abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190838180
Was dat nu zo moeilijk te bedenken?
pi_190838181
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geen idee, was het filmpje na 5 seconden al beu
Speeddate geprobeerd faxie? Hahaha vraag me dat ook nog wel eens af maar geloof niet dat ik daar nu super handig in ga zijn. Maarja wie weet het is nog het proberen waard
Do what you love, love what you do!
pi_190838188
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:06 schreef Faxie het volgende:
Tinder is natuurlijk wat makkelijker dan op iedereen af lopen. En vervelende mensen dump je binnen een seconde.
Ik heb niet echt succes met tinder. Soms wel maar ok dan moet je het er uit zuigen bij die meiden vaak. Of steeds jezelf zijn die dan maar weer de chat maakt etc en vraagt tot in het einde. Want initiatief moet ik de eerste nog tegenkomen daar

Jij dan wel eens geluk mee gehad?
pi_190838196
Hoewel heb het wel gehad, maar die gingen zo ver tot in de bizarre shit aan toe met seks etc dat ik dacht... euhm nee laat maar dat is niet mijn type. Omg
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:23:32 #155
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190838228
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:06 schreef Faxie het volgende:
Was dat nu zo moeilijk te bedenken?
Geeft dat je een goed gevoel, zo van die hooghartige prikjes uitdelen?

Quote maar hoor, jij mag best het laatste woord.
Resistance is futile.
pi_190838244
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik snap faxie wel bedoel weet nog wel relatie sc etc. Het gaat soms echt frustrerend worden gewoon zeker als je ziet alles om je heen relaties kindjes en getrouwd. Het is niet altijd dan zo makkelijk hoor als je alleen bent.
\

Maar ok kan niet voor hem praten natuurlijk. Maar ik zelf zit er best wel eens mee
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:32:41 #157
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190838256
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:27 schreef kree het volgende:

[..]

Ik snap faxie wel bedoel weet nog wel relatie sc etc. Het gaat soms echt frustrerend worden gewoon zeker als je ziet alles om je heen relaties kindjes en getrouwd. Het is niet altijd dan zo makkelijk hoor als je alleen bent.
\

Maar ok kan niet voor hem praten natuurlijk. Maar ik zelf zit er best wel eens mee
Faxie zegt eigenlijk dat hij tinder niet nodig heeft omdat hij ook honderden van dit soort doorsnee meisjes tegenkomt in het uitgaansleven. Dus ik snap je invulling niet, maar ik hoef het ook niet te snappen.
Resistance is futile.
pi_190838257
Denk forever alone al ofzo voor mezelf. Nouja ok kan ook nog maarja je weet het nooit. Hmmms het maakt me beetje verdrietig om eraan te denken.
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:34:47 #159
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190838261
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:32 schreef kree het volgende:
Denk forever alone al ofzo voor mezelf. Nouja ok kan ook nog maarja je weet het nooit. Hmmms het maakt me beetje verdrietig om eraan te denken.
Forever alone is ook prima, daar kun je een heel rijk en gelukkig leven van maken.
Resistance is futile.
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:35:41 #160
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190838266
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Forever alone is ook prima, daar kun je een heel rijk en gelukkig leven van maken.
Voor sommigen is dat ook beter
pi_190838268
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Faxie zegt eigenlijk dat hij tinder niet nodig heeft omdat hij ook honderden van dit soort doorsnee meisjes tegenkomt in het uitgaansleven. Dus ik snap je invulling niet, maar ik hoef het ook niet te snappen.
Nou ik denk als je echt een vaste relatie wil dat tinder nu niet de meest handige optie is
Maar het kan wel mijn zusje vond die wel nl via dat
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:36:55 #162
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190838273
Je kan ook gewoon schijt aan de wereld hebben en eens een koffie/biertje doen met een chick die wat te vertellen heeft.

Soms hebben ze niets te vertellen en dan is het jammer... Soms ook wel en wie weet wat daar uit komt...

Als er een ding is wat ik geleerd heb van (bijna) een jaar datingapps is dat het zich niet laat voorspellen en dat het nooit aan mij heeft gelegen. Klinkt arrogant, maar daar komt het wel op neer. Wees eerlijk en upfront over je intenties en als ze daar niet mee akkoord gaan (whatever that may be - dates; seks; onsjes), their loss.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190838276
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja nouja dat kan, maar als ik terugdenk hoop kansen laten liggen. Dam’n had gewild dat ik vroeger toch ff iets handiger hierin was geweest want toen waren er wel kansen. Nu is het een stuk lastiger
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:38:01 #164
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190838277
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:36 schreef kree het volgende:

[..]

Nou ik denk als je echt een vaste relatie wil dat tinder nu niet de meest handige optie is
Dan is het dus gewoon een optie. Punt.

Weet je... Als je wil kan je zelfs een date krijgen via Marktplaats... Of zelfs bij het verkopen van een huis (welke user was dat? Hulde, superromantisch)
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:39:49 #165
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190838286
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:36 schreef kree het volgende:

[..]

Niet eens. Zowel mijn ex als mijn verloofde leren kennen via tinder. Het ligt er maar net aan wat je zelf zoekt en hoe je zelf in je vel zit.
Resistance is futile.
pi_190838289
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:38 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Dan is het dus gewoon een optie. Punt.

Weet je... Als je wil kan je zelfs een date krijgen via Marktplaats... Of zelfs bij het verkopen van een huis (welke user was dat? Hulde, superromantisch)
Weet ik wel maarja het is toch lastiger. Had toen die meiden gewoon moeten versieren natuurlijk toen ik 16-18 was ofzo denk hahaha het is toch iets lastiger nu met 36 en zeg echt niet dat het niet mogelijk is. Maar stuk lastiger wel
pi_190838298
quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Niet eens. Zowel mijn ex als mijn verloofde leren kennen via tinder. Het ligt er maar net aan wat je zelf zoekt en hoe je zelf in je vel zit.
Nee maar dat zeg ik ook. Maar toch is het vrij lastig als vrouw is het ook denk een stuk makkelijker wel en doel ik niet op seks alleen ofzo want dan kan iedere vrouw zo krijgen daar maar echt relatie
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:44:31 #168
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190838313
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:40 schreef kree het volgende:

[..]

Weet ik wel maarja het is toch lastiger. Had toen die meiden gewoon moeten versieren natuurlijk toen ik 16-18 was ofzo denk hahaha het is toch iets lastiger nu met 36 en zeg echt niet dat het niet mogelijk is. Maar stuk lastiger wel
Ik ben 30 en heb tot mijn 28e amper iets meegemaakt op dat gebied omdat ik onzeker was als de pest en mijn eigen demonen (twijfel; perfectionisme; overgewicht) had. Het is puur gelul. Wees gewoon een aantrekkelijke, zelfstandige man die met beide benen in het leven staat en zijn horizonten verkent en mensen willen echt wel wat van je/met je.

En weet je... Die demonen zijn er bij mij nog steeds en nu lukt het ineens wel. Ik heb in anderhalf jaar tijd praktisch 14 jaar jongvolwassenheid en puberteit ingehaald... Het zit puur tussen de oren, anders niet. Werk daaraan.

Edit: klinkt allemaal bot ofzo, maar het is wel gewoon realistisch bedoeld. Same shit ook met out of your league denken... Als Doutzen Kroes jou morgen wil daten, dan heeft dat geen fuck ermee te maken dat je abri-waardig bent ofzo. Ze wil dat gewoon.
pi_190838324
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:44 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Ik ben 30 en heb tot mijn 28e amper iets meegemaakt op dat gebied omdat ik onzeker was als de pest en mijn eigen demonen (twijfel; perfectionisme; overgewicht) had. Het is puur gelul. Wees gewoon een aantrekkelijke, zelfstandige man die met beide benen in het leven staat en zijn horizonten verkent en mensen willen echt wel wat van je/met je.

En weet je... Die demonen zijn er bij mij nog steeds en nu lukt het ineens wel. Ik heb in anderhalf jaar tijd praktisch 14 jaar jongvolwassenheid en puberteit ingehaald... Het zit puur tussen de oren, anders niet. Werk daaraan.
Ik was gewoon heel verlegen vroeger en dat is nu wel aardig opgelost. Maarja beetje aan de late kant. Daardoor heb ik serieus kansen laten liggen want meiden vonden mij wel leuk. Maarja dat zag ik toen nog even niet in.

Werd altijd snel rood ook lol ben daar nog wel mee gepest.
Maarja wil er geen drama van maken want met de tijd is het wel beter geworden hoor. Haat nog presentaties of dingen. Maar ben niet meer zo verlegen nu
pi_190838333
Owh btw @Kleurplaatje het klinkt niet bod hoor het is gewoon realistisch en dat is toch prima? Ik snap je verhaal wel hoor
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:50:15 #171
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190838335
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:48 schreef kree het volgende:

[..]

Ik was gewoon heel verlegen vroeger en dat is nu wel aardig opgelost. Maarja beetje aan de late kant. Daardoor heb ik serieus kansen laten liggen want meiden vonden mij wel leuk. Maarja dat zag ik toen nog even niet in.

Werd altijd snel rood ook lol ben daar nog wel mee gepest.
Maarja wil er geen drama van maken want met de tijd is het wel beter geworden hoor. Haat nog presentaties of dingen. Maar ben niet meer zo verlegen nu
Presentaties vond ik vroeger ook kut... Totdat ik mij op een studiefeestje zo grandioos misdroeg (metoo bestond nog niet, maar het scheelde niet veel) en ik de week nadien iets moest presenteren n.a.v. een essay. Praktisch dezelfde mensen als op dat feest zaten in de zaal. Ineens was alle twijfel weg. Als ik mezelf zo erg voor lul kon zetten, dan zou een presentatie toch wel het minst erge zijn wat er was?
pi_190838347
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:06 schreef kree het volgende:

[..]

Speeddate geprobeerd faxie? Hahaha vraag me dat ook nog wel eens af maar geloof niet dat ik daar nu super handig in ga zijn. Maarja wie weet het is nog het proberen waard
Wellicht ooit. Heb een soort van belofte staan met iemand.
pi_190838353
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zeg het maar, je zal het vast wel herkennen ;)
pi_190838355
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Uh nee? :')
pi_190838367
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 01:50 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Presentaties vond ik vroeger ook kut... Totdat ik mij op een studiefeestje zo grandioos misdroeg (metoo bestond nog niet, maar het scheelde niet veel) en ik de week nadien iets moest presenteren n.a.v. een essay. Praktisch dezelfde mensen als op dat feest zaten in de zaal. Ineens was alle twijfel weg. Als ik mezelf zo erg voor lul kon zetten, dan zou een presentatie toch wel het minst erge zijn wat er was?
Ja hahaha het is gewoon die presentaties blijven kut. Ik heb trouwens daarna gewoon heel ok dingen uit kunnen leggen op werk. Ook met heel aantal collega’s. Maar ik ga dus fucking in de stress op HBO was dat toen nog. Ben er uiteindelijk mee gekapt maar maar dat had ook meer redenen. |

Ik snap soms mezelf niet want dan heb ik blijkbaar een fucked up mind ofzo. Want als ik nou een band van 10 man iets moet uitleggen muzikaal dan heb ik er echt totaal geen moeite mee. Maar dat met studie sucked stond te trillen als een rietje al en dan de powerpoint erbij my god blij dat ik dat niet meer hoef

Nouja P nog gehaald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')