Die gast woonde bij mij in de buurtquote:
Mooi, ben je dus snel klaar. Kun je later vanmiddag weer gaan rotsklimmen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Na 4 maanden heb ik toch nog niets om dozen mee te vullen
Misschien zet je net als een oud-collega die niet door zijn proeftijd kwam allerlei familiefoto’s neer op je bureau.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Na 4 maanden heb ik toch nog niets om dozen mee te vullen
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien zet je net als een oud-collega die niet door zijn proeftijd kwam allerlei familiefoto’s neer op je bureau.
Maar je oude appartement nu weg?
Zou hij nog meer hobby’s hebben? Echt geen idee..quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi, ben je dus snel klaar. Kun je later vanmiddag weer gaan rotsklimmen.
Niet iedereen grijpt iedere kans aan om maar niet thuis bij z’n vrouw en kind te zitten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou hij nog meer hobby’s hebben? Echt geen idee..
Is je vriendin zwanger dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet iedereen grijpt iedere kans aan om maar niet thuis bij z’n vrouw en kind te zitten.
Je hebt niet eens een vrouw en kind.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet iedereen grijpt iedere kans aan om maar niet thuis bij z’n vrouw en kind te zitten.
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een vrouw en kind.
Waarom is Faxie dan zo naarstig op zoek?quote:
Daar begint ze deze maand meequote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar heeft je vriendin al een baan gescoord in Luxemburg?
En dan toch je scharrel naar Luxemburg halen ipv elk weekend een ander schatje door het matras te duwen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat die 10,000 euro per maand ook wel meehelpen in zijn gevoel van vrijheid.
Topquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mocht het niet lukken dit jaar ben ik best bereid om Faxie een keertje te pijpen.
Kerst 2020 vieren ze met zijn drieën. Allemaal in dezelfde kerstoutfit.quote:
Nah, gewoon een beetje vrouwenhysterie op z’n tijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou laatst had je losse schroeven.
En ik kan het weten vraag maar aan losdop
Mooier is er niet. Heeft Dien eindelijk een labrador pupquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kerst 2020 vieren ze met zijn drieën. Allemaal in dezelfde kerstoutfit.
Die pan is niet schoon... Kijk dan, die pan is niet schoon. Ik doe het zelf wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nah, gewoon een beetje vrouwenhysterie op z’n tijd.
Evident.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Historisch gezien komt hysterie alleen bij vrouwen voor die geen orgasme krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nou jullie worden dus gewoon een nouveautés rich stelletje in belastingparadijs Luxembourgh.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kijk, een ervaringsdeskundige.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:41 schreef Elvi het volgende:
Historisch gezien komt hysterie alleen bij vrouwen voor die geen orgasme krijgen.
Dus.
Naar een vrouw en kind? Momentary lapse of reason?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom is Faxie dan zo naarstig op zoek?
Niet je eigen problemen projecteren op anderenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Historisch gezien komt hysterie alleen bij vrouwen voor die geen orgasme krijgen.
Dus.
Van wie nietquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij mag nu ook niet meer met blote tetten rondhuppelen.
Nymphomane was het toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet je eigen problemen projecteren op anderen
Dat is gewoon modaal in Luxemburg hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou jullie worden dus gewoon een nouveautés rich stelletje in belastingparadijs Luxembourgh.
Ja daarom.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is gewoon modaal in Luxemburg hoor.
Ach dezelfde soort hysterie waardoor miss hier niet meer komt en jij hier iets te gretig bent?quote:
Dit is humor 2.0, dat ontgaat jou een beetje.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt echt geen gevoel voor humor he. Beetje autistisch met zulke opmerkingen.
Dus je kon magnetronkoffie niet genoeg plezieren of gaat dit niet op voor mannen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dus.
Ik hou het op autistische tryhard, jammer voor je.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is humor 2.0, dat ontgaat jou een beetje.
Nee, dat kwam enkel doordat haar kneuzenolerantiegrens werd overschreden door een aantal aanwezigen hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:44 schreef gcjoel het volgende:
Ach dezelfde soort hysterie waardoor miss hier niet meer komt en jij hier iets te gretig bent?
Doe haar maar de groetjes en vraag even hoe het met de aaltjes gaat.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat kwam enkel doordat haar kneuzenolerantiegrens werd overschreden door een aantal aanwezigen hier.
Ik mis Olijfje wel, we hadden een goede klik.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat kwam enkel doordat haar kneuzenolerantiegrens werd overschreden door een aantal aanwezigen hier.
Je bent een zuurpruim, jammer voor je.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik hou het op autistische tryhard, jammer voor je.
Ik heb daar ook een beetje last van.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ligt ze nu nog autistisch in de hoek te gillen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Miss.quote:
Maar jij bent het allerstomst lekker puhquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent een zuurpruim, jammer voor je.
Nee, jij snapt het verschil tussen een grapje en mensen doelbewust pijn doen niet vanwege je spectrumstoornis.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent een zuurpruim, jammer voor je.
Haar vertrek was voldoende bijtijds om dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:47 schreef gcjoel het volgende:
Ligt ze nu nog autistisch in de hoek te gillen?
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar jij bent het allerstomst lekker puh
Ik ben trots op je.quote:
Gelukkig maar. Zou lastig zijn voor de 2.1 kind en de labradorquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haar vertrek was voldoende bijtijds om dat te voorkomen.
Hondenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:48 schreef gcjoel het volgende:
Gelukkig maar. Zou lastig zijn voor de 2.1 kind en de labrador
Nou ik heb geen spectumstoornis, maar mijn sarcastische grapje was iets over de rand.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, jij snapt het verschil tussen een grapje en mensen doelbewust pijn doen niet vanwege je spectrumstoornis.
Dat was ook geen sarcasme, weer een teken van een spectrumstoornis.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik heb geen spectumstoornis, maar mijn sarcastische grapje was iets over de rand.
Zal er op letten, speciaal voor deze generatie.
Ict’ers hebben daar geen kijk op.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat was ook geen sarcasme, weer een teken van een spectrumstoornis.
Ict’er, mooie jaren 90 mkb term dopquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ict’ers hebben daar geen kijk op.
Het was geen date maar een casual ontmoeting.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:56 schreef MCH het volgende:
Kunnen we weer even switchen naar de date van Faxie? Zou ze al nat zijn
Mooie jaren 90 term dopquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het was geen date maar een casual ontmoeting.
Je moet ze klein houden die ictertjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ict’er, mooie jaren 90 mkb term dop
Succes met de snoepautomaten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten we overgaan naar de orde van de dag.
Faxie zijn wildlife.
En ik ga de donkere wereld in om, wat taken te verrichten waarvoor grote handen nodig zijn.
(Niet van die ict handjes).
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:39 schreef Senn88 het volgende:
ik ga verhuizen naar een huis met een tuin
Tuinquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:39 schreef Senn88 het volgende:
ik ga verhuizen naar een huis met een tuin
Mega konijnenren bouwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |