Gelukkig maar. Zou lastig zijn voor de 2.1 kind en de labradorquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haar vertrek was voldoende bijtijds om dat te voorkomen.
Hondenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:48 schreef gcjoel het volgende:
Gelukkig maar. Zou lastig zijn voor de 2.1 kind en de labrador
Nou ik heb geen spectumstoornis, maar mijn sarcastische grapje was iets over de rand.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, jij snapt het verschil tussen een grapje en mensen doelbewust pijn doen niet vanwege je spectrumstoornis.
Dat was ook geen sarcasme, weer een teken van een spectrumstoornis.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik heb geen spectumstoornis, maar mijn sarcastische grapje was iets over de rand.
Zal er op letten, speciaal voor deze generatie.
Ict’ers hebben daar geen kijk op.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat was ook geen sarcasme, weer een teken van een spectrumstoornis.
Ict’er, mooie jaren 90 mkb term dopquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ict’ers hebben daar geen kijk op.
Het was geen date maar een casual ontmoeting.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:56 schreef MCH het volgende:
Kunnen we weer even switchen naar de date van Faxie? Zou ze al nat zijn
Mooie jaren 90 term dopquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het was geen date maar een casual ontmoeting.
Je moet ze klein houden die ictertjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ict’er, mooie jaren 90 mkb term dop
Succes met de snoepautomaten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten we overgaan naar de orde van de dag.
Faxie zijn wildlife.
En ik ga de donkere wereld in om, wat taken te verrichten waarvoor grote handen nodig zijn.
(Niet van die ict handjes).
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:39 schreef Senn88 het volgende:
ik ga verhuizen naar een huis met een tuin
Tuinquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:39 schreef Senn88 het volgende:
ik ga verhuizen naar een huis met een tuin
Mega konijnenren bouwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |