eigenlijk bedoel ik knuffelen/neuken whateverquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar waarom zegt ze dan niet in de groep dat ze mee wil? Nee ze geeft rare signalen af.
Ligt aan de aard van de groepsapp. Zou misschien ook iemand persoonlijk appen van “oh, hey ik ben dan ook in de buurt, mag ik mee?”quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat dusquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan niet in haar hoofd kijken. Tegelijk zie ik feitelijk ook niks wat uitgelegd kan worden als: ik zeg dat ik wil kiten maar eigenlijk bedoel ik knuffelen/neuken whatever
Ik wil jou graag weer zien is toch een aparte manier van uitdrukken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt aan de aard van de groepsapp. Zou misschien ook iemand persoonlijk appen van “oh, hey ik ben dan ook in de buurt, mag ik mee?”
Maar er kunnen niet in haar hoofd kijken en wat de gedachten waren. Misschien wilde graag wat persoonlijke aandacht. Interesse uitlokken terwijl ze zelf geen interesse heeft. Misschien was het geheel onschuldig
Maarre, al die kussmileys van jou kan ik binnenkort gewoon real life incasseren toch?quote:
Neem je dan ook die courgette mee?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maarre, al die kussmileys van jou kan ik binnenkort gewoon real life incasseren toch?
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil jou graag weer zien is toch een aparte manier van uitdrukken.
Maar goed fax trekt de friendzone aan dus waarschijnlijk was ze haar backup aan het veilig stellen
Immerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem je dan ook die courgette mee?
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil jou graag weer zien is toch een aparte manier van uitdrukken.
Maar goed fax trekt de friendzone aan dus waarschijnlijk was ze haar backup aan het veilig stellen
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maarre, al die kussmileys van jou kan ik binnenkort gewoon real life incasseren toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |