Dat mag helemaal niet van je posse hier denk ikquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog op het punt waar ik moed moet verzamelen om haar nummer te vragen.
Wowquote:
Ah, je bent bekend met de tactiek.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo betaalde ik laatst een rekening voor een groep zodat ik iemand een betaalverzoek kon sturen. Telefoonnummer + bankrekening.
Je mag ook wel iets voor mij betalenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo betaalde ik laatst een rekening voor een groep zodat ik iemand een betaalverzoek kon sturen. Telefoonnummer + bankrekening.
Een snelle blik richting haar decolleté als ze knippert met haar ogen, maar verder niks.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin je boven of beneden met kijken?
Ja, in de analoge wereld moet je wat extra moeite doen. Natuurlijk ook opzichtig een mooie fooi gegeven om te laten zien dat ik wel een echte heer ben.quote:
Smoothquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, in de analoge wereld moet je wat extra moeite doen. Natuurlijk ook opzichtig een mooie fooi gegeven om te laten zien dat ik wel een echte heer ben.
Ik zag gisteren in een restaurant op de terugweg een vrouw, eerste gezicht gewoon normaal maar vrij lang, 2 kopen groter dan haar man. Ze had een jurkje aan, vrij kort, stevige benen en volle bolling, panty’s eronder en wat hogere laarsen, zwarte leren jas aan. De jurk had een vrij groot decolleté.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Mannen die zich geïntimideerd voelen door mijn lengte zijn manlets.
Oké Uitstralingquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zag gisteren in een restaurant op de terugweg een vrouw, eerste gezicht gewoon normaal maar vrij lang, 2 kopen groter dan haar man. Ze had een jurkje aan, vrij kort, panty’s eronder en wat hogere laarsen, zwarte leren jas aan. De jurk had een vrij groot decolleté.
Wat wil ik zeggen? Euh ik vond haar vrij aantrekkelijk.
Heeft nog nooit iemand voor mij gedaanquote:
Maar ze kent me amperquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Als vrienden kletsen over je gezamenlijke hobby? Zo irritant als je niet meer sociaal mag doen als je een relatie hebt
Nah! Die had haar anaal vernederd midden op straat.quote:
Ja dus? Hoe maak je anders vrienden?quote:
Hou ook de deur voor je open.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Heeft nog nooit iemand voor mij gedaan
* slakkenspoorquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou ook de deur voor je open.
Tja sorry hoor. We zitten in een grote groepsapp, heb haar 2 keer gezien en eigenlijk maar 1 keer echt een beetje gebabbeld. Vervolgens stuur ik in die groep dat ik naar een strand ga ergens, en stuurt ze me opeens privé een bericht over hoe laat enz want ze wilt me weer eens zien met een knuffelsmiley erbijquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja dus? Hoe maak je anders vrienden?
Merk het ja, begint behoorlijk te tochten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou ook de deur voor je open.
Dat meende ik al te zien ja toen ik laatst de deur voor je open hield.quote:
Godomme komt ie nu mee, ze wou dat jeje mannelijk had opgesteld en had gezegd: “cut the bullshit ik heb van der Valk gereserveerd, nu meekomen”.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja sorry hoor. We zitten in een grote groepsapp, heb haar 2 keer gezien en eigenlijk maar 1 keer echt een beetje gebabbeld. Vervolgens stuur ik in die groep dat ik naar een strand ga ergens, en stuurt ze me opeens privé een bericht over hoe laat enz want ze wilt me weer eens zien met een knuffelsmiley erbij
Oke. Zie nog steeds niet dat ze je graag wil neukenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja sorry hoor. We zitten in een grote groepsapp, heb haar 2 keer gezien en eigenlijk maar 1 keer echt een beetje gebabbeld. Vervolgens stuur ik in die groep dat ik naar een strand ga ergens, en stuurt ze me opeens privé een bericht over hoe laat enz want ze wilt me weer eens zien met een knuffelsmiley erbij
Bitch please, jij smelt al als iemand een deur voor je open houdtquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke. Zie nog steeds niet dat ze je graag wil neuken
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bitch please, jij smelt al als iemand een deur voor je open houdt
Laatst met haar naar een deuren showroom geweest. Supergeil.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bitch please, jij smelt al als iemand een deur voor je open houdt
Jij was fan van de klapdeurtjes gok ikquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst met haar naar een deuren showroom geweest. Supergeil.
Best day everquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst met haar naar een deuren showroom geweest. Supergeil.
Ik heb een screenshot van deze post in die betreffende groepsapp laten posten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt wel de app van de middelbare school dit en dat ze zich verveelde tijdens de kerstvakantiequote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nopequote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb een screenshot van deze post in die betreffende groepsapp laten posten.
Hi laiverd uut Grunquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Nope
Nope
Nope nope nope nope
Nope nope
Nope
Hi laif.quote:
Tot zover de welgemeende interesse van MCH in jou.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Hi laif.
Ik woon al 5 maanden niet meer in Grunn hé
Ik ook al een tijdje niet meer maar dat Groningse blijf je houden hoor, toen had je ook de leukste verhalen met je daddy issues met je professor en je avontuurtjes met die Braziliaanse Tarzan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Hi laif.
Ik woon al 5 maanden niet meer in Grunn hé
Daddy issues met mijn professor?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ook al een tijdje niet meer maar dat Groningse blijf je houden hoor, toen had je ook de leukste verhalen met je daddy issues met je professor en je avontuurtjes met die Braziliaanse Tarzan.
COTS?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke user kwam er nou nog meer oet Grun?
Lienekienquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke user kwam er nou nog meer oet Grun?
Naastquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik.
Die woonde boven een afwerkplek ofzo toch?
Check de r&p active topics eensquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Heeft al een tijdje niet gepost, mensen in het depressie topic vroegen zich het ook al af.
O net een nieuw topic, ja kan niet elk tabblad in m'n Excel even accuraat bijwerkenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Check de r&p active topics eens
Respect voor Budabeertje.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:51 schreef MCH het volgende:
[..]
O net een nieuw topic, ja kan niet elk tabblad in m'n Excel even accuraat bijwerken
Die hebben niets meer toch?quote:
Moet je nagaan, hij ontstijgt Faxie die toch een zeer stoere sport uitoefent.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij had alweer een andere fokster geschaakt
Is in de praktijk niks waard hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je nagaan, hij ontstijgt Faxie die toch een zeer stoere sport uitoefent.
Ik denk dat Buda vrij romantisch maar ook een beetje zacht isquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je nagaan, hij ontstijgt Faxie die toch een zeer stoere sport uitoefent.
Week niet joh, lijkt me zeer gunstig voor de contacten. Beter dan karpervissen iig.quote:
Dat ie aan “diegene die niet genoemd” word begonnen is, dat vind ik wel moedig, zou het niet durven.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk dat Buda vrij romantisch maar ook een beetje zacht is
Sammz?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ie aan “diegene die niet genoemd” word begonnen is, dat vind ik wel moedig, zou het niet durven.
Iets met een Fquote:
Truequote:
Fripselquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]
True
Over wie hebben we het dan? Zoveel despi vrouwen hier. En ik ben het niet
Ow fuck! RIP budaquote:
Fripsel was met Faxie niet Budaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ow fuck! RIP buda
Toto toch ook? Is ze nog steeds cray cray of is ze al beetje geholpen aan d’r cray Cray?
Wat is de laatste update?
Nee die jij net noemde, zie dat topic dan, die maakt je zo koud in onbedacht moment.quote:
Alles voor jouquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:09 schreef Californium het volgende:
Ik raak in de war. Zal wel. Air gaat me vast bijpraten binnenkort
quote:
Die is nog met Totoquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ow fuck! RIP buda
Toto toch ook? Is ze nog steeds cray cray of is ze al beetje geholpen aan d’r cray Cray?
In dit geval snap ik je verwachting.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen raarquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In dit geval snap ik je verwachting.
Ik vind het raar.
Zie je wel! Cali zei dat het heel normaal was maar ik vind het ook gek.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In dit geval snap ik je verwachting.
Ik vind het raar.
Je kunt haar hier gewoon de groetjes doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ow fuck! RIP buda
Ik zou het niet doen, maar ik zie niet in dat dat perse een hint moet zijn dat ze je leuk vind en niet gewoon als vriendenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie je wel! Cali zei dat het heel normaal was maar ik vind het ook gek.
Leest ze mee?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kunt haar hier gewoon de groetjes doen.
Ligt ook aan het verdere contact. Je kunt zoiets best naar een vriend sturen. Maar ze waren geen vrienden. Ze gaat speciaal daarvoor in aparte app met hem.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie je wel! Cali zei dat het heel normaal was maar ik vind het ook gek.
Lijkt me niet ondenkbaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Leest ze mee?![]()
Hoi! Hoop dat het beter met je gaat je geholpen wordt
Wat kan dat betekenen dan? Jij denkt als vrouw.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt ook aan het verdere contact. Je kunt zoiets best naar een vriend sturen. Maar ze waren geen vrienden. Ze gaat speciaal daarvoor in aparte app met hem.
Blijkbaar toch vriendschap.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat kan dat betekenen dan? Jij denkt als vrouw.
Dat ze zin heeft om te kiten en dit een makkelijke manier was om met iemand mee te gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat kan dat betekenen dan? Jij denkt als vrouw.
Ze was eerst van plan met een groepje ergens anders naartoe te gaan zei zequote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze zin heeft om te kiten en dit een makkelijke manier was om met iemand mee te gaan.
Neuh ik verwachtte niet echt iets hoor, ik ken dat ondertussen wel. Wist niet wat ik er van moest maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Blijkbaar toch vriendschap.
Maar ik snap dat hij iets anders verwachtte.
Maar waarom zegt ze dan niet in de groep dat ze mee wil? Nee ze geeft rare signalen af.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze zin heeft om te kiten en dit een makkelijke manier was om met iemand mee te gaan.
Absoluut.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar waarom zegt ze dan niet in de groep dat ze mee wil? Nee ze geeft rare signalen af.
Geen idee, ik kan niet in haar hoofd kijken. Tegelijk zie ik feitelijk ook niks wat uitgelegd kan worden als: ik zeg dat ik wil kiten maar eigenlijk bedoel ik knuffelen/neuken whateverquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar waarom zegt ze dan niet in de groep dat ze mee wil? Nee ze geeft rare signalen af.
Ligt aan de aard van de groepsapp. Zou misschien ook iemand persoonlijk appen van “oh, hey ik ben dan ook in de buurt, mag ik mee?”quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat dusquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan niet in haar hoofd kijken. Tegelijk zie ik feitelijk ook niks wat uitgelegd kan worden als: ik zeg dat ik wil kiten maar eigenlijk bedoel ik knuffelen/neuken whatever
Ik wil jou graag weer zien is toch een aparte manier van uitdrukken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt aan de aard van de groepsapp. Zou misschien ook iemand persoonlijk appen van “oh, hey ik ben dan ook in de buurt, mag ik mee?”
Maar er kunnen niet in haar hoofd kijken en wat de gedachten waren. Misschien wilde graag wat persoonlijke aandacht. Interesse uitlokken terwijl ze zelf geen interesse heeft. Misschien was het geheel onschuldig
Maarre, al die kussmileys van jou kan ik binnenkort gewoon real life incasseren toch?quote:
Neem je dan ook die courgette mee?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maarre, al die kussmileys van jou kan ik binnenkort gewoon real life incasseren toch?
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil jou graag weer zien is toch een aparte manier van uitdrukken.
Maar goed fax trekt de friendzone aan dus waarschijnlijk was ze haar backup aan het veilig stellen
Immerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem je dan ook die courgette mee?
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil jou graag weer zien is toch een aparte manier van uitdrukken.
Maar goed fax trekt de friendzone aan dus waarschijnlijk was ze haar backup aan het veilig stellen
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maarre, al die kussmileys van jou kan ik binnenkort gewoon real life incasseren toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |