Met weinig appen regel je doorgaans niet veel dates. Dat is het lastige. Als ik de frequentie waarmee ik de eerste weken doorgaans app zou aanhouden dan houd ik echt geen leven meer over.quote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Ik merk dat mannen in het begin heel geforceerd heel veel appen en dan later in de verhouding veel minder. Wees gewoon jezelf vanaf het begin denk ik dan. Daten is bedoeld om een lange termijn partner te vinden lijkt mij.
Rare ideeën; wereldvreemd handelen; totaal misplaatste antwoorden geven in een gesprek...quote:
Waarom zou je het vragen als er géén lopend gesprek is? Dat heeft toch 0 kans?quote:Op maandag 30 december 2019 17:08 schreef zoem het volgende:
[..]
Mja wat is snel? Ik lees op internet binnen een week, maar ik denk dat het aantal goede gesprekken zeker meetelt in tijd.
Ik had het vorige week gevraagd, maar druk ivm feestdagen (logisch). Laat er nu bewust wat tijd tussen zitten met nogmaals vragen, want wil niet needy overkomen. Soms moet het moment zich er ook voor lenen. Als je lekker aan het appen bent op een loze avond dan is het makkelijker en kansrijker om dit casual in het gesprek te verwerken dan de vraag zomaar te droppen.
Doorsnee meisjequote:Op woensdag 1 januari 2020 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
1900 likes in 20 minuten voor een doorsnee meisje
quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:30 schreef kree het volgende:
Ok weer unbanned, euhm denk dat ik er maar even niet mee verder ga meid uit Hong Kong dus. Want dan krijg ik denk echt ruzie met de mods, Via DM of PM vragen mag wel wmb.
Pas geleden ook meegemaakt op Tinder. Waarschijnlijk komt het er gewoon op neer dat ze iemand tegenkwam die ze nog leuker vondt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:28 schreef zoem het volgende:
Oh wow, de leuke match op Bumble waar ik úren mee heb zitten praten heeft mij gewoon geunmatched zonder enige aanleiding en zonder iets te zeggen. Dan voel ik me toch wel een beetje beetgenomen
Nou ja wellicht wel hoor. Althans dan bedoel ik in het echt van iemand die ik echt leuk zou vinden.quote:
Kijk eens door dat plamuur heen schatquote:
Awh ja soms zijn ze niet te begrijpen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:28 schreef zoem het volgende:
Oh wow, de leuke match op Bumble waar ik úren mee heb zitten praten heeft mij gewoon geunmatched zonder enige aanleiding en zonder iets te zeggen. Dan voel ik me toch wel een beetje beetgenomen
Ik vind het een superleuke griet die volgens mij zonder opsmuk ook gewoon mooi is.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kijk eens door dat plamuur heen schat
En Die wimpers mijn god
Welkom in de wereld van datingappsquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:28 schreef zoem het volgende:
Op een doorsnee uitgaansavondje zie je honderden van dat soort meidenquote:Op donderdag 2 januari 2020 00:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind het een superleuke griet die volgens mij zonder opsmuk ook gewoon mooi is.
Haha ja soms kan het best fucked up zijn wel ja. Gvd ben het al tich keer zat geweest. Maar het is aan de andere kant ook wel beetje enige zowat manier. Als je 30+ bent ok het is niet dat je nog in de kroeg gaat hangen met 16 jarigen als ze het al zijn.quote:
Als dat zo is, wat zoekt men dan op tinder?quote:Op donderdag 2 januari 2020 00:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op een doorsnee uitgaansavondje zie je honderden van dat soort meiden
Bla bla bluh blehquote:Op donderdag 2 januari 2020 00:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Relevant retorisch aardappel aardappel...
Geen idee, was het filmpje na 5 seconden al beuquote:Op donderdag 2 januari 2020 01:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als dat echt zo was, dan zou tinder toch geen bestaansrecht hebben?
Wat ik opvallend vind is dat hier gelijk wordt gepraat over 'doorsnee griet' en niet over de achterlijke berichtjes die ze krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |