Je kunt haar hier gewoon de groetjes doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ow fuck! RIP buda
Toto toch ook? Is ze nog steeds cray cray of is ze al beetje geholpen aan d’r cray Cray?
Wat is de laatste update?
Ik zou het niet doen, maar ik zie niet in dat dat perse een hint moet zijn dat ze je leuk vind en niet gewoon als vriendenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie je wel! Cali zei dat het heel normaal was maar ik vind het ook gek.
Leest ze mee?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kunt haar hier gewoon de groetjes doen.
Ligt ook aan het verdere contact. Je kunt zoiets best naar een vriend sturen. Maar ze waren geen vrienden. Ze gaat speciaal daarvoor in aparte app met hem.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie je wel! Cali zei dat het heel normaal was maar ik vind het ook gek.
Lijkt me niet ondenkbaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Leest ze mee?![]()
Hoi! Hoop dat het beter met je gaat je geholpen wordt
Wat kan dat betekenen dan? Jij denkt als vrouw.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt ook aan het verdere contact. Je kunt zoiets best naar een vriend sturen. Maar ze waren geen vrienden. Ze gaat speciaal daarvoor in aparte app met hem.
Blijkbaar toch vriendschap.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat kan dat betekenen dan? Jij denkt als vrouw.
Dat ze zin heeft om te kiten en dit een makkelijke manier was om met iemand mee te gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat kan dat betekenen dan? Jij denkt als vrouw.
Ze was eerst van plan met een groepje ergens anders naartoe te gaan zei zequote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze zin heeft om te kiten en dit een makkelijke manier was om met iemand mee te gaan.
Neuh ik verwachtte niet echt iets hoor, ik ken dat ondertussen wel. Wist niet wat ik er van moest maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Blijkbaar toch vriendschap.
Maar ik snap dat hij iets anders verwachtte.
Maar waarom zegt ze dan niet in de groep dat ze mee wil? Nee ze geeft rare signalen af.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze zin heeft om te kiten en dit een makkelijke manier was om met iemand mee te gaan.
Absoluut.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar waarom zegt ze dan niet in de groep dat ze mee wil? Nee ze geeft rare signalen af.
Geen idee, ik kan niet in haar hoofd kijken. Tegelijk zie ik feitelijk ook niks wat uitgelegd kan worden als: ik zeg dat ik wil kiten maar eigenlijk bedoel ik knuffelen/neuken whateverquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar waarom zegt ze dan niet in de groep dat ze mee wil? Nee ze geeft rare signalen af.
Ligt aan de aard van de groepsapp. Zou misschien ook iemand persoonlijk appen van “oh, hey ik ben dan ook in de buurt, mag ik mee?”quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat dusquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan niet in haar hoofd kijken. Tegelijk zie ik feitelijk ook niks wat uitgelegd kan worden als: ik zeg dat ik wil kiten maar eigenlijk bedoel ik knuffelen/neuken whatever
Ik wil jou graag weer zien is toch een aparte manier van uitdrukken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt aan de aard van de groepsapp. Zou misschien ook iemand persoonlijk appen van “oh, hey ik ben dan ook in de buurt, mag ik mee?”
Maar er kunnen niet in haar hoofd kijken en wat de gedachten waren. Misschien wilde graag wat persoonlijke aandacht. Interesse uitlokken terwijl ze zelf geen interesse heeft. Misschien was het geheel onschuldig
Maarre, al die kussmileys van jou kan ik binnenkort gewoon real life incasseren toch?quote:
Neem je dan ook die courgette mee?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maarre, al die kussmileys van jou kan ik binnenkort gewoon real life incasseren toch?
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil jou graag weer zien is toch een aparte manier van uitdrukken.
Maar goed fax trekt de friendzone aan dus waarschijnlijk was ze haar backup aan het veilig stellen
Immerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem je dan ook die courgette mee?
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil jou graag weer zien is toch een aparte manier van uitdrukken.
Maar goed fax trekt de friendzone aan dus waarschijnlijk was ze haar backup aan het veilig stellen
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maarre, al die kussmileys van jou kan ik binnenkort gewoon real life incasseren toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |