O net een nieuw topic, ja kan niet elk tabblad in m'n Excel even accuraat bijwerkenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Check de r&p active topics eens
Respect voor Budabeertje.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:51 schreef MCH het volgende:
[..]
O net een nieuw topic, ja kan niet elk tabblad in m'n Excel even accuraat bijwerken
Die hebben niets meer toch?quote:
Moet je nagaan, hij ontstijgt Faxie die toch een zeer stoere sport uitoefent.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij had alweer een andere fokster geschaakt
Is in de praktijk niks waard hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je nagaan, hij ontstijgt Faxie die toch een zeer stoere sport uitoefent.
Ik denk dat Buda vrij romantisch maar ook een beetje zacht isquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je nagaan, hij ontstijgt Faxie die toch een zeer stoere sport uitoefent.
Week niet joh, lijkt me zeer gunstig voor de contacten. Beter dan karpervissen iig.quote:
Dat ie aan “diegene die niet genoemd” word begonnen is, dat vind ik wel moedig, zou het niet durven.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk dat Buda vrij romantisch maar ook een beetje zacht is
Sammz?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ie aan “diegene die niet genoemd” word begonnen is, dat vind ik wel moedig, zou het niet durven.
Iets met een Fquote:
Truequote:
Fripselquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]
True
Over wie hebben we het dan? Zoveel despi vrouwen hier. En ik ben het niet
Ow fuck! RIP budaquote:
Fripsel was met Faxie niet Budaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ow fuck! RIP buda
Toto toch ook? Is ze nog steeds cray cray of is ze al beetje geholpen aan d’r cray Cray?
Wat is de laatste update?
Nee die jij net noemde, zie dat topic dan, die maakt je zo koud in onbedacht moment.quote:
Alles voor jouquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:09 schreef Californium het volgende:
Ik raak in de war. Zal wel. Air gaat me vast bijpraten binnenkort
quote:
Die is nog met Totoquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ow fuck! RIP buda
Toto toch ook? Is ze nog steeds cray cray of is ze al beetje geholpen aan d’r cray Cray?
Wat is de laatste update?
In dit geval snap ik je verwachting.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja sorry hoor. We zitten in een grote groepsapp, heb haar 2 keer gezien en eigenlijk maar 1 keer echt een beetje gebabbeld. Vervolgens stuur ik in die groep dat ik naar een strand ga ergens, en stuurt ze me opeens privé een bericht over hoe laat enz want ze wilt me weer eens zien met een knuffelsmiley erbij
Ik vind vrouwen raarquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In dit geval snap ik je verwachting.
Ik vind het raar.
Zie je wel! Cali zei dat het heel normaal was maar ik vind het ook gek.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In dit geval snap ik je verwachting.
Ik vind het raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |