Minder ruimte, onder/boven/zijburen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:02 schreef STING het volgende:
Mwah, ik mis m'n appartementje soms stiekem wel, geen tuin om te onderhouden, weinig onderhoud nodig, alles gelijkvloers en goedkoper.
True, zeker het hebben van buren aan alle kanten is iets dat ik dan zeker weer niet misquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Minder ruimte, onder/boven/zijburen.
Ligt mosrednA ook klaar?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:32 schreef Samzz het volgende:
Onderweg naar huis. Daar liggen een telefoonhoesje, een popsocket en twee jumpsuits die terug moeten op me te wachten.
Is tuinieren geen hobby van je vrouw?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Redelijke grote tuin, ben soms stiekem blij dat het winter is, hoef ik niks te doen.![]()
Kost toch zeker 2-4 uur per week, scheelt dat ik nu alles op accu heb, heggenschaar, grasmaaier, bladblazer.
Maar soms is het wel lekker om buiten bezig te zijn.
Koop eens een iPhone dan, net als Qquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg weer een beetje een hoge bloeddruk van Google op m'n telefoon
Heb ik toch allang, gekkie.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop eens een iPhone dan, net als Q
Zodat ze kan appen. Jezus.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Aan de techfreaks hier, ik zoek een oogbesturingsmodule voor een familielid met ALS. Zodat ze weer een beetje kan appen enzo.
Via de zorgverzekering gaat allemaal zo stroperig, wil wel zo’n ding aanschaffen eigenlijk.
Met blote tetten?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee. Zij doet helemaal niks in de tuin, ja zonnen.
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mocht het niet lukken dit jaar ben ik best bereid om Faxie een keertje te pijpen.
Ja gewoon gezellig hoor. Beetje gebabbeld, ging het op een gegeven moment over de afstanden die we moesten afleggen om naar het water te gaan, maar toen had ze het er ook over dat ze ook al zo ver naar familie altijd moest in Friesland en vrienden in Groningen, en dat ze dan ook nog sinds kort een vriend had in Utrecht snifquote:
Jammer inderdaad wel. Weet je dat je je op haar niet meer hoeft te richten nu.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja gewoon gezellig hoor. Beetje gebabbeld, ging het op een gegeven moment over de afstanden die we moesten afleggen om naar het water te gaan, maar toen had ze het er ook over dat ze ook al zo ver naar familie altijd moest in Friesland en vrienden in Groningen, en dat ze dan ook nog sinds kort een vriend had in Utrecht snif
Had al wel een vermoeden hoor
Niet opgeven, alles kan kapotquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja gewoon gezellig hoor. Beetje gebabbeld, ging het op een gegeven moment over de afstanden die we moesten afleggen om naar het water te gaan, maar toen had ze het er ook over dat ze ook al zo ver naar familie altijd moest in Friesland en vrienden in Groningen, en dat ze dan ook nog sinds kort een vriend had in Utrecht snif
Hebben we dit vorig ook al niet eens meegemaaktquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit in de chat met de klantenservice van Bol maar volgens mij is de medewerker ermee gestopt ofzo.
Nee ik had iets retour gestuurd waar een foutje in zat en die retour is nooit aangekomen/verwerkt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben we dit vorig ook al niet eens meegemaakt
Bol.com zou ik echt niets meer bestellen met al die derden partijen die er achterhangen en waar je niets van op aan kan.
Stom.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik had iets retour gestuurd waar een foutje in zat en die retour is nooit aangekomen/verwerkt.
Ja. Maar ze hebben het al opgelost. Kreeg al een aanmaningquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stom.
Een boek of iets anders?
Gofferdome Qquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het van een andere partij is dan staat dat er ook bij.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben we dit vorig ook al niet eens meegemaakt
Bol.com zou ik echt niets meer bestellen met al die derden partijen die er achterhangen en waar je niets van op aan kan.
Precies, beetje de boot afhouden bij CL met zijn 'kan nog wel 17 jaar' en ondertussen met de buit van jou ervan door gaan.quote:
O verrek die is ineens uit m'n AT.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Toch mooi hoe users worden behandeld in feedback. Hoe jaag je de laatste bijdragers aan je forum weg.
Goed bezig jaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Toch mooi hoe users worden behandeld in feedback. Hoe jaag je de laatste bijdragers aan je forum weg.
De baggeraars kunnen wel gewoon terugkomen, daar hebben ze minder vat op. Achja, 2020 zal niet anders zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:57 schreef ElDinosaur het volgende:
En nu is het lopen voor 2020 gedaan?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Even stoer doen en een Barbel standing press met 90kg, ging goed tot mijn knie naar links klapte.![]()
Bedoel je niet push press? Wel een heel zwak knietje anders.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Even stoer doen en een Barbel standing press met 90kg, ging goed tot mijn knie naar links klapte.![]()
Donyell Malen komt ook niet meer in actie dit seizoen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En nu is het lopen voor 2020 gedaan?
Twee keer gelijk tegen Oekraïne en Oostenrijk en verliezen van Roemenië en we weten weer waar we staan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Donyell Malen komt ook niet meer in actie dit seizoen.
Niet meer in de kroeg om voetbal te kijken in ieder geval. Die generatie spelers heeft echt een hoop leuke avonden me door de neus geboord. En zelf natuurlijk wel flink verdienenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Twee keer gelijk tegen Oekraïne en Oostenrijk en verliezen van Roemenië en we weten weer waar we staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |