abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190746986
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 18:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Een 'prima' relatie is niet genoeg op de lange termijn. Onvoorwaardelijke liefde is niet iets dat je elk jaar van je leven opnieuw tegen kunt komen, dat overkomt je een paar keer.
Wanneer het je een paar keer overkomt ben je een enorme bofkont met een enorme luxe.
pi_190747608
Mijn match raakt elke keer stil op moment het over een date gaat... dit is ook niet lang leven beschoren dus...
  zondag 29 december 2019 @ 20:13:31 #53
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190747856
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 20:07 schreef Themeparktommy het volgende:
Mijn match raakt elke keer stil op moment het over een date gaat... dit is ook niet lang leven beschoren dus...
Waarschijnlijk gewoon ter afleiding/tijdverdrijf/egostrelerij.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190748641
quote:
Nee dan is er geen echte interesse... als ik iemand "wel leuk" vond was ik ook minder snel vh afspreken, terwijl ik mn huidige O+ al na 2 dagen zag voor koffie.
S. 2014
J. 2016
pi_190748757
Soms had ik een ontzettend leuk gesprek met iemand -en ik ben iemand die graag wat langer chat voor ik afspreek- en dan kwam een date ter sprake en dan zei ik, laten we eerst verder chatten... ging het vervolgens alleen nog maar over wel of niet daten...

Misschien even laten rusten?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190748874
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 20:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Nee dan is er geen echte interesse... als ik iemand "wel leuk" vond was ik ook minder snel vh afspreken, terwijl ik mn huidige O+ al na 2 dagen zag voor koffie.
Waarmee je dus eigenlijk zegt dat er vast wel wat gedrag bestaat waarbij je een beetje aan het touwtje wordt gehouden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190748899
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Soms had ik een ontzettend leuk gesprek met iemand -en ik ben iemand die graag wat langer chat voor ik afspreek- en dan kwam een date ter sprake en dan zei ik, laten we eerst verder chatten... ging het vervolgens alleen nog maar over wel of niet daten...

Misschien even laten rusten?
Wat stel je concreet voor, 2 weken later nog eens vragen?
Ik snap dit soort hints ook niet, ik denk veel mannen niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190748967
quote:
Slechte voortekenen ;(
  zondag 29 december 2019 @ 20:39:50 #59
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190748978
Hier heb ik er een gehad die dat ook zei, denk dat we 3weken dagelijks gepraat hadden en van mijn kant ongeveer 2 keer gevraagd of ze op de app verder wou. (duurde zo lang 'want ze slechte ervaringen uit het verleden') Uiteindelijk toch toegevoegd en vervolgens zegt ze na 3 berichten niks meer terug.

Er is niet echt peil op te trekken in de meeste gevallen.
pi_190749067
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Slechte voortekenen ;(
Bad omenss
pi_190749089
quote:
6s.gif Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
Hier heb ik er een gehad die dat ook zei, denk dat we 3weken dagelijks gepraat hadden en van mijn kant ongeveer 2 keer gevraagd of ze op de app verder wou. (duurde zo lang 'want ze slechte ervaringen uit het verleden') Uiteindelijk toch toegevoegd en vervolgens zegt ze na 3 berichten niks meer terug.

Volgens mij ben je dan gewoon psychisch ziek.
pi_190749248
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat stel je concreet voor, 2 weken later nog eens vragen?
Ik snap dit soort hints ook niet, ik denk veel mannen niet.
Gast, als je dit als een hint ziet... :D

Hoe lang valt niet te zeggen, voor mij zat het meer in tijd die je met elkaar chatte en gesprekken die waren gevoerd. Soms zit je een hele katerige zaterdag met iemand vol te lullen, soms duurt het even voor je een aantal keer gelegenheid hebt om wat langer en inhoudelijker te kletsen.

Maar goed ik ben ook erg lui. Veel mensen gaan liever gelijk een drankje doen, ik deed dat dan liever vanaf de bank :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_190749374
quote:
6s.gif Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef S95Sedan het volgende:

Meestal is uitstel afstel, dus een slecht voorteken.

En bovenstaande gebeurd ook vaak.
pi_190749428
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gast, als je dit als een hint ziet...
Je bent niet concreet, die gast die denk okay joh ik wacht wel een paar dagen? Maar waarschijnlijk is dat niet genoeg voor jou?

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik de enige man ben die dit niet duidelijk vindt in die zin.
pi_190750089
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarmee je dus eigenlijk zegt dat er vast wel wat gedrag bestaat waarbij je een beetje aan het touwtje wordt gehouden.
Zou kunnen... zolang het niet ter sprake komt begin ik er ook niet snel over, tegelijk knap ik ook erg af op berichten die snel seksueel getint zijn.
Het is niet mn doel om iemand aan een lijntje te houden iig.
S. 2014
J. 2016
pi_190750317
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat kan toch altijd? Ook tussen vrienden, bekenden, collega’s, familie. Mensen zeggen nu eenmaal niet altijd waar het op staat, of zijn er misschien nog niet helemaal uit.

De vorige keer dat ik in deze reeks kwam was je enthousiast aan het daten, wat is er veranderd?
pi_190750353
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 21:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Zou kunnen... zolang het niet ter sprake komt begin ik er ook niet snel over, tegelijk knap ik ook erg af op berichten die snel seksueel getint zijn.
Het is niet mn doel om iemand aan een lijntje te houden iig.
Keb zelf nog zoiets gedeeld in dit topic... Dat ik al aanvoelde dat die date afgezegd zou worden of dat het verzonnen was.

Ze zei dat ze naar de dokter moest last minute vanwege haar zusje en ik geloofde er geen drol van en het initiatief is ook 0.0, maar wel iedere keer reageren en opzicht wel leuke gesprekjes voeren, geen idee wat de insteek is maarehh, dit voelt alsof je enorm je tijd aan het verneuken bent. Voelt eerlijk gezegd ook niet oprecht, het frustreert in die zin een beetje.
pi_190750465
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 21:13 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat kan toch altijd? Ook tussen vrienden, bekenden, collega’s, familie. Mensen zeggen nu eenmaal niet altijd waar het op staat, of zijn er misschien nog niet helemaal uit.

De vorige keer dat ik in deze reeks kwam was je enthousiast aan het daten, wat is er veranderd?
Niks mennn, ik voel gewoon aan alles dat er veel niet klopt aan veel posts hier of dat het niet helemaal open is ofzo. Daarom reageer ik hier zoveel.

Enthousiasme voor "mijn date" is wel hoog, ik probeer open en geinteresseerd te zijn ;)
pi_190750873
quote:
6s.gif Op zondag 29 december 2019 01:26 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik denk dat teveel mensen zoeken naar iets wat juist makkelijk te vinden is als ze iets meer moeite zouden doen voor een ander en verder kijken dan hun neus lang is.

Mannen zijn makkelijker in dat opzicht en geven zich eerder de kans om dat met tijd te laten groeien. Vrouwen willen vanaf het begin al meteen die vonk en 9 van de 10 keer is dat een onrealistische instelling en daardoor mis je wellicht iemand die dat wel kan worden als je het meer tijd had geven.

Zelf vind ik de manier waarop veel vrouwen daten daardoor ook dom, aangezien als je in een relatie met iemand komt gevoel ook veranderd en dan zal je er ook moeite voor moeten blijven doen. Maar het is ook niet voor niks dat relaties tegenwoordig geen stand meer houden. :s)
(Let op het gaat niet om iedereen maar om het overgrote deel)
Exact dit ja. Een relatie is met een beetje wederzijdse investering echt mogelijk maar veel mensen (en ik heb inderdaad het idee dat dit bij vrouwen nog wat meer het geval is) denken dat het iets onmogelijks is wat je moet overkomen enzo. Er is echter geen enkel bewijs voor dat soort ideeën.

Het idee dat er maar een piepklein percentage mannen/vrouwen bij iemand zou passen is nergens op gebaseerd. Ik geloof dat dit percentage bij sommige (niet zo veeleisende) mensen heel hoog kan liggen. En inderdaad is het vaak gewoon een kwestie van wat langer in elkaar investeren in plaats van spontane vonken etc.
pi_190751047
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je bent niet concreet, die gast die denk okay joh ik wacht wel een paar dagen? Maar waarschijnlijk is dat niet genoeg voor jou?

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik de enige man ben die dit niet duidelijk vindt in die zin.
Dat maakt het nog geen hint. Je gooit een halve tantrum terwijl je ook iets als "hoe vul je dat praktisch in dan" kunt vragen.

Dat deed je al :') ik gooi zaken door elkaar, sorry :@
pi_190751095
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat maakt het nog geen hint. Je gooit een halve tantrum terwijl je ook iets als "hoe vul je dat praktisch in dan" kunt vragen.
Hoe vul je dat praktisch in dan?
pi_190751186
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 21:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe vul je dat praktisch in dan?
Gewoon het onderwerp daadwerkelijk afspreken even loslaten. Je er niet op blindstaren, maar een paar leuke gesprekken met haar te voeren.

Niet in tijd uit te drukken voor mij, maar meer in wat je over elkaar te weten komt / elkaar iets beter leren kennen.
pi_190751334
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gewoon het onderwerp daadwerkelijk afspreken even loslaten. Je er niet op blindstaren, maar een paar leuke gesprekken met haar te voeren.

Niet in tijd uit te drukken voor mij, maar meer in wat je over elkaar te weten komt / elkaar iets beter leren kennen.
Naar mijn ervaring daalt je kans op een date naar 0% als er een keer nee op is gezegd, dus eigenlijk ook als ze zegt liever wat later ofzo, daar ontstaat voor mij kortsluiting want ik voel me schaakmat gezet.

En op Tinder is mijn ervaring dat als een vrouw initiatief neemt de kans op een date heel hoog wordt, maar dat helaas 95% het niet doet en lafjes reageert en er ogenschijnlijk weinig zin in heeft.

Op tinder: instagram "daniela_woodward" ik geloof zelf niet dat dit echt is eigenlijk. Maar misschien wel?
pi_190751341
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 20:13 schreef M1stral het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gewoon ter afleiding/tijdverdrijf/egostrelerij.
Idd, ook wel eens meegemaakt. Zodra ik aanstuurde op date, kwamen er allemaal bulls smoesjes.
pi_190751667
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naar mijn ervaring daalt je kans op een date naar 0% als er een keer nee op is gezegd.
En op Tinder is mijn ervaring dat als een vrouw initiatief neemt de kans op een date heel hoog wordt, maar dat helaas 95% het niet doet en lafjes reageert.
Al mijn dates kwamen na een eerste nee :D de leef is druk en ik heb liever tussen de bedrijven door (voor mij dus vaak relaxend op de bank/in bed) een eerste schifting dan dat ik elke keer als een man leuk lijkt een date te plannen die niet alleen tijd kost, maar waar ik bijvoorbeeld ook mn weekplanning op aan moet passen.

Een nacht voor datenight ga je niet compleet naar de getver en de ochtend na datenight wil je geen vroege afspraken.

Met mannen met wie er een klik is én met wie er een date kwam wisselde het contact dan tussen losse leuke berichtjes als iemand druk is en de wat betere gesprekken als we allebei tijd hadden / niets te doen hadden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')