quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bitch please, jij smelt al als iemand een deur voor je open houdt
Laatst met haar naar een deuren showroom geweest. Supergeil.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bitch please, jij smelt al als iemand een deur voor je open houdt
Jij was fan van de klapdeurtjes gok ikquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst met haar naar een deuren showroom geweest. Supergeil.
Best day everquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst met haar naar een deuren showroom geweest. Supergeil.
Ik heb een screenshot van deze post in die betreffende groepsapp laten posten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja sorry hoor. We zitten in een grote groepsapp, heb haar 2 keer gezien en eigenlijk maar 1 keer echt een beetje gebabbeld. Vervolgens stuur ik in die groep dat ik naar een strand ga ergens, en stuurt ze me opeens privé een bericht over hoe laat enz want ze wilt me weer eens zien met een knuffelsmiley erbij
Lijkt wel de app van de middelbare school dit en dat ze zich verveelde tijdens de kerstvakantiequote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja sorry hoor. We zitten in een grote groepsapp, heb haar 2 keer gezien en eigenlijk maar 1 keer echt een beetje gebabbeld. Vervolgens stuur ik in die groep dat ik naar een strand ga ergens, en stuurt ze me opeens privé een bericht over hoe laat enz want ze wilt me weer eens zien met een knuffelsmiley erbij
Nopequote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb een screenshot van deze post in die betreffende groepsapp laten posten.
Hi laiverd uut Grunquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Nope
Nope
Nope nope nope nope
Nope nope
Nope
Hi laif.quote:
Tot zover de welgemeende interesse van MCH in jou.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Hi laif.
Ik woon al 5 maanden niet meer in Grunn hé
Ik ook al een tijdje niet meer maar dat Groningse blijf je houden hoor, toen had je ook de leukste verhalen met je daddy issues met je professor en je avontuurtjes met die Braziliaanse Tarzan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Hi laif.
Ik woon al 5 maanden niet meer in Grunn hé
Daddy issues met mijn professor?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ook al een tijdje niet meer maar dat Groningse blijf je houden hoor, toen had je ook de leukste verhalen met je daddy issues met je professor en je avontuurtjes met die Braziliaanse Tarzan.
COTS?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke user kwam er nou nog meer oet Grun?
Lienekienquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke user kwam er nou nog meer oet Grun?
Naastquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik.
Die woonde boven een afwerkplek ofzo toch?
Check de r&p active topics eensquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Heeft al een tijdje niet gepost, mensen in het depressie topic vroegen zich het ook al af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |