abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 29 december 2019 @ 11:41:31 #1
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190733291
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 29 december 2019 @ 11:42:50 #2
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190733326
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 11:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Graag een man die over zijn gevoelens kan praten ja. O+
* meldt zich
pi_190733356
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 08:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Lekker roepen dat andere mensen onzeker zijn, gaat goed of niet, vanuit je "relatie"?

Even wat misverstanden uit de wereld helpen:

1: Niemand wil dat horen, ongeacht of je nu man of vrouw bent, maar sommige zien dat gewoon niet in, hoeveel spiegels je ze ook laat zien.

2: In een ideale relatie ja, maar die bestaat niet. Buiten dat, we zitten in een datingapp topic, dus je bent al 35 stappen te ver.

3: Relaties houden geen stand omdat velen opzoek zijn naar iets beters, iemand is immers maar 1 swipe verwijderd van een andere "leukerd", bij het minste of geringste wat iemand niet aanstaat ben je af.

4: Mensen veranderen, gevoelens veranderen, je blijft echt niet jaren op je roze wolk zitten, en van die vriendschap basis blijft weinig over.

5: Nee dus hè, heeft niets met mannen te maken. Liever geen seks, dan het "moeten" met een onaantrekkelijk iemand. Liever geen relatie dan een slechte relatie. Al gaan velen, uiteindelijk toch voor 2de keus, omdat ze niet alleen kunnen zijn, en dat zijn er heel veel, die dat niet kunnen. Of de biologische klok begint te tikken, dus druk hoger.

Verder kun je deze discussie beter in een ander topic voeren, gaat veel te ver hier voor "datingsites en apps".
Goede post. ^O^

quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 11:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Graag een man die over zijn gevoelens kan praten ja. O+
Graag een vrouw die een man wil die over zijn gevoelens kan praten ja? _O-
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 29 december 2019 @ 11:47:37 #4
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190733433
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Gruj0 het volgende:
Graag een vrouw die een man wil die over zijn gevoelens kan praten ja? _O-
Ik snap serieus niet wat er nou moeilijk is aan over je gevoelens praten :o
  zondag 29 december 2019 @ 12:01:02 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190733722
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 08:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Lekker roepen dat andere mensen onzeker zijn, gaat goed of niet, vanuit je "relatie"?

Even wat misverstanden uit de wereld helpen:

1: Niemand wil dat horen, ongeacht of je nu man of vrouw bent, maar sommige zien dat gewoon niet in, hoeveel spiegels je ze ook laat zien.

2: In een ideale relatie ja, maar die bestaat niet. Buiten dat, we zitten in een datingapp topic, dus je bent al 35 stappen te ver.

3: Relaties houden geen stand omdat velen opzoek zijn naar iets beters, iemand is immers maar 1 swipe verwijderd van een andere "leukerd", bij het minste of geringste wat iemand niet aanstaat ben je af.

4: Mensen veranderen, gevoelens veranderen, je blijft echt niet jaren op je roze wolk zitten, en van die vriendschap basis blijft weinig over.

5: Nee dus hè, heeft niets met mannen te maken. Liever geen seks, dan het "moeten" met een onaantrekkelijk iemand. Liever geen relatie dan een slechte relatie. Al gaan velen, uiteindelijk toch voor 2de keus, omdat ze niet alleen kunnen zijn, en dat zijn er heel veel, die dat niet kunnen. Of de biologische klok begint te tikken, dus druk hoger.

Verder kun je deze discussie beter in een ander topic voeren, gaat veel te ver hier voor "datingsites en apps".
De ideale relatie bestaat wel, alleen mensen willen maar niet snappen dat de oplossing in jezelf zit. En ik ben het heel hartgrondig oneens met het idee dat mensen constant op zoek zijn maar beter. Zij die zoekende zijn, hebben de juiste domweg nog niet gevonden. Dat ligt niet aan niet bereid zijn om te investeren, en nogmaals: de juiste relatie vergt helemaal geen investering. Als vriendschap niet de basis is voor je relatie, dan klopt het domweg niet.

En ja, dit kun je ook op tinder vinden. Sterker nog, de kans is op tinder volgens mij behoorlijk groot. Maar wie blijft hangen in het geleuter over dat vrouwen te selectief zijn in het swipen, ondermijnt zijn eigen kansen.
Resistance is futile.
  zondag 29 december 2019 @ 12:08:11 #6
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190733883
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 11:47 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik snap serieus niet wat er nou moeilijk is aan over je gevoelens praten :o
Nou, is niet altijd even makkelijk. Ligt ook enorm aan de gevoelens en de relatie met je gesprekspartner.

Praten over mijn gevoelens met m'n ouders is heel lastig in de praktijk, met m'n zus en op het werk gaat dat veel makkelijker.
Resistance is futile.
pi_190733994
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 12:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou, is niet altijd even makkelijk. Ligt ook enorm aan de gevoelens en de relatie met je gesprekspartner.

Praten over mijn gevoelens met m'n ouders is heel lastig in de praktijk, met m'n zus en op het werk gaat dat veel makkelijker.
Ligt bovenal aan de gevoelens en aan de relatie met diegene waar je mee praat.

Wel zo handig als dat binnen je relatie wel kan zegmaar.
Is het alsnog niet altijd makkelijk afhankelijk van wat de gevoelens los maken bij jezelf en Van wat je verwacht dat ze bij de ander losmaken.

Als die vervolgens gekwetst in een hoekje kruipt... heb je wel gepraat maar alsnog geen resultaat waar je wat mee kunt.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 29 december 2019 @ 12:20:34 #8
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190734203
Hier nog steeds aan de praat met 2 matches. De match op Bumble is erg leuk. Praten erg veel en er is interesse van beide kanten. Wel al aangestuurd op een date, maar ze heeft het tot de jaarwisseling druk. Stiekem soms best lastig om een gesprek voor langere tijd grappig/flirterig/spannend te houden als afspreken wat langer duurt. Ben erg benieuwd waar dit naartoe gaat.

De match op Tinder is een aardige en oprechte meid, maar tempo ligt erg laag met 1 berichtje per dag ofzo. Ze heeft het momenteel druk, dus daarom niet zo veel op Tinder aanwezig. Dus contact warm houden en hopen dat het tempo straks hoger wordt.
pi_190734248
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 12:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

De ideale relatie bestaat wel, alleen mensen willen maar niet snappen dat de oplossing in jezelf zit. En ik ben het heel hartgrondig oneens met het idee dat mensen constant op zoek zijn maar beter. Zij die zoekende zijn, hebben de juiste domweg nog niet gevonden. Dat ligt niet aan niet bereid zijn om te investeren, en nogmaals: de juiste relatie vergt helemaal geen investering. Als vriendschap niet de basis is voor je relatie, dan klopt het domweg niet.

En ja, dit kun je ook op tinder vinden. Sterker nog, de kans is op tinder volgens mij behoorlijk groot. Maar wie blijft hangen in het geleuter over dat vrouwen te selectief zijn in het swipen, ondermijnt zijn eigen kansen.
Tuurlijk zit er ook iets bij mensen zelf. De ideale relatie bestaat niet, hetzelfde als perfectie, bestaat ook niet.

Er zijn meerdere mensen die bij je passen, niet maar 1.

Het ligt wel aan de bereidheid om te investeren, anders ben je niet zo snel af. Het "moet" vanzelf / ideaal / perfect zijn en of gaan, anders is het meteen over.. Dat gaat nergens over natuurlijk.

Je mag selectief wezen wat je wil, maar kom dan ook niet klagen dat je niemand kan vinden.

Verder stop ik met reageren op jou hier, verschillen teveel van mening als het gaat om daten.
  zondag 29 december 2019 @ 12:25:44 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190734339
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ligt bovenal aan de gevoelens en aan de relatie met diegene waar je mee praat.

Wel zo handig als dat binnen je relatie wel kan zegmaar.
Is het alsnog niet altijd makkelijk afhankelijk van wat de gevoelens los maken bij jezelf en Van wat je verwacht dat ze bij de ander losmaken.

Als die vervolgens gekwetst in een hoekje kruipt... heb je wel gepraat maar alsnog geen resultaat waar je wat mee kunt.
Als je in een relatie niet over je gevoelens kunt praten, dan houdt het binnen de kortste keren op.

Dit waren wel dingen waar ik bewust op scande online, als iemand online de diepte niet in wilde dan kwam het niet tot een date.
Resistance is futile.
pi_190734880
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2019 00:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vrouwen worden ook al veel eerder als labiel bestempeld.

We geven het niet toe als mensen zijnde maar ook mannen hebben vaak emotionele problemen. Het leidt alleen veel minder tot uiterlijk vertoon (huilbuien, stemmingswisselingen). Ook mannen hebben problemen in de hechting en ook mannen zijn onzeker over zichzelf. En dat leidt ertoe dat ze moeite hebben met het aangaan van relaties. Dat is echt niet minder dan bij vrouwen.
Eerder als labiel bestempeld of gewoon vaker labiel?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190734928
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 12:01 schreef Seven. het volgende:
Maar wie blijft hangen in het geleuter over dat vrouwen te selectief zijn in het swipen, ondermijnt zijn eigen kansen.
Want?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190734968
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 12:20 schreef zoem het volgende:
De match op Tinder is een aardige en oprechte meid, maar tempo ligt erg laag met 1 berichtje per dag ofzo. Ze heeft het momenteel druk, dus daarom niet zo veel op Tinder aanwezig. Dus contact warm houden en hopen dat het tempo straks hoger wordt.
Maak van berichtje een lang bericht en kijk maar of ze het de investering waard vindt om jou een lang bericht terug te sturen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 29 december 2019 @ 13:20:35 #14
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190735639
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 12:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maak van berichtje een lang bericht en kijk maar of ze het de investering waard vindt om jou een lang bericht terug te sturen.
Misschien een leuk experiment als je veel matches heb ;) Ik houd het bij een portie geduld. Ik merk bij het online daten dat in het begin de investering vooral van de man moet komen en als de dame je leuk vindt zal ze vanzelf terug gaan investeren in jou. Je moet je natuurlijk niet aan het lijntje laten houden, maar dat merk je vanzelf. En daar is vooralsnog geen sprake van.
  zondag 29 december 2019 @ 14:32:14 #15
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190737509
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 12:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Eerder als labiel bestempeld of gewoon vaker labiel?
Eerder het stempel. Ik denk dat vrouwen an sich niet sneller emotioneel zijn, we herkennen de emoties van vrouwen wel veel sneller.
Resistance is futile.
pi_190737532
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 14:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Eerder het stempel. Ik denk dat vrouwen an sich niet sneller emotioneel zijn, we herkennen de emoties van vrouwen wel veel sneller.
Mwoah ik denk dat vrouwen toch wel flink sneller emotioneel zijn. Maar we mogen allebei ons wereldbeeld hebben toch ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 29 december 2019 @ 14:34:15 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190737591
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 12:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Want?
Omdat je, door het andere geslacht dingen kwalijk te nemen, zelf geen verantwoordelijkheid neemt en niet in de spiegel kijkt.
Resistance is futile.
pi_190737697
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 14:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Omdat je, door het andere geslacht dingen kwalijk te nemen, zelf geen verantwoordelijkheid neemt en niet in de spiegel kijkt.
Het spuien van gal heeft niet tot functie de kop in het zand steken.

Hoe wil je verantwoordelijkheid nemen / in de spiegel kijken als daarvan - met tinder dan - de conclusie wordt dat je foto's niet aantrekkelijk worden bevonden.

Je gezicht verbouwen is een beetje extreem je foto's verbeteren kan ook maar tot bepaalde hoogte. Misschien ben je gewoon te lelijk voor Tinder, maar hoe wil je die info gebruiken in je eigen voordeel?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190737812
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 12:20 schreef zoem het volgende:
Hier nog steeds aan de praat met 2 matches. De match op Bumble is erg leuk. Praten erg veel en er is interesse van beide kanten. Wel al aangestuurd op een date, maar ze heeft het tot de jaarwisseling druk. Stiekem soms best lastig om een gesprek voor langere tijd grappig/flirterig/spannend te houden als afspreken wat langer duurt. Ben erg benieuwd waar dit naartoe gaat.

De match op Tinder is een aardige en oprechte meid, maar tempo ligt erg laag met 1 berichtje per dag ofzo. Ze heeft het momenteel druk, dus daarom niet zo veel op Tinder aanwezig. Dus contact warm houden en hopen dat het tempo straks hoger wordt.
Eens. Ik heb over een week een date omdat hij niet eerder kon en dan is dat inderdaad lastig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Striving to be more than average.
pi_190737834
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 14:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het spuien van gal heeft niet tot functie de kop in het zand steken.

Hoe wil je verantwoordelijkheid nemen / in de spiegel kijken als daarvan - met tinder dan - de conclusie wordt dat je foto's niet aantrekkelijk worden bevonden.

Je gezicht verbouwen is een beetje extreem je foto's verbeteren kan ook maar tot bepaalde hoogte. Misschien ben je gewoon te lelijk voor Tinder, maar hoe wil je die info gebruiken in je eigen voordeel?
Dan weet je dat Tinder waarschijnlijk niet het medium voor jou is in zo'n geval.

Je kan dat accepteren en verder gaan met je leven, en het op een andere manier proberen. Of je kan er over klagen dat het oneerlijk is, alleen bereik je daar helemaal niks mee.
pi_190737881
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 14:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kritiek is niks mis mee, als die inhoudsloos is echter is het pure negativiteit waar geen les uit getrokken kan worden.
Mensen hebben je al meerdere keren gewezen op het feit dat je niet zo in statistieken moet denken. Dat is de "kritiek" die je hebt gekregen. Ik wijs je er alleen op, omdat je klaagt dat mensen er weer over beginnen.

Maar dat gebeurt alleen, omdat je er blijkbaar niet van geleerd hebt, en weer in statistieken aan het praten bent.
  zondag 29 december 2019 @ 14:44:21 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190737942
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 14:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mwoah ik denk dat vrouwen toch wel flink sneller emotioneel zijn. Maar we mogen allebei ons wereldbeeld hebben toch ;)
Ik heb het al eens vaker gezegd op fok. Ik werk in een mannenwereld en dat kleurt mijn beeld enorm.

Minstens de helft van de 100 mannen op mijn afdeling vind ik behoorlijk emotioneel. Ik kan ook goed voelen hoe de vlag erbij hangt als ik binnenloop bij bepaalde teams. Ik benoem dat ook wel eens om ze wat bewuster te maken van de onderstromen (uitspreken in plaats van opkroppen). Al kijk ik wel uit voor ik deze mannen emotioneel noem, ze zien zichzelf namelijk totaal niet zo. Maar wel schreeuwen, enorm uitbundig zijn, chagerijnig doen, gefrustreerd de telefoon erop gooien, noem maar op. :+

De 4 vrouwen daarentegen zijn véél voorspelbaarder, vrijwel altijd goed gemutst. Maar ik snap ook dat dat niet representatief is.

Mijn ervaring met daten is trouwens ook niet anders. Er zijn plenty mannen die ook emotioneel zijn, maar veel mannen zien zichzelf toch als stabiel.
Resistance is futile.
pi_190738083
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 12:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maak van berichtje een lang bericht en kijk maar of ze het de investering waard vindt om jou een lang bericht terug te sturen.
Ik weet niet hoe je hier iets negatiefs uit haalt laat staan iets met statistiek.
Typerend weer voor dit topic dat het totaal derailed op helemaal niks. De negativiteit voert hoogtij hier.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190738205
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2019 14:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je hier iets negatiefs uit haalt laat staan iets met statistiek.
Typerend weer voor dit topic dat het totaal derailed op helemaal niks. De negativiteit voert hoogtij hier.
Het hele woord "Investering".
  zondag 29 december 2019 @ 14:58:27 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190738319
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 14:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het spuien van gal heeft niet tot functie de kop in het zand steken.

Hoe wil je verantwoordelijkheid nemen / in de spiegel kijken als daarvan - met tinder dan - de conclusie wordt dat je foto's niet aantrekkelijk worden bevonden.

Je gezicht verbouwen is een beetje extreem je foto's verbeteren kan ook maar tot bepaalde hoogte. Misschien ben je gewoon te lelijk voor Tinder, maar hoe wil je die info gebruiken in je eigen voordeel?
De discussie gaat dan ook niet over het verbouwen van je gezicht. Het gaat veel meer over de confrontatie met jezelf aangaan, uitzoeken waarom je slecht in je vel zit en waar je dan precies last van hebt. Pas als je dat weet, kun je gelukkig zijn met jezelf en dat is de eerste voorwaarde om mensen niet keihard af te schrikken voor een date/seks/relatie.

Ik ken niet zoveel mensen die daar openlijk over durven te praten.
Resistance is futile.
pi_190738451
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 14:58 schreef Seven. het volgende:

[..]

De discussie gaat dan ook niet over het verbouwen van je gezicht. Het gaat veel meer over de confrontatie met jezelf aangaan, uitzoeken waarom je slecht in je vel zit en waar je dan precies last van hebt. Pas als je dat weet, kun je gelukkig zijn met jezelf en dat is de eerste voorwaarde om mensen niet keihard af te schrikken voor een date/seks/relatie.

Ik ken niet zoveel mensen die daar openlijk over durven te praten.
Je ongewild voelen, hoe los je dat op behalve door te daten en iemand tegen te komen die je een beetje liefde geeft? ;)

Je kan prima content zijn met jezelf hoor ook, overigens, dan nog kun je het gewoon kut vinden dat je nooit een leuke vrouw ontmoet. Dat is allemaal gewoon prima toch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190738718
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 15:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je ongewild voelen, hoe los je dat op behalve door te daten en iemand tegen te komen die je een beetje liefde geeft? ;)

Je kan prima content zijn met jezelf hoor ook, overigens, dan nog kun je het gewoon kut vinden dat je nooit een leuke vrouw ontmoet. Dat is allemaal gewoon prima toch?
Er zijn twee soort mannen op de wereld. Zij die kansen tegenkomen en ze pakken en zij die de kansen zelf creëren.
  zondag 29 december 2019 @ 15:16:05 #28
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190738796
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 15:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je ongewild voelen, hoe los je dat op behalve door te daten en iemand tegen te komen die je een beetje liefde geeft? ;)

Je kan prima content zijn met jezelf hoor ook, overigens, dan nog kun je het gewoon kut vinden dat je nooit een leuke vrouw ontmoet. Dat is allemaal gewoon prima toch?
Door de confrontatie aan te gaan met jezelf. Ik wil mijn verhaal wel delen maar is wel een long read :+
Resistance is futile.
pi_190739018
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 15:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je ongewild voelen, hoe los je dat op behalve door te daten en iemand tegen te komen die je een beetje liefde geeft? ;)

Je kan prima content zijn met jezelf hoor ook, overigens, dan nog kun je het gewoon kut vinden dat je nooit een leuke vrouw ontmoet. Dat is allemaal gewoon prima toch?
Door te accepteren dat je zonder levenspartner ook gewoon een leven hebt en dus niet afhankelijk bent van hoe graag een ander je ziet om zelf gelukkig te kunnen zijn.

Een zekere staat van verlichting die een hoop mensen nooit zullen bereiken in het hedendaagse leven.
pi_190741290
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 15:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Door te accepteren dat je zonder levenspartner ook gewoon een leven hebt en dus niet afhankelijk bent van hoe graag een ander je ziet om zelf gelukkig te kunnen zijn.

Een zekere staat van verlichting die een hoop mensen nooit zullen bereiken in het hedendaagse leven.
Het is goed om iets wat waarde toevoegt aan het leven na te streven. Vind het een raar idee dat je zoiets niet kunt beinvloeden links of rechtsom, okay, nooit voor 100% maar toch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190741350
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat me weet brengt bij de zeldzaamheid van liefde...
Dit dus. :Y Je kunt met datingapps prima je “kans op een relatie vergroten” ten opzichte van lekker thuis in je eentje Netflixen, maar het doel van een relatie binnen x-aantal Tinderdates is wel erg onrealistisch.

quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 12:20 schreef zoem het volgende:
Hier nog steeds aan de praat met 2 matches. De match op Bumble is erg leuk. Praten erg veel en er is interesse van beide kanten. Wel al aangestuurd op een date, maar ze heeft het tot de jaarwisseling druk. Stiekem soms best lastig om een gesprek voor langere tijd grappig/flirterig/spannend te houden als afspreken wat langer duurt. Ben erg benieuwd waar dit naartoe gaat.

De match op Tinder is een aardige en oprechte meid, maar tempo ligt erg laag met 1 berichtje per dag ofzo. Ze heeft het momenteel druk, dus daarom niet zo veel op Tinder aanwezig. Dus contact warm houden en hopen dat het tempo straks hoger wordt.
Wat leuk! :) Hopelijk kun je met een van de twee of beide afspreken. :)
pi_190742740
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:57 schreef ludovico het volgende: [..] Omdat law of big numbers met zo een 99.999% zekerheid wel dicteert dat het praktisch niet mogelijk is dat je bij 200 dates random alleen maar idioten hebt gedate. Het is flauwekul dat 90% van de mannen ongeschikt is voor een relatie of niet leuk of whatever. Laat staan als ze al door de uiterlijke selectie (en zelfs ook een stukje innerlijk!) zijn geweest! Ze ging er immers mee op date!
Volledig mee eens. Bij 200 dates moet je jezelf (of je nou man of vrouw bent) stevig achter je oren krabben. Dan ben je simpelweg te kritisch.
  zondag 29 december 2019 @ 17:30:25 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190742850
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 17:27 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Bij 200 dates moet je jezelf (of je nou man of vrouw bent) stevig achter je oren krabben. Dan ben je simpelweg te kritisch.
Echt niet. Als je met jezelf overhoop ligt, dan trek je mensen aan die met zichzelf overhoop liggen. Mensen die wel OK zijn met zichzelf hollen gillend weg.

Vergeet niet dat vrouwen ook regelmatig afgewezen worden, daar wordt hier helemaal niet bij stilgestaan.
Resistance is futile.
pi_190742862
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is goed om iets wat waarde toevoegt aan het leven na te streven. Vind het een raar idee dat je zoiets niet kunt beinvloeden links of rechtsom, okay, nooit voor 100% maar toch.
Helemaal mee eens.

En daar speelt nog bij mee dat mensen die al huisje boompje beestje hebben gehad, ervaren en ermee gestopt zijn, het ook niet zo snel meer hoeven omdat meegemaakt en niets of weinig positiefs uit gehaald. Dan ga je ook sneller zeggen dat dat niet zozeer hoeft om echt gelukkig te wezen.

Uiteindelijk verlangen we bijna allemaal naar zo'n iemand die van ons houdt om wie en hoe we zijn. Zelfs de mensen die het af hebben gezworen.
pi_190742894
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 17:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Echt niet. Als je met jezelf overhoop ligt, dan trek je mensen aan die met zichzelf overhoop liggen. Mensen die wel OK zijn met zichzelf hollen gillend weg.

Vergeet niet dat vrouwen ook regelmatig afgewezen worden, daar wordt hier helemaal niet bij stilgestaan.
Dat kan ook aan de vrouw liggen.

Als het na 200 dates niet lukt mag je best bedenken dat jijzelf de constante factor bent.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190742980
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 17:27 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Bij 200 dates moet je jezelf (of je nou man of vrouw bent) stevig achter je oren krabben. Dan ben je simpelweg te kritisch.
Dan ga je er al vanuit dat het steeds die persoon met zijn/haar 200 dates is die niet verder wil daten, terwijl je natuurlijk geen zeggenschap hebt over of de ander wel met jou wil daten.

Maar goed, zelfs als je zelf 200 keer iemand afwijst, hoe zou je dan minder kritisch moeten worden? Uiterlijke eisen bijstellen? Opleidingsniveau? Geestelijke gesteldheid? En als je dat al kan (hoe dan?), denk je dan echt dat daarna opeens liefde opbloeit? Enkel omdat je denkt “Nouja, eigenlijk is deze date niet zo heel knap, maar goed anders gaat het nooit lukken.”?
  zondag 29 december 2019 @ 17:46:44 #37
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190743382
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 17:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat kan ook aan de vrouw liggen.

Als het na 200 dates niet lukt mag je best bedenken dat jijzelf de constante factor bent.
Ja, dat is precies wat ik deed. En ik kwam ook tot de conclusie dat het aan mij lag, en niet aan al die klootzakken.

Misschien hebben mensen wat aan mijn verhaal. Ik zat ook echt in een heel ongezond patroon.

In grote lijnen:
Het lukte me wel om seks te regelen zowel online als offline, maar verkering lukte niet. En als het dan wel lukte om een langdurige relatie te bewerkstelligen, dan waren dat behoorlijk zieke relaties. Ik groeide op met het idee dat je 1 of 2 vriendjes had en met nummer 3 ging je samenwonen en kindjes maken, maar ik kon op geen enkele manier voldoen aan dat beeld.

Dat werken aan jezelf is echt niet leuk. Het vereist graven in je verleden, nadenken over hoe slecht de relatie met je ouders en jezelf eigenlijk is en noem maar op. Zeker niet mijn gelukkigste tijd, maar het was wel nodig.

Mijn bevindingen van toen focusen zich op mijn jeugd: ik was het buitenbeentje in een gezin van 4 kinderen, daardoor was mijn jeugd enorm eenzaam. Emotioneel had ik een paar jaar achterstand op m'n leeftijdgenoten, cognitief kon ik prima meekomen. Mijn broer en zussen waren allemaal super sportief en super sociaal. Ik was autistisch (nooit erkenning voor gehad) en ik had het bovendien elke dag wel een keer aan de stok met één van de anderen. Ik werd stelselmatig genegeerd en afgewezen, bovendien had het geen zin om mijn grenzen aan te geven want die werden niet gerespecteerd.

Ik had als gevolg van mijn jeugd een laag zelfbeeld en ik heb nog steeds moeite met veilige hechting. Met dit inzicht ben ik gaan werken. Genegeerd worden, afgewezen worden en grenzen die niet gerespecteerd worden is PRECIES wat ik elke keer weer leek te vinden in mijn relaties en scharrels.

Toen ik mezelf niet meer kwalijk nam dat het in ons gezin zo fout zat, lag ik niet meer met mezelf overhoop. En toen kwamen er ineens fijne relaties van de grond waarin ik vooral heel erg mezelf was en daar bovendien voor het eerst in mijn leven door anderen om gewaardeerd werd.

Dat soort reflectie dus. Dat zouden meer mensen hier moeten doen. Niet alleen mijn liefdesleven maar ook mijn carrière is met enorme sprongen vooruitgegaan sinds de dag dat ik aan mezelf toe durfde te geven dat het wel aan mij lag.

Dus niet blijven hangen in je frustratie jegens het andere geslacht. Het is totaal zinloos.
Resistance is futile.
  zondag 29 december 2019 @ 17:55:12 #38
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190743653
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 17:30 schreef Gruj0 het volgende:
Uiteindelijk verlangen we bijna allemaal naar zo'n iemand die van ons houdt om wie en hoe we zijn. Zelfs de mensen die het af hebben gezworen.
Precies dat. Onvoorwaardelijke liefde, graag of niet. En dat is wat veel vrouwen wel aanvoelen, maar waar een aantal mannen hier op blijven hangen. Zij willen dat vrouwen hun wens voor onvoorwaardelijke liefde laten varen zodat zij ook eens kunnen daten of neuken :+ .

Dat is de ondertoon die ik hier proef. Vrouwen die die standaard niet willen verlagen, worden neergezet als moeilijk en veeleisend. Maar het probleem is dus dat je eerst onvoorwaardelijk van jezelf moet houden voor je onvoorwaardelijk van een ander kunt houden.
Resistance is futile.
  zondag 29 december 2019 @ 18:01:28 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190743835
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 17:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Precies dat. Onvoorwaardelijke liefde, graag of niet. En dat is wat veel vrouwen wel aanvoelen, maar waar een aantal mannen hier op blijven hangen. Zij willen dat vrouwen hun wens voor onvoorwaardelijke liefde laten varen zodat zij ook eens kunnen daten of neuken :+ .

Dat is de ondertoon die ik hier proef. Vrouwen die die standaard niet willen verlagen, worden neergezet als moeilijk en veeleisend. Maar het probleem is dus dat je eerst onvoorwaardelijk van jezelf moet houden voor je onvoorwaardelijk van een ander kunt houden.
Wat mij dus ook al een tijd opvalt, maar die spiegel mag je ze niet voorhouden, want dat klopt niet.
Laat staan als het uit de mond van ene vrouw komt. Dan kan het zeker niet kloppen.
  zondag 29 december 2019 @ 18:10:21 #40
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190744041
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat mij dus ook al een tijd opvalt, maar die spiegel mag je ze niet voorhouden, want dat klopt niet.
Laat staan als het uit de mond van ene vrouw komt. Dan kan het zeker niet kloppen.
Ja, jij bent ook gewoon moeilijk, emotioneel en veeleisend!
Resistance is futile.
pi_190744230
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 17:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Echt niet. Als je met jezelf overhoop ligt, dan trek je mensen aan die met zichzelf overhoop liggen. Mensen die wel OK zijn met zichzelf hollen gillend weg.

Vergeet niet dat vrouwen ook regelmatig afgewezen worden, daar wordt hier helemaal niet bij stilgestaan.
Ga ik gewoon niet in mee. Ik vind je matchingpercentages ook veel te laag. Ik denk dat ik met 25 procent van de vrouwen prima match en een relatie kan hebben. Het idee dat die kans 1 procent of lager is heb ik nooit begrepen en is nergens op gebaseerd.
  zondag 29 december 2019 @ 18:17:07 #42
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190744240
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 14:40 schreef Daniane het volgende:

[..]

Eens. Ik heb over een week een date omdat hij niet eerder kon en dan is dat inderdaad lastig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1e date?
Resistance is futile.
pi_190744287
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 18:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

1e date?
Oui!
Of ben ik nu ook veeleisend en moeilijk? _O-
Striving to be more than average.
  zondag 29 december 2019 @ 18:20:24 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190744340
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:19 schreef Daniane het volgende:

[..]

Oui!
Of ben ik nu ook veeleisend en moeilijk? _O-
Als er eenmaal een date gepland stond vond ik het ook altijd een gedoe om het warm te houden.
Dan had ik meestal zoieys van, doe nu maar rustig aan en we spreken elkaar op de date wel.
Alsof de druk er vanaf was ofzo.

Ben benieuwd hoe jij het gaat aanpakken.
  zondag 29 december 2019 @ 18:21:45 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190744387
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ga ik gewoon niet in mee. Ik vind je matchingpercentages ook veel te laag. Ik denk dat ik met 25 procent van de vrouwen prima match en een relatie kan hebben. Het idee dat die kans 1 procent of lager is heb ik nooit begrepen en is nergens op gebaseerd.
Jij hebt het gevoel dat je met 25% van de vrouwen wel een relatie zou kunnen hebben?
Dat heb ikzelf dus echt niet. Ik zou ook max 1% zeggen als ik kijk hoe goed, of nouja slecht ik met de meeste mensen klik, vriendschappelijk al voor lange tijd.
Laat staan voor een relatie.
pi_190744443
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 17:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Precies dat. Onvoorwaardelijke liefde, graag of niet. En dat is wat veel vrouwen wel aanvoelen, maar waar een aantal mannen hier op blijven hangen. Zij willen dat vrouwen hun wens voor onvoorwaardelijke liefde laten varen zodat zij ook eens kunnen daten of neuken :+ .

Dat is de ondertoon die ik hier proef. Vrouwen die die standaard niet willen verlagen, worden neergezet als moeilijk en veeleisend. Maar het probleem is dus dat je eerst onvoorwaardelijk van jezelf moet houden voor je onvoorwaardelijk van een ander kunt houden.
Onzin. Onvoorwaardelijke liefde (en gewoon beiden investeren in een relatie) is inderdaad iets wat tegenwoordig ontzettend mist. Maar dat heeft niets met standaard verlagen te maken, dat heeft met investeren te maken. Mensen willen alleen dat de ander aan hun eisen voldoet en als het ze even niet bevalt gaan ze wel ergens anders heen. Uiteindelijk kent dat alleen maar verliezers.
  zondag 29 december 2019 @ 18:24:00 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190744462
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ga ik gewoon niet in mee. Ik vind je matchingpercentages ook veel te laag. Ik denk dat ik met 25 procent van de vrouwen prima match en een relatie kan hebben. Het idee dat die kans 1 procent of lager is heb ik nooit begrepen en is nergens op gebaseerd.
Een 'prima' relatie is niet genoeg op de lange termijn. Onvoorwaardelijke liefde is niet iets dat je elk jaar van je leven opnieuw tegen kunt komen, dat overkomt je een paar keer.
Resistance is futile.
pi_190744556
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij hebt het gevoel dat je met 25% van de vrouwen wel een relatie zou kunnen hebben?
Dat heb ikzelf dus echt niet. Ik zou ook max 1% zeggen als ik kijk hoe goed, of nouja slecht ik met de meeste mensen klik, vriendschappelijk al voor lange tijd.
Laat staan voor een relatie.
Op basis van uiterlijk hé...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 29 december 2019 @ 19:32:14 #49
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190746583
Opruimslotje.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 29 december 2019 @ 19:37:22 #50
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190746730
Zo, een aantal mensen hebben er een flink aantal notes bij. Dat eeuwige gezeik op mekaar in plaats van ontopic te zijn moet een keer afgelopen zijn, anders blijft dat slotje gewoon een tijdje. Die ego'tjes laten jullie maar thuis.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_190746986
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 18:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Een 'prima' relatie is niet genoeg op de lange termijn. Onvoorwaardelijke liefde is niet iets dat je elk jaar van je leven opnieuw tegen kunt komen, dat overkomt je een paar keer.
Wanneer het je een paar keer overkomt ben je een enorme bofkont met een enorme luxe.
pi_190747608
Mijn match raakt elke keer stil op moment het over een date gaat... dit is ook niet lang leven beschoren dus...
  zondag 29 december 2019 @ 20:13:31 #53
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190747856
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 20:07 schreef Themeparktommy het volgende:
Mijn match raakt elke keer stil op moment het over een date gaat... dit is ook niet lang leven beschoren dus...
Waarschijnlijk gewoon ter afleiding/tijdverdrijf/egostrelerij.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190748641
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 20:07 schreef Themeparktommy het volgende:
Mijn match raakt elke keer stil op moment het over een date gaat... dit is ook niet lang leven beschoren dus...
Nee dan is er geen echte interesse... als ik iemand "wel leuk" vond was ik ook minder snel vh afspreken, terwijl ik mn huidige O+ al na 2 dagen zag voor koffie.
S. 2014
J. 2016
pi_190748757
Soms had ik een ontzettend leuk gesprek met iemand -en ik ben iemand die graag wat langer chat voor ik afspreek- en dan kwam een date ter sprake en dan zei ik, laten we eerst verder chatten... ging het vervolgens alleen nog maar over wel of niet daten...

Misschien even laten rusten?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190748874
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 20:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Nee dan is er geen echte interesse... als ik iemand "wel leuk" vond was ik ook minder snel vh afspreken, terwijl ik mn huidige O+ al na 2 dagen zag voor koffie.
Waarmee je dus eigenlijk zegt dat er vast wel wat gedrag bestaat waarbij je een beetje aan het touwtje wordt gehouden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190748899
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Soms had ik een ontzettend leuk gesprek met iemand -en ik ben iemand die graag wat langer chat voor ik afspreek- en dan kwam een date ter sprake en dan zei ik, laten we eerst verder chatten... ging het vervolgens alleen nog maar over wel of niet daten...

Misschien even laten rusten?
Wat stel je concreet voor, 2 weken later nog eens vragen?
Ik snap dit soort hints ook niet, ik denk veel mannen niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190748967
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 20:07 schreef Themeparktommy het volgende:
Mijn match raakt elke keer stil op moment het over een date gaat... dit is ook niet lang leven beschoren dus...
Slechte voortekenen ;(
  zondag 29 december 2019 @ 20:39:50 #59
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190748978
Hier heb ik er een gehad die dat ook zei, denk dat we 3weken dagelijks gepraat hadden en van mijn kant ongeveer 2 keer gevraagd of ze op de app verder wou. (duurde zo lang 'want ze slechte ervaringen uit het verleden') Uiteindelijk toch toegevoegd en vervolgens zegt ze na 3 berichten niks meer terug.

Er is niet echt peil op te trekken in de meeste gevallen.
pi_190749067
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Slechte voortekenen ;(
Bad omenss
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190749089
quote:
6s.gif Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
Hier heb ik er een gehad die dat ook zei, denk dat we 3weken dagelijks gepraat hadden en van mijn kant ongeveer 2 keer gevraagd of ze op de app verder wou. (duurde zo lang 'want ze slechte ervaringen uit het verleden') Uiteindelijk toch toegevoegd en vervolgens zegt ze na 3 berichten niks meer terug.

Er is niet echt peil op te trekken in de meeste gevallen.
Volgens mij ben je dan gewoon psychisch ziek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190749248
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat stel je concreet voor, 2 weken later nog eens vragen?
Ik snap dit soort hints ook niet, ik denk veel mannen niet.
Gast, als je dit als een hint ziet... :D

Hoe lang valt niet te zeggen, voor mij zat het meer in tijd die je met elkaar chatte en gesprekken die waren gevoerd. Soms zit je een hele katerige zaterdag met iemand vol te lullen, soms duurt het even voor je een aantal keer gelegenheid hebt om wat langer en inhoudelijker te kletsen.

Maar goed ik ben ook erg lui. Veel mensen gaan liever gelijk een drankje doen, ik deed dat dan liever vanaf de bank :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190749374
quote:
6s.gif Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
Hier heb ik er een gehad die dat ook zei, denk dat we 3weken dagelijks gepraat hadden en van mijn kant ongeveer 2 keer gevraagd of ze op de app verder wou. (duurde zo lang 'want ze slechte ervaringen uit het verleden') Uiteindelijk toch toegevoegd en vervolgens zegt ze na 3 berichten niks meer terug.

Er is niet echt peil op te trekken in de meeste gevallen.
Meestal is uitstel afstel, dus een slecht voorteken.

En bovenstaande gebeurd ook vaak.
pi_190749428
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gast, als je dit als een hint ziet...
Je bent niet concreet, die gast die denk okay joh ik wacht wel een paar dagen? Maar waarschijnlijk is dat niet genoeg voor jou?

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik de enige man ben die dit niet duidelijk vindt in die zin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190750089
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarmee je dus eigenlijk zegt dat er vast wel wat gedrag bestaat waarbij je een beetje aan het touwtje wordt gehouden.
Zou kunnen... zolang het niet ter sprake komt begin ik er ook niet snel over, tegelijk knap ik ook erg af op berichten die snel seksueel getint zijn.
Het is niet mn doel om iemand aan een lijntje te houden iig.
S. 2014
J. 2016
pi_190750317
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarmee je dus eigenlijk zegt dat er vast wel wat gedrag bestaat waarbij je een beetje aan het touwtje wordt gehouden.
Dat kan toch altijd? Ook tussen vrienden, bekenden, collega’s, familie. Mensen zeggen nu eenmaal niet altijd waar het op staat, of zijn er misschien nog niet helemaal uit.

De vorige keer dat ik in deze reeks kwam was je enthousiast aan het daten, wat is er veranderd?
pi_190750353
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 21:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Zou kunnen... zolang het niet ter sprake komt begin ik er ook niet snel over, tegelijk knap ik ook erg af op berichten die snel seksueel getint zijn.
Het is niet mn doel om iemand aan een lijntje te houden iig.
Keb zelf nog zoiets gedeeld in dit topic... Dat ik al aanvoelde dat die date afgezegd zou worden of dat het verzonnen was.

Ze zei dat ze naar de dokter moest last minute vanwege haar zusje en ik geloofde er geen drol van en het initiatief is ook 0.0, maar wel iedere keer reageren en opzicht wel leuke gesprekjes voeren, geen idee wat de insteek is maarehh, dit voelt alsof je enorm je tijd aan het verneuken bent. Voelt eerlijk gezegd ook niet oprecht, het frustreert in die zin een beetje.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190750465
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 21:13 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat kan toch altijd? Ook tussen vrienden, bekenden, collega’s, familie. Mensen zeggen nu eenmaal niet altijd waar het op staat, of zijn er misschien nog niet helemaal uit.

De vorige keer dat ik in deze reeks kwam was je enthousiast aan het daten, wat is er veranderd?
Niks mennn, ik voel gewoon aan alles dat er veel niet klopt aan veel posts hier of dat het niet helemaal open is ofzo. Daarom reageer ik hier zoveel.

Enthousiasme voor "mijn date" is wel hoog, ik probeer open en geinteresseerd te zijn ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190750873
quote:
6s.gif Op zondag 29 december 2019 01:26 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik denk dat teveel mensen zoeken naar iets wat juist makkelijk te vinden is als ze iets meer moeite zouden doen voor een ander en verder kijken dan hun neus lang is.

Mannen zijn makkelijker in dat opzicht en geven zich eerder de kans om dat met tijd te laten groeien. Vrouwen willen vanaf het begin al meteen die vonk en 9 van de 10 keer is dat een onrealistische instelling en daardoor mis je wellicht iemand die dat wel kan worden als je het meer tijd had geven.

Zelf vind ik de manier waarop veel vrouwen daten daardoor ook dom, aangezien als je in een relatie met iemand komt gevoel ook veranderd en dan zal je er ook moeite voor moeten blijven doen. Maar het is ook niet voor niks dat relaties tegenwoordig geen stand meer houden. :s)
(Let op het gaat niet om iedereen maar om het overgrote deel)
Exact dit ja. Een relatie is met een beetje wederzijdse investering echt mogelijk maar veel mensen (en ik heb inderdaad het idee dat dit bij vrouwen nog wat meer het geval is) denken dat het iets onmogelijks is wat je moet overkomen enzo. Er is echter geen enkel bewijs voor dat soort ideeën.

Het idee dat er maar een piepklein percentage mannen/vrouwen bij iemand zou passen is nergens op gebaseerd. Ik geloof dat dit percentage bij sommige (niet zo veeleisende) mensen heel hoog kan liggen. En inderdaad is het vaak gewoon een kwestie van wat langer in elkaar investeren in plaats van spontane vonken etc.
pi_190751047
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je bent niet concreet, die gast die denk okay joh ik wacht wel een paar dagen? Maar waarschijnlijk is dat niet genoeg voor jou?

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik de enige man ben die dit niet duidelijk vindt in die zin.
Dat maakt het nog geen hint. Je gooit een halve tantrum terwijl je ook iets als "hoe vul je dat praktisch in dan" kunt vragen.

Dat deed je al :') ik gooi zaken door elkaar, sorry :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190751095
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat maakt het nog geen hint. Je gooit een halve tantrum terwijl je ook iets als "hoe vul je dat praktisch in dan" kunt vragen.
Hoe vul je dat praktisch in dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190751186
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 21:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe vul je dat praktisch in dan?
Gewoon het onderwerp daadwerkelijk afspreken even loslaten. Je er niet op blindstaren, maar een paar leuke gesprekken met haar te voeren.

Niet in tijd uit te drukken voor mij, maar meer in wat je over elkaar te weten komt / elkaar iets beter leren kennen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190751334
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gewoon het onderwerp daadwerkelijk afspreken even loslaten. Je er niet op blindstaren, maar een paar leuke gesprekken met haar te voeren.

Niet in tijd uit te drukken voor mij, maar meer in wat je over elkaar te weten komt / elkaar iets beter leren kennen.
Naar mijn ervaring daalt je kans op een date naar 0% als er een keer nee op is gezegd, dus eigenlijk ook als ze zegt liever wat later ofzo, daar ontstaat voor mij kortsluiting want ik voel me schaakmat gezet.

En op Tinder is mijn ervaring dat als een vrouw initiatief neemt de kans op een date heel hoog wordt, maar dat helaas 95% het niet doet en lafjes reageert en er ogenschijnlijk weinig zin in heeft.

Op tinder: instagram "daniela_woodward" ik geloof zelf niet dat dit echt is eigenlijk. Maar misschien wel?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190751341
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:13 schreef M1stral het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gewoon ter afleiding/tijdverdrijf/egostrelerij.
Idd, ook wel eens meegemaakt. Zodra ik aanstuurde op date, kwamen er allemaal bulls smoesjes.
pi_190751667
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naar mijn ervaring daalt je kans op een date naar 0% als er een keer nee op is gezegd.
En op Tinder is mijn ervaring dat als een vrouw initiatief neemt de kans op een date heel hoog wordt, maar dat helaas 95% het niet doet en lafjes reageert.
Al mijn dates kwamen na een eerste nee :D de leef is druk en ik heb liever tussen de bedrijven door (voor mij dus vaak relaxend op de bank/in bed) een eerste schifting dan dat ik elke keer als een man leuk lijkt een date te plannen die niet alleen tijd kost, maar waar ik bijvoorbeeld ook mn weekplanning op aan moet passen.

Een nacht voor datenight ga je niet compleet naar de getver en de ochtend na datenight wil je geen vroege afspraken.

Met mannen met wie er een klik is én met wie er een date kwam wisselde het contact dan tussen losse leuke berichtjes als iemand druk is en de wat betere gesprekken als we allebei tijd hadden / niets te doen hadden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190751754
Ik heb date afzeg meisje op Tinder gevraagd of ze al toe is aan een nieuwe FwB relatie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190751801
quote:
11s.gif Op zondag 29 december 2019 21:45 schreef ludovico het volgende:
Ik heb date afzeg meisje op Tinder gevraagd of ze al toe is aan een nieuwe FwB relatie.
_O- En wat zei ze?

Gisteren wilde je nog vol voor je Amerikaanse gaan. :{ :?
pi_190751820
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:46 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

_O- En wat zei ze?

Gisteren wilde je nog vol voor je Amerikaanse gaan. "{
Ze heeft nog niet gereageerd maar ik verwacht eigenlijk wel een verontwaardigde reactie.
Nog steeds, als ze ja zegt mag ze misschien in een trio.

Tis meer een sociaal experiment eigenlijk. :') Durf te dromen *O*
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190751870
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 21:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe vul je dat praktisch in dan?
Is die ene uit amerika niet gekomen trouwens?
pi_190751882
31e!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190751888
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 21:49 schreef ludovico het volgende:
31e!
Oh leuk :D
pi_190751915
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:49 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Oh leuk :D
*;
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190751968
quote:
17s.gif Op zondag 29 december 2019 21:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

*;
Nieuw huis en misschien leuke relatie.
2020 is voor Ludo.
pi_190752003
quote:
10s.gif Op zondag 29 december 2019 21:51 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nieuw huis en misschien leuke relatie.
2020 is voor Ludo.
~O>
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190753141
Je vraagt niet of je FWB wilt worden met iemand :')

[ Bericht % gewijzigd door CoolGuy op 29-12-2019 22:42:24 ]
pi_190753255
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef Solid-Snake het volgende:
Je vraagt niet of je FWB wilt worden met iemand :')
Topic reportje gemaakt.

[ Bericht % gewijzigd door CoolGuy op 29-12-2019 22:42:26 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190753676
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef Solid-Snake het volgende:
Je vraagt niet of je FWB wilt worden met iemand :')
Hij heeft dat wel gedaan. Misschien zal het een positief effect opleveren. :+
Er is geen wet of regel die zegt dat je niet mag vragen om FWB te worden met iemand. :+
pi_190754286
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 22:29 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hij heeft dat wel gedaan. Misschien zal het een positief effect opleveren. :+
Er is geen wet of regel die zegt dat je niet mag vragen om FWB te worden met iemand. :+
Ook gewoon regelmatig gevraagd in het verleden en met succes. :) Dat kan gewoon.
pi_190755212
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 22:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ook gewoon regelmatig gevraagd in het verleden en met succes. :) Dat kan gewoon.
Daarom snap ik ook niet wat Solid zit te muggeziften.
pi_190763662
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
En op Tinder is mijn ervaring dat als een vrouw initiatief neemt de kans op een date heel hoog wordt, maar dat helaas 95% het niet doet en lafjes reageert en er ogenschijnlijk weinig zin in heeft.
Klopt als een bus. Als een vrouw alleen maar reageert in plaats van ageert dan kom je helemaal nergens.

Zie toch wel weer wat terechte punten die je de laatste dagen aanstipt. :)
pi_190763754
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 23:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Daarom snap ik ook niet wat Solid zit te muggeziften.
Solid is volgens mij niet zo van het online daten, meer van het in real life scoren. ;) Ook prima, maar de online datingmarkt werkt gewoon wat anders.

Met een praktische insteek kun je daar een heel eind komen. En bij die praktische insteek hoort ook dat je gewoon kunt vragen of iemand zin heeft in seks.
pi_190765848
Ga vandaag maar zeggen dat ik er klaar mee ben. Totaal geen actie vanuit haar kant.
pi_190765889
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 11:21 schreef Themeparktommy het volgende:
Ga vandaag maar zeggen dat ik er klaar mee ben. Totaal geen actie vanuit haar kant.
Dan kun je ook gewoon niks zeggen en geen actie er meer in steken?

Althans ik voelde me nooit heel schuldig als de andere kant dat porbleem kennelijk ook niet had.
pi_190766134
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 11:21 schreef Themeparktommy het volgende:
Ga vandaag maar zeggen dat ik er klaar mee ben. Totaal geen actie vanuit haar kant.
Gewoon niks meer zeggen. En laat ze weer eens wat weten, negeren. Je bent haar amusementshal niet voor wanneer ze zich verveelt.
  maandag 30 december 2019 @ 11:35:38 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190766192
Of hij wil in ieder geval vanuit zichzelf gezegd hebben dat hij dit gedrag niet fijn vindt. En wie weet steekt ze daar wat van op / komt ze met een goede reden (en nee, hier hoeft hij niet perse wat mee te doen).
pi_190766279
quote:
6s.gif Op maandag 30 december 2019 11:35 schreef Cue_ het volgende:
Of hij wil in ieder geval vanuit zichzelf gezegd hebben dat hij dit gedrag niet fijn vindt. En wie weet steekt ze daar wat van op / komt ze met een goede reden (en nee, hier hoeft hij niet perse wat mee te doen).
Dat heeft weinig zin denk ik door het grote aanbod waar ze uit kunnen "kiezen". Zat meiden tegengekomen die zo doen. Sommige reageren drie dagen later zelfs. _O-
  maandag 30 december 2019 @ 11:39:35 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190766297
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 11:38 schreef Gruj0 het volgende:
Dat heeft weinig zin denk ik door het grote aanbod waar ze uit kunnen "kiezen". Zat meiden tegengekomen die zo doen. Sommige reageren drie dagen later zelfs. _O-
Of het zin heeft is een tweede. De vraag is wat hij zelf het fijnst vindt daarin / om het te eindigen.
pi_190766341
quote:
6s.gif Op maandag 30 december 2019 11:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of het zin heeft is een tweede. De vraag is wat hij zelf het fijnst vindt daarin / om het te eindigen.
Klopt wat je zegt. Ik heb dit wel eens gedaan, maar het bleek gewoon dat je tegen een muur aan het praten bent. Het slechtste van internetdating is toch wel de onbeschoftheid. Niemand is je niets verplicht, maar het zou wel een stuk vriendelijker mogen.
pi_190766443
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 11:41 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Klopt wat je zegt. Ik heb dit wel eens gedaan, maar het bleek gewoon dat je tegen een muur aan het praten bent. Het slechtste van internetdating is toch wel de onbeschoftheid. Niemand is je niets verplicht, maar het zou wel een stuk vriendelijker mogen.
Of überhaupt socialer..
pi_190766458
Of de "ik kom later bij je terug, ben nu onderweg", nooit meer iets van vernomen en een paar uur later is de match opgeheven :')
  maandag 30 december 2019 @ 13:49:55 #101
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190769147
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naar mijn ervaring daalt je kans op een date naar 0% als er een keer nee op is gezegd, dus eigenlijk ook als ze zegt liever wat later ofzo, daar ontstaat voor mij kortsluiting want ik voel me schaakmat gezet.

En op Tinder is mijn ervaring dat als een vrouw initiatief neemt de kans op een date heel hoog wordt, maar dat helaas 95% het niet doet en lafjes reageert en er ogenschijnlijk weinig zin in heeft.

Op tinder: instagram "daniela_woodward" ik geloof zelf niet dat dit echt is eigenlijk. Maar misschien wel?
Ik ga met heel veel op date en dan wordt het alsnog niks. Als iemand geen gesprek kan voeren op een date heb je er alsnog niks aan.
pi_190769378
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 13:49 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik ga met heel veel op date en dan wordt het alsnog niks. Als iemand geen gesprek kan voeren op een date heb je er alsnog niks aan.
Dus?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190769464
Misschien een gek idee...
maar hier klagen dat het met 95% van de vrouwen niks word.

Maar als je uit gaat of ergens anders real life.. vind niemand het gek dat minder dan 5% ja zegt.

Waarom zou dat online anders zijn?
pi_190769472
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 13:49 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik ga met heel veel op date en dan wordt het alsnog niks. Als iemand geen gesprek kan voeren op een date heb je er alsnog niks aan.
Lukt het wel om een gesprek te voeren over de apps?
pi_190769573
Ik heb ook weleens zo’n date gehad waarbij we allebei niks wisten te zeggen.
Gek genoeg zijn we ruim een jaar later nog steeds fanatiek met elkaar aan het appen.
En best wel over dingen die een stuk verder gaan dan oppervlakkige koetjes en kalfjes.
Dat werkt prima. Maar irl.. gaan we vast nog eens doen maar we hebben allebei niet zo’n haast mee gek genoeg _O-

(Dat er 2-3 uur reistijd enkele reis is.. helpt ook niet overigens... )
  maandag 30 december 2019 @ 14:45:27 #106
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190770411
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 14:01 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Lukt het wel om een gesprek te voeren over de apps?
Soms wel, soms niet. Ik merk dat mannen in het begin heel geforceerd heel veel appen en dan later in de verhouding veel minder. Wees gewoon jezelf vanaf het begin denk ik dan. Daten is bedoeld om een lange termijn partner te vinden lijkt mij.
  maandag 30 december 2019 @ 14:55:55 #107
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_190770723
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef Mishu het volgende:

[..]

Soms wel, soms niet. Ik merk dat mannen in het begin heel geforceerd heel veel appen en dan later in de verhouding veel minder. Wees gewoon jezelf vanaf het begin denk ik dan. Daten is bedoeld om een lange termijn partner te vinden lijkt mij.
Niet persé. Appen is in het begin nog spannend/leuk. Later niet meer.
Hoeft geen kwestie van "niet jezelf zijn" te zijn.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  maandag 30 december 2019 @ 15:28:05 #108
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190771625
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 13:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus?
Dat je een date hebt wilt alsnog niks zeggen. Het moet dan ook maar net klikken.
pi_190772132
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef Mishu het volgende:

[..]

Soms wel, soms niet. Ik merk dat mannen in het begin heel geforceerd heel veel appen en dan later in de verhouding veel minder. Wees gewoon jezelf vanaf het begin denk ik dan. Daten is bedoeld om een lange termijn partner te vinden lijkt mij.
Ik heb vaak het idee dat ik misschien juist te veel app... Probeer het vaak een beetje aan te voelen hoe de ander dat doet en pas mezelf daarop aan... wat een gedoe elke keer. :P
pi_190772152
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 15:49 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik heb vaak het idee dat ik misschien juist te veel app... Probeer het vaak een beetje aan te voelen hoe de ander dat doet en pas mezelf daarop aan... wat een gedoe elke keer. :P
Ik heb dat idee ook dat ik teveel app. Maar ook het dillema van Zoem. Hoe houd je het contact warm? _O-
pi_190772179
Niet echt datingsites, al denken veel mensen het vaak als ik het erover heb, maar kennen jullie een paar goede website voor singlereizen? En ervaring daarmee? Ik wil graag weer een keer op vakantie en dan tegelijk leuke mensen leren kennen zou dan een pluspuntje zijn :)
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 30 december 2019 @ 16:13:00 #112
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190772576
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Niet echt datingsites, al denken veel mensen het vaak als ik het erover heb, maar kennen jullie een paar goede website voor singlereizen? En ervaring daarmee? Ik wil graag weer een keer op vakantie en dan tegelijk leuke mensen leren kennen zou dan een pluspuntje zijn :)
Paar jaar terug meegeweest met Villavibes (wintersport) en echt een fantastische ervaring ^O^ Ze letten heel goed op leeftijd en man/vrouw verhouding. Lekker informeel en gezellig.
pi_190772714
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Niet echt datingsites, al denken veel mensen het vaak als ik het erover heb, maar kennen jullie een paar goede website voor singlereizen? En ervaring daarmee? Ik wil graag weer een keer op vakantie en dan tegelijk leuke mensen leren kennen zou dan een pluspuntje zijn :)
Hmm vriend van mij heeft dat wrl vaker gedaan en vindt het erg leuk.
Wel nog steeds vrijgezel.. maar hij gaat ook vooral weg met het idee dat het leuk en gezellig is en niet dat hij perse meteen een nieuwe relatie eruit wil slepen.

Je zit wel met mensen die hetzelfde leuk vind als jij... dat lijkt me toch flink schelen.
  maandag 30 december 2019 @ 16:36:48 #114
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190773213
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 15:50 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik heb dat idee ook dat ik teveel app. Maar ook het dillema van Zoem. Hoe houd je het contact warm? _O-
Je moet gewoon snel afspreken.
pi_190773278
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 16:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm vriend van mij heeft dat wrl vaker gedaan en vindt het erg leuk.
Wel nog steeds vrijgezel.. maar hij gaat ook vooral weg met het idee dat het leuk en gezellig is en niet dat hij perse meteen een nieuwe relatie eruit wil slepen.

Je zit wel met mensen die hetzelfde leuk vind als jij... dat lijkt me toch flink schelen.
Dat is ook mijn doel inderdaad.. Iedereen om mij heen heeft een relatie, dus vakanties zijn gewoon lastiger te plannen. Ik heb wel eens een SRPRS reis gedaan, daar hebben 2 mensen die mee waren een relatie aan over gehouden O+ , maar die doen dat nu niet meer. Ik zoek dus vooral vermaak met mensen die dat ook zoeken ;)
pi_190773321
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 16:39 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Dat is ook mijn doel inderdaad.. Iedereen om mij heen heeft een relatie, dus vakanties zijn gewoon lastiger te plannen. Ik heb wel eens een SRPRS reis gedaan, daar hebben 2 mensen die mee waren een relatie aan over gehouden O+ , maar die doen dat nu niet meer. Ik zoek dus vooral vermaak met mensen die dat ook zoeken ;)
Dat lijkt me ook wel tof ja
Maar begreep dat ze tegenwoordig voor veel reizen een leeftijdsgrens hanteren waar ik niet onder val :)
pi_190773475
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Niet echt datingsites, al denken veel mensen het vaak als ik het erover heb, maar kennen jullie een paar goede website voor singlereizen? En ervaring daarmee? Ik wil graag weer een keer op vakantie en dan tegelijk leuke mensen leren kennen zou dan een pluspuntje zijn :)
In de zomer met een singles weekend van villavibes mee geweest.
Super leuk en gezellig. Ook goed georganiseerd.
Voor mij ook met t idee om leuke dingen te doen met gelijkgestemden.
Daarnaast ook leuke en herkenbare gesprekken gehad over het single zijn en daten.

Echt een leuk en ontspannend weekend.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 30 december 2019 @ 17:08:34 #118
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190773939
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef Mishu het volgende:

[..]

Je moet gewoon snel afspreken.
Mja wat is snel? Ik lees op internet binnen een week, maar ik denk dat het aantal goede gesprekken zeker meetelt in tijd.

Ik had het vorige week gevraagd, maar druk ivm feestdagen (logisch). Laat er nu bewust wat tijd tussen zitten met nogmaals vragen, want wil niet needy overkomen. Soms moet het moment zich er ook voor lenen. Als je lekker aan het appen bent op een loze avond dan is het makkelijker en kansrijker om dit casual in het gesprek te verwerken dan de vraag zomaar te droppen.
pi_190774065
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 17:08 schreef zoem het volgende:

[..]

Mja wat is snel? Ik lees op internet binnen een week, maar ik denk dat het aantal goede gesprekken zeker meetelt in tijd.

Ik had het vorige week gevraagd, maar druk ivm feestdagen (logisch). Laat er nu bewust wat tijd tussen zitten met nogmaals vragen, want wil niet needy overkomen. Soms moet het moment zich er ook voor lenen. Als je lekker aan het appen bent op een loze avond dan is het makkelijker en kansrijker om dit casual in het gesprek te verwerken dan de vraag zomaar te droppen.
Precies dit. Er is gewoon geen vat op te krijgen soms.
pi_190787651
Ik vraag mij af wie van de heren Happn Premium heeft of Tinder Gold. Bij voorkeur iemand voor wie die apps weinig tot geen matches opleverde. Wat bracht het abonnement je? (Behalve een lege portemonnee)
pi_190789394
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef Groepfunder het volgende:
Ik vraag mij af wie van de heren Happn Premium heeft of Tinder Gold. Bij voorkeur iemand voor wie die apps weinig tot geen matches opleverde. Wat bracht het abonnement je? (Behalve een lege portemonnee)
Ik heb nu een maand Tinder Gold, je ziet wie je liked, that's it... Het zijn er minder dan ik dacht, maar dat komt denk ik meer door mijn leeftijd en lack-of-hair ;)

Ben stiekem wel benieuwd of er ook vrouwen zijn met Tinder Gold?

[ Bericht 4% gewijzigd door Themeparktommy op 31-12-2019 00:32:56 ]
pi_190801392
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik heb nu een maand Tinder Gold, je ziet wie je liked, that's it... Het zijn er minder dan ik dacht, maar dat komt denk ik meer door mijn leeftijd en lack-of-hair ;)

Ben stiekem wel benieuwd of er ook vrouwen zijn met Tinder Gold?
Ik heb Tinder Plus gehad, omdat ik wou terug swipen doordat ik dacht dat ik iemand had gezien die ik heb gekend.
pi_190803670
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik heb nu een maand Tinder Gold, je ziet wie je liked, that's it... Het zijn er minder dan ik dacht, maar dat komt denk ik meer door mijn leeftijd en lack-of-hair ;)
Och, ik ben vijf jaar ouder dan jij. En het haar op mijn hoofd is veel dunner dan toen ik jong was. Dus het aantal 'likes'/'crushes' zal hier dan ook wel tegenvallen. Misschien toch maar niet uitproberen.
  dinsdag 31 december 2019 @ 13:26:52 #124
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190803855
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Niet echt datingsites, al denken veel mensen het vaak als ik het erover heb, maar kennen jullie een paar goede website voor singlereizen? En ervaring daarmee? Ik wil graag weer een keer op vakantie en dan tegelijk leuke mensen leren kennen zou dan een pluspuntje zijn :)
Ik ben in september met een singlereis meegeweest via Shoestring. 24 man, leeftijd varieerde tussen de 22 en de 31 met twee uitschieters van 36. Supergezellig, erg leuk en zeker aan te raden.

Voordat ik boekte had ik ook heel veel twijfels... Bang om alleen maar contactgestoorden tegen te komen; creeps of random autisten met een sociaal gebrek... Van die 24 spoorde er gelukkig maar eentje niet.

Het hielp ook wel dat er meteen actief contact gezocht werd in de maanden voor de reis. Zo hebben we in de zomer een strandfestivalletje gepakt waardoor de sfeer er meteen in kwam. Zo voorkwamen we ook dat de eerste vijf reisdagen lekker ongemakkelijk waren met van die kutvragen over werk en woonplaats enzo :D
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190804764
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 13:26 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Ik ben in september met een singlereis meegeweest via Shoestring. 24 man, leeftijd varieerde tussen de 22 en de 31 met twee uitschieters van 36. Supergezellig, erg leuk en zeker aan te raden.

Voordat ik boekte had ik ook heel veel twijfels... Bang om alleen maar contactgestoorden tegen te komen; creeps of random autisten met een sociaal gebrek... Van die 24 spoorde er gelukkig maar eentje niet.

Het hielp ook wel dat er meteen actief contact gezocht werd in de maanden voor de reis. Zo hebben we in de zomer een strandfestivalletje gepakt waardoor de sfeer er meteen in kwam. Zo voorkwamen we ook dat de eerste vijf reisdagen lekker ongemakkelijk waren met van die kutvragen over werk en woonplaats enzo :D
Omschrijf "niet sporen" nader. :P
pi_190804801
Ik heb ook een keer een singlesreis gedaan met Shoestring :) Was erg gezellig en we hebben na bijna vier jaar nog steeds af en toe contact.
Tap tap tap
pi_190805408
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef Mishu het volgende:

[..]

Soms wel, soms niet. Ik merk dat mannen in het begin heel geforceerd heel veel appen en dan later in de verhouding veel minder. Wees gewoon jezelf vanaf het begin denk ik dan. Daten is bedoeld om een lange termijn partner te vinden lijkt mij.
Met weinig appen regel je doorgaans niet veel dates. Dat is het lastige. Als ik de frequentie waarmee ik de eerste weken doorgaans app zou aanhouden dan houd ik echt geen leven meer over.
  dinsdag 31 december 2019 @ 14:39:40 #128
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190806015
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 13:56 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Omschrijf "niet sporen" nader. :P
Rare ideeën; wereldvreemd handelen; totaal misplaatste antwoorden geven in een gesprek...

En daarbij erg op zichzelf. Nou is dat niet eens zo raar, maar als dat samen gaat met bovenstaande en ook nog eens kinds gedrag (terwijl je 24 bent) dan is dat nogal off-putting.

Iedereen heeft momentjes dat je je geestelijk weer 12 voelt, maar als dat de hele dag is, dan is dat niet echt heel fijn voor je omgeving.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190806170
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 17:08 schreef zoem het volgende:

[..]

Mja wat is snel? Ik lees op internet binnen een week, maar ik denk dat het aantal goede gesprekken zeker meetelt in tijd.

Ik had het vorige week gevraagd, maar druk ivm feestdagen (logisch). Laat er nu bewust wat tijd tussen zitten met nogmaals vragen, want wil niet needy overkomen. Soms moet het moment zich er ook voor lenen. Als je lekker aan het appen bent op een loze avond dan is het makkelijker en kansrijker om dit casual in het gesprek te verwerken dan de vraag zomaar te droppen.
Waarom zou je het vragen als er géén lopend gesprek is? Dat heeft toch 0 kans?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190822364
Ok weer unbanned, euhm denk dat ik er maar even niet mee verder ga meid uit Hong Kong dus. Want dan krijg ik denk echt ruzie met de mods, Via DM of PM vragen mag wel wmb.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 1 januari 2020 @ 20:28:50 #131
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190831998
Oh wow, de leuke match op Bumble waar ik úren mee heb zitten praten heeft mij gewoon geunmatched zonder enige aanleiding en zonder iets te zeggen. Dan voel ik me toch wel een beetje beetgenomen :{
  woensdag 1 januari 2020 @ 21:23:55 #132
318507 Jester65
Stay frosty
pi_190837173

1900 likes in 20 minuten voor een doorsnee meisje

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2020 23:12:15 ]
  woensdag 1 januari 2020 @ 23:18:41 #134
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190837254
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2020 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:

1900 likes in 20 minuten voor een doorsnee meisje
Doorsnee meisje :')
Resistance is futile.
pi_190837330
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 02:30 schreef kree het volgende:
Ok weer unbanned, euhm denk dat ik er maar even niet mee verder ga meid uit Hong Kong dus. Want dan krijg ik denk echt ruzie met de mods, Via DM of PM vragen mag wel wmb.
:')

Beetje aandacht tekort?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_190837600
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 20:28 schreef zoem het volgende:
Oh wow, de leuke match op Bumble waar ik úren mee heb zitten praten heeft mij gewoon geunmatched zonder enige aanleiding en zonder iets te zeggen. Dan voel ik me toch wel een beetje beetgenomen :{
Pas geleden ook meegemaakt op Tinder. Waarschijnlijk komt het er gewoon op neer dat ze iemand tegenkwam die ze nog leuker vondt.

Het enige wat je er mee kan doen is schouders ophalen en verder gaan.
pi_190837614
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2020 23:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Beetje aandacht tekort?
Nou ja wellicht wel hoor. Althans dan bedoel ik in het echt van iemand die ik echt leuk zou vinden.
Hier op fok is het een ander verhaal :P)
Beetje teveel aandacht getrokken denk dus probeer het allemaal beetje netjes te houden.
Do what you love, love what you do!
pi_190837617
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2020 23:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

Doorsnee meisje :')
Kijk eens door dat plamuur heen schat

En Die wimpers mijn god

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2020 23:50:29 ]
pi_190837645
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 20:28 schreef zoem het volgende:
Oh wow, de leuke match op Bumble waar ik úren mee heb zitten praten heeft mij gewoon geunmatched zonder enige aanleiding en zonder iets te zeggen. Dan voel ik me toch wel een beetje beetgenomen :{
Awh ja soms zijn ze niet te begrijpen.
Nu had ik via Paiq een match eerder. Ok denk leuk beetje kletsen etc. En toen was het ja ik heb wel al een vriend... hahaha what??

Nouja ok we kletsen nog wel maar nu gewoon als soort van vrienden. Ook wel ok. Maarja denk waarom zit je nog op een datingsite als je een vriend hebt. Maargoed ze is aardig en opzich vind ik het ook wel prima om beetje te kletsen via whatsapp. Dus tsja.

Klinkt wel beetje als reserve opties open houden. Maar geloof ze zijn blij met elkaar. Dus ok praten we gewoon een beetje, niks mis mee maar dat gaat geen date worden
Do what you love, love what you do!
  donderdag 2 januari 2020 @ 00:01:29 #140
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190837790
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2020 23:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Kijk eens door dat plamuur heen schat

En Die wimpers mijn god
Ik vind het een superleuke griet die volgens mij zonder opsmuk ook gewoon mooi is.
Resistance is futile.
pi_190837825
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 20:28 schreef zoem het volgende:
Oh wow, de leuke match op Bumble waar ik úren mee heb zitten praten heeft mij gewoon geunmatched zonder enige aanleiding en zonder iets te zeggen. Dan voel ik me toch wel een beetje beetgenomen :{
Welkom in de wereld van datingapps
pi_190837832
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 00:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik vind het een superleuke griet die volgens mij zonder opsmuk ook gewoon mooi is.
Op een doorsnee uitgaansavondje zie je honderden van dat soort meiden
pi_190837889
Maar zien ze jou ook?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190838039
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 00:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar zien ze jou ook?
Achja dat is zo relevant in deze :')
pi_190838063
Relevant retorisch aardappel aardappel...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190838107
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 00:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Welkom in de wereld van datingapps
Haha ja soms kan het best fucked up zijn wel ja. Gvd ben het al tich keer zat geweest. Maar het is aan de andere kant ook wel beetje enige zowat manier. Als je 30+ bent ok het is niet dat je nog in de kroeg gaat hangen met 16 jarigen als ze het al zijn.

Tja dan is dit de volgende stap..... wat moet je dan echt vraag het me af. Wat doe je dan groepsvakantie of single reizen is wellicht nog een optie maar ik zie me ff niet in de kroeg zo iemand nog versieren althans niet van mijn leeftijd


Haha ik heb er wel spijt van want het kon zeker wel vroeger als ik er op terug kijk. Maarja ok daar heb ik nu niks meer aan.

[ Bericht 6% gewijzigd door kree op 02-01-2020 01:01:44 ]
Do what you love, love what you do!
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:03:21 #147
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190838166
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 00:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Op een doorsnee uitgaansavondje zie je honderden van dat soort meiden
Als dat zo is, wat zoekt men dan op tinder?

Wat ik opvallend vind is dat hier gelijk wordt gepraat over 'doorsnee griet' en niet over de achterlijke berichtjes die ze krijgt.
Resistance is futile.
pi_190838168
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 00:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Relevant retorisch aardappel aardappel...
Bla bla bluh bleh :6
pi_190838174
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

Als dat echt zo was, dan zou tinder toch geen bestaansrecht hebben?

Wat ik opvallend vind is dat hier gelijk wordt gepraat over 'doorsnee griet' en niet over de achterlijke berichtjes die ze krijgt.
Geen idee, was het filmpje na 5 seconden al beu
pi_190838178
Tinder is natuurlijk wat makkelijker dan op iedereen af lopen. En vervelende mensen dump je binnen een seconde.
pi_190838180
Was dat nu zo moeilijk te bedenken?
pi_190838181
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geen idee, was het filmpje na 5 seconden al beu
Speeddate geprobeerd faxie? Hahaha vraag me dat ook nog wel eens af maar geloof niet dat ik daar nu super handig in ga zijn. Maarja wie weet het is nog het proberen waard
Do what you love, love what you do!
pi_190838188
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:06 schreef Faxie het volgende:
Tinder is natuurlijk wat makkelijker dan op iedereen af lopen. En vervelende mensen dump je binnen een seconde.
Ik heb niet echt succes met tinder. Soms wel maar ok dan moet je het er uit zuigen bij die meiden vaak. Of steeds jezelf zijn die dan maar weer de chat maakt etc en vraagt tot in het einde. Want initiatief moet ik de eerste nog tegenkomen daar

Jij dan wel eens geluk mee gehad?
Do what you love, love what you do!
pi_190838196
Hoewel heb het wel gehad, maar die gingen zo ver tot in de bizarre shit aan toe met seks etc dat ik dacht... euhm nee laat maar dat is niet mijn type. Omg
Do what you love, love what you do!
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:23:32 #155
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190838228
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:06 schreef Faxie het volgende:
Was dat nu zo moeilijk te bedenken?
Geeft dat je een goed gevoel, zo van die hooghartige prikjes uitdelen?

Quote maar hoor, jij mag best het laatste woord.
Resistance is futile.
pi_190838244
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Geeft dat je een goed gevoel, zo van die hooghartige prikjes uitdelen?

Quote maar hoor, jij mag best het laatste woord.
Ik snap faxie wel bedoel weet nog wel relatie sc etc. Het gaat soms echt frustrerend worden gewoon zeker als je ziet alles om je heen relaties kindjes en getrouwd. Het is niet altijd dan zo makkelijk hoor als je alleen bent.
\

Maar ok kan niet voor hem praten natuurlijk. Maar ik zelf zit er best wel eens mee
Do what you love, love what you do!
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:32:41 #157
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190838256
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:27 schreef kree het volgende:

[..]

Ik snap faxie wel bedoel weet nog wel relatie sc etc. Het gaat soms echt frustrerend worden gewoon zeker als je ziet alles om je heen relaties kindjes en getrouwd. Het is niet altijd dan zo makkelijk hoor als je alleen bent.
\

Maar ok kan niet voor hem praten natuurlijk. Maar ik zelf zit er best wel eens mee
Faxie zegt eigenlijk dat hij tinder niet nodig heeft omdat hij ook honderden van dit soort doorsnee meisjes tegenkomt in het uitgaansleven. Dus ik snap je invulling niet, maar ik hoef het ook niet te snappen.
Resistance is futile.
pi_190838257
Denk forever alone al ofzo voor mezelf. Nouja ok kan ook nog maarja je weet het nooit. Hmmms het maakt me beetje verdrietig om eraan te denken.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:34:47 #159
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190838261
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:32 schreef kree het volgende:
Denk forever alone al ofzo voor mezelf. Nouja ok kan ook nog maarja je weet het nooit. Hmmms het maakt me beetje verdrietig om eraan te denken.
Forever alone is ook prima, daar kun je een heel rijk en gelukkig leven van maken.
Resistance is futile.
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:35:41 #160
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190838266
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Forever alone is ook prima, daar kun je een heel rijk en gelukkig leven van maken.
Voor sommigen is dat ook beter
pi_190838268
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Faxie zegt eigenlijk dat hij tinder niet nodig heeft omdat hij ook honderden van dit soort doorsnee meisjes tegenkomt in het uitgaansleven. Dus ik snap je invulling niet, maar ik hoef het ook niet te snappen.
Nou ik denk als je echt een vaste relatie wil dat tinder nu niet de meest handige optie is
Maar het kan wel mijn zusje vond die wel nl via dat
Do what you love, love what you do!
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:36:55 #162
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190838273
Je kan ook gewoon schijt aan de wereld hebben en eens een koffie/biertje doen met een chick die wat te vertellen heeft.

Soms hebben ze niets te vertellen en dan is het jammer... Soms ook wel en wie weet wat daar uit komt...

Als er een ding is wat ik geleerd heb van (bijna) een jaar datingapps is dat het zich niet laat voorspellen en dat het nooit aan mij heeft gelegen. Klinkt arrogant, maar daar komt het wel op neer. Wees eerlijk en upfront over je intenties en als ze daar niet mee akkoord gaan (whatever that may be - dates; seks; onsjes), their loss.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190838276
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Forever alone is ook prima, daar kun je een heel rijk en gelukkig leven van maken.
Ja nouja dat kan, maar als ik terugdenk hoop kansen laten liggen. Dam’n had gewild dat ik vroeger toch ff iets handiger hierin was geweest want toen waren er wel kansen. Nu is het een stuk lastiger
Do what you love, love what you do!
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:38:01 #164
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190838277
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:36 schreef kree het volgende:

[..]

Nou ik denk als je echt een vaste relatie wil dat tinder nu niet de meest handige optie is
Maar het kan wel mijn zusje vond die wel nl via dat
Dan is het dus gewoon een optie. Punt.

Weet je... Als je wil kan je zelfs een date krijgen via Marktplaats... Of zelfs bij het verkopen van een huis (welke user was dat? Hulde, superromantisch)
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:39:49 #165
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190838286
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:36 schreef kree het volgende:

[..]

Nou ik denk als je echt een vaste relatie wil dat tinder nu niet de meest handige optie is
Maar het kan wel mijn zusje vond die wel nl via dat
Niet eens. Zowel mijn ex als mijn verloofde leren kennen via tinder. Het ligt er maar net aan wat je zelf zoekt en hoe je zelf in je vel zit.
Resistance is futile.
pi_190838289
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:38 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Dan is het dus gewoon een optie. Punt.

Weet je... Als je wil kan je zelfs een date krijgen via Marktplaats... Of zelfs bij het verkopen van een huis (welke user was dat? Hulde, superromantisch)
Weet ik wel maarja het is toch lastiger. Had toen die meiden gewoon moeten versieren natuurlijk toen ik 16-18 was ofzo denk hahaha het is toch iets lastiger nu met 36 en zeg echt niet dat het niet mogelijk is. Maar stuk lastiger wel
Do what you love, love what you do!
pi_190838298
quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Niet eens. Zowel mijn ex als mijn verloofde leren kennen via tinder. Het ligt er maar net aan wat je zelf zoekt en hoe je zelf in je vel zit.
Nee maar dat zeg ik ook. Maar toch is het vrij lastig als vrouw is het ook denk een stuk makkelijker wel en doel ik niet op seks alleen ofzo want dan kan iedere vrouw zo krijgen daar maar echt relatie
Do what you love, love what you do!
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:44:31 #168
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190838313
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:40 schreef kree het volgende:

[..]

Weet ik wel maarja het is toch lastiger. Had toen die meiden gewoon moeten versieren natuurlijk toen ik 16-18 was ofzo denk hahaha het is toch iets lastiger nu met 36 en zeg echt niet dat het niet mogelijk is. Maar stuk lastiger wel
Ik ben 30 en heb tot mijn 28e amper iets meegemaakt op dat gebied omdat ik onzeker was als de pest en mijn eigen demonen (twijfel; perfectionisme; overgewicht) had. Het is puur gelul. Wees gewoon een aantrekkelijke, zelfstandige man die met beide benen in het leven staat en zijn horizonten verkent en mensen willen echt wel wat van je/met je.

En weet je... Die demonen zijn er bij mij nog steeds en nu lukt het ineens wel. Ik heb in anderhalf jaar tijd praktisch 14 jaar jongvolwassenheid en puberteit ingehaald... Het zit puur tussen de oren, anders niet. Werk daaraan.

Edit: klinkt allemaal bot ofzo, maar het is wel gewoon realistisch bedoeld. Same shit ook met out of your league denken... Als Doutzen Kroes jou morgen wil daten, dan heeft dat geen fuck ermee te maken dat je abri-waardig bent ofzo. Ze wil dat gewoon.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190838324
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:44 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Ik ben 30 en heb tot mijn 28e amper iets meegemaakt op dat gebied omdat ik onzeker was als de pest en mijn eigen demonen (twijfel; perfectionisme; overgewicht) had. Het is puur gelul. Wees gewoon een aantrekkelijke, zelfstandige man die met beide benen in het leven staat en zijn horizonten verkent en mensen willen echt wel wat van je/met je.

En weet je... Die demonen zijn er bij mij nog steeds en nu lukt het ineens wel. Ik heb in anderhalf jaar tijd praktisch 14 jaar jongvolwassenheid en puberteit ingehaald... Het zit puur tussen de oren, anders niet. Werk daaraan.
Ik was gewoon heel verlegen vroeger en dat is nu wel aardig opgelost. Maarja beetje aan de late kant. Daardoor heb ik serieus kansen laten liggen want meiden vonden mij wel leuk. Maarja dat zag ik toen nog even niet in.

Werd altijd snel rood ook lol ben daar nog wel mee gepest.
Maarja wil er geen drama van maken want met de tijd is het wel beter geworden hoor. Haat nog presentaties of dingen. Maar ben niet meer zo verlegen nu
Do what you love, love what you do!
pi_190838333
Owh btw @Kleurplaatje het klinkt niet bod hoor het is gewoon realistisch en dat is toch prima? Ik snap je verhaal wel hoor
Do what you love, love what you do!
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:50:15 #171
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190838335
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:48 schreef kree het volgende:

[..]

Ik was gewoon heel verlegen vroeger en dat is nu wel aardig opgelost. Maarja beetje aan de late kant. Daardoor heb ik serieus kansen laten liggen want meiden vonden mij wel leuk. Maarja dat zag ik toen nog even niet in.

Werd altijd snel rood ook lol ben daar nog wel mee gepest.
Maarja wil er geen drama van maken want met de tijd is het wel beter geworden hoor. Haat nog presentaties of dingen. Maar ben niet meer zo verlegen nu
Presentaties vond ik vroeger ook kut... Totdat ik mij op een studiefeestje zo grandioos misdroeg (metoo bestond nog niet, maar het scheelde niet veel) en ik de week nadien iets moest presenteren n.a.v. een essay. Praktisch dezelfde mensen als op dat feest zaten in de zaal. Ineens was alle twijfel weg. Als ik mezelf zo erg voor lul kon zetten, dan zou een presentatie toch wel het minst erge zijn wat er was?
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190838347
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:06 schreef kree het volgende:

[..]

Speeddate geprobeerd faxie? Hahaha vraag me dat ook nog wel eens af maar geloof niet dat ik daar nu super handig in ga zijn. Maarja wie weet het is nog het proberen waard
Wellicht ooit. Heb een soort van belofte staan met iemand.
pi_190838353
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Geeft dat je een goed gevoel, zo van die hooghartige prikjes uitdelen?

Quote maar hoor, jij mag best het laatste woord.
Zeg het maar, je zal het vast wel herkennen ;)
pi_190838355
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Faxie zegt eigenlijk dat hij tinder niet nodig heeft omdat hij ook honderden van dit soort doorsnee meisjes tegenkomt in het uitgaansleven. Dus ik snap je invulling niet, maar ik hoef het ook niet te snappen.
Uh nee? :')
pi_190838367
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:50 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Presentaties vond ik vroeger ook kut... Totdat ik mij op een studiefeestje zo grandioos misdroeg (metoo bestond nog niet, maar het scheelde niet veel) en ik de week nadien iets moest presenteren n.a.v. een essay. Praktisch dezelfde mensen als op dat feest zaten in de zaal. Ineens was alle twijfel weg. Als ik mezelf zo erg voor lul kon zetten, dan zou een presentatie toch wel het minst erge zijn wat er was?
Ja hahaha het is gewoon die presentaties blijven kut. Ik heb trouwens daarna gewoon heel ok dingen uit kunnen leggen op werk. Ook met heel aantal collega’s. Maar ik ga dus fucking in de stress op HBO was dat toen nog. Ben er uiteindelijk mee gekapt maar maar dat had ook meer redenen. |

Ik snap soms mezelf niet want dan heb ik blijkbaar een fucked up mind ofzo. Want als ik nou een band van 10 man iets moet uitleggen muzikaal dan heb ik er echt totaal geen moeite mee. Maar dat met studie sucked stond te trillen als een rietje al en dan de powerpoint erbij my god blij dat ik dat niet meer hoef

Nouja P nog gehaald
Do what you love, love what you do!
pi_190838389
Brrrrrr krijg er de rillingen van al nu alleen al. Voor een klas staan etc. Omg. Nee dat gaat nooit mijn hobby wiorden. Terwijl het bs is want het kan wel enzo. Maarja ga dat niet echt weer doen
Do what you love, love what you do!
pi_190838419
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wellicht ooit. Heb een soort van belofte staan met iemand.
Vertel?
Do what you love, love what you do!
pi_190838430
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:50 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Presentaties vond ik vroeger ook kut... Totdat ik mij op een studiefeestje zo grandioos misdroeg (metoo bestond nog niet, maar het scheelde niet veel) en ik de week nadien iets moest presenteren n.a.v. een essay. Praktisch dezelfde mensen als op dat feest zaten in de zaal. Ineens was alle twijfel weg. Als ik mezelf zo erg voor lul kon zetten, dan zou een presentatie toch wel het minst erge zijn wat er was?
Nu was mijn studie ook vooral uitkijken naar de donderdagen dat de soos open was. Het is nog een keer voortgekomen tussen uren ja op de donderdag middag en ok iedereen in die soos hele klas zo dronken als een aap dat de lerares maar besloot te stoppen met de les.

Dat is wellicht het meest humoristische ooit wat ik daar meemaakte hahaha my god dat ging echt van kwaad tot erger.

Btw die lustte er ook wel pap van geinige was die leraren kwamen ook daarheen en kroeg nabij.

TH Rijswijk btw. Maar ok hahaha het was sowieso grappig. Nu is het HHS alles geschrapt enzo. Dus maargoed maakt niet meer uit dat was het verleden
Do what you love, love what you do!
pi_190838449
Maar ok beetje ontopic maar weer lol maar ok beetje wat achtergrond info over mij. Ja techniek he weinig meiden daar

Was er maar eentje in de klas

Had mijn kans moeten pakken in de brugklas toen het nog niet gescheiden werd naar verzorging kant of techniek.
Toen was het nog half om half zeg maar. Zo spijt van.... naja tis wat het is

Vond er een paar echt heel leuk, maar was toen nog niet zo bezig met dating enzo.
Was toen beetje 12-15 enzo he dus ok dat is lang terug

Heb nog met een aantal wel contact via facebook enzo. Maarja die zijn allang al getrouwd en hebben kids.

[ Bericht 17% gewijzigd door kree op 02-01-2020 02:36:49 ]
Do what you love, love what you do!
pi_190838484
Kan niet meer vissen uit dat oude groepje... fuck life sucks. Hahaha
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 2 januari 2020 @ 07:27:52 #181
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190838860
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 00:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Welkom in de wereld van datingapps
Mja zal vast vrij 'gewoon' zijn bij datingapps, maar ik heb er niet bijzonder veel (date)ervaring mee. Deze match sprong er duidelijk bovenuit qua klik en gemeenschappelijke dingen. Enthousiast reageren binnen 5min op zowat elk bericht wat ik stuur. En ze woont ook nog eens heel vlakbij. Ach ja, had nog een andere dame op Tinder. Daar maar mee verder :)

Het is ook wel een beetje wat kree zei. Als dertiger met een fulltime baan zijn datingapps wel een uitkomst, omdat ik niet meer zoals vroeger in allerlei uitgaansgelegenheden kom waar veel datebaar volk is. Ik snap alleen niet waarom mensen via de app het fatsoen niet op kunnen brengen om te zeggen waar het op staat, terwijl ze dat irl wel kunnen.
  donderdag 2 januari 2020 @ 07:45:50 #182
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190838923
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 07:27 schreef zoem het volgende:

[..]

Mja zal vast vrij 'gewoon' zijn bij datingapps, maar ik heb er niet bijzonder veel (date)ervaring mee. Deze match sprong er duidelijk bovenuit qua klik en gemeenschappelijke dingen. Enthousiast reageren binnen 5min op zowat elk bericht wat ik stuur. En ze woont ook nog eens heel vlakbij. Ach ja, had nog een andere dame op Tinder. Daar maar mee verder :)

Het is ook wel een beetje wat kree zei. Als dertiger met een fulltime baan zijn datingapps wel een uitkomst, omdat ik niet meer zoals vroeger in allerlei uitgaansgelegenheden kom waar veel datebaar volk is. Ik snap alleen niet waarom mensen via de app het fatsoen niet op kunnen brengen om te zeggen waar het op staat, terwijl ze dat irl wel kunnen.
Zelfs met een enorm goede klik komt het voor, hier ook meerdere malen meegemaakt. De laatste tijd daardoor ook een stuk minder actief op apps.

En dan ben ik iemand die eigenlijk altijd aangeeft om zulke dingen hoe dan ook te zeggen aangezien ik er niet eens een probleem mee zou heb als het normaal gezegd wordt. Maar fatsoen en wederzijds respect is ver te zoeken.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 2 januari 2020 @ 07:52:22 #183
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190838955
Ik denk dat snel afspreken daarom ook wel beter is. Dan voorkom je dat de match zich gaat bedenken. De beste indruk krijg je toch door elkaar eens te zien en de wereld vergaat echt niet wanneer de date tegenvalt.
pi_190838966
quote:
6s.gif Op donderdag 2 januari 2020 07:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zelfs met een enorm goede klik komt het voor, hier ook meerdere malen meegemaakt. De laatste tijd daardoor ook een stuk minder actief op apps.

En dan ben ik iemand die eigenlijk altijd aangeeft om zulke dingen hoe dan ook te zeggen aangezien ik er niet eens een probleem mee zou heb als het normaal gezegd wordt. Maar fatsoen en wederzijds respect is ver te zoeken.
Voor mij een reden om er sowieso niet aan te beginnen.
pi_190839069
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 07:27 schreef zoem het volgende:

[..]

Mja zal vast vrij 'gewoon' zijn bij datingapps, maar ik heb er niet bijzonder veel (date)ervaring mee. Deze match sprong er duidelijk bovenuit qua klik en gemeenschappelijke dingen. Enthousiast reageren binnen 5min op zowat elk bericht wat ik stuur. En ze woont ook nog eens heel vlakbij. Ach ja, had nog een andere dame op Tinder. Daar maar mee verder :)

Het is ook wel een beetje wat kree zei. Als dertiger met een fulltime baan zijn datingapps wel een uitkomst, omdat ik niet meer zoals vroeger in allerlei uitgaansgelegenheden kom waar veel datebaar volk is. Ik snap alleen niet waarom mensen via de app het fatsoen niet op kunnen brengen om te zeggen waar het op staat, terwijl ze dat irl wel kunnen.
Mja en als je al uit gaat.. zijn leeftijdsgenoten doorgaans vooral vindbaar in groepen waar ze zich prima mee vermaken.

Daar kom je toch minder makkelijk tussen wat dat betreft en je gaat zelf ook niet in je eentje.. dus ook anderen spreken je minder snel aan.
pi_190840927
Ik zal mijn geheime 'stappenplan' voor Tinder met jullie delen.

1. Begin het gesprek met een simpele groet, bijvoorbeeld: "heey" of "hoi :)".

Als degene waar je mee praat al niet eens de moeite kan nemen om daar iets op terug te zeggen, weet je dat diegene je tijd niet waard is.

2. Begin een normaal gesprek: praat over jouw leven, haar leven, maak af en toe een grap etc.

Stuur niet te veel berichten, het is prima als je af en toe snel reageert maar ga ook niet telkens al na 1 seconde reageren. Doe gewoon je ding en antwoord wanneer je tijd / zin hebt om te antwoorden.

3. Vraag na iets van 2-3 dagen of ze wil daten. Stel hierbij een concrete datum voor, bijvoorbeeld: "zin om zaterdagavond af te spreken?"

Belangrijk voor mij was hierbij of ze op korte termijn wou daten. Ik zat niet op Tinder voor een chatvriend. Als ze antwoordde dat ze druk was en dus de voorgestelde zaterdag niet kon, vroeg ik wanneer ze dan wel kon. Als ze dan geen concreet antwoord gaf ("sorry weet niet wanneer echt druk druk") verwijderde ik haar weer. Dit was een terugkerende in mijn hele dating-aanpak: kun je geen tijd voor mij maken, kan ik geen tijd voor jou maken.

4. Veel meer belangrijke stappen zijn er niet. Als je de eerste drie stappen hebt doorlopen heb je bij stap 4 de date zelf en kun je van daaruit verder gaan.
pi_190840992
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:45 schreef Restyler het volgende:
Ik zal mijn geheime 'stappenplan' voor Tinder met jullie delen.

1. Begin het gesprek met een simpele groet, bijvoorbeeld: "heey" of "hoi :)".

Als degene waar je mee praat al niet eens de moeite kan nemen om daar iets op terug te zeggen, weet je dat diegene je tijd niet waard is.

2. Begin een normaal gesprek: praat over jouw leven, haar leven, maak af en toe een grap etc.

Stuur niet te veel berichten, het is prima als je af en toe snel reageert maar ga ook niet telkens al na 1 seconde reageren. Doe gewoon je ding en antwoord wanneer je tijd / zin hebt om te antwoorden.

3. Vraag na iets van 2-3 dagen of ze wil daten. Stel hierbij een concrete datum voor, bijvoorbeeld: "zin om zaterdagavond af te spreken?"

Belangrijk voor mij was hierbij of ze op korte termijn wou daten. Ik zat niet op Tinder voor een chatvriend. Als ze antwoordde dat ze druk was en dus de voorgestelde zaterdag niet kon, vroeg ik wanneer ze dan wel kon. Als ze dan geen concreet antwoord gaf ("sorry weet niet wanneer echt druk druk") verwijderde ik haar weer. Dit was een terugkerende in mijn hele dating-aanpak: kun je geen tijd voor mij maken, kan ik geen tijd voor jou maken.

4. Veel meer belangrijke stappen zijn er niet. Als je de eerste drie stappen hebt doorlopen heb je bij stap 4 de date zelf en kun je van daaruit verder gaan.
Hoe krijg je die matches dan?
pi_190841280
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:45 schreef Restyler het volgende:
Ik zal mijn geheime 'stappenplan' voor Tinder met jullie delen.

1. Begin het gesprek met een simpele groet, bijvoorbeeld: "heey" of "hoi :)".

Als degene waar je mee praat al niet eens de moeite kan nemen om daar iets op terug te zeggen, weet je dat diegene je tijd niet waard is.

2. Begin een normaal gesprek: praat over jouw leven, haar leven, maak af en toe een grap etc.

Stuur niet te veel berichten, het is prima als je af en toe snel reageert maar ga ook niet telkens al na 1 seconde reageren. Doe gewoon je ding en antwoord wanneer je tijd / zin hebt om te antwoorden.

3. Vraag na iets van 2-3 dagen of ze wil daten. Stel hierbij een concrete datum voor, bijvoorbeeld: "zin om zaterdagavond af te spreken?"

Belangrijk voor mij was hierbij of ze op korte termijn wou daten. Ik zat niet op Tinder voor een chatvriend. Als ze antwoordde dat ze druk was en dus de voorgestelde zaterdag niet kon, vroeg ik wanneer ze dan wel kon. Als ze dan geen concreet antwoord gaf ("sorry weet niet wanneer echt druk druk") verwijderde ik haar weer. Dit was een terugkerende in mijn hele dating-aanpak: kun je geen tijd voor mij maken, kan ik geen tijd voor jou maken.

4. Veel meer belangrijke stappen zijn er niet. Als je de eerste drie stappen hebt doorlopen heb je bij stap 4 de date zelf en kun je van daaruit verder gaan.
90% Valt af bij 1, 9% bij 2, en de laatste procent verwijdert je bij 3 ;(
  donderdag 2 januari 2020 @ 12:37:26 #189
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190841436
Heb een leuk gesprek, totdat ie begint te ‘gokken’ wat m’n bh-maat is aan de hand van een foto van me.
Echt, dan is het meteen over hè. :{w
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190841480
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb een leuk gesprek, totdat ie begint te ‘gokken’ wat m’n bh-maat is aan de hand van een foto van me.
Echt, dan is het meteen over hè. :{w
Hij gokte te klein?
  donderdag 2 januari 2020 @ 12:45:35 #191
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190841498
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij gokte te klein?
Het is toch super raar dat iemand in een leuk gesprek over allemaal andere dingen ineens hierover begint? Uit het niets?
Dan kom je behoorlijk wanhopig en gefrustreerd over.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190841511
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Het is toch super raar dat iemand in een leuk gesprek over allemaal andere dingen ineens hierover begint? Uit het niets?
Dan kom je behoorlijk wanhopig en gefrustreerd over.
Is wel wat vreemd ja :') Beetje hoe een autist het gesprek wat spannender zou willen proberen te sturen. Die slaan een paar stapjes over...
  donderdag 2 januari 2020 @ 12:59:09 #193
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190841669
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Het is toch super raar dat iemand in een leuk gesprek over allemaal andere dingen ineens hierover begint? Uit het niets?
Dan kom je behoorlijk wanhopig en gefrustreerd over.
Zulke figuren zorgen er ook voor dat men bij voorbaat al denkt dat iedereen er op die manier op zit.

En nee, is niet echt normaal om daarover te beginnen.
  donderdag 2 januari 2020 @ 13:21:05 #194
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190841935
quote:
6s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zulke figuren zorgen er ook voor dat men bij voorbaat al denkt dat iedereen er op die manier op zit.

En nee, is niet echt normaal om daarover te beginnen.
Des te verrassender spring je eruit als je het zelf niet doet! *O*
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190842300
quote:
16s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

90% Valt af bij 1, 9% bij 2, en de laatste procent verwijdert je bij 3 ;(
Dit zijn niet de mensen met relatie intentie. Mensen zitten met allerlei redenen erop, hoeft niet perse iets met relatie, dating, enz. te maken te hebben.

Gewoon doorgaan naar de volgende.
pi_190842435
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb een leuk gesprek, totdat ie begint te ‘gokken’ wat m’n bh-maat is aan de hand van een foto van me.
Echt, dan is het meteen over hè. :{w
Ik vraag mezelf anders ook al tijden af welke cupmaat die vliegende strapless bh van je is.
  donderdag 2 januari 2020 @ 15:17:08 #197
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190843171
Dat is een feestbril.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190845817
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:55 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Dit zijn niet de mensen met relatie intentie. Mensen zitten met allerlei redenen erop, hoeft niet perse iets met relatie, dating, enz. te maken te hebben.

Gewoon doorgaan naar de volgende.
Dit probleem heb je op alle apps en gewoon doorgaan naar de volgende kan je tot je een ons weegt.
  donderdag 2 januari 2020 @ 18:47:33 #199
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190845994
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat is een feestbril.
_O-
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190872642
Dit jaar bereik ik de magische grens van 30 dus voor mijn gevoel is het dit jaar echt alles of niets om een relatie te starten en eventueel verder, want ben al bijna heel mijn leven alleen... Om je heen gaan mensen samenwonen, trouwen, kinderen en het alternatief dat ik waarschijnlijk altijd alleen blijf is moeilijk te accepteren, wanneer moet het dan gebeuren? Merk ook dat ik langzamerhand geen onderdeel meer uitmaak van de levens van mensen die niet meer single zijn.

Na jaren op sites en apps actief te zijn wat eigenlijk best veel verloren tijd kost en veel teleurstelling begeef ik mij dit jaar sowieso meer onder de mensen in het echte leven dus misschien daar eens openstaan voor nieuwe contacten en hopen dat ze dan ook niet allemaal bezet zijn zoals vaak de aap uit de mouw komt wel blijkt te zijn :')
  zaterdag 4 januari 2020 @ 13:46:20 #201
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190873389
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:55 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dit jaar bereik ik de magische grens van 30 dus voor mijn gevoel is het dit jaar echt alles of niets om een relatie te starten en eventueel verder, want ben al bijna heel mijn leven alleen... Om je heen gaan mensen samenwonen, trouwen, kinderen en het alternatief dat ik waarschijnlijk altijd alleen blijf is moeilijk te accepteren, wanneer moet het dan gebeuren? Merk ook dat ik langzamerhand geen onderdeel meer uitmaak van de levens van mensen die niet meer single zijn.

Na jaren op sites en apps actief te zijn wat eigenlijk best veel verloren tijd kost en veel teleurstelling begeef ik mij dit jaar sowieso meer onder de mensen in het echte leven dus misschien daar eens openstaan voor nieuwe contacten en hopen dat ze dan ook niet allemaal bezet zijn zoals vaak de aap uit de mouw komt wel blijkt te zijn :')
Ik zit deels in dezelfde situatie als jij (Laatste relatie 12 jaar terug; lang alleen; onzekerheden gehad over lichaam en seks; laat actief geworden daarmee en ook nog depressieve episoden gehad). Alleen snap ik steeds minder en minder waarom een man van eind 20/begin 30 zou denken dat het allemaal niet meer zal lukken. Als ik mezelf vergelijk met twee jaar terug, ben ik zo enorm veel gegroeid, dat ik alleen maar aantrekkelijker ben geworden voor een potentieel partner. Waarom dan druk erop leggen? Dat alternatief om eeuwig alleen te blijven is slechts één van de mogelijkheden he. En het is waarschijnlijker dat dat niet gebeurt, dan wel als je inderdaad jezelf openstelt voor anderen.

Wat wel irritant is, is dat dikgedrukte. Ik merk datzelfde ook wel een beetje en vind dat ergens een beetje jammer. Moet er zelf niet aan denken dat die balans zoekraakt in een relatie. Zo zie ik een goede vriend van mij hooguit 4x per jaar nog. (Stief)kind, vrouw en de hond zijn (te?) belangrijk geworden in het leven lijkt wel. Als we elkaar zien, is het als vanouds. Maar het is voor mijn gevoel net even te weinig allemaal. Een lekkere wijn die je net even te weinig drinkt zeg maar :D
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190875549
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 13:46 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Ik zit deels in dezelfde situatie als jij (Laatste relatie 12 jaar terug; lang alleen; onzekerheden gehad over lichaam en seks; laat actief geworden daarmee en ook nog depressieve episoden gehad). Alleen snap ik steeds minder en minder waarom een man van eind 20/begin 30 zou denken dat het allemaal niet meer zal lukken. Als ik mezelf vergelijk met twee jaar terug, ben ik zo enorm veel gegroeid, dat ik alleen maar aantrekkelijker ben geworden voor een potentieel partner. Waarom dan druk erop leggen? Dat alternatief om eeuwig alleen te blijven is slechts één van de mogelijkheden he. En het is waarschijnlijker dat dat niet gebeurt, dan wel als je inderdaad jezelf openstelt voor anderen.

Wat wel irritant is, is dat dikgedrukte. Ik merk datzelfde ook wel een beetje en vind dat ergens een beetje jammer. Moet er zelf niet aan denken dat die balans zoekraakt in een relatie. Zo zie ik een goede vriend van mij hooguit 4x per jaar nog. (Stief)kind, vrouw en de hond zijn (te?) belangrijk geworden in het leven lijkt wel. Als we elkaar zien, is het als vanouds. Maar het is voor mijn gevoel net even te weinig allemaal. Een lekkere wijn die je net even te weinig drinkt zeg maar :D
Ja dat klopt, die druk leggen wij onszelf als maatschappij op. Maar dat komt omdat nog steeds iedereen zo denkt. Tot je 20ste lang leve de lol, tussen je 20-30ste mag je lekker experimenteren en aan het volwassen leven gaan proeven/ondervinden. Vanaf je 30ste is enige vorm van zekerheid in woning, werk, relatie eigenlijk wel belangrijk zodat je dan kunt 'beginnen' met leven. Om vanaf je 60ste alvast terug te kijken op je keuzes en misschien al bezig met een nieuwe generatie zien op te groeien. Natuurlijk is dit heel simpel gezegd, en is er ook een andere kant.

Ik zie ook dat relaties juist tussen de 25-35 jaar uitgaan en drie kinderen bij 3 verschillende partners tegenwoordig ook steeds 'normaler' begint te worden. De illusie dat ik als 30-jarige single een onbeschreven blaadje ga vinden is misschien niet helemaal te verwachten, je hebt nou eenmaal te maken met relatieverleden, gebeurtenissen in iemands leven en eventuele kinderen.

Aan de andere kant heb ik nu ook nog alle vrijheid. Kan gaan en staan waar ik wil. Dat is écht een luxe die veel mensen niet (meer) hebben. Maar op een gegeven moment ben je ook gewoon klaar met weekenden alleen doorbrengen en af en toe een sociale activiteit met familie of vrienden kan dan juist hard aankomen als je daarna weer alleen achterblijft. Veel dingen in het leven zijn al ingevuld bij stelletjes als ze settelen. Inderdaad wanneer iedereen verder gaat met zijn leven en jij niet, het ook steeds lastiger wordt om wél nog onder de mensen te blijven. Ik ken ook echt mensen in mijn omgeving van 40+ die gewoon nooit echt een relatie hebben gehad vroeger en dat ook niet meer gaan krijgen. Dat is heel jammer om te zien, al is het soms best begrijpelijk hoor. Of dat ze soms uit wanhoop maar iets aanleggen met iemand uit het buitenland of ineens een relatie beginnen met een alleenstaande vrouw en drie kinderen terwijl ze zelf nog nooit een dag voor een kind hebben gezorgd of een relatie hebben gehad. Dat kan nooit goed gaan.

Ik heb te lang gehangen in de apps/sites en dat heeft gewoon heeeeeel veel tijd en teleurstelling gekost achteraf.Ik denk dat ik er nu al ruim 10 jaar mee aankloot, waarvan Tinder al sinds de start ruim 7 jaar terug. Op zijn best heb je een paar leuke dates maar het is lastig om een relatie te starten/krijgen. Ik gebruik het vooral omdat ik zelf niet zo'n held ben in het echte leven om op mensen af te stappen of mensen te ontmoeten op feestjes. Maar juist als ik weer eens nieuwe mensen ontmoet in het echte leven waarmee het klikt en dat ze dan bezet blijken, is mijn interesse weer flink gedaald. En dat is niet omdat ik meteen hoop een relatie te vinden maar omdat onze levens dan gewoon op een ander niveau zitten.

Nu ik dit jaar weer bijna dagelijks onder de mensen ben hoop ik gewoon op een of andere manier vanzelf weer wat socialer te worden. En 30 is nog best jong, maar aan de andere kant denk ik ook vaak: als het al 30 jaar niet lukt, waarom zou het nu wel ineens lukken?
pi_190876020
Omdat het áltijd kan lukken. Dat is nou juist het hele ding. Het is geen hoogleraarschap waarvoor je op leeftijd zus al zo ver en op leeftijd zo al zo ver moet zijn. Of een olympische medaille waarvoor je van jongs af aan al in een keurslijf moet.

Dat is ook waarom je met cynisch en negatief doen je kansen alleen maar schaadt. Leef je leven, ontwikkel jezelf, don't be evil en zorg dat jij het naar je zin hebt, ook zonder die partner. Je kunt niet zorgen dat je een partner vindt, maar wel zorgen dat je een lekker leven hebt, ook alleen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190876200
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 16:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat het áltijd kan lukken. Dat is nou juist het hele ding. Het is geen hoogleraarschap waarvoor je op leeftijd zus al zo ver en op leeftijd zo al zo ver moet zijn. Of een olympische medaille waarvoor je van jongs af aan al in een keurslijf moet.

Dat is ook waarom je met cynisch en negatief doen je kansen alleen maar schaadt. Leef je leven, ontwikkel jezelf, don't be evil en zorg dat jij het naar je zin hebt, ook zonder die partner. Je kunt niet zorgen dat je een partner vindt, maar wel zorgen dat je een lekker leven hebt, ook alleen.
Dit. :Y Als je een relatie nodig hebt om gelukkig te worden gaat er iets mis. Als je ook in je eentje gelukkig bent komt die liefde vanzelf. (Maar niet binnen twee weken nee.)
pi_190876546
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 16:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat het áltijd kan lukken. Dat is nou juist het hele ding. Het is geen hoogleraarschap waarvoor je op leeftijd zus al zo ver en op leeftijd zo al zo ver moet zijn. Of een olympische medaille waarvoor je van jongs af aan al in een keurslijf moet.

Dat is ook waarom je met cynisch en negatief doen je kansen alleen maar schaadt. Leef je leven, ontwikkel jezelf, don't be evil en zorg dat jij het naar je zin hebt, ook zonder die partner. Je kunt niet zorgen dat je een partner vindt, maar wel zorgen dat je een lekker leven hebt, ook alleen.
Dit.

Het is net zoals hoe sommige mannen het kut vinden als ze maar weinig sekspartners hebben gehad.

Het is geen wedstrijd.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 18:01:41 #206
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190876820
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 16:11 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ja dat klopt, die druk leggen wij onszelf als maatschappij op. Maar dat komt omdat nog steeds iedereen zo denkt. Tot je 20ste lang leve de lol, tussen je 20-30ste mag je lekker experimenteren en aan het volwassen leven gaan proeven/ondervinden. Vanaf je 30ste is enige vorm van zekerheid in woning, werk, relatie eigenlijk wel belangrijk zodat je dan kunt 'beginnen' met leven. Om vanaf je 60ste alvast terug te kijken op je keuzes en misschien al bezig met een nieuwe generatie zien op te groeien. Natuurlijk is dit heel simpel gezegd, en is er ook een andere kant.

Ik zie ook dat relaties juist tussen de 25-35 jaar uitgaan en drie kinderen bij 3 verschillende partners tegenwoordig ook steeds 'normaler' begint te worden. De illusie dat ik als 30-jarige single een onbeschreven blaadje ga vinden is misschien niet helemaal te verwachten, je hebt nou eenmaal te maken met relatieverleden, gebeurtenissen in iemands leven en eventuele kinderen.

Aan de andere kant heb ik nu ook nog alle vrijheid. Kan gaan en staan waar ik wil. Dat is écht een luxe die veel mensen niet (meer) hebben. Maar op een gegeven moment ben je ook gewoon klaar met weekenden alleen doorbrengen en af en toe een sociale activiteit met familie of vrienden kan dan juist hard aankomen als je daarna weer alleen achterblijft. Veel dingen in het leven zijn al ingevuld bij stelletjes als ze settelen. Inderdaad wanneer iedereen verder gaat met zijn leven en jij niet, het ook steeds lastiger wordt om wél nog onder de mensen te blijven. Ik ken ook echt mensen in mijn omgeving van 40+ die gewoon nooit echt een relatie hebben gehad vroeger en dat ook niet meer gaan krijgen. Dat is heel jammer om te zien, al is het soms best begrijpelijk hoor. Of dat ze soms uit wanhoop maar iets aanleggen met iemand uit het buitenland of ineens een relatie beginnen met een alleenstaande vrouw en drie kinderen terwijl ze zelf nog nooit een dag voor een kind hebben gezorgd of een relatie hebben gehad. Dat kan nooit goed gaan.

Ik heb te lang gehangen in de apps/sites en dat heeft gewoon heeeeeel veel tijd en teleurstelling gekost achteraf.Ik denk dat ik er nu al ruim 10 jaar mee aankloot, waarvan Tinder al sinds de start ruim 7 jaar terug. Op zijn best heb je een paar leuke dates maar het is lastig om een relatie te starten/krijgen. Ik gebruik het vooral omdat ik zelf niet zo'n held ben in het echte leven om op mensen af te stappen of mensen te ontmoeten op feestjes. Maar juist als ik weer eens nieuwe mensen ontmoet in het echte leven waarmee het klikt en dat ze dan bezet blijken, is mijn interesse weer flink gedaald. En dat is niet omdat ik meteen hoop een relatie te vinden maar omdat onze levens dan gewoon op een ander niveau zitten.

Nu ik dit jaar weer bijna dagelijks onder de mensen ben hoop ik gewoon op een of andere manier vanzelf weer wat socialer te worden. En 30 is nog best jong, maar aan de andere kant denk ik ook vaak: als het al 30 jaar niet lukt, waarom zou het nu wel ineens lukken?
Ben je dan niet gewoon te kieskeurig?
pi_190876833
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 17:39 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dit.

Het is net zoals hoe sommige mannen het kut vinden als ze maar weinig sekspartners hebben gehad.

Het is geen wedstrijd.
Wel eens en daar gaat het mij ook echt niet om.
Maar feit is dat het toch allemaal iets lastiger gaat worden als je ouder bent, ik kan er mee leven hoor dat wel. Maar zou het voor mezelf graag anders zien, maar heb de tijd.
Do what you love, love what you do!
pi_190876857
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 18:01 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ben je dan niet gewoon te kieskeurig?
Ik weet niet ben het er wel aardig mee eens eigenlijk?
Do what you love, love what you do!
pi_190880187
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als er eenmaal een date gepland stond vond ik het ook altijd een gedoe om het warm te houden.
Dan had ik meestal zoieys van, doe nu maar rustig aan en we spreken elkaar op de date wel.
Alsof de druk er vanaf was ofzo.

Ben benieuwd hoe jij het gaat aanpakken.
Hebben nog kort doorgepraat maar al snel had ik geen zin meer om het geforceerd warm te gaan houden.
Met oud & nieuw nog een gelukkig nieuwjaarswens gestuurd (ken hem van mijn opleiding en vond dat dat wel kon) maar daarna kwam er ook niets meer van de grond. Zouden vanavond de date hebben maar ik vind het wel prima zo O-). Leuk om even digitaal bijgekletst te hebben, maar anderhalve week wachten op een eerste date vind ik echt te lang. :@

Ben nu een paar dagen berichten aan het sturen via Tinder met iemand die ik deze zomer heb ontmoet aan het strand. Is een vriend van een van mijn beste vriendinnen. Leuk gesprek tot nu toe. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Striving to be more than average.
pi_190880212
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 16:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat het áltijd kan lukken. Dat is nou juist het hele ding. Het is geen hoogleraarschap waarvoor je op leeftijd zus al zo ver en op leeftijd zo al zo ver moet zijn. Of een olympische medaille waarvoor je van jongs af aan al in een keurslijf moet.

Dat is ook waarom je met cynisch en negatief doen je kansen alleen maar schaadt. Leef je leven, ontwikkel jezelf, don't be evil en zorg dat jij het naar je zin hebt, ook zonder die partner. Je kunt niet zorgen dat je een partner vindt, maar wel zorgen dat je een lekker leven hebt, ook alleen.
Inderdaad, het is geen race. O+
Iedereen bewandelt zijn eigen levenspad, op zijn eigen manier en op zijn eigen tempo.
Striving to be more than average.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 21:51:28 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190880720
Een afknapper weet ik niet. Het kan wel eens lastig zijn. Of niet oz leuk.

Maar zou er denk ik geen dates door laten gaan

Mbt die onregelmatige tijden vraag :+
pi_190882267
Ik vind 30 nog helemaal geen rare leeftijd om nog single te zijn. Het is nog redelijk jong.

Wel is het zo (ik ben zelf 30), dat de druk natuurlijk wel begint toe te nemen. Want denk eens aan wat je 3/4 jaar geleden deed? Voor mij lijkt dat echt nog maar heel kort terug.

Diezelfde periode richting de toekomst en je kruipt alweer gevaarlijk dicht tegen de veertig.

Wat dat betreft gaat het bij mij ook best snel. Toen ik 28 was voelde ik nog totaal geen druk en dacht ik : het komt allemaal wel. Maar voor je het weet ben je, zoals hierboven gezegd, die ''magische'' grens van 30 gepasseerd en gaan mensen in je omgeving ook in steeds hoger tempo trouwen en kinderen maken.

Nu denk ik ook : oke, op zich prima dat ik nog single ben. Maar het moet ook niet meer allemaal nog héél erg lang gaan duren, want dan wordt het toch wel een ding.

Ik heb zelf nog wel de luxe, dat er per jaar altijd wel een paar dames zijn die interesse in mij tonen, maar dat komt meestal wel door aanwezigheid op verjaardagen, feestjes, via via etc. Maar alleen al in 2020 krijgt mijn maat waarmee ik de meeste feestjes bezocht zijn eerste kind en gaat een andere vriend met wie ik regelmatig een festival bezocht aan de andere kant van het land wonen.

Dat zijn wel dingen waar ik het soms even benauwd van kan krijgen.. Want dan kom je op een gegeven moment in een situatie dat je in real life nauwelijks meer tussen de mensen komt (in m'n eentje naar een feest/festival trek ik echt niet), en dus nagenoeg volledig afhankelijk wordt van datingsites en apps. En dat is echt een héél ander speelveld, voor mijn gevoel vol met mijnen en obstakels die je in de echte wereld niet hebt.

Soms vind ik het ook wel lastig. Paar maanden geleden nog een appje van een buurmeisje die mij heel erg ziet/zag zitten. Heb vriendelijk bedankt, maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik in de toekomst, mocht zo'n kans zich weer voordoen, weer het aan me voorbij zou laten gaan, ook al is ze niet mijn droomvrouw. Ik ken mezelf langer dan vandaag, en ben gewoon nit iemand die op een vrouw afstapt en dan een vlotte babbel meteen klaar heeft. Dus moet het bij mij toch echt komen van een vrouw die initiatief neemt. Misschien komen er tussen nu en mijn 35e nog 5/6 van dat soort kansen voorbij, en één van die moet ik dan natuurlijk wel gaan grijpen.
pi_190883557
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:58 schreef Scrapyard het volgende:
Misschien komen er tussen nu en mijn 35e nog 5/6 van dat soort kansen voorbij, en één van die moet ik dan natuurlijk wel gaan grijpen.
Want anders? :)
pi_190884004
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:58 schreef Scrapyard het volgende:
Ik vind 30 nog helemaal geen rare leeftijd om nog single te zijn. Het is nog redelijk jong.

Wel is het zo (ik ben zelf 30), dat de druk natuurlijk wel begint toe te nemen. Want denk eens aan wat je 3/4 jaar geleden deed? Voor mij lijkt dat echt nog maar heel kort terug.

Diezelfde periode richting de toekomst en je kruipt alweer gevaarlijk dicht tegen de veertig.

Wat dat betreft gaat het bij mij ook best snel. Toen ik 28 was voelde ik nog totaal geen druk en dacht ik : het komt allemaal wel. Maar voor je het weet ben je, zoals hierboven gezegd, die ''magische'' grens van 30 gepasseerd en gaan mensen in je omgeving ook in steeds hoger tempo trouwen en kinderen maken.

Nu denk ik ook : oke, op zich prima dat ik nog single ben. Maar het moet ook niet meer allemaal nog héél erg lang gaan duren, want dan wordt het toch wel een ding.

Ik heb zelf nog wel de luxe, dat er per jaar altijd wel een paar dames zijn die interesse in mij tonen, maar dat komt meestal wel door aanwezigheid op verjaardagen, feestjes, via via etc. Maar alleen al in 2020 krijgt mijn maat waarmee ik de meeste feestjes bezocht zijn eerste kind en gaat een andere vriend met wie ik regelmatig een festival bezocht aan de andere kant van het land wonen.

Dat zijn wel dingen waar ik het soms even benauwd van kan krijgen.. Want dan kom je op een gegeven moment in een situatie dat je in real life nauwelijks meer tussen de mensen komt (in m'n eentje naar een feest/festival trek ik echt niet), en dus nagenoeg volledig afhankelijk wordt van datingsites en apps. En dat is echt een héél ander speelveld, voor mijn gevoel vol met mijnen en obstakels die je in de echte wereld niet hebt.

Soms vind ik het ook wel lastig. Paar maanden geleden nog een appje van een buurmeisje die mij heel erg ziet/zag zitten. Heb vriendelijk bedankt, maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik in de toekomst, mocht zo'n kans zich weer voordoen, weer het aan me voorbij zou laten gaan, ook al is ze niet mijn droomvrouw. Ik ken mezelf langer dan vandaag, en ben gewoon nit iemand die op een vrouw afstapt en dan een vlotte babbel meteen klaar heeft. Dus moet het bij mij toch echt komen van een vrouw die initiatief neemt. Misschien komen er tussen nu en mijn 35e nog 5/6 van dat soort kansen voorbij, en één van die moet ik dan natuurlijk wel gaan grijpen.
Precies dat ja en nu ben ik 36, nou het is serieus onmogelijk op een hele enkeling na, om nog iets normaal te plannen want of de vrouw wil niet of ja de koters van 1-6 jaar oud gemiddeld. Of ze willen mee nog erger lol. Dan heb ik er al helemaal geen zin meer in. Omg.

Dus ja het is wel afhankelijk van dating sites of single dingen. Nouja ik zie het wel wat de rest ervan denkt maakt mij dus niks uit, maar het is meer voor mijn eigen gevoel
Do what you love, love what you do!
pi_190884325
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:58 schreef Scrapyard het volgende:
Ik vind 30 nog helemaal geen rare leeftijd om nog single te zijn. Het is nog redelijk jong.

Wel is het zo (ik ben zelf 30), dat de druk natuurlijk wel begint toe te nemen. Want denk eens aan wat je 3/4 jaar geleden deed? Voor mij lijkt dat echt nog maar heel kort terug.

Diezelfde periode richting de toekomst en je kruipt alweer gevaarlijk dicht tegen de veertig.

Wat dat betreft gaat het bij mij ook best snel. Toen ik 28 was voelde ik nog totaal geen druk en dacht ik : het komt allemaal wel. Maar voor je het weet ben je, zoals hierboven gezegd, die ''magische'' grens van 30 gepasseerd en gaan mensen in je omgeving ook in steeds hoger tempo trouwen en kinderen maken.

Nu denk ik ook : oke, op zich prima dat ik nog single ben. Maar het moet ook niet meer allemaal nog héél erg lang gaan duren, want dan wordt het toch wel een ding.

Ik heb zelf nog wel de luxe, dat er per jaar altijd wel een paar dames zijn die interesse in mij tonen, maar dat komt meestal wel door aanwezigheid op verjaardagen, feestjes, via via etc. Maar alleen al in 2020 krijgt mijn maat waarmee ik de meeste feestjes bezocht zijn eerste kind en gaat een andere vriend met wie ik regelmatig een festival bezocht aan de andere kant van het land wonen.

Dat zijn wel dingen waar ik het soms even benauwd van kan krijgen.. Want dan kom je op een gegeven moment in een situatie dat je in real life nauwelijks meer tussen de mensen komt (in m'n eentje naar een feest/festival trek ik echt niet), en dus nagenoeg volledig afhankelijk wordt van datingsites en apps. En dat is echt een héél ander speelveld, voor mijn gevoel vol met mijnen en obstakels die je in de echte wereld niet hebt.

Soms vind ik het ook wel lastig. Paar maanden geleden nog een appje van een buurmeisje die mij heel erg ziet/zag zitten. Heb vriendelijk bedankt, maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik in de toekomst, mocht zo'n kans zich weer voordoen, weer het aan me voorbij zou laten gaan, ook al is ze niet mijn droomvrouw. Ik ken mezelf langer dan vandaag, en ben gewoon nit iemand die op een vrouw afstapt en dan een vlotte babbel meteen klaar heeft. Dus moet het bij mij toch echt komen van een vrouw die initiatief neemt. Misschien komen er tussen nu en mijn 35e nog 5/6 van dat soort kansen voorbij, en één van die moet ik dan natuurlijk wel gaan grijpen.
Ik moet het ook voelen. Zie genoeg vrouwen waar ik niks bij voel. Niet kieskeurig maar als ik zelf geen aantrekkingskracht heb op een foto of in het echt gaat het toch nooit wat worden dus dan blijf ik liever alleen dan wanhopig iemand te kiezen. En echt klaar met die nietlopende gesprekken op de apps en sites en profielen die om de paar maanden weer opduiken of jaren dezelfde tegenkomen.

Het begint de laatste tijd echt wel op te vallen dat je als single overblijft. Een van mijn eerste internetdates ooit en toen prille relatie is pas getrouwd, dus bij haar is het uiteindelijk wel gelukt. Een andere vriend heeft een huis gekocht en gaat binnenkort trouwen met zijn vriendin. Grote kans dat ze binnen een jaar allemaal zwanger zijn. En bij sommige wordt ik al letterlijk van sociale media gegooid omdat ik blijkbaar niet meer meetel, geen probleem verder hoor. En soms ga ik ook twijfelen als ik zie waar sommige dames mee geëindigd zijn, dat zijn echt niet de knapste jongens, soms verre van.

Mijn leven veder is prima, en kan mezelf vermaken. Maar wel steeds lastiger om van dingen te genieten in je eentje. Het is eigenlijk al jaren hetzelfde.
pi_190884365
Het kan ook wel mijn zusje komt aan haar vriend. Wat ik zo zat ben is dat er dan een match is, dat ik altijd initiatief moet nemen met chatten, nou dat kan nog maar dat ook het opgang houden en maar vragen en vragen in de hoop dat er dan iets inzit van de andere kant ook ofzo. Nouja afentoe heb ik zo’n bui en denk ach probeer het weer eens. Wie weet. Maar ben er over het algemeen ook wel klaar mee.
Do what you love, love what you do!
pi_190885696
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:04 schreef Operc het volgende:

[..]

Want anders? :)
Nou om eerlijk te zijn, denk ik dat uiteindelijk kiezen voor iemand die in eerste instantie niet 100% aan je ideaalbeeld voldoet (voor mij dan) misschien wel een betere keuze is dan altijd maar alleen blijven..

Want eerlijk gezegd : daar moet ik echt niet aan denken. En dan bedoel ik niet dat je kiest voor iemand die je totaal niet aantrekkelijk vindt of qua karakter niet mag, maar misschien wel iets meer de grenzen gaat verbreden.

Sommigen noemen dat dan wanhoop, misschien is het ook wel een beetje zo. Maar mijn ouders zijn denk ik ook typisch zo'n stel : moeder was medio 30, pa liep al tegen de 40. Elkaar uiteindelijk ontmoet op de dansschool ofzo. Ik denk dat als ze beiden 10 jaar jonger waren geweest, ze nog even verder hadden gekeken (mijn moeder sowieso). Maar ze hebben het samen wel goed, een gezin opgebouwd, etc.

Het is misschien niet perfect, er zijn ook wel nadelen. Maar ik denk dat ze liever dit leven hadden gehad, dan beiden hun hele leven single gebleven.
pi_190885715
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 01:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ik moet het ook voelen. Zie genoeg vrouwen waar ik niks bij voel. Niet kieskeurig maar als ik zelf geen aantrekkingskracht heb op een foto of in het echt gaat het toch nooit wat worden dus dan blijf ik liever alleen dan wanhopig iemand te kiezen. En echt klaar met die nietlopende gesprekken op de apps en sites en profielen die om de paar maanden weer opduiken of jaren dezelfde tegenkomen.

Het begint de laatste tijd echt wel op te vallen dat je als single overblijft. Een van mijn eerste internetdates ooit en toen prille relatie is pas getrouwd, dus bij haar is het uiteindelijk wel gelukt. Een andere vriend heeft een huis gekocht en gaat binnenkort trouwen met zijn vriendin. Grote kans dat ze binnen een jaar allemaal zwanger zijn. En bij sommige wordt ik al letterlijk van sociale media gegooid omdat ik blijkbaar niet meer meetel, geen probleem verder hoor. En soms ga ik ook twijfelen als ik zie waar sommige dames mee geëindigd zijn, dat zijn echt niet de knapste jongens, soms verre van.

Mijn leven veder is prima, en kan mezelf vermaken. Maar wel steeds lastiger om van dingen te genieten in je eentje. Het is eigenlijk al jaren hetzelfde.
Haha, op tinder begint dat soms wel genant te worden ja.

Ben echt zo'n figuur die tinder meestal een paar dagen gebruikt, dan weer er af gooit, en dan na een paar weken weer opnieuw installeren. Heb nu echt dat het nog geen paar minuten duurt, of ik heb alweer matches met precies dezelfde vrouwen als vorige keer (keren).
oor.
Van sociale media gooien gebeurt wel, maar dan vooral door mensen die ik al jaren niet heb gezien. Grappig genoeg zijn het vaak vrouwen, die dan na jaren opeens een vriend krijgen, en dan word je er binnen no-time af gegooid.

Maar bij echt goede kennissen/vrienden heb ik niet het idee dat ik niet meer mee tel hoor. Wat ik wel merk is dat vrienden/kennissen die nu een relatie hebben, ''grote mensen huizen'' kopen en kinderen krijgen vaak wel erg van zichzelf vinden dat zij weten hoe de . wereld in elkaar zit en dat ik als single . maar een naief schaapje ben... Dat vind ik wel eens storend..
pi_190885987
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 08:06 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Nou om eerlijk te zijn, denk ik dat uiteindelijk kiezen voor iemand die in eerste instantie niet 100% aan je ideaalbeeld voldoet (voor mij dan) misschien wel een betere keuze is dan altijd maar alleen blijven..

Want eerlijk gezegd : daar moet ik echt niet aan denken. En dan bedoel ik niet dat je kiest voor iemand die je totaal niet aantrekkelijk vindt of qua karakter niet mag, maar misschien wel iets meer de grenzen gaat verbreden.

Sommigen noemen dat dan wanhoop, misschien is het ook wel een beetje zo. Maar mijn ouders zijn denk ik ook typisch zo'n stel : moeder was medio 30, pa liep al tegen de 40. Elkaar uiteindelijk ontmoet op de dansschool ofzo. Ik denk dat als ze beiden 10 jaar jonger waren geweest, ze nog even verder hadden gekeken (mijn moeder sowieso). Maar ze hebben het samen wel goed, een gezin opgebouwd, etc.

Het is misschien niet perfect, er zijn ook wel nadelen. Maar ik denk dat ze liever dit leven hadden gehad, dan beiden hun hele leven single gebleven.
Mja een relatie blijft toch geven en nemen.. dus in die zin moet dat best kunnen lijkt me.
pi_190886132
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 22:58 schreef Scrapyard het volgende:
Ik vind 30 nog helemaal geen rare leeftijd om nog single te zijn. Het is nog redelijk jong.

Wel is het zo (ik ben zelf 30), dat de druk natuurlijk wel begint toe te nemen. Want denk eens aan wat je 3/4 jaar geleden deed? Voor mij lijkt dat echt nog maar heel kort terug.

Diezelfde periode richting de toekomst en je kruipt alweer gevaarlijk dicht tegen de veertig.

Wat dat betreft gaat het bij mij ook best snel. Toen ik 28 was voelde ik nog totaal geen druk en dacht ik : het komt allemaal wel. Maar voor je het weet ben je, zoals hierboven gezegd, die ''magische'' grens van 30 gepasseerd en gaan mensen in je omgeving ook in steeds hoger tempo trouwen en kinderen maken.

Nu denk ik ook : oke, op zich prima dat ik nog single ben. Maar het moet ook niet meer allemaal nog héél erg lang gaan duren, want dan wordt het toch wel een ding.

Ik heb zelf nog wel de luxe, dat er per jaar altijd wel een paar dames zijn die interesse in mij tonen, maar dat komt meestal wel door aanwezigheid op verjaardagen, feestjes, via via etc. Maar alleen al in 2020 krijgt mijn maat waarmee ik de meeste feestjes bezocht zijn eerste kind en gaat een andere vriend met wie ik regelmatig een festival bezocht aan de andere kant van het land wonen.

Dat zijn wel dingen waar ik het soms even benauwd van kan krijgen.. Want dan kom je op een gegeven moment in een situatie dat je in real life nauwelijks meer tussen de mensen komt (in m'n eentje naar een feest/festival trek ik echt niet), en dus nagenoeg volledig afhankelijk wordt van datingsites en apps. En dat is echt een héél ander speelveld, voor mijn gevoel vol met mijnen en obstakels die je in de echte wereld niet hebt.

Soms vind ik het ook wel lastig. Paar maanden geleden nog een appje van een buurmeisje die mij heel erg ziet/zag zitten. Heb vriendelijk bedankt, maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik in de toekomst, mocht zo'n kans zich weer voordoen, weer het aan me voorbij zou laten gaan, ook al is ze niet mijn droomvrouw. Ik ken mezelf langer dan vandaag, en ben gewoon nit iemand die op een vrouw afstapt en dan een vlotte babbel meteen klaar heeft. Dus moet het bij mij toch echt komen van een vrouw die initiatief neemt. Misschien komen er tussen nu en mijn 35e nog 5/6 van dat soort kansen voorbij, en één van die moet ik dan natuurlijk wel gaan grijpen.
Logische afwegingen die je maakt, prettig om te lezen ook. (Ondanks dat je de reacties alweer kunt uittekenen.)

Hoe ouder je wordt, hoe meer het ook gewoon om praktische afwegingen gaat draaien. Die knop is heel moeilijk om te schakelen want iedereen heeft wel een bepaald ideaalbeeld in zijn hoofd en vooral vrouwen blijven altijd enorm op gevoel focussen in plaats van simpelweg te denken: Deze gast heeft alles prima voor elkaar en is intelligent, ik ga ervoor.

Prettig dat je opties achter de hand hebt. Als je nu al een aantal prima uitziende vrouwen hebt die jou wel zien zitten dan komt het volgens mij echt allemaal wel goed hoor. Op een gegeven moment ga je vanzelf die knop omzetten en kies je gewoon de optie die voor jezelf het beste is.
pi_190886337
Zielig, op de laatste paar pagina's alleen ellenlange verhalen van mannen die op late leeftijd nog single zijn. Zielig dat er zoveel single zijn.

Eigenlijk hoor je dit soort verhalen op Fok! vooral van mannen. De eerste vrouwen met dit soort verhalen op Fok! moet ik nog tegenkomen.
pi_190886365
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:11 schreef Gruj0 het volgende:
Zielig, op de laatste paar pagina's alleen ellenlange verhalen van mannen die op late leeftijd nog single zijn. Zielig dat er zoveel single zijn.

Eigenlijk hoor je dit soort verhalen op Fok! vooral van mannen. De eerste vrouwen met dit soort verhalen op Fok! moet ik nog tegenkomen.
Die vrouwen zijn er ook, maar lopen niet zo te mieren uit zelfmedelijden.
pi_190886372
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Die vrouwen zijn er ook, maar lopen niet zo te mieren uit zelfmedelijden.
Onmogelijk dat geen enkele vrouw niet wil mieren. :P
pi_190886401
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:11 schreef Gruj0 het volgende:
Zielig, op de laatste paar pagina's alleen ellenlange verhalen van mannen die op late leeftijd nog single zijn. Zielig dat er zoveel single zijn.

Eigenlijk hoor je dit soort verhalen op Fok! vooral van mannen. De eerste vrouwen met dit soort verhalen op Fok! moet ik nog tegenkomen.
Mja en doorgaans ook van jonge jochies...
De heren die daadwerkelijk boven de 40 zijn hoor je niet :)
pi_190886427
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja en doorgaans ook van jonge jochies...
De heren die daadwerkelijk boven de 40 zijn hoor je niet :)
Wat is jong in deze kwestie?
pi_190886445
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:22 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat is jong in deze kwestie?
Bijv de laatste 2 posters in deze reeks...

Niet zijnde jou of mij...
Wanr ik ben geen man... en van jouw leeftijd heb ik geen idee eigenlijk
pi_190886534
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:22 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat is jong in deze kwestie?
Lees terug :)
Scrapyard is 30...
pi_190886569
Als je leven stil valt omdat iedereen om je heen relaties krijgt, kun je er beter voor kiezen om je juist te concentreren op het vinden van nieuwe vrienden.

Nog enger en misschien zelfs lastiger dan dating sites, want je moet er voor de deur uit en vriendschap is óók zeldzaam, maar dan heb je wel een leuker leven zonder dat aan 1 iemand op te hangen. Kijk eens op de site van je favo festivals, werken ze met vrijwilligers? Meld je aan. Allemaal festivalminded mensen.

Sport je, draai eens een bardienstje als dat met vrijwilligers werkt. Hou je van muziek? Benader een poppodium.

Tips vanuit mijn eigen belevingswereld, voor mensen met andere interesses zijn er vast ook dingen te bedenken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190886607
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:15 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Onmogelijk dat geen enkele vrouw niet wil mieren. :P
Ik was ook 100 jaar vrijgezel, anderhalve date per jaar maar heb nooit zo liggen janken.

Ik deed gewoon mn best mn leven leuk te houden door me bezig te houden met leuke dingen waar ik wel invloed op had.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190886640
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik was ook 100 jaar vrijgezel, anderhalve date per jaar maar heb nooit zo liggen janken.

Ik deed gewoon mn best mn leven leuk te houden door me bezig te houden met leuke dingen waar ik wel invloed op had.
Het mannelijke ego werkt gewoon anders. :P
pi_190886646
Nee, het ego van sommige mannen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190886652
Kan je het ze kwalijk nemen dan? We leven in een maatschappij waar tegenwoordig alles aan elkaar wordt afgemeten. Je wordt vooral beoordeeld op wat je hebt, niet op wie je bent.

Je zou wel kunnen zeggen dat dat onzin is, maar praktijk bewijst het tegendeel.
pi_190886657
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:46 schreef Gruj0 het volgende:
Kan je het ze kwalijk nemen dan? We leven in een maatschappij waar tegenwoordig alles aan elkaar wordt afgemeten.

Je zou wel kunnen zeggen dat dat onzin is, maar praktijk bewijst het tegendeel.
Jouw praktijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190886678
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:46 schreef Gruj0 het volgende:
Kan je het ze kwalijk nemen dan? We leven in een maatschappij waar tegenwoordig alles aan elkaar wordt afgemeten. Je wordt vooral beoordeeld op wat je hebt, niet op wie je bent.

Je zou wel kunnen zeggen dat dat onzin is, maar praktijk bewijst het tegendeel.
Denk dat je die beoordeling ook met een korreltje zou moet nemen. Niets is wat het lijkt. 1 op de 2 huwelijken gaat mis. :P
pi_190886683
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jouw praktijk.
Eh nee, je ziet het overal gebeuren. Zelfs basisscholieren moeten dure jassen, schoenen, telefoons en weet ik nog wat hebben omdat ze anders niet meetellen. En dit is maar een simpel voorbeeld.
pi_190886710
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:49 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Eh nee, je ziet het overal gebeuren. Zelfs basisscholieren moeten dure jassen, schoenen, telefoons en weet ik nog wat hebben omdat ze anders niet meetellen. En dit is maar een simpel voorbeeld.
Dat is idd vrij simpel. Eenzijdig ook.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190886719
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat is idd vrij simpel. Eenzijdig ook.
Dat is wat ik bedoel. De jeugd wordt simpel en eenzijdig opgevoed. Dat vertaalt zich later naar allerlei onrealistische eisen in een partner.
pi_190886783
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat is wat ik bedoel. De jeugd wordt simpel en eenzijdig opgevoed. Dat vertaalt zich later naar allerlei onrealistische eisen in een partner.
Is goed poes.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190886808
Wat een onzin zeg. Hoezo wordt de jeugd hier nu weer bij betrokken? Heb je zelf kinderen en weet je er van af? Nee? Hou dan alsjeblieft op. Dingen gebeuren in het leven, mensen maken fouten, het gaat er alleen om hoe je er mee om gaat. Als je van anderen verwacht dat zij jouw leven leuk maken, kom je nergens.

Vind je jezelf onaantrekkelijk? Ga naar een kapoen, de sportschool, steek jezelf in nieuwe kleding, doe iets! Er is niks onaantrekkelijker dan een persoon die zich wentelt in zelfmedelijden. Het leven is maakbaar, maar je moet er wel energie in willen steken.
Sarcasme. Herken het.
pi_190886901
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat is wat ik bedoel. De jeugd wordt simpel en eenzijdig opgevoed. Dat vertaalt zich later naar allerlei onrealistische eisen in een partner.
Dit heeft alles te maken met het feit dat mensen groepsdieren zijn en we onbewust de drang hebben er bij te willen horen. heeft niets te maken met een simpele en eenzijdige opvoeding.
pi_190887006
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik was ook 100 jaar vrijgezel, anderhalve date per jaar maar heb nooit zo liggen janken.

Ik deed gewoon mn best mn leven leuk te houden door me bezig te houden met leuke dingen waar ik wel invloed op had.
Hier 2,5 jaar vrijgezel geweest... beviel me eigenlijk meer dan prima.
En dan ben ik nog “oud” ook _O-
pi_190887025
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een onzin zeg. Hoezo wordt de jeugd hier nu weer bij betrokken? Heb je zelf kinderen en weet je er van af? Nee? Hou dan alsjeblieft op. Dingen gebeuren in het leven, mensen maken fouten, het gaat er alleen om hoe je er mee om gaat. Als je van anderen verwacht dat zij jouw leven leuk maken, kom je nergens.

Vind je jezelf onaantrekkelijk? Ga naar een kapoen, de sportschool, steek jezelf in nieuwe kleding, doe iets! Er is niks onaantrekkelijker dan een persoon die zich wentelt in zelfmedelijden. Het leven is maakbaar, maar je moet er wel energie in willen steken.
QFT
pi_190887026
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 08:06 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Nou om eerlijk te zijn, denk ik dat uiteindelijk kiezen voor iemand die in eerste instantie niet 100% aan je ideaalbeeld voldoet (voor mij dan) misschien wel een betere keuze is dan altijd maar alleen blijven..

Want eerlijk gezegd : daar moet ik echt niet aan denken. En dan bedoel ik niet dat je kiest voor iemand die je totaal niet aantrekkelijk vindt of qua karakter niet mag, maar misschien wel iets meer de grenzen gaat verbreden.

Sommigen noemen dat dan wanhoop, misschien is het ook wel een beetje zo. Maar mijn ouders zijn denk ik ook typisch zo'n stel : moeder was medio 30, pa liep al tegen de 40. Elkaar uiteindelijk ontmoet op de dansschool ofzo. Ik denk dat als ze beiden 10 jaar jonger waren geweest, ze nog even verder hadden gekeken (mijn moeder sowieso). Maar ze hebben het samen wel goed, een gezin opgebouwd, etc.

Het is misschien niet perfect, er zijn ook wel nadelen. Maar ik denk dat ze liever dit leven hadden gehad, dan beiden hun hele leven single gebleven.
Iemand accepteren die niet aan je ideaalbeeld voldoet is gewoon onderdeel van het volwassen worden, want niemand is perfect. Maar ik zou de afweging niet omvormen tot “dit of single zijn”, want dat klinkt niet echt als een stabiele basis voor een relatie. (En ik ken ze natuurlijk niet, maar ik gok dat je ouders ook wel iets meer gevoelens voor elkaar hadden dan “mja het moet maar”.)
pi_190887053
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een onzin zeg. Hoezo wordt de jeugd hier nu weer bij betrokken? Heb je zelf kinderen en weet je er van af? Nee? Hou dan alsjeblieft op. Dingen gebeuren in het leven, mensen maken fouten, het gaat er alleen om hoe je er mee om gaat. Als je van anderen verwacht dat zij jouw leven leuk maken, kom je nergens.
Jij bent toch ook jeugd geweest of niet dan? De maatschappij is veranderd. De verwachtingen zijn (onrealistisch) hoog, ook bij jou. Anders zou je niet 5000 matches, dates, weet ik veel wat hebben gehad en dan nog niet iemand hebben gevonden. Zo kan je wel bezig blijven tot je 60ste.

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
Vind je jezelf onaantrekkelijk? Ga naar een kapoen, de sportschool, steek jezelf in nieuwe kleding, doe iets! Er is niks onaantrekkelijker dan een persoon die zich wentelt in zelfmedelijden. Het leven is maakbaar, maar je moet er wel energie in willen steken.
Je herhaalt advies dat iedereen hier al gegeven heeft en de meesten al toepassen.
pi_190887081
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:22 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jij bent toch ook jeugd geweest of niet dan? De maatschappij is veranderd. De verwachtingen zijn (onrealistisch) hoog, ook bij jou. Anders zou je niet 5000 matches, dates, weet ik veel wat hebben gehad en dan nog niet iemand te hebben gevonden. Zo kan je wel bezig blijven tot je 60ste.
[..]

Je herhaalt advies dat iedereen hier al gegeven heeft en de meesten al toepassen.
Toepassen? Ik betwijfel het :)

Zwelgen in zelfmedelijden is veel populairder
pi_190887125
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Toepassen? Ik betwijfel het :)

Zwelgen in zelfmedelijden is veel populairder
Er zijn ook mensen die niet op Fok! zitten of hun leven op Fok! gooien. :)
pi_190887143
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:28 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die niet op Fok! zitten of hun leven op Fok! gooien. :)
Mja ik hield het voor het gemak even bij de mensen die hier wel zitten en het dus meelezen :)
pi_190887186
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:18 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier 2,5 jaar vrijgezel geweest... beviel me eigenlijk meer dan prima.
En dan ben ik nog “oud” ook _O-
Ik kan mij voorstellen dat het wel verschil maakt of je eerder een relatie hebt gehad en dan een tijdje vrijgezel bent, of je leven lang altijd vrijgezel bent geweest en inmiddels dik in de dertig.

Een theorie:
Als je afgaat op de bijdragen in dit topic, dan zou je kunnen denken dat lang single zijn bij mannen tot meer frustratie leidt dan bij vrouwen. Bitterbal heeft al ingebracht dat mensen groepsdieren zijn. Het gevoel dat iemand er niet bij hoort of zelfs niet bij mag horen, kan voor de betrokkene heel erg pijn doen. Ik heb de indruk dat vriendinnen vaker fysiek contact hebben dan vrienden: knuffel versus handdruk/boks. Zou die knuffel iets van geborgenheid/intimiteit/bescherming kunnen overbrengen waardoor vrouwen zich meer verbonden blijven voelen met de groep dan langdurig single mannen?
pi_190887252
Oh, ik lees net dat het vandaag 'Dating Sunday' is. Dus succes met daten allemaal!
pi_190887286
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:33 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ik kan mij voorstellen dat het wel verschil maakt of je eerder een relatie hebt gehad en dan een tijdje vrijgezel bent, of je leven lang altijd vrijgezel bent geweest en inmiddels dik in de dertig.

Een theorie:
Als je afgaat op de bijdragen in dit topic, dan zou je kunnen denken dat lang single zijn bij mannen tot meer frustratie leidt dan bij vrouwen. Bitterbal heeft al ingebracht dat mensen groepsdieren zijn. Het gevoel dat iemand er niet bij hoort of zelfs niet bij mag horen, kan voor de betrokkene heel erg pijn doen. Ik heb de indruk dat vriendinnen vaker fysiek contact hebben dan vrienden: knuffel versus handdruk/boks. Zou die knuffel iets van geborgenheid/intimiteit/bescherming kunnen overbrengen waardoor vrouwen zich meer verbonden blijven voelen met de groep dan langdurig single mannen?
Daar zit misschien wel wat in ja

Maar ik knuffel doorgaans ook niet met mijn vriendinnen.. het is wel.. intiemer dan hoop mannen onderling denk ik.
Want die hebben toch het imago stoer te moeten zijn.
pi_190887287
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:37 schreef Groepfunder het volgende:
Oh, ik lees net dat het vandaag 'Dating Sunday' is. Dus succes met daten allemaal!
Momenteel onderweg naar een “studeer” date :+
pi_190887331
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik was ook 100 jaar vrijgezel, anderhalve date per jaar maar heb nooit zo liggen janken.

Ik deed gewoon mn best mn leven leuk te houden door me bezig te houden met leuke dingen waar ik wel invloed op had.
BS, je hebt echt wel lopen janken, ook hier.
pi_190887350
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:40 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Momenteel onderweg naar een “studeer” date :+
Welk vak ga je samen bestuderen? Coitus? _O-
pi_190887353
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Toepassen? Ik betwijfel het :)

Zwelgen in zelfmedelijden is veel populairder
Haha, sommige hebben het echt hoog in de bol hier.. _O-.
pi_190887357
Mja fysiek contact ís belangrijk. Binnen of buiten een relatie. Maar de 2 zijn imo niet met elkaar te vergelijken.

Knuffelen met vriendinnen, seks met mensen in een FWB setting, niet te vergelijken met fysiek contact in een relatie.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190887366
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

BS, je hebt echt wel lopen janken, ook hier.
Is goed poes.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190887369
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:20 schreef Operc het volgende:

[..]

Iemand accepteren die niet aan je ideaalbeeld voldoet is gewoon onderdeel van het volwassen worden, want niemand is perfect. Maar ik zou de afweging niet omvormen tot “dit of single zijn”, want dat klinkt niet echt als een stabiele basis voor een relatie. (En ik ken ze natuurlijk niet, maar ik gok dat je ouders ook wel iets meer gevoelens voor elkaar hadden dan “mja het moet maar”.)
Dit dus, maar je moet hier gewoon genoegen mee nemen.. Ook al past die persoon niet bij je /s
pi_190887387
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit dus, maar je moet hier gewoon genoegen mee nemen.. Ook al past die persoon niet bij je /s
Tja er is niks anders..
pi_190887414
Ik denk dat de kunst is open te blijven staan.

Als het aan mij lag werd ik wakker naast de verpakking van een lange Matthew Mccgohfohgojoe en het karakter van Trevor Noah.

Val ik me toch keihard voor een kort pindaatje die dadjokes maakt :')

Never been happier...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190887483
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Die vrouwen zijn er ook, maar lopen niet zo te mieren uit zelfmedelijden.
Als vrouw krijg je dan gewoon te horen dat je dik en lelijk bent en daar iets aan moet doen. Of dat je dan maar aan je daddy issues moet werken. Als vrouw moet het daarna namelijk standaard van een leien dakje gaan. En anders ben je uiteraard te kritisch en te kieskeurig wat mannen betreft. Je krijgt iig niet spontaan bijval van allemaal andere jankerds waardoor je je zelfmedelijden tot waarheid begint te verheffen.
pi_190887514
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:58 schreef Chia het volgende:

[..]

Als vrouw krijg je dan gewoon te horen dat je dik en lelijk bent en daar iets aan moet doen. Of dat je dan maar aan je daddy issues moet werken. Als vrouw moet het daarna namelijk standaard van een leien dakje gaan. En anders ben je uiteraard te kritisch en te kieskeurig wat mannen betreft. Je krijgt iig niet spontaan bijval van allemaal andere jankerds waardoor je je zelfmedelijden tot waarheid begint te verheffen.
:')
pi_190887536
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja fysiek contact ís belangrijk. Binnen of buiten een relatie. Maar de 2 zijn imo niet met elkaar te vergelijken.

Knuffelen met vriendinnen, seks met mensen in een FWB setting, niet te vergelijken met fysiek contact in een relatie.
Kun jij het verschil beschrijven? Want ik denk dat zij niet hetzelfde zijn, maar ik meen wel een overeenkomst te zien. Ik denk dat veel Fok!kers die hier hun hart luchten / frustratie uiten over het langdurig single zijn ook behoefte hebben aan meer fysiek contact dan dat zij nu hebben/ervaren. En dan bedoel ik een vorm van fysiek contact die gevoelens van geborgenheid en verbondenheid oproept: een bevestiging dat jij wel okay bent en (nog steeds) bij de groep mag horen. Misschien niet zoveel als je ervaart als iemand verliefd op je is, maar toch ... En mijn hypothese is dat vrouwen elkaar dat gevoel van verbondenheid onderling meer bieden dan mannen.
pi_190887541
Deze dikkerd had altijd goed te neuken onder god *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190887575
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:01 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Kun jij het verschil beschrijven? Want ik denk dat zij niet hetzelfde zijn, maar ik meen wel een overeenkomst te zien. Ik denk dat veel Fok!kers die hier hun hart luchten / frustratie uiten over het langdurig single zijn ook behoefte hebben aan meer fysiek contact dan dat zij nu hebben/ervaren. En dan bedoel ik een vorm van fysiek contact die gevoelens van geborgenheid en verbondenheid oproept: een bevestiging dat jij wel okay bent en (nog steeds) bij de groep mag horen. Misschien niet zoveel als je ervaart als iemand verliefd op je is, maar toch ... En mijn hypothese is dat vrouwen elkaar dat gevoel van verbondenheid onderling meer bieden dan mannen.
Lastig. Ze hebben natuurlijk overeenkomsten.

Voor mij is de vanzelfsprekendheid vd aanrakingen van de man iets wat het tegelijkertijd minder waardevol (want in overdaad beschikbaar) en tegelijkertijd duizend keer waardevoller door wat er allemaal bij die aanraking hoort.

Hm, matige uitleg is matig!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190887726
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Deze dikkerd had altijd goed te neuken onder god *O*
Onder god?
  zondag 5 januari 2020 @ 12:16:39 #266
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190887733
Ik krijg soms het idee dat een hoop users hier frustie zijn omdat ze te weinig actie krijgen.

Toch kan ik me best vinden in commentaar van bijvoorbeeld DancingPhoebe. Gewoon zorgen dat je een leuk leven leid, dan tref je vanzelf mensen die daar onderdeel van willen zijn.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190887881
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:22 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jij bent toch ook jeugd geweest of niet dan? De maatschappij is veranderd. De verwachtingen zijn (onrealistisch) hoog, ook bij jou. Anders zou je niet 5000 matches, dates, weet ik veel wat hebben gehad en dan nog niet iemand hebben gevonden. Zo kan je wel bezig blijven tot je 60ste.
[..]

Je herhaalt advies dat iedereen hier al gegeven heeft en de meesten al toepassen.
Aannames. De waarheid is dat jij helemaal niets weet van mij of van mijn verleden. Het enige wat je af kunt leiden uit mijn posts hier in deze topics is dat ik in het verleden veel dates heb gehad. Mijn verwachtingen zijn niet onrealistisch hoog. Ik bedank er alleen voor om weer in een relatie terecht te komen die mij niet gelukkig maakt. Dat heet leren van je verleden en jezelf én je toekomstige partner gelukkig willen maken. Heeft ook alles met eigenwaarde te maken, niet met onrealistische verwachtingen.

Weet je wat onrealistisch is? Verwachten dat vrouwen zich aan je voeten werpen en gewillig aanbieden als je zelf niet van plan bent te investeren in jezelf. Als jij jouw leven niet leuk vindt, wat is er dan om aantrekkelijk gevonden te worden door een ander? Jullie manier van daten en jullie verwachtingen, die zijn onrealistisch.
Sarcasme. Herken het.
pi_190888194
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:16 schreef M1stral het volgende:
Ik krijg soms het idee dat een hoop users hier frustie zijn omdat ze te weinig actie krijgen.

Toch kan ik me best vinden in commentaar van bijvoorbeeld DancingPhoebe. Gewoon zorgen dat je een leuk leven leid, dan tref je vanzelf mensen die daar onderdeel van willen zijn.
En zelfs als je dan geen partner vindt, heb je alsnog een leuk leven dus sowieso winst.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 5 januari 2020 @ 13:00:44 #269
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190888217
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:16 schreef M1stral het volgende:
Ik krijg soms het idee dat een hoop users hier frustie zijn omdat ze te weinig actie krijgen.

Toch kan ik me best vinden in commentaar van bijvoorbeeld DancingPhoebe. Gewoon zorgen dat je een leuk leven leid, dan tref je vanzelf mensen die daar onderdeel van willen zijn.
Dat mag je hier niet zeggen! Verantwoordelijkheid nemen voor 'een leuk leven' is iets dat een aantal users hier helemaal niet aan kan, die hebben geen 'leuk leven' omdat vrouwen te kieskeurig zijn.
Resistance is futile.
pi_190888227
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2020 13:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat mag je hier niet zeggen! Verantwoordelijkheid nemen voor 'een leuk leven' is iets dat een aantal users hier helemaal niet aan kan, die hebben geen 'leuk leven' omdat vrouwen te kieskeurig zijn.
En geen fatsoen hebben...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190888322
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:58 schreef Chia het volgende:
Je krijgt iig niet spontaan bijval van allemaal andere jankerds waardoor je je zelfmedelijden tot waarheid begint te verheffen.
Ik denk eerlijk gezegd dat je die bijval wel degelijk zult krijgen. Maar dan van een andere groep gebruikers. Over ghosten, van twee walletjes eten, seksisme, onbeleefdheid, geen nee kunnen accepteren enzovoorts. :Y
  zondag 5 januari 2020 @ 13:18:40 #272
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190888424
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En zelfs als je dan geen partner vindt, heb je alsnog een leuk leven dus sowieso winst.
Precies dit. Ik ben jaren vrijgezel geweest, voldoende vrouwen gedate, maar er geen seconde van wakker gelegen als het niet voor mij (of haar) bleek te zijn. Ik ben prima solo, alleen heb ik altijd geroepen wel open te staan voor iets serieus. Naarstig op zoek gaan werkt ook totaal niet, liefde kun je, ookal is leven tot op zekere hoogte maakbaar, niet afdwingen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190891122
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
Aannames.
Van hetzelfde.

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
De waarheid is dat jij helemaal niets weet van mij of van mijn verleden.
Van hetzelfde.

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn verwachtingen zijn niet onrealistisch hoog.
We zien over 10 jaar wel.

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
Weet je wat onrealistisch is? Verwachten dat vrouwen zich aan je voeten werpen en gewillig aanbieden als je zelf niet van plan bent te investeren in jezelf. Als jij jouw leven niet leuk vindt, wat is er dan om aantrekkelijk gevonden te worden door een ander? Jullie manier van daten en jullie verwachtingen, die zijn onrealistisch.
Aanames + elke man over een kam scheren omdat een of andere trol hier al maanden R&P op gang houdt door zowat te eisen dat vrouwen zichzelf aanbieden en hun benen spreiden voor hem. :')
pi_190891202
Gaat beide kanten op.

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:58 schreef Chia het volgende:

[..]

Als man krijg je dan gewoon te horen dat je dik en lelijk bent en daar iets aan moet doen. Of dat je dan maar aan je mammy issues moet werken. Als man moet het daarna namelijk standaard van een leien dakje gaan. En anders ben je uiteraard te kritisch en te kieskeurig wat vrouwen betreft. Je krijgt iig niet spontaan bijval van allemaal andere jankerds waardoor je je zelfmedelijden tot waarheid begint te verheffen.
pi_190891235
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2020 17:01 schreef Gruj0 het volgende:
Gaat beide kanten op.
[..]

Sterker nog.. ik zie meer mannen klagen over precies die punten dan vrouwen
pi_190891277
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 17:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Sterker nog.. ik zie meer mannen klagen over precies die punten dan vrouwen
Weet niet wat het percentage aan mannen en vrouwen op dit forum is, maar ik denk dat er toch wel meer mannen op dit forum zijn te vinden. Logisch gevolg dan.

Er zijn ook vrouwspecifieke fora's toch? Bokt of zo, wellicht klagen daar meer vrouwen dan hier.
pi_190891294
Helemaal mee eens hoor w.b.t. leuk leven, maar het is natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik had altijd een leuk leven, en met vlagen heb ik het nog steeds. Maar met vrienden die settelen/trouwen/kinderen krijgen, collega's die na werktijd niet weten hoe snel ze naar huis toe moeten, is het soms best lastig. Als ik alleen ben, probeer ik er het beste van te maken, maar het blijft toch hard werken en dan nog heb ik niet per se het meest dynamische leven.

Heb ook nog een beetje de pech dat ik twee teamsporten heb uitgeprobeerd de afgelopen twee jaar, maar zowel mijn voetbal- als roeiteam was los zand en wankelde al toen ik lid werd en viel daarna ook vrij snel uit elkaar. Soms moet je gewoon wat geluk hebben door weer ergens aansluiting te vinden.

Dat is toch een beetje je lot als je dertig bent. De meesten van je eigen leeftijd zijn niet per sé op zoek naar vrienden, maar willen eerder settlen. Je kunt dan kiezen door of met 22 jarigen te gaan hangen die nog willen ''zuipen'', maar dat past vaak niet. Idem met 45 jarigen die juist wel klaar zijn met het op de bank zitten en die weer even de Hank Moody willen gaan uithangen.

Of je moet geluk hebben en wél net een paar dertigers vinden die willen chillen en ook open staan voor nieuwe contactene, maar das best lastig hoor.
pi_190891325
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 17:09 schreef Scrapyard het volgende:
Ik had altijd een leuk leven, en met vlagen heb ik het nog steeds. Maar met vrienden die settelen/trouwen/kinderen krijgen, collega's die na werktijd niet weten hoe snel ze naar huis toe moeten, is het soms best lastig. Als ik alleen ben, probeer ik er het beste van te maken, maar het blijft toch hard werken en dan nog heb ik niet per se het meest dynamische leven.
Ik denk dan vaak; zijn die mannen nou echt gelukkig? Ik zie het om mij heen ook; bijna nooit meer tijd voor jezelf. Altijd maar bezig zijn met je vriendin en/of je kinderen en als je even wil gamen o.i.d. dan krijg je gelijk de wind van voren.
pi_190891358
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 17:11 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Ik denk dan vaak; zijn die mannen nou echt gelukkig? Ik zie het om mij heen ook; bijna nooit meer tijd voor jezelf. Altijd maar bezig zijn met je vriendin en/of je kinderen en als je even wil gamen o.i.d. dan krijg je gelijk de wind van voren.
Ik weet niet, denk het wel. Er zullen sowieso voor- en nadelen aan zitten, net zoals het single bestaan.

Ik denk dat menig man met kinderen en een vrouw soms wel verlangt naar het single en kinderloze leven, maar als ze daadwerkelijk zouden kunnen ruilen, het toch niet doen.

Het is ook niet zo boeiend imo. of die mannen gelukkig zijn, gaat mij er meer om hoe Ik zelf gelukkig word :P
pi_190891396
Nou ik zie toch ook weer een hoop posts die gelijk zeggen dan maar hier zielig gaan zitten doen etc en klagen.

Toch nouja als ik voor mezelf spreek ik ben niet ongelukkig ofzo. Zou wel graag een leuke vrouw willen ontmoeten en dan ga je toch die dating sites proberen.

Mijn klacht is meer dat de vrouwen daarop altijd zo krampachtig zijn en geen initiatief tonen zelf. (Ja logisch want dat hoeven ze ook niet, want keuze genoeg). Voor mannen ligt dat toch even iets anders, heeel anders zelfs.

Nu zijn er uitzonderingen hoor. En wat iemand iemand eerder noemde, werk dan aan je zelf zoek vriend dmv hobby’s dat doe ik ook wel hoor. In mijn geval in de muziek en heb zat mensen ontmoet daardoor, dan zijn het wel kennissen en wmb niet gelijk vrienden. Want ok ten eerste op mijn leeftijd he als het een beetje iin die richting hou 36 dus, dan hebben de meeste al een gezin, die vallen niet af als vrienden of kennissen maar doorgaans heb je er niet heel veel aan om eens te zeggen we gaan naar de kroeg of weet ik veel wat, want dan moet de vrouw ook mee of die doet moeilijk, laat staan geen tijd of kids.

Ok niet allemaal, want heb ook wel vrouwen ontmoet die wel vrijgezel waren. Ook wel mee uitgeweest maar dan was ff de klik er niet. Of leuke meiden die de klik niet hadden met mij.

Nou om goed nieuws te geven vandaag gozer ook ontmoet via muziek maken. Speelt ook mee in een bandje waar ik in speel en we reisden even terug stukje in de bus.

Die is 50 en toch een vrouw ontmoet nu alsnog al is het nog in het begin maar even over gekletst zo van man tot man, je kent het wel. Maar volgens hem klikt het wel.

Dus ok het is nog niet te laat allemaal :)
Do what you love, love what you do!
pi_190891456
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 17:11 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Ik denk dan vaak; zijn die mannen nou echt gelukkig? Ik zie het om mij heen ook; bijna nooit meer tijd voor jezelf. Altijd maar bezig zijn met je vriendin en/of je kinderen en als je even wil gamen o.i.d. dan krijg je gelijk de wind van voren.
Tja, als je écht me-time nodig hebt, dan moet je geen relatie aan gaan (uiteraard zijn er altijd uitzonderingen).

Maar over het algemeen hebben mensen bijna nergens tijd meer voor als er eenmaal kinderen in het spel zijn. Inb4 hebben ze wel, maar willen ze niet maken bla die bla.

En dan moet je echt agenda's gaan trekken, want spontaan gaat niet meer.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2020 17:24:36 ]
pi_190891472
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 17:09 schreef Scrapyard het volgende:
Helemaal mee eens hoor w.b.t. leuk leven, maar het is natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik had altijd een leuk leven, en met vlagen heb ik het nog steeds. Maar met vrienden die settelen/trouwen/kinderen krijgen, collega's die na werktijd niet weten hoe snel ze naar huis toe moeten, is het soms best lastig. Als ik alleen ben, probeer ik er het beste van te maken, maar het blijft toch hard werken en dan nog heb ik niet per se het meest dynamische leven.

Heb ook nog een beetje de pech dat ik twee teamsporten heb uitgeprobeerd de afgelopen twee jaar, maar zowel mijn voetbal- als roeiteam was los zand en wankelde al toen ik lid werd en viel daarna ook vrij snel uit elkaar. Soms moet je gewoon wat geluk hebben door weer ergens aansluiting te vinden.

Dat is toch een beetje je lot als je dertig bent. De meesten van je eigen leeftijd zijn niet per sé op zoek naar vrienden, maar willen eerder settlen. Je kunt dan kiezen door of met 22 jarigen te gaan hangen die nog willen ''zuipen'', maar dat past vaak niet. Idem met 45 jarigen die juist wel klaar zijn met het op de bank zitten en die weer even de Hank Moody willen gaan uithangen.

Of je moet geluk hebben en wél net een paar dertigers vinden die willen chillen en ook open staan voor nieuwe contactene, maar das best lastig hoor.
Ik ben het wel met je eens ja, je zit zeg maar net tussen de twee leeftijdsgroepen in zo in de 30. Kijk als je 40+ ben of wellicht iets ouder dan zijn er een hoop die alweer gescheiden zijn etc. Dus gewoon vrijgezel.

En je hebt jonger die nog vrijgezel zijn of die nog geen vrouw en kinderen hebben. In die 30 is het net ff dat probleem denk ik. Niet alleen met relaties dus. Maar ook gewoon als vrienden waarvan je ff opbelt en zegt kom we gaan even naar de kroeg.
Do what you love, love what you do!
  zondag 5 januari 2020 @ 17:32:53 #283
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190891628
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 17:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tja, als je écht me-time nodig hebt, dan moet je geen relatie aan gaan (uiteraard zijn er altijd uitzonderingen).

Wat is dit nu weer voor bullshit.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190892208
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 17:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tja, als je écht me-time nodig hebt, dan moet je geen relatie aan gaan (uiteraard zijn er altijd uitzonderingen).

Maar over het algemeen hebben mensen bijna nergens tijd meer voor als er eenmaal kinderen in het spel zijn. Inb4 hebben ze wel, maar willen ze niet maken bla die bla.

En dan moet je echt agenda's gaan trekken, want spontaan gaat niet meer.
Dus in een relatie heb je nooit me-time

Bijzonder.
pi_190892226
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor bullshit.
Iemand die zo over relaties denkt... heeft in ieder veval niet mijn voorkeur op het moemnt dat ik een relatie zou zoeken _O-
pi_190892244
Staat erbij hè, dat er uitzonderingen zijn, maar jullie komen gewoon weer even lekker zeuren hier.. :N :r
pi_190892332
Nog steeds zo gezellig hier :D

Ik praat nu al een paar dagen met een mannelijke versie van mijzelf dus denk dat daar wel een date uitkomt.
pi_190892413
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
Nog steeds zo gezellig hier :D

Ik praat nu al een paar dagen met een mannelijke versie van mijzelf dus denk dat daar wel een date uitkomt.
Tuurlijk is het gezellig hier.

Velen (lees: mannen ) wordt verweten dat ze hier zitten te zeuren of te klagen, wie doen dat het meest, degene (lees vrouwen) die al in een relatie zitten en hier in principe niets meer te zoeken hebben :{w
  zondag 5 januari 2020 @ 18:24:19 #289
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190892536
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 18:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tuurlijk is het gezellig hier.

Velen (lees: mannen ) wordt verweten dat ze hier zitten te zeuren of te klagen, wie doen dat het meest, degene (lees vrouwen) die al in een relatie zitten en hier in principe niets meer te zoeken hebben :{w
Over wie heb je het?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190892969
Over mij. En 7. En Cue.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 5 januari 2020 @ 19:23:24 #291
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190893456
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 17:09 schreef Scrapyard het volgende:
Helemaal mee eens hoor w.b.t. leuk leven, maar het is natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik had altijd een leuk leven, en met vlagen heb ik het nog steeds. Maar met vrienden die settelen/trouwen/kinderen krijgen, collega's die na werktijd niet weten hoe snel ze naar huis toe moeten, is het soms best lastig. Als ik alleen ben, probeer ik er het beste van te maken, maar het blijft toch hard werken en dan nog heb ik niet per se het meest dynamische leven.

Heb ook nog een beetje de pech dat ik twee teamsporten heb uitgeprobeerd de afgelopen twee jaar, maar zowel mijn voetbal- als roeiteam was los zand en wankelde al toen ik lid werd en viel daarna ook vrij snel uit elkaar. Soms moet je gewoon wat geluk hebben door weer ergens aansluiting te vinden.

Dat is toch een beetje je lot als je dertig bent. De meesten van je eigen leeftijd zijn niet per sé op zoek naar vrienden, maar willen eerder settlen. Je kunt dan kiezen door of met 22 jarigen te gaan hangen die nog willen ''zuipen'', maar dat past vaak niet. Idem met 45 jarigen die juist wel klaar zijn met het op de bank zitten en die weer even de Hank Moody willen gaan uithangen.

Of je moet geluk hebben en wél net een paar dertigers vinden die willen chillen en ook open staan voor nieuwe contactene, maar das best lastig hoor.
Dit herken ik ook wel. Dat 'sociale dode spoor' is ergens belemmerend in het leven. Punt is om er een middenweg in te zoeken en daar voor te willen gaan.

En daarnaast is er gelukkig wel een breed scala aan mogelijkheden om dergelijke impasses te doorbreken. Een groepsreis bijvoorbeeld. Maar ook op de werkvloer kan e.e.a. wel gebeuren. Alles begint in zekere zin met opties zien en ze verkennen. Klinkt eng, is het misschien ook, maar eens dat die comfortzone verbreed is, vraag je je af waarom het ook al weer zo eng was.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190893643
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 18:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Over wie heb je het?
Nou wat wel opvallend is, is dat je nooit een topic zoals dit krijgt alleen dan vanuit de vrouwelijke kant. Dat zegt toch ook wel wat? Feit vrouwen vinden 10x makkelijker een relatie als mannen. Terwijl dat gek is want je zou zeggen het man/vrouw verhouding is denk ik ongeveer gelijk?

Of vrouwen willen er gewoon vaak weinig over zeggen?
Do what you love, love what you do!
pi_190893688
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:45 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Welk vak ga je samen bestuderen? Coitus? _O-
Biologie gestudeerd :+
  zondag 5 januari 2020 @ 19:45:37 #294
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190893813
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 18:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Over mij. En 7. En Cue.
Ja, hoe durven we hier mee te posten, hè? Het is me wat.
Resistance is futile.
  zondag 5 januari 2020 @ 19:46:30 #295
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190893827
quote:
5s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:35 schreef kree het volgende:

[..]

Nou wat wel opvallend is, is dat je nooit een topic zoals dit krijgt alleen dan vanuit de vrouwelijke kant. Dat zegt toch ook wel wat? Feit vrouwen vinden 10x makkelijker een relatie als mannen. Terwijl dat gek is want je zou zeggen het man/vrouw verhouding is denk ik ongeveer gelijk?

Of vrouwen willen er gewoon vaak weinig over zeggen?
Wij vrouwen praten er vaak meer over met vriendinnen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 5 januari 2020 @ 19:46:45 #296
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190893830
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
Nog steeds zo gezellig hier :D

Ik praat nu al een paar dagen met een mannelijke versie van mijzelf dus denk dat daar wel een date uitkomt.
Oeh, dat zijn vaak wel bemoedigende signalen. Herkenning is een goeie start voor leuk daten en misschien wel meer.
Resistance is futile.
  zondag 5 januari 2020 @ 19:48:41 #297
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190893865
quote:
5s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:35 schreef kree het volgende:

[..]

Nou wat wel opvallend is, is dat je nooit een topic zoals dit krijgt alleen dan vanuit de vrouwelijke kant. Dat zegt toch ook wel wat? Feit vrouwen vinden 10x makkelijker een relatie als mannen. Terwijl dat gek is want je zou zeggen het man/vrouw verhouding is denk ik ongeveer gelijk?

Of vrouwen willen er gewoon vaak weinig over zeggen?
Ik denk dat vrouwen gewoon lang niet zo snel geneigd zijn om de schuld bij het andere geslacht te leggen.

Feit is dat al die vrouwen in de regel relaties hebben met mannen. En toch wordt er online door een aantal heren steen en been geklaagd over die veeleisende vrouwen. Hmmmz, wat klopt hier nou niet?
Resistance is futile.
pi_190893947
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:23 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Dit herken ik ook wel. Dat 'sociale dode spoor' is ergens belemmerend in het leven. Punt is om er een middenweg in te zoeken en daar voor te willen gaan.

En daarnaast is er gelukkig wel een breed scala aan mogelijkheden om dergelijke impasses te doorbreken. Een groepsreis bijvoorbeeld. Maar ook op de werkvloer kan e.e.a. wel gebeuren. Alles begint in zekere zin met opties zien en ze verkennen. Klinkt eng, is het misschien ook, maar eens dat die comfortzone verbreed is, vraag je je af waarom het ook al weer zo eng was.
Klopt helemaal :)

Kijk toen ik 24 was wist ik ergens al : je moet écht zorgen dat je optijd ''op de boot'' stapt, want op een gegeven moment wordt het allemaal knap lastig.

Nou, dat is het nu dus ook :P Maar dat neemt niet weg, dat je er altijd iets aan kunt doen. Je hebt het dan weliswaar niet zelf in de hand, maar je kunt i.i.g. de kans zo veel mogelijk vergroten.

Zelf was ik bijvoorbeeld altijd gewoon te zwaar. Zeg maar nog mijn studenten/bier kilo's er aan, vunzig speknekje. Als ik nu een avond niets te doen heb, ga ik op zijn minst 12 km hardlopen ofzo... Daarmee krijg je niet eerder een relatie, maar je zorgt er i.i.g. voor dat je fit bent en fysiek aantrekkelijker...

En zo ben ik wel van plan het uit te breiden. Moet eerlijk bekkennen dat ik dingen als singlesreizen etc. altijd zo lang mogelijk heb geprobeerd om uit te stellen... Maar vroeg of laat moet je toch zulke grenzen een keer voorbij.... Want je weet zeker dat er niets verandert zolang je zélf niet verandert.
pi_190893966
quote:
5s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:35 schreef kree het volgende:

[..]

Nou wat wel opvallend is, is dat je nooit een topic zoals dit krijgt alleen dan vanuit de vrouwelijke kant. Dat zegt toch ook wel wat? Feit vrouwen vinden 10x makkelijker een relatie als mannen. Terwijl dat gek is want je zou zeggen het man/vrouw verhouding is denk ik ongeveer gelijk?

Of vrouwen willen er gewoon vaak weinig over zeggen?
Op dit forum zitten veel meer mannen dan vrouwen. Kijk voor de grap eens op het viva forum. Ik heb daar een topic precies zoals deze gevonden, maar dan geschreven door vrouwen. (En dan over mannen die niet reageren na een date etc).

Het ligt ook echt niet alleen aan mannen/vrouwen.
pi_190894120
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oeh, dat zijn vaak wel bemoedigende signalen. Herkenning is een goeie start voor leuk daten en misschien wel meer.
Ja hij zegt het zelfde. Is ook redelijk verbaast. We will see :p
  zondag 5 januari 2020 @ 20:08:44 #301
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190894167
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:54 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Op dit forum zitten veel meer mannen dan vrouwen. Kijk voor de grap eens op het viva forum. Ik heb daar een topic precies zoals deze gevonden, maar dan geschreven door vrouwen. (En dan over mannen die niet reageren na een date etc).

Het ligt ook echt niet alleen aan mannen/vrouwen.
Conclusie. Beide kanten hebbent vast ruk met dating sites. En beiden denken dat de ander het beter heeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')