abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190838389
Brrrrrr krijg er de rillingen van al nu alleen al. Voor een klas staan etc. Omg. Nee dat gaat nooit mijn hobby wiorden. Terwijl het bs is want het kan wel enzo. Maarja ga dat niet echt weer doen
Do what you love, love what you do!
pi_190838419
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wellicht ooit. Heb een soort van belofte staan met iemand.
Vertel?
pi_190838430
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:50 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Presentaties vond ik vroeger ook kut... Totdat ik mij op een studiefeestje zo grandioos misdroeg (metoo bestond nog niet, maar het scheelde niet veel) en ik de week nadien iets moest presenteren n.a.v. een essay. Praktisch dezelfde mensen als op dat feest zaten in de zaal. Ineens was alle twijfel weg. Als ik mezelf zo erg voor lul kon zetten, dan zou een presentatie toch wel het minst erge zijn wat er was?
Nu was mijn studie ook vooral uitkijken naar de donderdagen dat de soos open was. Het is nog een keer voortgekomen tussen uren ja op de donderdag middag en ok iedereen in die soos hele klas zo dronken als een aap dat de lerares maar besloot te stoppen met de les.

Dat is wellicht het meest humoristische ooit wat ik daar meemaakte hahaha my god dat ging echt van kwaad tot erger.

Btw die lustte er ook wel pap van geinige was die leraren kwamen ook daarheen en kroeg nabij.

TH Rijswijk btw. Maar ok hahaha het was sowieso grappig. Nu is het HHS alles geschrapt enzo. Dus maargoed maakt niet meer uit dat was het verleden
pi_190838449
Maar ok beetje ontopic maar weer lol maar ok beetje wat achtergrond info over mij. Ja techniek he weinig meiden daar

Was er maar eentje in de klas

Had mijn kans moeten pakken in de brugklas toen het nog niet gescheiden werd naar verzorging kant of techniek.
Toen was het nog half om half zeg maar. Zo spijt van.... naja tis wat het is

Vond er een paar echt heel leuk, maar was toen nog niet zo bezig met dating enzo.
Was toen beetje 12-15 enzo he dus ok dat is lang terug

Heb nog met een aantal wel contact via facebook enzo. Maarja die zijn allang al getrouwd en hebben kids.

[ Bericht 17% gewijzigd door kree op 02-01-2020 02:36:49 ]
pi_190838484
Kan niet meer vissen uit dat oude groepje... fuck life sucks. Hahaha
pi_190838860
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 00:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Welkom in de wereld van datingapps
Mja zal vast vrij 'gewoon' zijn bij datingapps, maar ik heb er niet bijzonder veel (date)ervaring mee. Deze match sprong er duidelijk bovenuit qua klik en gemeenschappelijke dingen. Enthousiast reageren binnen 5min op zowat elk bericht wat ik stuur. En ze woont ook nog eens heel vlakbij. Ach ja, had nog een andere dame op Tinder. Daar maar mee verder :)

Het is ook wel een beetje wat kree zei. Als dertiger met een fulltime baan zijn datingapps wel een uitkomst, omdat ik niet meer zoals vroeger in allerlei uitgaansgelegenheden kom waar veel datebaar volk is. Ik snap alleen niet waarom mensen via de app het fatsoen niet op kunnen brengen om te zeggen waar het op staat, terwijl ze dat irl wel kunnen.
  donderdag 2 januari 2020 @ 07:45:50 #182
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190838923
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 07:27 schreef zoem het volgende:

[..]

Mja zal vast vrij 'gewoon' zijn bij datingapps, maar ik heb er niet bijzonder veel (date)ervaring mee. Deze match sprong er duidelijk bovenuit qua klik en gemeenschappelijke dingen. Enthousiast reageren binnen 5min op zowat elk bericht wat ik stuur. En ze woont ook nog eens heel vlakbij. Ach ja, had nog een andere dame op Tinder. Daar maar mee verder :)

Het is ook wel een beetje wat kree zei. Als dertiger met een fulltime baan zijn datingapps wel een uitkomst, omdat ik niet meer zoals vroeger in allerlei uitgaansgelegenheden kom waar veel datebaar volk is. Ik snap alleen niet waarom mensen via de app het fatsoen niet op kunnen brengen om te zeggen waar het op staat, terwijl ze dat irl wel kunnen.
Zelfs met een enorm goede klik komt het voor, hier ook meerdere malen meegemaakt. De laatste tijd daardoor ook een stuk minder actief op apps.

En dan ben ik iemand die eigenlijk altijd aangeeft om zulke dingen hoe dan ook te zeggen aangezien ik er niet eens een probleem mee zou heb als het normaal gezegd wordt. Maar fatsoen en wederzijds respect is ver te zoeken.
pi_190838955
Ik denk dat snel afspreken daarom ook wel beter is. Dan voorkom je dat de match zich gaat bedenken. De beste indruk krijg je toch door elkaar eens te zien en de wereld vergaat echt niet wanneer de date tegenvalt.
pi_190838966
quote:
6s.gif Op donderdag 2 januari 2020 07:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zelfs met een enorm goede klik komt het voor, hier ook meerdere malen meegemaakt. De laatste tijd daardoor ook een stuk minder actief op apps.

En dan ben ik iemand die eigenlijk altijd aangeeft om zulke dingen hoe dan ook te zeggen aangezien ik er niet eens een probleem mee zou heb als het normaal gezegd wordt. Maar fatsoen en wederzijds respect is ver te zoeken.
Voor mij een reden om er sowieso niet aan te beginnen.
pi_190839069
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 07:27 schreef zoem het volgende:

[..]

Mja en als je al uit gaat.. zijn leeftijdsgenoten doorgaans vooral vindbaar in groepen waar ze zich prima mee vermaken.

Daar kom je toch minder makkelijk tussen wat dat betreft en je gaat zelf ook niet in je eentje.. dus ook anderen spreken je minder snel aan.
pi_190840927
Ik zal mijn geheime 'stappenplan' voor Tinder met jullie delen.

1. Begin het gesprek met een simpele groet, bijvoorbeeld: "heey" of "hoi :)".

Als degene waar je mee praat al niet eens de moeite kan nemen om daar iets op terug te zeggen, weet je dat diegene je tijd niet waard is.

2. Begin een normaal gesprek: praat over jouw leven, haar leven, maak af en toe een grap etc.

Stuur niet te veel berichten, het is prima als je af en toe snel reageert maar ga ook niet telkens al na 1 seconde reageren. Doe gewoon je ding en antwoord wanneer je tijd / zin hebt om te antwoorden.

3. Vraag na iets van 2-3 dagen of ze wil daten. Stel hierbij een concrete datum voor, bijvoorbeeld: "zin om zaterdagavond af te spreken?"

Belangrijk voor mij was hierbij of ze op korte termijn wou daten. Ik zat niet op Tinder voor een chatvriend. Als ze antwoordde dat ze druk was en dus de voorgestelde zaterdag niet kon, vroeg ik wanneer ze dan wel kon. Als ze dan geen concreet antwoord gaf ("sorry weet niet wanneer echt druk druk") verwijderde ik haar weer. Dit was een terugkerende in mijn hele dating-aanpak: kun je geen tijd voor mij maken, kan ik geen tijd voor jou maken.

4. Veel meer belangrijke stappen zijn er niet. Als je de eerste drie stappen hebt doorlopen heb je bij stap 4 de date zelf en kun je van daaruit verder gaan.
pi_190840992
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:45 schreef Restyler het volgende:

Als degene waar je mee praat al niet eens de moeite kan nemen om daar iets op terug te zeggen, weet je dat diegene je tijd niet waard is.

2. Begin een normaal gesprek: praat over jouw leven, haar leven, maak af en toe een grap etc.

Stuur niet te veel berichten, het is prima als je af en toe snel reageert maar ga ook niet telkens al na 1 seconde reageren. Doe gewoon je ding en antwoord wanneer je tijd / zin hebt om te antwoorden.

3. Vraag na iets van 2-3 dagen of ze wil daten. Stel hierbij een concrete datum voor, bijvoorbeeld: "zin om zaterdagavond af te spreken?"

Belangrijk voor mij was hierbij of ze op korte termijn wou daten. Ik zat niet op Tinder voor een chatvriend. Als ze antwoordde dat ze druk was en dus de voorgestelde zaterdag niet kon, vroeg ik wanneer ze dan wel kon. Als ze dan geen concreet antwoord gaf ("sorry weet niet wanneer echt druk druk") verwijderde ik haar weer. Dit was een terugkerende in mijn hele dating-aanpak: kun je geen tijd voor mij maken, kan ik geen tijd voor jou maken.

4. Veel meer belangrijke stappen zijn er niet. Als je de eerste drie stappen hebt doorlopen heb je bij stap 4 de date zelf en kun je van daaruit verder gaan.
Hoe krijg je die matches dan?
pi_190841280
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:45 schreef Restyler het volgende:

90% Valt af bij 1, 9% bij 2, en de laatste procent verwijdert je bij 3 ;(
  donderdag 2 januari 2020 @ 12:37:26 #189
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_190841436
Heb een leuk gesprek, totdat ie begint te ‘gokken’ wat m’n bh-maat is aan de hand van een foto van me.
Echt, dan is het meteen over hè. :{w
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190841480
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb een leuk gesprek, totdat ie begint te ‘gokken’ wat m’n bh-maat is aan de hand van een foto van me.
Hij gokte te klein?
  donderdag 2 januari 2020 @ 12:45:35 #191
438527 MissButterflyy
pi_190841498
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij gokte te klein?
Het is toch super raar dat iemand in een leuk gesprek over allemaal andere dingen ineens hierover begint? Uit het niets?
Dan kom je behoorlijk wanhopig en gefrustreerd over.
pi_190841511
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Het is toch super raar dat iemand in een leuk gesprek over allemaal andere dingen ineens hierover begint? Uit het niets?
Is wel wat vreemd ja :') Beetje hoe een autist het gesprek wat spannender zou willen proberen te sturen. Die slaan een paar stapjes over...
  donderdag 2 januari 2020 @ 12:59:09 #193
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190841669
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zulke figuren zorgen er ook voor dat men bij voorbaat al denkt dat iedereen er op die manier op zit.

En nee, is niet echt normaal om daarover te beginnen.
  donderdag 2 januari 2020 @ 13:21:05 #194
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190841935
quote:
6s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zulke figuren zorgen er ook voor dat men bij voorbaat al denkt dat iedereen er op die manier op zit.

En nee, is niet echt normaal om daarover te beginnen.
Des te verrassender spring je eruit als je het zelf niet doet! *O*
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190842300
quote:
16s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

90% Valt af bij 1, 9% bij 2, en de laatste procent verwijdert je bij 3 ;(
Dit zijn niet de mensen met relatie intentie. Mensen zitten met allerlei redenen erop, hoeft niet perse iets met relatie, dating, enz. te maken te hebben.

Gewoon doorgaan naar de volgende.
pi_190842435
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vraag mezelf anders ook al tijden af welke cupmaat die vliegende strapless bh van je is.
  donderdag 2 januari 2020 @ 15:17:08 #197
438527 MissButterflyy
pi_190843171
Dat is een feestbril.
pi_190845817
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:55 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Dit zijn niet de mensen met relatie intentie. Mensen zitten met allerlei redenen erop, hoeft niet perse iets met relatie, dating, enz. te maken te hebben.

Gewoon doorgaan naar de volgende.
Dit probleem heb je op alle apps en gewoon doorgaan naar de volgende kan je tot je een ons weegt.
  donderdag 2 januari 2020 @ 18:47:33 #199
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190845994
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat is een feestbril.
_O-
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190872642
Dit jaar bereik ik de magische grens van 30 dus voor mijn gevoel is het dit jaar echt alles of niets om een relatie te starten en eventueel verder, want ben al bijna heel mijn leven alleen... Om je heen gaan mensen samenwonen, trouwen, kinderen en het alternatief dat ik waarschijnlijk altijd alleen blijf is moeilijk te accepteren, wanneer moet het dan gebeuren? Merk ook dat ik langzamerhand geen onderdeel meer uitmaak van de levens van mensen die niet meer single zijn.

Na jaren op sites en apps actief te zijn wat eigenlijk best veel verloren tijd kost en veel teleurstelling begeef ik mij dit jaar sowieso meer onder de mensen in het echte leven dus misschien daar eens openstaan voor nieuwe contacten en hopen dat ze dan ook niet allemaal bezet zijn zoals vaak de aap uit de mouw komt wel blijkt te zijn :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')