Ik ga met heel veel op date en dan wordt het alsnog niks. Als iemand geen gesprek kan voeren op een date heb je er alsnog niks aan.quote:Op zondag 29 december 2019 21:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring daalt je kans op een date naar 0% als er een keer nee op is gezegd, dus eigenlijk ook als ze zegt liever wat later ofzo, daar ontstaat voor mij kortsluiting want ik voel me schaakmat gezet.
En op Tinder is mijn ervaring dat als een vrouw initiatief neemt de kans op een date heel hoog wordt, maar dat helaas 95% het niet doet en lafjes reageert en er ogenschijnlijk weinig zin in heeft.
Op tinder: instagram "daniela_woodward" ik geloof zelf niet dat dit echt is eigenlijk. Maar misschien wel?
Dus?quote:Op maandag 30 december 2019 13:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ga met heel veel op date en dan wordt het alsnog niks. Als iemand geen gesprek kan voeren op een date heb je er alsnog niks aan.
Lukt het wel om een gesprek te voeren over de apps?quote:Op maandag 30 december 2019 13:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ga met heel veel op date en dan wordt het alsnog niks. Als iemand geen gesprek kan voeren op een date heb je er alsnog niks aan.
Soms wel, soms niet. Ik merk dat mannen in het begin heel geforceerd heel veel appen en dan later in de verhouding veel minder. Wees gewoon jezelf vanaf het begin denk ik dan. Daten is bedoeld om een lange termijn partner te vinden lijkt mij.quote:Op maandag 30 december 2019 14:01 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Lukt het wel om een gesprek te voeren over de apps?
Niet persé. Appen is in het begin nog spannend/leuk. Later niet meer.quote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Ik merk dat mannen in het begin heel geforceerd heel veel appen en dan later in de verhouding veel minder. Wees gewoon jezelf vanaf het begin denk ik dan. Daten is bedoeld om een lange termijn partner te vinden lijkt mij.
Ik heb vaak het idee dat ik misschien juist te veel app... Probeer het vaak een beetje aan te voelen hoe de ander dat doet en pas mezelf daarop aan... wat een gedoe elke keer.quote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Ik merk dat mannen in het begin heel geforceerd heel veel appen en dan later in de verhouding veel minder. Wees gewoon jezelf vanaf het begin denk ik dan. Daten is bedoeld om een lange termijn partner te vinden lijkt mij.
Ik heb dat idee ook dat ik teveel app. Maar ook het dillema van Zoem. Hoe houd je het contact warm?quote:Op maandag 30 december 2019 15:49 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik heb vaak het idee dat ik misschien juist te veel app... Probeer het vaak een beetje aan te voelen hoe de ander dat doet en pas mezelf daarop aan... wat een gedoe elke keer.
Paar jaar terug meegeweest met Villavibes (wintersport) en echt een fantastische ervaringquote:Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Niet echt datingsites, al denken veel mensen het vaak als ik het erover heb, maar kennen jullie een paar goede website voor singlereizen? En ervaring daarmee? Ik wil graag weer een keer op vakantie en dan tegelijk leuke mensen leren kennen zou dan een pluspuntje zijn
Hmm vriend van mij heeft dat wrl vaker gedaan en vindt het erg leuk.quote:Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Niet echt datingsites, al denken veel mensen het vaak als ik het erover heb, maar kennen jullie een paar goede website voor singlereizen? En ervaring daarmee? Ik wil graag weer een keer op vakantie en dan tegelijk leuke mensen leren kennen zou dan een pluspuntje zijn
Je moet gewoon snel afspreken.quote:Op maandag 30 december 2019 15:50 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb dat idee ook dat ik teveel app. Maar ook het dillema van Zoem. Hoe houd je het contact warm?
Dat is ook mijn doel inderdaad.. Iedereen om mij heen heeft een relatie, dus vakanties zijn gewoon lastiger te plannen. Ik heb wel eens een SRPRS reis gedaan, daar hebben 2 mensen die mee waren een relatie aan over gehoudenquote:Op maandag 30 december 2019 16:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm vriend van mij heeft dat wrl vaker gedaan en vindt het erg leuk.
Wel nog steeds vrijgezel.. maar hij gaat ook vooral weg met het idee dat het leuk en gezellig is en niet dat hij perse meteen een nieuwe relatie eruit wil slepen.
Je zit wel met mensen die hetzelfde leuk vind als jij... dat lijkt me toch flink schelen.
Dat lijkt me ook wel tof jaquote:Op maandag 30 december 2019 16:39 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dat is ook mijn doel inderdaad.. Iedereen om mij heen heeft een relatie, dus vakanties zijn gewoon lastiger te plannen. Ik heb wel eens een SRPRS reis gedaan, daar hebben 2 mensen die mee waren een relatie aan over gehouden, maar die doen dat nu niet meer. Ik zoek dus vooral vermaak met mensen die dat ook zoeken
In de zomer met een singles weekend van villavibes mee geweest.quote:Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Mja wat is snel? Ik lees op internet binnen een week, maar ik denk dat het aantal goede gesprekken zeker meetelt in tijd.quote:
Precies dit. Er is gewoon geen vat op te krijgen soms.quote:Op maandag 30 december 2019 17:08 schreef zoem het volgende:
[..]
Mja wat is snel? Ik lees op internet binnen een week, maar ik denk dat het aantal goede gesprekken zeker meetelt in tijd.
Ik had het vorige week gevraagd, maar druk ivm feestdagen (logisch). Laat er nu bewust wat tijd tussen zitten met nogmaals vragen, want wil niet needy overkomen. Soms moet het moment zich er ook voor lenen. Als je lekker aan het appen bent op een loze avond dan is het makkelijker en kansrijker om dit casual in het gesprek te verwerken dan de vraag zomaar te droppen.
Ik heb nu een maand Tinder Gold, je ziet wie je liked, that's it... Het zijn er minder dan ik dacht, maar dat komt denk ik meer door mijn leeftijd en lack-of-hairquote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef Groepfunder het volgende:
Ik vraag mij af wie van de heren Happn Premium heeft of Tinder Gold. Bij voorkeur iemand voor wie die apps weinig tot geen matches opleverde. Wat bracht het abonnement je? (Behalve een lege portemonnee)
Ik heb Tinder Plus gehad, omdat ik wou terug swipen doordat ik dacht dat ik iemand had gezien die ik heb gekend.quote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik heb nu een maand Tinder Gold, je ziet wie je liked, that's it... Het zijn er minder dan ik dacht, maar dat komt denk ik meer door mijn leeftijd en lack-of-hair
Ben stiekem wel benieuwd of er ook vrouwen zijn met Tinder Gold?
Och, ik ben vijf jaar ouder dan jij. En het haar op mijn hoofd is veel dunner dan toen ik jong was. Dus het aantal 'likes'/'crushes' zal hier dan ook wel tegenvallen. Misschien toch maar niet uitproberen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik heb nu een maand Tinder Gold, je ziet wie je liked, that's it... Het zijn er minder dan ik dacht, maar dat komt denk ik meer door mijn leeftijd en lack-of-hair
Ik ben in september met een singlereis meegeweest via Shoestring. 24 man, leeftijd varieerde tussen de 22 en de 31 met twee uitschieters van 36. Supergezellig, erg leuk en zeker aan te raden.quote:Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Omschrijf "niet sporen" nader.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:26 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Ik ben in september met een singlereis meegeweest via Shoestring. 24 man, leeftijd varieerde tussen de 22 en de 31 met twee uitschieters van 36. Supergezellig, erg leuk en zeker aan te raden.
Voordat ik boekte had ik ook heel veel twijfels... Bang om alleen maar contactgestoorden tegen te komen; creeps of random autisten met een sociaal gebrek... Van die 24 spoorde er gelukkig maar eentje niet.
Het hielp ook wel dat er meteen actief contact gezocht werd in de maanden voor de reis. Zo hebben we in de zomer een strandfestivalletje gepakt waardoor de sfeer er meteen in kwam. Zo voorkwamen we ook dat de eerste vijf reisdagen lekker ongemakkelijk waren met van die kutvragen over werk en woonplaats enzo
Met weinig appen regel je doorgaans niet veel dates. Dat is het lastige. Als ik de frequentie waarmee ik de eerste weken doorgaans app zou aanhouden dan houd ik echt geen leven meer over.quote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Rare ideeën; wereldvreemd handelen; totaal misplaatste antwoorden geven in een gesprek...quote:
Waarom zou je het vragen als er géén lopend gesprek is? Dat heeft toch 0 kans?quote:Op maandag 30 december 2019 17:08 schreef zoem het volgende:
[..]
Mja wat is snel? Ik lees op internet binnen een week, maar ik denk dat het aantal goede gesprekken zeker meetelt in tijd.
Ik had het vorige week gevraagd, maar druk ivm feestdagen (logisch). Laat er nu bewust wat tijd tussen zitten met nogmaals vragen, want wil niet needy overkomen. Soms moet het moment zich er ook voor lenen. Als je lekker aan het appen bent op een loze avond dan is het makkelijker en kansrijker om dit casual in het gesprek te verwerken dan de vraag zomaar te droppen.
Doorsnee meisjequote:Op woensdag 1 januari 2020 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
1900 likes in 20 minuten voor een doorsnee meisje
quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:30 schreef kree het volgende:
Ok weer unbanned, euhm denk dat ik er maar even niet mee verder ga meid uit Hong Kong dus. Want dan krijg ik denk echt ruzie met de mods, Via DM of PM vragen mag wel wmb.
Pas geleden ook meegemaakt op Tinder. Waarschijnlijk komt het er gewoon op neer dat ze iemand tegenkwam die ze nog leuker vondt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:28 schreef zoem het volgende:
Oh wow, de leuke match op Bumble waar ik úren mee heb zitten praten heeft mij gewoon geunmatched zonder enige aanleiding en zonder iets te zeggen. Dan voel ik me toch wel een beetje beetgenomen
Nou ja wellicht wel hoor. Althans dan bedoel ik in het echt van iemand die ik echt leuk zou vinden.quote:
Kijk eens door dat plamuur heen schatquote:
Awh ja soms zijn ze niet te begrijpen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:28 schreef zoem het volgende:
Oh wow, de leuke match op Bumble waar ik úren mee heb zitten praten heeft mij gewoon geunmatched zonder enige aanleiding en zonder iets te zeggen. Dan voel ik me toch wel een beetje beetgenomen
Ik vind het een superleuke griet die volgens mij zonder opsmuk ook gewoon mooi is.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kijk eens door dat plamuur heen schat
En Die wimpers mijn god
Welkom in de wereld van datingappsquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:28 schreef zoem het volgende:
Op een doorsnee uitgaansavondje zie je honderden van dat soort meidenquote:Op donderdag 2 januari 2020 00:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind het een superleuke griet die volgens mij zonder opsmuk ook gewoon mooi is.
Haha ja soms kan het best fucked up zijn wel ja. Gvd ben het al tich keer zat geweest. Maar het is aan de andere kant ook wel beetje enige zowat manier. Als je 30+ bent ok het is niet dat je nog in de kroeg gaat hangen met 16 jarigen als ze het al zijn.quote:
Als dat zo is, wat zoekt men dan op tinder?quote:Op donderdag 2 januari 2020 00:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op een doorsnee uitgaansavondje zie je honderden van dat soort meiden
Bla bla bluh blehquote:Op donderdag 2 januari 2020 00:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Relevant retorisch aardappel aardappel...
Geen idee, was het filmpje na 5 seconden al beuquote:Op donderdag 2 januari 2020 01:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als dat echt zo was, dan zou tinder toch geen bestaansrecht hebben?
Wat ik opvallend vind is dat hier gelijk wordt gepraat over 'doorsnee griet' en niet over de achterlijke berichtjes die ze krijgt.
Speeddate geprobeerd faxie? Hahaha vraag me dat ook nog wel eens af maar geloof niet dat ik daar nu super handig in ga zijn. Maarja wie weet het is nog het proberen waardquote:Op donderdag 2 januari 2020 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, was het filmpje na 5 seconden al beu
Ik heb niet echt succes met tinder. Soms wel maar ok dan moet je het er uit zuigen bij die meiden vaak. Of steeds jezelf zijn die dan maar weer de chat maakt etc en vraagt tot in het einde. Want initiatief moet ik de eerste nog tegenkomen daarquote:Op donderdag 2 januari 2020 01:06 schreef Faxie het volgende:
Tinder is natuurlijk wat makkelijker dan op iedereen af lopen. En vervelende mensen dump je binnen een seconde.
Geeft dat je een goed gevoel, zo van die hooghartige prikjes uitdelen?quote:
Ik snap faxie wel bedoel weet nog wel relatie sc etc. Het gaat soms echt frustrerend worden gewoon zeker als je ziet alles om je heen relaties kindjes en getrouwd. Het is niet altijd dan zo makkelijk hoor als je alleen bent.quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geeft dat je een goed gevoel, zo van die hooghartige prikjes uitdelen?
Quote maar hoor, jij mag best het laatste woord.
Faxie zegt eigenlijk dat hij tinder niet nodig heeft omdat hij ook honderden van dit soort doorsnee meisjes tegenkomt in het uitgaansleven. Dus ik snap je invulling niet, maar ik hoef het ook niet te snappen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap faxie wel bedoel weet nog wel relatie sc etc. Het gaat soms echt frustrerend worden gewoon zeker als je ziet alles om je heen relaties kindjes en getrouwd. Het is niet altijd dan zo makkelijk hoor als je alleen bent.
\
Maar ok kan niet voor hem praten natuurlijk. Maar ik zelf zit er best wel eens mee
Forever alone is ook prima, daar kun je een heel rijk en gelukkig leven van maken.quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:32 schreef kree het volgende:
Denk forever alone al ofzo voor mezelf. Nouja ok kan ook nog maarja je weet het nooit. Hmmms het maakt me beetje verdrietig om eraan te denken.
Voor sommigen is dat ook beterquote:Op donderdag 2 januari 2020 01:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Forever alone is ook prima, daar kun je een heel rijk en gelukkig leven van maken.
Nou ik denk als je echt een vaste relatie wil dat tinder nu niet de meest handige optie isquote:Op donderdag 2 januari 2020 01:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Faxie zegt eigenlijk dat hij tinder niet nodig heeft omdat hij ook honderden van dit soort doorsnee meisjes tegenkomt in het uitgaansleven. Dus ik snap je invulling niet, maar ik hoef het ook niet te snappen.
Ja nouja dat kan, maar als ik terugdenk hoop kansen laten liggen. Dam’n had gewild dat ik vroeger toch ff iets handiger hierin was geweest want toen waren er wel kansen. Nu is het een stuk lastigerquote:Op donderdag 2 januari 2020 01:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Forever alone is ook prima, daar kun je een heel rijk en gelukkig leven van maken.
Dan is het dus gewoon een optie. Punt.quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik denk als je echt een vaste relatie wil dat tinder nu niet de meest handige optie is
Maar het kan wel mijn zusje vond die wel nl via dat
Niet eens. Zowel mijn ex als mijn verloofde leren kennen via tinder. Het ligt er maar net aan wat je zelf zoekt en hoe je zelf in je vel zit.quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik denk als je echt een vaste relatie wil dat tinder nu niet de meest handige optie is
Maar het kan wel mijn zusje vond die wel nl via dat
Weet ik wel maarja het is toch lastiger. Had toen die meiden gewoon moeten versieren natuurlijk toen ik 16-18 was ofzo denk hahaha het is toch iets lastiger nu met 36 en zeg echt niet dat het niet mogelijk is. Maar stuk lastiger welquote:Op donderdag 2 januari 2020 01:38 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Dan is het dus gewoon een optie. Punt.
Weet je... Als je wil kan je zelfs een date krijgen via Marktplaats... Of zelfs bij het verkopen van een huis (welke user was dat? Hulde, superromantisch)
Nee maar dat zeg ik ook. Maar toch is het vrij lastig als vrouw is het ook denk een stuk makkelijker wel en doel ik niet op seks alleen ofzo want dan kan iedere vrouw zo krijgen daar maar echt relatiequote:Op donderdag 2 januari 2020 01:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niet eens. Zowel mijn ex als mijn verloofde leren kennen via tinder. Het ligt er maar net aan wat je zelf zoekt en hoe je zelf in je vel zit.
Ik ben 30 en heb tot mijn 28e amper iets meegemaakt op dat gebied omdat ik onzeker was als de pest en mijn eigen demonen (twijfel; perfectionisme; overgewicht) had. Het is puur gelul. Wees gewoon een aantrekkelijke, zelfstandige man die met beide benen in het leven staat en zijn horizonten verkent en mensen willen echt wel wat van je/met je.quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:40 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik wel maarja het is toch lastiger. Had toen die meiden gewoon moeten versieren natuurlijk toen ik 16-18 was ofzo denk hahaha het is toch iets lastiger nu met 36 en zeg echt niet dat het niet mogelijk is. Maar stuk lastiger wel
Ik was gewoon heel verlegen vroeger en dat is nu wel aardig opgelost. Maarja beetje aan de late kant. Daardoor heb ik serieus kansen laten liggen want meiden vonden mij wel leuk. Maarja dat zag ik toen nog even niet in.quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:44 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Ik ben 30 en heb tot mijn 28e amper iets meegemaakt op dat gebied omdat ik onzeker was als de pest en mijn eigen demonen (twijfel; perfectionisme; overgewicht) had. Het is puur gelul. Wees gewoon een aantrekkelijke, zelfstandige man die met beide benen in het leven staat en zijn horizonten verkent en mensen willen echt wel wat van je/met je.
En weet je... Die demonen zijn er bij mij nog steeds en nu lukt het ineens wel. Ik heb in anderhalf jaar tijd praktisch 14 jaar jongvolwassenheid en puberteit ingehaald... Het zit puur tussen de oren, anders niet. Werk daaraan.
Presentaties vond ik vroeger ook kut... Totdat ik mij op een studiefeestje zo grandioos misdroeg (metoo bestond nog niet, maar het scheelde niet veel) en ik de week nadien iets moest presenteren n.a.v. een essay. Praktisch dezelfde mensen als op dat feest zaten in de zaal. Ineens was alle twijfel weg. Als ik mezelf zo erg voor lul kon zetten, dan zou een presentatie toch wel het minst erge zijn wat er was?quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was gewoon heel verlegen vroeger en dat is nu wel aardig opgelost. Maarja beetje aan de late kant. Daardoor heb ik serieus kansen laten liggen want meiden vonden mij wel leuk. Maarja dat zag ik toen nog even niet in.
Werd altijd snel rood ook lol ben daar nog wel mee gepest.
Maarja wil er geen drama van maken want met de tijd is het wel beter geworden hoor. Haat nog presentaties of dingen. Maar ben niet meer zo verlegen nu
Wellicht ooit. Heb een soort van belofte staan met iemand.quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
Speeddate geprobeerd faxie? Hahaha vraag me dat ook nog wel eens af maar geloof niet dat ik daar nu super handig in ga zijn. Maarja wie weet het is nog het proberen waard
Zeg het maar, je zal het vast wel herkennenquote:Op donderdag 2 januari 2020 01:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geeft dat je een goed gevoel, zo van die hooghartige prikjes uitdelen?
Quote maar hoor, jij mag best het laatste woord.
Uh nee?quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Faxie zegt eigenlijk dat hij tinder niet nodig heeft omdat hij ook honderden van dit soort doorsnee meisjes tegenkomt in het uitgaansleven. Dus ik snap je invulling niet, maar ik hoef het ook niet te snappen.
Ja hahaha het is gewoon die presentaties blijven kut. Ik heb trouwens daarna gewoon heel ok dingen uit kunnen leggen op werk. Ook met heel aantal collega’s. Maar ik ga dus fucking in de stress op HBO was dat toen nog. Ben er uiteindelijk mee gekapt maar maar dat had ook meer redenen. |quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:50 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Presentaties vond ik vroeger ook kut... Totdat ik mij op een studiefeestje zo grandioos misdroeg (metoo bestond nog niet, maar het scheelde niet veel) en ik de week nadien iets moest presenteren n.a.v. een essay. Praktisch dezelfde mensen als op dat feest zaten in de zaal. Ineens was alle twijfel weg. Als ik mezelf zo erg voor lul kon zetten, dan zou een presentatie toch wel het minst erge zijn wat er was?
Vertel?quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht ooit. Heb een soort van belofte staan met iemand.
Nu was mijn studie ook vooral uitkijken naar de donderdagen dat de soos open was. Het is nog een keer voortgekomen tussen uren ja op de donderdag middag en ok iedereen in die soos hele klas zo dronken als een aap dat de lerares maar besloot te stoppen met de les.quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:50 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Presentaties vond ik vroeger ook kut... Totdat ik mij op een studiefeestje zo grandioos misdroeg (metoo bestond nog niet, maar het scheelde niet veel) en ik de week nadien iets moest presenteren n.a.v. een essay. Praktisch dezelfde mensen als op dat feest zaten in de zaal. Ineens was alle twijfel weg. Als ik mezelf zo erg voor lul kon zetten, dan zou een presentatie toch wel het minst erge zijn wat er was?
Mja zal vast vrij 'gewoon' zijn bij datingapps, maar ik heb er niet bijzonder veel (date)ervaring mee. Deze match sprong er duidelijk bovenuit qua klik en gemeenschappelijke dingen. Enthousiast reageren binnen 5min op zowat elk bericht wat ik stuur. En ze woont ook nog eens heel vlakbij. Ach ja, had nog een andere dame op Tinder. Daar maar mee verderquote:
Zelfs met een enorm goede klik komt het voor, hier ook meerdere malen meegemaakt. De laatste tijd daardoor ook een stuk minder actief op apps.quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:27 schreef zoem het volgende:
[..]
Mja zal vast vrij 'gewoon' zijn bij datingapps, maar ik heb er niet bijzonder veel (date)ervaring mee. Deze match sprong er duidelijk bovenuit qua klik en gemeenschappelijke dingen. Enthousiast reageren binnen 5min op zowat elk bericht wat ik stuur. En ze woont ook nog eens heel vlakbij. Ach ja, had nog een andere dame op Tinder. Daar maar mee verder
Het is ook wel een beetje wat kree zei. Als dertiger met een fulltime baan zijn datingapps wel een uitkomst, omdat ik niet meer zoals vroeger in allerlei uitgaansgelegenheden kom waar veel datebaar volk is. Ik snap alleen niet waarom mensen via de app het fatsoen niet op kunnen brengen om te zeggen waar het op staat, terwijl ze dat irl wel kunnen.
Voor mij een reden om er sowieso niet aan te beginnen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfs met een enorm goede klik komt het voor, hier ook meerdere malen meegemaakt. De laatste tijd daardoor ook een stuk minder actief op apps.
En dan ben ik iemand die eigenlijk altijd aangeeft om zulke dingen hoe dan ook te zeggen aangezien ik er niet eens een probleem mee zou heb als het normaal gezegd wordt. Maar fatsoen en wederzijds respect is ver te zoeken.
Mja en als je al uit gaat.. zijn leeftijdsgenoten doorgaans vooral vindbaar in groepen waar ze zich prima mee vermaken.quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:27 schreef zoem het volgende:
[..]
Mja zal vast vrij 'gewoon' zijn bij datingapps, maar ik heb er niet bijzonder veel (date)ervaring mee. Deze match sprong er duidelijk bovenuit qua klik en gemeenschappelijke dingen. Enthousiast reageren binnen 5min op zowat elk bericht wat ik stuur. En ze woont ook nog eens heel vlakbij. Ach ja, had nog een andere dame op Tinder. Daar maar mee verder
Het is ook wel een beetje wat kree zei. Als dertiger met een fulltime baan zijn datingapps wel een uitkomst, omdat ik niet meer zoals vroeger in allerlei uitgaansgelegenheden kom waar veel datebaar volk is. Ik snap alleen niet waarom mensen via de app het fatsoen niet op kunnen brengen om te zeggen waar het op staat, terwijl ze dat irl wel kunnen.
Hoe krijg je die matches dan?quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:45 schreef Restyler het volgende:
Ik zal mijn geheime 'stappenplan' voor Tinder met jullie delen.
1. Begin het gesprek met een simpele groet, bijvoorbeeld: "heey" of "hoi".
Als degene waar je mee praat al niet eens de moeite kan nemen om daar iets op terug te zeggen, weet je dat diegene je tijd niet waard is.
2. Begin een normaal gesprek: praat over jouw leven, haar leven, maak af en toe een grap etc.
Stuur niet te veel berichten, het is prima als je af en toe snel reageert maar ga ook niet telkens al na 1 seconde reageren. Doe gewoon je ding en antwoord wanneer je tijd / zin hebt om te antwoorden.
3. Vraag na iets van 2-3 dagen of ze wil daten. Stel hierbij een concrete datum voor, bijvoorbeeld: "zin om zaterdagavond af te spreken?"
Belangrijk voor mij was hierbij of ze op korte termijn wou daten. Ik zat niet op Tinder voor een chatvriend. Als ze antwoordde dat ze druk was en dus de voorgestelde zaterdag niet kon, vroeg ik wanneer ze dan wel kon. Als ze dan geen concreet antwoord gaf ("sorry weet niet wanneer echt druk druk") verwijderde ik haar weer. Dit was een terugkerende in mijn hele dating-aanpak: kun je geen tijd voor mij maken, kan ik geen tijd voor jou maken.
4. Veel meer belangrijke stappen zijn er niet. Als je de eerste drie stappen hebt doorlopen heb je bij stap 4 de date zelf en kun je van daaruit verder gaan.
90% Valt af bij 1, 9% bij 2, en de laatste procent verwijdert je bij 3quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:45 schreef Restyler het volgende:
Ik zal mijn geheime 'stappenplan' voor Tinder met jullie delen.
1. Begin het gesprek met een simpele groet, bijvoorbeeld: "heey" of "hoi".
Als degene waar je mee praat al niet eens de moeite kan nemen om daar iets op terug te zeggen, weet je dat diegene je tijd niet waard is.
2. Begin een normaal gesprek: praat over jouw leven, haar leven, maak af en toe een grap etc.
Stuur niet te veel berichten, het is prima als je af en toe snel reageert maar ga ook niet telkens al na 1 seconde reageren. Doe gewoon je ding en antwoord wanneer je tijd / zin hebt om te antwoorden.
3. Vraag na iets van 2-3 dagen of ze wil daten. Stel hierbij een concrete datum voor, bijvoorbeeld: "zin om zaterdagavond af te spreken?"
Belangrijk voor mij was hierbij of ze op korte termijn wou daten. Ik zat niet op Tinder voor een chatvriend. Als ze antwoordde dat ze druk was en dus de voorgestelde zaterdag niet kon, vroeg ik wanneer ze dan wel kon. Als ze dan geen concreet antwoord gaf ("sorry weet niet wanneer echt druk druk") verwijderde ik haar weer. Dit was een terugkerende in mijn hele dating-aanpak: kun je geen tijd voor mij maken, kan ik geen tijd voor jou maken.
4. Veel meer belangrijke stappen zijn er niet. Als je de eerste drie stappen hebt doorlopen heb je bij stap 4 de date zelf en kun je van daaruit verder gaan.
Hij gokte te klein?quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb een leuk gesprek, totdat ie begint te ‘gokken’ wat m’n bh-maat is aan de hand van een foto van me.
Echt, dan is het meteen over hè.
Het is toch super raar dat iemand in een leuk gesprek over allemaal andere dingen ineens hierover begint? Uit het niets?quote:
Is wel wat vreemd jaquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is toch super raar dat iemand in een leuk gesprek over allemaal andere dingen ineens hierover begint? Uit het niets?
Dan kom je behoorlijk wanhopig en gefrustreerd over.
Zulke figuren zorgen er ook voor dat men bij voorbaat al denkt dat iedereen er op die manier op zit.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is toch super raar dat iemand in een leuk gesprek over allemaal andere dingen ineens hierover begint? Uit het niets?
Dan kom je behoorlijk wanhopig en gefrustreerd over.
Des te verrassender spring je eruit als je het zelf niet doet!quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zulke figuren zorgen er ook voor dat men bij voorbaat al denkt dat iedereen er op die manier op zit.
En nee, is niet echt normaal om daarover te beginnen.
Dit zijn niet de mensen met relatie intentie. Mensen zitten met allerlei redenen erop, hoeft niet perse iets met relatie, dating, enz. te maken te hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
90% Valt af bij 1, 9% bij 2, en de laatste procent verwijdert je bij 3
Ik vraag mezelf anders ook al tijden af welke cupmaat die vliegende strapless bh van je is.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb een leuk gesprek, totdat ie begint te ‘gokken’ wat m’n bh-maat is aan de hand van een foto van me.
Echt, dan is het meteen over hè.
Dit probleem heb je op alle apps en gewoon doorgaan naar de volgende kan je tot je een ons weegt.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:55 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Dit zijn niet de mensen met relatie intentie. Mensen zitten met allerlei redenen erop, hoeft niet perse iets met relatie, dating, enz. te maken te hebben.
Gewoon doorgaan naar de volgende.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |