Die gast woonde bij mij in de buurtquote:
Mooi, ben je dus snel klaar. Kun je later vanmiddag weer gaan rotsklimmen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Na 4 maanden heb ik toch nog niets om dozen mee te vullen
Misschien zet je net als een oud-collega die niet door zijn proeftijd kwam allerlei familiefoto’s neer op je bureau.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Na 4 maanden heb ik toch nog niets om dozen mee te vullen
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien zet je net als een oud-collega die niet door zijn proeftijd kwam allerlei familiefoto’s neer op je bureau.
Maar je oude appartement nu weg?
Zou hij nog meer hobby’s hebben? Echt geen idee..quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi, ben je dus snel klaar. Kun je later vanmiddag weer gaan rotsklimmen.
Niet iedereen grijpt iedere kans aan om maar niet thuis bij z’n vrouw en kind te zitten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou hij nog meer hobby’s hebben? Echt geen idee..
Is je vriendin zwanger dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet iedereen grijpt iedere kans aan om maar niet thuis bij z’n vrouw en kind te zitten.
Je hebt niet eens een vrouw en kind.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet iedereen grijpt iedere kans aan om maar niet thuis bij z’n vrouw en kind te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |