abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 december 2019 @ 13:49:55 #101
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190769147
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naar mijn ervaring daalt je kans op een date naar 0% als er een keer nee op is gezegd, dus eigenlijk ook als ze zegt liever wat later ofzo, daar ontstaat voor mij kortsluiting want ik voel me schaakmat gezet.

En op Tinder is mijn ervaring dat als een vrouw initiatief neemt de kans op een date heel hoog wordt, maar dat helaas 95% het niet doet en lafjes reageert en er ogenschijnlijk weinig zin in heeft.

Op tinder: instagram "daniela_woodward" ik geloof zelf niet dat dit echt is eigenlijk. Maar misschien wel?
Ik ga met heel veel op date en dan wordt het alsnog niks. Als iemand geen gesprek kan voeren op een date heb je er alsnog niks aan.
pi_190769378
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 13:49 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik ga met heel veel op date en dan wordt het alsnog niks. Als iemand geen gesprek kan voeren op een date heb je er alsnog niks aan.
Dus?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190769464
Misschien een gek idee...
maar hier klagen dat het met 95% van de vrouwen niks word.

Maar als je uit gaat of ergens anders real life.. vind niemand het gek dat minder dan 5% ja zegt.

Waarom zou dat online anders zijn?
pi_190769472
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 13:49 schreef Mishu het volgende:

[..]

Lukt het wel om een gesprek te voeren over de apps?
pi_190769573
Ik heb ook weleens zo’n date gehad waarbij we allebei niks wisten te zeggen.
Gek genoeg zijn we ruim een jaar later nog steeds fanatiek met elkaar aan het appen.
En best wel over dingen die een stuk verder gaan dan oppervlakkige koetjes en kalfjes.
Dat werkt prima. Maar irl.. gaan we vast nog eens doen maar we hebben allebei niet zo’n haast mee gek genoeg _O-

(Dat er 2-3 uur reistijd enkele reis is.. helpt ook niet overigens... )
  maandag 30 december 2019 @ 14:45:27 #106
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190770411
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 14:01 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Lukt het wel om een gesprek te voeren over de apps?
Soms wel, soms niet. Ik merk dat mannen in het begin heel geforceerd heel veel appen en dan later in de verhouding veel minder. Wees gewoon jezelf vanaf het begin denk ik dan. Daten is bedoeld om een lange termijn partner te vinden lijkt mij.
  maandag 30 december 2019 @ 14:55:55 #107
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_190770723
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef Mishu het volgende:

[..]

Soms wel, soms niet. Ik merk dat mannen in het begin heel geforceerd heel veel appen en dan later in de verhouding veel minder. Wees gewoon jezelf vanaf het begin denk ik dan. Daten is bedoeld om een lange termijn partner te vinden lijkt mij.
Niet persé. Appen is in het begin nog spannend/leuk. Later niet meer.
Hoeft geen kwestie van "niet jezelf zijn" te zijn.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  maandag 30 december 2019 @ 15:28:05 #108
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190771625
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 13:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus?
Dat je een date hebt wilt alsnog niks zeggen. Het moet dan ook maar net klikken.
pi_190772132
quote:

[..]

Ik heb vaak het idee dat ik misschien juist te veel app... Probeer het vaak een beetje aan te voelen hoe de ander dat doet en pas mezelf daarop aan... wat een gedoe elke keer. :P
pi_190772152
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 15:49 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik heb vaak het idee dat ik misschien juist te veel app... Probeer het vaak een beetje aan te voelen hoe de ander dat doet en pas mezelf daarop aan... wat een gedoe elke keer. :P
Ik heb dat idee ook dat ik teveel app. Maar ook het dillema van Zoem. Hoe houd je het contact warm? _O-
pi_190772179
Niet echt datingsites, al denken veel mensen het vaak als ik het erover heb, maar kennen jullie een paar goede website voor singlereizen? En ervaring daarmee? Ik wil graag weer een keer op vakantie en dan tegelijk leuke mensen leren kennen zou dan een pluspuntje zijn :)
pi_190772576
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Niet echt datingsites, al denken veel mensen het vaak als ik het erover heb, maar kennen jullie een paar goede website voor singlereizen? En ervaring daarmee? Ik wil graag weer een keer op vakantie en dan tegelijk leuke mensen leren kennen zou dan een pluspuntje zijn :)
Paar jaar terug meegeweest met Villavibes (wintersport) en echt een fantastische ervaring ^O^ Ze letten heel goed op leeftijd en man/vrouw verhouding. Lekker informeel en gezellig.
pi_190772714
quote:
Hmm vriend van mij heeft dat wrl vaker gedaan en vindt het erg leuk.
Wel nog steeds vrijgezel.. maar hij gaat ook vooral weg met het idee dat het leuk en gezellig is en niet dat hij perse meteen een nieuwe relatie eruit wil slepen.

Je zit wel met mensen die hetzelfde leuk vind als jij... dat lijkt me toch flink schelen.
  maandag 30 december 2019 @ 16:36:48 #114
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190773213
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 15:50 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik heb dat idee ook dat ik teveel app. Maar ook het dillema van Zoem. Hoe houd je het contact warm? _O-
Je moet gewoon snel afspreken.
pi_190773278
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 16:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm vriend van mij heeft dat wrl vaker gedaan en vindt het erg leuk.
Wel nog steeds vrijgezel.. maar hij gaat ook vooral weg met het idee dat het leuk en gezellig is en niet dat hij perse meteen een nieuwe relatie eruit wil slepen.

Je zit wel met mensen die hetzelfde leuk vind als jij... dat lijkt me toch flink schelen.
Dat is ook mijn doel inderdaad.. Iedereen om mij heen heeft een relatie, dus vakanties zijn gewoon lastiger te plannen. Ik heb wel eens een SRPRS reis gedaan, daar hebben 2 mensen die mee waren een relatie aan over gehouden O+ , maar die doen dat nu niet meer. Ik zoek dus vooral vermaak met mensen die dat ook zoeken ;)
pi_190773321
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 16:39 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Dat is ook mijn doel inderdaad.. Iedereen om mij heen heeft een relatie, dus vakanties zijn gewoon lastiger te plannen. Ik heb wel eens een SRPRS reis gedaan, daar hebben 2 mensen die mee waren een relatie aan over gehouden O+ , maar die doen dat nu niet meer. Ik zoek dus vooral vermaak met mensen die dat ook zoeken ;)
Dat lijkt me ook wel tof ja
Maar begreep dat ze tegenwoordig voor veel reizen een leeftijdsgrens hanteren waar ik niet onder val :)
pi_190773475
quote:
In de zomer met een singles weekend van villavibes mee geweest.
Super leuk en gezellig. Ook goed georganiseerd.
Voor mij ook met t idee om leuke dingen te doen met gelijkgestemden.
Daarnaast ook leuke en herkenbare gesprekken gehad over het single zijn en daten.

Echt een leuk en ontspannend weekend.
pi_190773939
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef Mishu het volgende:

[..]

Je moet gewoon snel afspreken.
Mja wat is snel? Ik lees op internet binnen een week, maar ik denk dat het aantal goede gesprekken zeker meetelt in tijd.

Ik had het vorige week gevraagd, maar druk ivm feestdagen (logisch). Laat er nu bewust wat tijd tussen zitten met nogmaals vragen, want wil niet needy overkomen. Soms moet het moment zich er ook voor lenen. Als je lekker aan het appen bent op een loze avond dan is het makkelijker en kansrijker om dit casual in het gesprek te verwerken dan de vraag zomaar te droppen.
pi_190774065
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 17:08 schreef zoem het volgende:

[..]

Mja wat is snel? Ik lees op internet binnen een week, maar ik denk dat het aantal goede gesprekken zeker meetelt in tijd.

Ik had het vorige week gevraagd, maar druk ivm feestdagen (logisch). Laat er nu bewust wat tijd tussen zitten met nogmaals vragen, want wil niet needy overkomen. Soms moet het moment zich er ook voor lenen. Als je lekker aan het appen bent op een loze avond dan is het makkelijker en kansrijker om dit casual in het gesprek te verwerken dan de vraag zomaar te droppen.
Precies dit. Er is gewoon geen vat op te krijgen soms.
pi_190787651
Ik vraag mij af wie van de heren Happn Premium heeft of Tinder Gold. Bij voorkeur iemand voor wie die apps weinig tot geen matches opleverde. Wat bracht het abonnement je? (Behalve een lege portemonnee)
pi_190789394
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef Groepfunder het volgende:
Ik vraag mij af wie van de heren Happn Premium heeft of Tinder Gold. Bij voorkeur iemand voor wie die apps weinig tot geen matches opleverde. Wat bracht het abonnement je? (Behalve een lege portemonnee)
Ik heb nu een maand Tinder Gold, je ziet wie je liked, that's it... Het zijn er minder dan ik dacht, maar dat komt denk ik meer door mijn leeftijd en lack-of-hair ;)

Ben stiekem wel benieuwd of er ook vrouwen zijn met Tinder Gold?

[ Bericht 4% gewijzigd door Themeparktommy op 31-12-2019 00:32:56 ]
pi_190801392
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik heb nu een maand Tinder Gold, je ziet wie je liked, that's it... Het zijn er minder dan ik dacht, maar dat komt denk ik meer door mijn leeftijd en lack-of-hair ;)

Ben stiekem wel benieuwd of er ook vrouwen zijn met Tinder Gold?
Ik heb Tinder Plus gehad, omdat ik wou terug swipen doordat ik dacht dat ik iemand had gezien die ik heb gekend.
pi_190803670
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Och, ik ben vijf jaar ouder dan jij. En het haar op mijn hoofd is veel dunner dan toen ik jong was. Dus het aantal 'likes'/'crushes' zal hier dan ook wel tegenvallen. Misschien toch maar niet uitproberen.
  dinsdag 31 december 2019 @ 13:26:52 #124
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190803855
quote:
Ik ben in september met een singlereis meegeweest via Shoestring. 24 man, leeftijd varieerde tussen de 22 en de 31 met twee uitschieters van 36. Supergezellig, erg leuk en zeker aan te raden.

Voordat ik boekte had ik ook heel veel twijfels... Bang om alleen maar contactgestoorden tegen te komen; creeps of random autisten met een sociaal gebrek... Van die 24 spoorde er gelukkig maar eentje niet.

Het hielp ook wel dat er meteen actief contact gezocht werd in de maanden voor de reis. Zo hebben we in de zomer een strandfestivalletje gepakt waardoor de sfeer er meteen in kwam. Zo voorkwamen we ook dat de eerste vijf reisdagen lekker ongemakkelijk waren met van die kutvragen over werk en woonplaats enzo :D
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190804764
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 13:26 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Ik ben in september met een singlereis meegeweest via Shoestring. 24 man, leeftijd varieerde tussen de 22 en de 31 met twee uitschieters van 36. Supergezellig, erg leuk en zeker aan te raden.

Voordat ik boekte had ik ook heel veel twijfels... Bang om alleen maar contactgestoorden tegen te komen; creeps of random autisten met een sociaal gebrek... Van die 24 spoorde er gelukkig maar eentje niet.

Het hielp ook wel dat er meteen actief contact gezocht werd in de maanden voor de reis. Zo hebben we in de zomer een strandfestivalletje gepakt waardoor de sfeer er meteen in kwam. Zo voorkwamen we ook dat de eerste vijf reisdagen lekker ongemakkelijk waren met van die kutvragen over werk en woonplaats enzo :D
Omschrijf "niet sporen" nader. :P
pi_190804801
Ik heb ook een keer een singlesreis gedaan met Shoestring :) Was erg gezellig en we hebben na bijna vier jaar nog steeds af en toe contact.
Tap tap tap
pi_190805408
quote:

[..]

Met weinig appen regel je doorgaans niet veel dates. Dat is het lastige. Als ik de frequentie waarmee ik de eerste weken doorgaans app zou aanhouden dan houd ik echt geen leven meer over.
  dinsdag 31 december 2019 @ 14:39:40 #128
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190806015
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 13:56 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Omschrijf "niet sporen" nader. :P
Rare ideeën; wereldvreemd handelen; totaal misplaatste antwoorden geven in een gesprek...

En daarbij erg op zichzelf. Nou is dat niet eens zo raar, maar als dat samen gaat met bovenstaande en ook nog eens kinds gedrag (terwijl je 24 bent) dan is dat nogal off-putting.

Iedereen heeft momentjes dat je je geestelijk weer 12 voelt, maar als dat de hele dag is, dan is dat niet echt heel fijn voor je omgeving.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190806170
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 17:08 schreef zoem het volgende:

[..]

Waarom zou je het vragen als er géén lopend gesprek is? Dat heeft toch 0 kans?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190822364
Ok weer unbanned, euhm denk dat ik er maar even niet mee verder ga meid uit Hong Kong dus. Want dan krijg ik denk echt ruzie met de mods, Via DM of PM vragen mag wel wmb.
Do what you love, love what you do!
pi_190831998
Oh wow, de leuke match op Bumble waar ik úren mee heb zitten praten heeft mij gewoon geunmatched zonder enige aanleiding en zonder iets te zeggen. Dan voel ik me toch wel een beetje beetgenomen :{
  woensdag 1 januari 2020 @ 21:23:55 #132
318507 Jester65
Stay frosty
pi_190837173

1900 likes in 20 minuten voor een doorsnee meisje

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2020 23:12:15 ]
  woensdag 1 januari 2020 @ 23:18:41 #134
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190837254
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2020 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:

1900 likes in 20 minuten voor een doorsnee meisje
Doorsnee meisje :')
Resistance is futile.
pi_190837330
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 02:30 schreef kree het volgende:
Ok weer unbanned, euhm denk dat ik er maar even niet mee verder ga meid uit Hong Kong dus. Want dan krijg ik denk echt ruzie met de mods, Via DM of PM vragen mag wel wmb.
:')

Beetje aandacht tekort?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_190837600
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 20:28 schreef zoem het volgende:
Oh wow, de leuke match op Bumble waar ik úren mee heb zitten praten heeft mij gewoon geunmatched zonder enige aanleiding en zonder iets te zeggen. Dan voel ik me toch wel een beetje beetgenomen :{
Pas geleden ook meegemaakt op Tinder. Waarschijnlijk komt het er gewoon op neer dat ze iemand tegenkwam die ze nog leuker vondt.

Het enige wat je er mee kan doen is schouders ophalen en verder gaan.
pi_190837614
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2020 23:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Beetje aandacht tekort?
Nou ja wellicht wel hoor. Althans dan bedoel ik in het echt van iemand die ik echt leuk zou vinden.
Hier op fok is het een ander verhaal :P)
Beetje teveel aandacht getrokken denk dus probeer het allemaal beetje netjes te houden.
pi_190837617
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2020 23:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

Doorsnee meisje :')
Kijk eens door dat plamuur heen schat

En Die wimpers mijn god

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2020 23:50:29 ]
pi_190837645
quote:
Awh ja soms zijn ze niet te begrijpen.
Nu had ik via Paiq een match eerder. Ok denk leuk beetje kletsen etc. En toen was het ja ik heb wel al een vriend... hahaha what??

Nouja ok we kletsen nog wel maar nu gewoon als soort van vrienden. Ook wel ok. Maarja denk waarom zit je nog op een datingsite als je een vriend hebt. Maargoed ze is aardig en opzich vind ik het ook wel prima om beetje te kletsen via whatsapp. Dus tsja.

Klinkt wel beetje als reserve opties open houden. Maar geloof ze zijn blij met elkaar. Dus ok praten we gewoon een beetje, niks mis mee maar dat gaat geen date worden
  donderdag 2 januari 2020 @ 00:01:29 #140
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190837790
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2020 23:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Kijk eens door dat plamuur heen schat

En Die wimpers mijn god
Ik vind het een superleuke griet die volgens mij zonder opsmuk ook gewoon mooi is.
Resistance is futile.
pi_190837825
quote:
Welkom in de wereld van datingapps
pi_190837832
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 00:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik vind het een superleuke griet die volgens mij zonder opsmuk ook gewoon mooi is.
Op een doorsnee uitgaansavondje zie je honderden van dat soort meiden
pi_190837889
Maar zien ze jou ook?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_190838039
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 00:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar zien ze jou ook?
Achja dat is zo relevant in deze :')
pi_190838063
Relevant retorisch aardappel aardappel...
pi_190838107
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 00:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Haha ja soms kan het best fucked up zijn wel ja. Gvd ben het al tich keer zat geweest. Maar het is aan de andere kant ook wel beetje enige zowat manier. Als je 30+ bent ok het is niet dat je nog in de kroeg gaat hangen met 16 jarigen als ze het al zijn.

Tja dan is dit de volgende stap..... wat moet je dan echt vraag het me af. Wat doe je dan groepsvakantie of single reizen is wellicht nog een optie maar ik zie me ff niet in de kroeg zo iemand nog versieren althans niet van mijn leeftijd

Haha ik heb er wel spijt van want het kon zeker wel vroeger als ik er op terug kijk. Maarja ok daar heb ik nu niks meer aan.

[ Bericht 6% gewijzigd door kree op 02-01-2020 01:01:44 ]
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:03:21 #147
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190838166
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 00:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Op een doorsnee uitgaansavondje zie je honderden van dat soort meiden
Als dat zo is, wat zoekt men dan op tinder?

Wat ik opvallend vind is dat hier gelijk wordt gepraat over 'doorsnee griet' en niet over de achterlijke berichtjes die ze krijgt.
Resistance is futile.
pi_190838168
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 00:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Relevant retorisch aardappel aardappel...
Bla bla bluh bleh :6
pi_190838174
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

Als dat echt zo was, dan zou tinder toch geen bestaansrecht hebben?

Wat ik opvallend vind is dat hier gelijk wordt gepraat over 'doorsnee griet' en niet over de achterlijke berichtjes die ze krijgt.
Geen idee, was het filmpje na 5 seconden al beu
pi_190838178
Tinder is natuurlijk wat makkelijker dan op iedereen af lopen. En vervelende mensen dump je binnen een seconde.
pi_190838180
Was dat nu zo moeilijk te bedenken?
pi_190838181
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geen idee, was het filmpje na 5 seconden al beu
Speeddate geprobeerd faxie? Hahaha vraag me dat ook nog wel eens af maar geloof niet dat ik daar nu super handig in ga zijn. Maarja wie weet het is nog het proberen waard
pi_190838188
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:06 schreef Faxie het volgende:
Tinder is natuurlijk wat makkelijker dan op iedereen af lopen. En vervelende mensen dump je binnen een seconde.
Ik heb niet echt succes met tinder. Soms wel maar ok dan moet je het er uit zuigen bij die meiden vaak. Of steeds jezelf zijn die dan maar weer de chat maakt etc en vraagt tot in het einde. Want initiatief moet ik de eerste nog tegenkomen daar

Jij dan wel eens geluk mee gehad?
pi_190838196
Hoewel heb het wel gehad, maar die gingen zo ver tot in de bizarre shit aan toe met seks etc dat ik dacht... euhm nee laat maar dat is niet mijn type. Omg
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:23:32 #155
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190838228
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:06 schreef Faxie het volgende:
Was dat nu zo moeilijk te bedenken?
Geeft dat je een goed gevoel, zo van die hooghartige prikjes uitdelen?

Quote maar hoor, jij mag best het laatste woord.
Resistance is futile.
pi_190838244
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik snap faxie wel bedoel weet nog wel relatie sc etc. Het gaat soms echt frustrerend worden gewoon zeker als je ziet alles om je heen relaties kindjes en getrouwd. Het is niet altijd dan zo makkelijk hoor als je alleen bent.
\

Maar ok kan niet voor hem praten natuurlijk. Maar ik zelf zit er best wel eens mee
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:32:41 #157
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190838256
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:27 schreef kree het volgende:

[..]

Ik snap faxie wel bedoel weet nog wel relatie sc etc. Het gaat soms echt frustrerend worden gewoon zeker als je ziet alles om je heen relaties kindjes en getrouwd. Het is niet altijd dan zo makkelijk hoor als je alleen bent.
\

Maar ok kan niet voor hem praten natuurlijk. Maar ik zelf zit er best wel eens mee
Faxie zegt eigenlijk dat hij tinder niet nodig heeft omdat hij ook honderden van dit soort doorsnee meisjes tegenkomt in het uitgaansleven. Dus ik snap je invulling niet, maar ik hoef het ook niet te snappen.
Resistance is futile.
pi_190838257
Denk forever alone al ofzo voor mezelf. Nouja ok kan ook nog maarja je weet het nooit. Hmmms het maakt me beetje verdrietig om eraan te denken.
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:34:47 #159
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190838261
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:32 schreef kree het volgende:
Denk forever alone al ofzo voor mezelf. Nouja ok kan ook nog maarja je weet het nooit. Hmmms het maakt me beetje verdrietig om eraan te denken.
Forever alone is ook prima, daar kun je een heel rijk en gelukkig leven van maken.
Resistance is futile.
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:35:41 #160
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190838266
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Forever alone is ook prima, daar kun je een heel rijk en gelukkig leven van maken.
Voor sommigen is dat ook beter
pi_190838268
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Faxie zegt eigenlijk dat hij tinder niet nodig heeft omdat hij ook honderden van dit soort doorsnee meisjes tegenkomt in het uitgaansleven. Dus ik snap je invulling niet, maar ik hoef het ook niet te snappen.
Nou ik denk als je echt een vaste relatie wil dat tinder nu niet de meest handige optie is
Maar het kan wel mijn zusje vond die wel nl via dat
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:36:55 #162
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190838273
Je kan ook gewoon schijt aan de wereld hebben en eens een koffie/biertje doen met een chick die wat te vertellen heeft.

Soms hebben ze niets te vertellen en dan is het jammer... Soms ook wel en wie weet wat daar uit komt...

Als er een ding is wat ik geleerd heb van (bijna) een jaar datingapps is dat het zich niet laat voorspellen en dat het nooit aan mij heeft gelegen. Klinkt arrogant, maar daar komt het wel op neer. Wees eerlijk en upfront over je intenties en als ze daar niet mee akkoord gaan (whatever that may be - dates; seks; onsjes), their loss.
pi_190838276
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja nouja dat kan, maar als ik terugdenk hoop kansen laten liggen. Dam’n had gewild dat ik vroeger toch ff iets handiger hierin was geweest want toen waren er wel kansen. Nu is het een stuk lastiger
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:38:01 #164
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190838277
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:36 schreef kree het volgende:

[..]

Nou ik denk als je echt een vaste relatie wil dat tinder nu niet de meest handige optie is
Dan is het dus gewoon een optie. Punt.

Weet je... Als je wil kan je zelfs een date krijgen via Marktplaats... Of zelfs bij het verkopen van een huis (welke user was dat? Hulde, superromantisch)
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:39:49 #165
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190838286
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:36 schreef kree het volgende:

[..]

Niet eens. Zowel mijn ex als mijn verloofde leren kennen via tinder. Het ligt er maar net aan wat je zelf zoekt en hoe je zelf in je vel zit.
Resistance is futile.
pi_190838289
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:38 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Dan is het dus gewoon een optie. Punt.

Weet je... Als je wil kan je zelfs een date krijgen via Marktplaats... Of zelfs bij het verkopen van een huis (welke user was dat? Hulde, superromantisch)
Weet ik wel maarja het is toch lastiger. Had toen die meiden gewoon moeten versieren natuurlijk toen ik 16-18 was ofzo denk hahaha het is toch iets lastiger nu met 36 en zeg echt niet dat het niet mogelijk is. Maar stuk lastiger wel
pi_190838298
quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Niet eens. Zowel mijn ex als mijn verloofde leren kennen via tinder. Het ligt er maar net aan wat je zelf zoekt en hoe je zelf in je vel zit.
Nee maar dat zeg ik ook. Maar toch is het vrij lastig als vrouw is het ook denk een stuk makkelijker wel en doel ik niet op seks alleen ofzo want dan kan iedere vrouw zo krijgen daar maar echt relatie
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:44:31 #168
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190838313
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:40 schreef kree het volgende:

[..]

Weet ik wel maarja het is toch lastiger. Had toen die meiden gewoon moeten versieren natuurlijk toen ik 16-18 was ofzo denk hahaha het is toch iets lastiger nu met 36 en zeg echt niet dat het niet mogelijk is. Maar stuk lastiger wel
Ik ben 30 en heb tot mijn 28e amper iets meegemaakt op dat gebied omdat ik onzeker was als de pest en mijn eigen demonen (twijfel; perfectionisme; overgewicht) had. Het is puur gelul. Wees gewoon een aantrekkelijke, zelfstandige man die met beide benen in het leven staat en zijn horizonten verkent en mensen willen echt wel wat van je/met je.

En weet je... Die demonen zijn er bij mij nog steeds en nu lukt het ineens wel. Ik heb in anderhalf jaar tijd praktisch 14 jaar jongvolwassenheid en puberteit ingehaald... Het zit puur tussen de oren, anders niet. Werk daaraan.

Edit: klinkt allemaal bot ofzo, maar het is wel gewoon realistisch bedoeld. Same shit ook met out of your league denken... Als Doutzen Kroes jou morgen wil daten, dan heeft dat geen fuck ermee te maken dat je abri-waardig bent ofzo. Ze wil dat gewoon.
pi_190838324
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:44 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Ik ben 30 en heb tot mijn 28e amper iets meegemaakt op dat gebied omdat ik onzeker was als de pest en mijn eigen demonen (twijfel; perfectionisme; overgewicht) had. Het is puur gelul. Wees gewoon een aantrekkelijke, zelfstandige man die met beide benen in het leven staat en zijn horizonten verkent en mensen willen echt wel wat van je/met je.

En weet je... Die demonen zijn er bij mij nog steeds en nu lukt het ineens wel. Ik heb in anderhalf jaar tijd praktisch 14 jaar jongvolwassenheid en puberteit ingehaald... Het zit puur tussen de oren, anders niet. Werk daaraan.
Ik was gewoon heel verlegen vroeger en dat is nu wel aardig opgelost. Maarja beetje aan de late kant. Daardoor heb ik serieus kansen laten liggen want meiden vonden mij wel leuk. Maarja dat zag ik toen nog even niet in.

Werd altijd snel rood ook lol ben daar nog wel mee gepest.
Maarja wil er geen drama van maken want met de tijd is het wel beter geworden hoor. Haat nog presentaties of dingen. Maar ben niet meer zo verlegen nu
pi_190838333
Owh btw @Kleurplaatje het klinkt niet bod hoor het is gewoon realistisch en dat is toch prima? Ik snap je verhaal wel hoor
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:50:15 #171
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190838335
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:48 schreef kree het volgende:

[..]

Ik was gewoon heel verlegen vroeger en dat is nu wel aardig opgelost. Maarja beetje aan de late kant. Daardoor heb ik serieus kansen laten liggen want meiden vonden mij wel leuk. Maarja dat zag ik toen nog even niet in.

Werd altijd snel rood ook lol ben daar nog wel mee gepest.
Maarja wil er geen drama van maken want met de tijd is het wel beter geworden hoor. Haat nog presentaties of dingen. Maar ben niet meer zo verlegen nu
Presentaties vond ik vroeger ook kut... Totdat ik mij op een studiefeestje zo grandioos misdroeg (metoo bestond nog niet, maar het scheelde niet veel) en ik de week nadien iets moest presenteren n.a.v. een essay. Praktisch dezelfde mensen als op dat feest zaten in de zaal. Ineens was alle twijfel weg. Als ik mezelf zo erg voor lul kon zetten, dan zou een presentatie toch wel het minst erge zijn wat er was?
pi_190838347
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:06 schreef kree het volgende:

[..]

Speeddate geprobeerd faxie? Hahaha vraag me dat ook nog wel eens af maar geloof niet dat ik daar nu super handig in ga zijn. Maarja wie weet het is nog het proberen waard
Wellicht ooit. Heb een soort van belofte staan met iemand.
pi_190838353
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zeg het maar, je zal het vast wel herkennen ;)
pi_190838355
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Uh nee? :')
pi_190838367
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:50 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Presentaties vond ik vroeger ook kut... Totdat ik mij op een studiefeestje zo grandioos misdroeg (metoo bestond nog niet, maar het scheelde niet veel) en ik de week nadien iets moest presenteren n.a.v. een essay. Praktisch dezelfde mensen als op dat feest zaten in de zaal. Ineens was alle twijfel weg. Als ik mezelf zo erg voor lul kon zetten, dan zou een presentatie toch wel het minst erge zijn wat er was?
Ja hahaha het is gewoon die presentaties blijven kut. Ik heb trouwens daarna gewoon heel ok dingen uit kunnen leggen op werk. Ook met heel aantal collega’s. Maar ik ga dus fucking in de stress op HBO was dat toen nog. Ben er uiteindelijk mee gekapt maar maar dat had ook meer redenen. |

Ik snap soms mezelf niet want dan heb ik blijkbaar een fucked up mind ofzo. Want als ik nou een band van 10 man iets moet uitleggen muzikaal dan heb ik er echt totaal geen moeite mee. Maar dat met studie sucked stond te trillen als een rietje al en dan de powerpoint erbij my god blij dat ik dat niet meer hoef

Nouja P nog gehaald
pi_190838389
Brrrrrr krijg er de rillingen van al nu alleen al. Voor een klas staan etc. Omg. Nee dat gaat nooit mijn hobby wiorden. Terwijl het bs is want het kan wel enzo. Maarja ga dat niet echt weer doen
pi_190838419
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wellicht ooit. Heb een soort van belofte staan met iemand.
Vertel?
pi_190838430
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:50 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Nu was mijn studie ook vooral uitkijken naar de donderdagen dat de soos open was. Het is nog een keer voortgekomen tussen uren ja op de donderdag middag en ok iedereen in die soos hele klas zo dronken als een aap dat de lerares maar besloot te stoppen met de les.

Dat is wellicht het meest humoristische ooit wat ik daar meemaakte hahaha my god dat ging echt van kwaad tot erger.

Btw die lustte er ook wel pap van geinige was die leraren kwamen ook daarheen en kroeg nabij.

TH Rijswijk btw. Maar ok hahaha het was sowieso grappig. Nu is het HHS alles geschrapt enzo. Dus maargoed maakt niet meer uit dat was het verleden
pi_190838449
Maar ok beetje ontopic maar weer lol maar ok beetje wat achtergrond info over mij. Ja techniek he weinig meiden daar

Was er maar eentje in de klas

Had mijn kans moeten pakken in de brugklas toen het nog niet gescheiden werd naar verzorging kant of techniek.
Toen was het nog half om half zeg maar. Zo spijt van.... naja tis wat het is

Vond er een paar echt heel leuk, maar was toen nog niet zo bezig met dating enzo.
Was toen beetje 12-15 enzo he dus ok dat is lang terug

Heb nog met een aantal wel contact via facebook enzo. Maarja die zijn allang al getrouwd en hebben kids.

[ Bericht 17% gewijzigd door kree op 02-01-2020 02:36:49 ]
pi_190838484
Kan niet meer vissen uit dat oude groepje... fuck life sucks. Hahaha
pi_190838860
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 00:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mja zal vast vrij 'gewoon' zijn bij datingapps, maar ik heb er niet bijzonder veel (date)ervaring mee. Deze match sprong er duidelijk bovenuit qua klik en gemeenschappelijke dingen. Enthousiast reageren binnen 5min op zowat elk bericht wat ik stuur. En ze woont ook nog eens heel vlakbij. Ach ja, had nog een andere dame op Tinder. Daar maar mee verder :)

Het is ook wel een beetje wat kree zei. Als dertiger met een fulltime baan zijn datingapps wel een uitkomst, omdat ik niet meer zoals vroeger in allerlei uitgaansgelegenheden kom waar veel datebaar volk is. Ik snap alleen niet waarom mensen via de app het fatsoen niet op kunnen brengen om te zeggen waar het op staat, terwijl ze dat irl wel kunnen.
  donderdag 2 januari 2020 @ 07:45:50 #182
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190838923
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 07:27 schreef zoem het volgende:

[..]

Mja zal vast vrij 'gewoon' zijn bij datingapps, maar ik heb er niet bijzonder veel (date)ervaring mee. Deze match sprong er duidelijk bovenuit qua klik en gemeenschappelijke dingen. Enthousiast reageren binnen 5min op zowat elk bericht wat ik stuur. En ze woont ook nog eens heel vlakbij. Ach ja, had nog een andere dame op Tinder. Daar maar mee verder :)

Het is ook wel een beetje wat kree zei. Als dertiger met een fulltime baan zijn datingapps wel een uitkomst, omdat ik niet meer zoals vroeger in allerlei uitgaansgelegenheden kom waar veel datebaar volk is. Ik snap alleen niet waarom mensen via de app het fatsoen niet op kunnen brengen om te zeggen waar het op staat, terwijl ze dat irl wel kunnen.
Zelfs met een enorm goede klik komt het voor, hier ook meerdere malen meegemaakt. De laatste tijd daardoor ook een stuk minder actief op apps.

En dan ben ik iemand die eigenlijk altijd aangeeft om zulke dingen hoe dan ook te zeggen aangezien ik er niet eens een probleem mee zou heb als het normaal gezegd wordt. Maar fatsoen en wederzijds respect is ver te zoeken.
pi_190838955
Ik denk dat snel afspreken daarom ook wel beter is. Dan voorkom je dat de match zich gaat bedenken. De beste indruk krijg je toch door elkaar eens te zien en de wereld vergaat echt niet wanneer de date tegenvalt.
pi_190838966
quote:
6s.gif Op donderdag 2 januari 2020 07:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zelfs met een enorm goede klik komt het voor, hier ook meerdere malen meegemaakt. De laatste tijd daardoor ook een stuk minder actief op apps.

En dan ben ik iemand die eigenlijk altijd aangeeft om zulke dingen hoe dan ook te zeggen aangezien ik er niet eens een probleem mee zou heb als het normaal gezegd wordt. Maar fatsoen en wederzijds respect is ver te zoeken.
Voor mij een reden om er sowieso niet aan te beginnen.
pi_190839069
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 07:27 schreef zoem het volgende:

[..]

Mja en als je al uit gaat.. zijn leeftijdsgenoten doorgaans vooral vindbaar in groepen waar ze zich prima mee vermaken.

Daar kom je toch minder makkelijk tussen wat dat betreft en je gaat zelf ook niet in je eentje.. dus ook anderen spreken je minder snel aan.
pi_190840927
Ik zal mijn geheime 'stappenplan' voor Tinder met jullie delen.

1. Begin het gesprek met een simpele groet, bijvoorbeeld: "heey" of "hoi :)".

Als degene waar je mee praat al niet eens de moeite kan nemen om daar iets op terug te zeggen, weet je dat diegene je tijd niet waard is.

2. Begin een normaal gesprek: praat over jouw leven, haar leven, maak af en toe een grap etc.

Stuur niet te veel berichten, het is prima als je af en toe snel reageert maar ga ook niet telkens al na 1 seconde reageren. Doe gewoon je ding en antwoord wanneer je tijd / zin hebt om te antwoorden.

3. Vraag na iets van 2-3 dagen of ze wil daten. Stel hierbij een concrete datum voor, bijvoorbeeld: "zin om zaterdagavond af te spreken?"

Belangrijk voor mij was hierbij of ze op korte termijn wou daten. Ik zat niet op Tinder voor een chatvriend. Als ze antwoordde dat ze druk was en dus de voorgestelde zaterdag niet kon, vroeg ik wanneer ze dan wel kon. Als ze dan geen concreet antwoord gaf ("sorry weet niet wanneer echt druk druk") verwijderde ik haar weer. Dit was een terugkerende in mijn hele dating-aanpak: kun je geen tijd voor mij maken, kan ik geen tijd voor jou maken.

4. Veel meer belangrijke stappen zijn er niet. Als je de eerste drie stappen hebt doorlopen heb je bij stap 4 de date zelf en kun je van daaruit verder gaan.
pi_190840992
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:45 schreef Restyler het volgende:

Als degene waar je mee praat al niet eens de moeite kan nemen om daar iets op terug te zeggen, weet je dat diegene je tijd niet waard is.

2. Begin een normaal gesprek: praat over jouw leven, haar leven, maak af en toe een grap etc.

Stuur niet te veel berichten, het is prima als je af en toe snel reageert maar ga ook niet telkens al na 1 seconde reageren. Doe gewoon je ding en antwoord wanneer je tijd / zin hebt om te antwoorden.

3. Vraag na iets van 2-3 dagen of ze wil daten. Stel hierbij een concrete datum voor, bijvoorbeeld: "zin om zaterdagavond af te spreken?"

Belangrijk voor mij was hierbij of ze op korte termijn wou daten. Ik zat niet op Tinder voor een chatvriend. Als ze antwoordde dat ze druk was en dus de voorgestelde zaterdag niet kon, vroeg ik wanneer ze dan wel kon. Als ze dan geen concreet antwoord gaf ("sorry weet niet wanneer echt druk druk") verwijderde ik haar weer. Dit was een terugkerende in mijn hele dating-aanpak: kun je geen tijd voor mij maken, kan ik geen tijd voor jou maken.

4. Veel meer belangrijke stappen zijn er niet. Als je de eerste drie stappen hebt doorlopen heb je bij stap 4 de date zelf en kun je van daaruit verder gaan.
Hoe krijg je die matches dan?
pi_190841280
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:45 schreef Restyler het volgende:

90% Valt af bij 1, 9% bij 2, en de laatste procent verwijdert je bij 3 ;(
  donderdag 2 januari 2020 @ 12:37:26 #189
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_190841436
Heb een leuk gesprek, totdat ie begint te ‘gokken’ wat m’n bh-maat is aan de hand van een foto van me.
Echt, dan is het meteen over hè. :{w
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190841480
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb een leuk gesprek, totdat ie begint te ‘gokken’ wat m’n bh-maat is aan de hand van een foto van me.
Hij gokte te klein?
  donderdag 2 januari 2020 @ 12:45:35 #191
438527 MissButterflyy
pi_190841498
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij gokte te klein?
Het is toch super raar dat iemand in een leuk gesprek over allemaal andere dingen ineens hierover begint? Uit het niets?
Dan kom je behoorlijk wanhopig en gefrustreerd over.
pi_190841511
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Het is toch super raar dat iemand in een leuk gesprek over allemaal andere dingen ineens hierover begint? Uit het niets?
Is wel wat vreemd ja :') Beetje hoe een autist het gesprek wat spannender zou willen proberen te sturen. Die slaan een paar stapjes over...
  donderdag 2 januari 2020 @ 12:59:09 #193
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190841669
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zulke figuren zorgen er ook voor dat men bij voorbaat al denkt dat iedereen er op die manier op zit.

En nee, is niet echt normaal om daarover te beginnen.
  donderdag 2 januari 2020 @ 13:21:05 #194
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190841935
quote:
6s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zulke figuren zorgen er ook voor dat men bij voorbaat al denkt dat iedereen er op die manier op zit.

En nee, is niet echt normaal om daarover te beginnen.
Des te verrassender spring je eruit als je het zelf niet doet! *O*
pi_190842300
quote:
16s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

90% Valt af bij 1, 9% bij 2, en de laatste procent verwijdert je bij 3 ;(
Dit zijn niet de mensen met relatie intentie. Mensen zitten met allerlei redenen erop, hoeft niet perse iets met relatie, dating, enz. te maken te hebben.

Gewoon doorgaan naar de volgende.
pi_190842435
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vraag mezelf anders ook al tijden af welke cupmaat die vliegende strapless bh van je is.
  donderdag 2 januari 2020 @ 15:17:08 #197
438527 MissButterflyy
pi_190843171
Dat is een feestbril.
pi_190845817
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:55 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Dit zijn niet de mensen met relatie intentie. Mensen zitten met allerlei redenen erop, hoeft niet perse iets met relatie, dating, enz. te maken te hebben.

Gewoon doorgaan naar de volgende.
Dit probleem heb je op alle apps en gewoon doorgaan naar de volgende kan je tot je een ons weegt.
  donderdag 2 januari 2020 @ 18:47:33 #199
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190845994
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat is een feestbril.
_O-
pi_190872642
Dit jaar bereik ik de magische grens van 30 dus voor mijn gevoel is het dit jaar echt alles of niets om een relatie te starten en eventueel verder, want ben al bijna heel mijn leven alleen... Om je heen gaan mensen samenwonen, trouwen, kinderen en het alternatief dat ik waarschijnlijk altijd alleen blijf is moeilijk te accepteren, wanneer moet het dan gebeuren? Merk ook dat ik langzamerhand geen onderdeel meer uitmaak van de levens van mensen die niet meer single zijn.

Na jaren op sites en apps actief te zijn wat eigenlijk best veel verloren tijd kost en veel teleurstelling begeef ik mij dit jaar sowieso meer onder de mensen in het echte leven dus misschien daar eens openstaan voor nieuwe contacten en hopen dat ze dan ook niet allemaal bezet zijn zoals vaak de aap uit de mouw komt wel blijkt te zijn :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')