Speeddate geprobeerd faxie? Hahaha vraag me dat ook nog wel eens af maar geloof niet dat ik daar nu super handig in ga zijn. Maarja wie weet het is nog het proberen waardquote:Op donderdag 2 januari 2020 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, was het filmpje na 5 seconden al beu
Ik heb niet echt succes met tinder. Soms wel maar ok dan moet je het er uit zuigen bij die meiden vaak. Of steeds jezelf zijn die dan maar weer de chat maakt etc en vraagt tot in het einde. Want initiatief moet ik de eerste nog tegenkomen daarquote:Op donderdag 2 januari 2020 01:06 schreef Faxie het volgende:
Tinder is natuurlijk wat makkelijker dan op iedereen af lopen. En vervelende mensen dump je binnen een seconde.
Geeft dat je een goed gevoel, zo van die hooghartige prikjes uitdelen?quote:
Ik snap faxie wel bedoel weet nog wel relatie sc etc. Het gaat soms echt frustrerend worden gewoon zeker als je ziet alles om je heen relaties kindjes en getrouwd. Het is niet altijd dan zo makkelijk hoor als je alleen bent.quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geeft dat je een goed gevoel, zo van die hooghartige prikjes uitdelen?
Quote maar hoor, jij mag best het laatste woord.
Faxie zegt eigenlijk dat hij tinder niet nodig heeft omdat hij ook honderden van dit soort doorsnee meisjes tegenkomt in het uitgaansleven. Dus ik snap je invulling niet, maar ik hoef het ook niet te snappen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap faxie wel bedoel weet nog wel relatie sc etc. Het gaat soms echt frustrerend worden gewoon zeker als je ziet alles om je heen relaties kindjes en getrouwd. Het is niet altijd dan zo makkelijk hoor als je alleen bent.
\
Maar ok kan niet voor hem praten natuurlijk. Maar ik zelf zit er best wel eens mee
Forever alone is ook prima, daar kun je een heel rijk en gelukkig leven van maken.quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:32 schreef kree het volgende:
Denk forever alone al ofzo voor mezelf. Nouja ok kan ook nog maarja je weet het nooit. Hmmms het maakt me beetje verdrietig om eraan te denken.
Voor sommigen is dat ook beterquote:Op donderdag 2 januari 2020 01:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Forever alone is ook prima, daar kun je een heel rijk en gelukkig leven van maken.
Nou ik denk als je echt een vaste relatie wil dat tinder nu niet de meest handige optie isquote:Op donderdag 2 januari 2020 01:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Faxie zegt eigenlijk dat hij tinder niet nodig heeft omdat hij ook honderden van dit soort doorsnee meisjes tegenkomt in het uitgaansleven. Dus ik snap je invulling niet, maar ik hoef het ook niet te snappen.
Ja nouja dat kan, maar als ik terugdenk hoop kansen laten liggen. Dam’n had gewild dat ik vroeger toch ff iets handiger hierin was geweest want toen waren er wel kansen. Nu is het een stuk lastigerquote:Op donderdag 2 januari 2020 01:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Forever alone is ook prima, daar kun je een heel rijk en gelukkig leven van maken.
Dan is het dus gewoon een optie. Punt.quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik denk als je echt een vaste relatie wil dat tinder nu niet de meest handige optie is
Maar het kan wel mijn zusje vond die wel nl via dat
Niet eens. Zowel mijn ex als mijn verloofde leren kennen via tinder. Het ligt er maar net aan wat je zelf zoekt en hoe je zelf in je vel zit.quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik denk als je echt een vaste relatie wil dat tinder nu niet de meest handige optie is
Maar het kan wel mijn zusje vond die wel nl via dat
Weet ik wel maarja het is toch lastiger. Had toen die meiden gewoon moeten versieren natuurlijk toen ik 16-18 was ofzo denk hahaha het is toch iets lastiger nu met 36 en zeg echt niet dat het niet mogelijk is. Maar stuk lastiger welquote:Op donderdag 2 januari 2020 01:38 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Dan is het dus gewoon een optie. Punt.
Weet je... Als je wil kan je zelfs een date krijgen via Marktplaats... Of zelfs bij het verkopen van een huis (welke user was dat? Hulde, superromantisch)
Nee maar dat zeg ik ook. Maar toch is het vrij lastig als vrouw is het ook denk een stuk makkelijker wel en doel ik niet op seks alleen ofzo want dan kan iedere vrouw zo krijgen daar maar echt relatiequote:Op donderdag 2 januari 2020 01:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niet eens. Zowel mijn ex als mijn verloofde leren kennen via tinder. Het ligt er maar net aan wat je zelf zoekt en hoe je zelf in je vel zit.
Ik ben 30 en heb tot mijn 28e amper iets meegemaakt op dat gebied omdat ik onzeker was als de pest en mijn eigen demonen (twijfel; perfectionisme; overgewicht) had. Het is puur gelul. Wees gewoon een aantrekkelijke, zelfstandige man die met beide benen in het leven staat en zijn horizonten verkent en mensen willen echt wel wat van je/met je.quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:40 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik wel maarja het is toch lastiger. Had toen die meiden gewoon moeten versieren natuurlijk toen ik 16-18 was ofzo denk hahaha het is toch iets lastiger nu met 36 en zeg echt niet dat het niet mogelijk is. Maar stuk lastiger wel
Ik was gewoon heel verlegen vroeger en dat is nu wel aardig opgelost. Maarja beetje aan de late kant. Daardoor heb ik serieus kansen laten liggen want meiden vonden mij wel leuk. Maarja dat zag ik toen nog even niet in.quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:44 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Ik ben 30 en heb tot mijn 28e amper iets meegemaakt op dat gebied omdat ik onzeker was als de pest en mijn eigen demonen (twijfel; perfectionisme; overgewicht) had. Het is puur gelul. Wees gewoon een aantrekkelijke, zelfstandige man die met beide benen in het leven staat en zijn horizonten verkent en mensen willen echt wel wat van je/met je.
En weet je... Die demonen zijn er bij mij nog steeds en nu lukt het ineens wel. Ik heb in anderhalf jaar tijd praktisch 14 jaar jongvolwassenheid en puberteit ingehaald... Het zit puur tussen de oren, anders niet. Werk daaraan.
Presentaties vond ik vroeger ook kut... Totdat ik mij op een studiefeestje zo grandioos misdroeg (metoo bestond nog niet, maar het scheelde niet veel) en ik de week nadien iets moest presenteren n.a.v. een essay. Praktisch dezelfde mensen als op dat feest zaten in de zaal. Ineens was alle twijfel weg. Als ik mezelf zo erg voor lul kon zetten, dan zou een presentatie toch wel het minst erge zijn wat er was?quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was gewoon heel verlegen vroeger en dat is nu wel aardig opgelost. Maarja beetje aan de late kant. Daardoor heb ik serieus kansen laten liggen want meiden vonden mij wel leuk. Maarja dat zag ik toen nog even niet in.
Werd altijd snel rood ook lol ben daar nog wel mee gepest.
Maarja wil er geen drama van maken want met de tijd is het wel beter geworden hoor. Haat nog presentaties of dingen. Maar ben niet meer zo verlegen nu
Wellicht ooit. Heb een soort van belofte staan met iemand.quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
Speeddate geprobeerd faxie? Hahaha vraag me dat ook nog wel eens af maar geloof niet dat ik daar nu super handig in ga zijn. Maarja wie weet het is nog het proberen waard
Zeg het maar, je zal het vast wel herkennenquote:Op donderdag 2 januari 2020 01:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geeft dat je een goed gevoel, zo van die hooghartige prikjes uitdelen?
Quote maar hoor, jij mag best het laatste woord.
Uh nee?quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Faxie zegt eigenlijk dat hij tinder niet nodig heeft omdat hij ook honderden van dit soort doorsnee meisjes tegenkomt in het uitgaansleven. Dus ik snap je invulling niet, maar ik hoef het ook niet te snappen.
Ja hahaha het is gewoon die presentaties blijven kut. Ik heb trouwens daarna gewoon heel ok dingen uit kunnen leggen op werk. Ook met heel aantal collega’s. Maar ik ga dus fucking in de stress op HBO was dat toen nog. Ben er uiteindelijk mee gekapt maar maar dat had ook meer redenen. |quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:50 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Presentaties vond ik vroeger ook kut... Totdat ik mij op een studiefeestje zo grandioos misdroeg (metoo bestond nog niet, maar het scheelde niet veel) en ik de week nadien iets moest presenteren n.a.v. een essay. Praktisch dezelfde mensen als op dat feest zaten in de zaal. Ineens was alle twijfel weg. Als ik mezelf zo erg voor lul kon zetten, dan zou een presentatie toch wel het minst erge zijn wat er was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |