Die gast woonde bij mij in de buurtquote:
Mooi, ben je dus snel klaar. Kun je later vanmiddag weer gaan rotsklimmen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Na 4 maanden heb ik toch nog niets om dozen mee te vullen
Misschien zet je net als een oud-collega die niet door zijn proeftijd kwam allerlei familiefoto’s neer op je bureau.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Na 4 maanden heb ik toch nog niets om dozen mee te vullen
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien zet je net als een oud-collega die niet door zijn proeftijd kwam allerlei familiefoto’s neer op je bureau.
Maar je oude appartement nu weg?
Zou hij nog meer hobby’s hebben? Echt geen idee..quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi, ben je dus snel klaar. Kun je later vanmiddag weer gaan rotsklimmen.
Niet iedereen grijpt iedere kans aan om maar niet thuis bij z’n vrouw en kind te zitten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou hij nog meer hobby’s hebben? Echt geen idee..
Is je vriendin zwanger dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet iedereen grijpt iedere kans aan om maar niet thuis bij z’n vrouw en kind te zitten.
Je hebt niet eens een vrouw en kind.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet iedereen grijpt iedere kans aan om maar niet thuis bij z’n vrouw en kind te zitten.
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een vrouw en kind.
Waarom is Faxie dan zo naarstig op zoek?quote:
Daar begint ze deze maand meequote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar heeft je vriendin al een baan gescoord in Luxemburg?
En dan toch je scharrel naar Luxemburg halen ipv elk weekend een ander schatje door het matras te duwen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat die 10,000 euro per maand ook wel meehelpen in zijn gevoel van vrijheid.
Topquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mocht het niet lukken dit jaar ben ik best bereid om Faxie een keertje te pijpen.
Kerst 2020 vieren ze met zijn drieën. Allemaal in dezelfde kerstoutfit.quote:
Nah, gewoon een beetje vrouwenhysterie op z’n tijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou laatst had je losse schroeven.
En ik kan het weten vraag maar aan losdop
Mooier is er niet. Heeft Dien eindelijk een labrador pupquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kerst 2020 vieren ze met zijn drieën. Allemaal in dezelfde kerstoutfit.
Die pan is niet schoon... Kijk dan, die pan is niet schoon. Ik doe het zelf wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nah, gewoon een beetje vrouwenhysterie op z’n tijd.
Evident.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Historisch gezien komt hysterie alleen bij vrouwen voor die geen orgasme krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nou jullie worden dus gewoon een nouveautés rich stelletje in belastingparadijs Luxembourgh.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kijk, een ervaringsdeskundige.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:41 schreef Elvi het volgende:
Historisch gezien komt hysterie alleen bij vrouwen voor die geen orgasme krijgen.
Dus.
Naar een vrouw en kind? Momentary lapse of reason?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom is Faxie dan zo naarstig op zoek?
Niet je eigen problemen projecteren op anderenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Historisch gezien komt hysterie alleen bij vrouwen voor die geen orgasme krijgen.
Dus.
Van wie nietquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij mag nu ook niet meer met blote tetten rondhuppelen.
Nymphomane was het toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet je eigen problemen projecteren op anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |