Dat is gewoon modaal in Luxemburg hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou jullie worden dus gewoon een nouveautés rich stelletje in belastingparadijs Luxembourgh.
Ja daarom.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is gewoon modaal in Luxemburg hoor.
Ach dezelfde soort hysterie waardoor miss hier niet meer komt en jij hier iets te gretig bent?quote:
Dit is humor 2.0, dat ontgaat jou een beetje.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt echt geen gevoel voor humor he. Beetje autistisch met zulke opmerkingen.
Dus je kon magnetronkoffie niet genoeg plezieren of gaat dit niet op voor mannen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Historisch gezien komt hysterie alleen bij vrouwen voor die geen orgasme krijgen.
Dus.
Ik hou het op autistische tryhard, jammer voor je.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is humor 2.0, dat ontgaat jou een beetje.
Nee, dat kwam enkel doordat haar kneuzenolerantiegrens werd overschreden door een aantal aanwezigen hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:44 schreef gcjoel het volgende:
Ach dezelfde soort hysterie waardoor miss hier niet meer komt en jij hier iets te gretig bent?
Doe haar maar de groetjes en vraag even hoe het met de aaltjes gaat.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat kwam enkel doordat haar kneuzenolerantiegrens werd overschreden door een aantal aanwezigen hier.
Ik mis Olijfje wel, we hadden een goede klik.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat kwam enkel doordat haar kneuzenolerantiegrens werd overschreden door een aantal aanwezigen hier.
Je bent een zuurpruim, jammer voor je.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik hou het op autistische tryhard, jammer voor je.
Ik heb daar ook een beetje last van.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ligt ze nu nog autistisch in de hoek te gillen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Miss.quote:
Maar jij bent het allerstomst lekker puhquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent een zuurpruim, jammer voor je.
Nee, jij snapt het verschil tussen een grapje en mensen doelbewust pijn doen niet vanwege je spectrumstoornis.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent een zuurpruim, jammer voor je.
Haar vertrek was voldoende bijtijds om dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:47 schreef gcjoel het volgende:
Ligt ze nu nog autistisch in de hoek te gillen?
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar jij bent het allerstomst lekker puh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |