abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190733291
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_190733326
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 11:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Graag een man die over zijn gevoelens kan praten ja. O+
* meldt zich
pi_190733356
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 08:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Lekker roepen dat andere mensen onzeker zijn, gaat goed of niet, vanuit je "relatie"?

Even wat misverstanden uit de wereld helpen:

1: Niemand wil dat horen, ongeacht of je nu man of vrouw bent, maar sommige zien dat gewoon niet in, hoeveel spiegels je ze ook laat zien.

2: In een ideale relatie ja, maar die bestaat niet. Buiten dat, we zitten in een datingapp topic, dus je bent al 35 stappen te ver.

3: Relaties houden geen stand omdat velen opzoek zijn naar iets beters, iemand is immers maar 1 swipe verwijderd van een andere "leukerd", bij het minste of geringste wat iemand niet aanstaat ben je af.

4: Mensen veranderen, gevoelens veranderen, je blijft echt niet jaren op je roze wolk zitten, en van die vriendschap basis blijft weinig over.

5: Nee dus hè, heeft niets met mannen te maken. Liever geen seks, dan het "moeten" met een onaantrekkelijk iemand. Liever geen relatie dan een slechte relatie. Al gaan velen, uiteindelijk toch voor 2de keus, omdat ze niet alleen kunnen zijn, en dat zijn er heel veel, die dat niet kunnen. Of de biologische klok begint te tikken, dus druk hoger.

Verder kun je deze discussie beter in een ander topic voeren, gaat veel te ver hier voor "datingsites en apps".
Goede post. ^O^

quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 11:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Graag een man die over zijn gevoelens kan praten ja. O+
Graag een vrouw die een man wil die over zijn gevoelens kan praten ja? _O-
pi_190733433
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Gruj0 het volgende:
Graag een vrouw die een man wil die over zijn gevoelens kan praten ja? _O-
Ik snap serieus niet wat er nou moeilijk is aan over je gevoelens praten :o
  zondag 29 december 2019 @ 12:01:02 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190733722
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 08:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Lekker roepen dat andere mensen onzeker zijn, gaat goed of niet, vanuit je "relatie"?

Even wat misverstanden uit de wereld helpen:

1: Niemand wil dat horen, ongeacht of je nu man of vrouw bent, maar sommige zien dat gewoon niet in, hoeveel spiegels je ze ook laat zien.

2: In een ideale relatie ja, maar die bestaat niet. Buiten dat, we zitten in een datingapp topic, dus je bent al 35 stappen te ver.

3: Relaties houden geen stand omdat velen opzoek zijn naar iets beters, iemand is immers maar 1 swipe verwijderd van een andere "leukerd", bij het minste of geringste wat iemand niet aanstaat ben je af.

4: Mensen veranderen, gevoelens veranderen, je blijft echt niet jaren op je roze wolk zitten, en van die vriendschap basis blijft weinig over.

5: Nee dus hè, heeft niets met mannen te maken. Liever geen seks, dan het "moeten" met een onaantrekkelijk iemand. Liever geen relatie dan een slechte relatie. Al gaan velen, uiteindelijk toch voor 2de keus, omdat ze niet alleen kunnen zijn, en dat zijn er heel veel, die dat niet kunnen. Of de biologische klok begint te tikken, dus druk hoger.

Verder kun je deze discussie beter in een ander topic voeren, gaat veel te ver hier voor "datingsites en apps".
De ideale relatie bestaat wel, alleen mensen willen maar niet snappen dat de oplossing in jezelf zit. En ik ben het heel hartgrondig oneens met het idee dat mensen constant op zoek zijn maar beter. Zij die zoekende zijn, hebben de juiste domweg nog niet gevonden. Dat ligt niet aan niet bereid zijn om te investeren, en nogmaals: de juiste relatie vergt helemaal geen investering. Als vriendschap niet de basis is voor je relatie, dan klopt het domweg niet.

En ja, dit kun je ook op tinder vinden. Sterker nog, de kans is op tinder volgens mij behoorlijk groot. Maar wie blijft hangen in het geleuter over dat vrouwen te selectief zijn in het swipen, ondermijnt zijn eigen kansen.
Resistance is futile.
  zondag 29 december 2019 @ 12:08:11 #6
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190733883
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 11:47 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik snap serieus niet wat er nou moeilijk is aan over je gevoelens praten :o
Nou, is niet altijd even makkelijk. Ligt ook enorm aan de gevoelens en de relatie met je gesprekspartner.

Praten over mijn gevoelens met m'n ouders is heel lastig in de praktijk, met m'n zus en op het werk gaat dat veel makkelijker.
Resistance is futile.
pi_190733994
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 12:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou, is niet altijd even makkelijk. Ligt ook enorm aan de gevoelens en de relatie met je gesprekspartner.

Praten over mijn gevoelens met m'n ouders is heel lastig in de praktijk, met m'n zus en op het werk gaat dat veel makkelijker.
Ligt bovenal aan de gevoelens en aan de relatie met diegene waar je mee praat.

Wel zo handig als dat binnen je relatie wel kan zegmaar.
Is het alsnog niet altijd makkelijk afhankelijk van wat de gevoelens los maken bij jezelf en Van wat je verwacht dat ze bij de ander losmaken.

Als die vervolgens gekwetst in een hoekje kruipt... heb je wel gepraat maar alsnog geen resultaat waar je wat mee kunt.
pi_190734203
Hier nog steeds aan de praat met 2 matches. De match op Bumble is erg leuk. Praten erg veel en er is interesse van beide kanten. Wel al aangestuurd op een date, maar ze heeft het tot de jaarwisseling druk. Stiekem soms best lastig om een gesprek voor langere tijd grappig/flirterig/spannend te houden als afspreken wat langer duurt. Ben erg benieuwd waar dit naartoe gaat.

De match op Tinder is een aardige en oprechte meid, maar tempo ligt erg laag met 1 berichtje per dag ofzo. Ze heeft het momenteel druk, dus daarom niet zo veel op Tinder aanwezig. Dus contact warm houden en hopen dat het tempo straks hoger wordt.
pi_190734248
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 12:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

De ideale relatie bestaat wel, alleen mensen willen maar niet snappen dat de oplossing in jezelf zit. En ik ben het heel hartgrondig oneens met het idee dat mensen constant op zoek zijn maar beter. Zij die zoekende zijn, hebben de juiste domweg nog niet gevonden. Dat ligt niet aan niet bereid zijn om te investeren, en nogmaals: de juiste relatie vergt helemaal geen investering. Als vriendschap niet de basis is voor je relatie, dan klopt het domweg niet.

En ja, dit kun je ook op tinder vinden. Sterker nog, de kans is op tinder volgens mij behoorlijk groot. Maar wie blijft hangen in het geleuter over dat vrouwen te selectief zijn in het swipen, ondermijnt zijn eigen kansen.
Tuurlijk zit er ook iets bij mensen zelf. De ideale relatie bestaat niet, hetzelfde als perfectie, bestaat ook niet.

Er zijn meerdere mensen die bij je passen, niet maar 1.

Het ligt wel aan de bereidheid om te investeren, anders ben je niet zo snel af. Het "moet" vanzelf / ideaal / perfect zijn en of gaan, anders is het meteen over.. Dat gaat nergens over natuurlijk.

Je mag selectief wezen wat je wil, maar kom dan ook niet klagen dat je niemand kan vinden.

Verder stop ik met reageren op jou hier, verschillen teveel van mening als het gaat om daten.
  zondag 29 december 2019 @ 12:25:44 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190734339
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ligt bovenal aan de gevoelens en aan de relatie met diegene waar je mee praat.

Wel zo handig als dat binnen je relatie wel kan zegmaar.
Is het alsnog niet altijd makkelijk afhankelijk van wat de gevoelens los maken bij jezelf en Van wat je verwacht dat ze bij de ander losmaken.

Als die vervolgens gekwetst in een hoekje kruipt... heb je wel gepraat maar alsnog geen resultaat waar je wat mee kunt.
Als je in een relatie niet over je gevoelens kunt praten, dan houdt het binnen de kortste keren op.

Dit waren wel dingen waar ik bewust op scande online, als iemand online de diepte niet in wilde dan kwam het niet tot een date.
Resistance is futile.
pi_190734880
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2019 00:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vrouwen worden ook al veel eerder als labiel bestempeld.

We geven het niet toe als mensen zijnde maar ook mannen hebben vaak emotionele problemen. Het leidt alleen veel minder tot uiterlijk vertoon (huilbuien, stemmingswisselingen). Ook mannen hebben problemen in de hechting en ook mannen zijn onzeker over zichzelf. En dat leidt ertoe dat ze moeite hebben met het aangaan van relaties. Dat is echt niet minder dan bij vrouwen.
Eerder als labiel bestempeld of gewoon vaker labiel?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190734928
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 12:01 schreef Seven. het volgende:
Maar wie blijft hangen in het geleuter over dat vrouwen te selectief zijn in het swipen, ondermijnt zijn eigen kansen.
Want?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190734968
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 12:20 schreef zoem het volgende:
De match op Tinder is een aardige en oprechte meid, maar tempo ligt erg laag met 1 berichtje per dag ofzo. Ze heeft het momenteel druk, dus daarom niet zo veel op Tinder aanwezig. Dus contact warm houden en hopen dat het tempo straks hoger wordt.
Maak van berichtje een lang bericht en kijk maar of ze het de investering waard vindt om jou een lang bericht terug te sturen.
pi_190735639
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 12:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maak van berichtje een lang bericht en kijk maar of ze het de investering waard vindt om jou een lang bericht terug te sturen.
Misschien een leuk experiment als je veel matches heb ;) Ik houd het bij een portie geduld. Ik merk bij het online daten dat in het begin de investering vooral van de man moet komen en als de dame je leuk vindt zal ze vanzelf terug gaan investeren in jou. Je moet je natuurlijk niet aan het lijntje laten houden, maar dat merk je vanzelf. En daar is vooralsnog geen sprake van.
  zondag 29 december 2019 @ 14:32:14 #15
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190737509
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 12:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Eerder als labiel bestempeld of gewoon vaker labiel?
Eerder het stempel. Ik denk dat vrouwen an sich niet sneller emotioneel zijn, we herkennen de emoties van vrouwen wel veel sneller.
Resistance is futile.
pi_190737532
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 14:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Eerder het stempel. Ik denk dat vrouwen an sich niet sneller emotioneel zijn, we herkennen de emoties van vrouwen wel veel sneller.
Mwoah ik denk dat vrouwen toch wel flink sneller emotioneel zijn. Maar we mogen allebei ons wereldbeeld hebben toch ;)
  zondag 29 december 2019 @ 14:34:15 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190737591
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 12:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Want?
Omdat je, door het andere geslacht dingen kwalijk te nemen, zelf geen verantwoordelijkheid neemt en niet in de spiegel kijkt.
Resistance is futile.
pi_190737697
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 14:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Omdat je, door het andere geslacht dingen kwalijk te nemen, zelf geen verantwoordelijkheid neemt en niet in de spiegel kijkt.
Het spuien van gal heeft niet tot functie de kop in het zand steken.

Hoe wil je verantwoordelijkheid nemen / in de spiegel kijken als daarvan - met tinder dan - de conclusie wordt dat je foto's niet aantrekkelijk worden bevonden.

Je gezicht verbouwen is een beetje extreem je foto's verbeteren kan ook maar tot bepaalde hoogte. Misschien ben je gewoon te lelijk voor Tinder, maar hoe wil je die info gebruiken in je eigen voordeel?
pi_190737812
quote:
Hier nog steeds aan de praat met 2 matches. De match op Bumble is erg leuk. Praten erg veel en er is interesse van beide kanten. Wel al aangestuurd op een date, maar ze heeft het tot de jaarwisseling druk. Stiekem soms best lastig om een gesprek voor langere tijd grappig/flirterig/spannend te houden als afspreken wat langer duurt. Ben erg benieuwd waar dit naartoe gaat.

Eens. Ik heb over een week een date omdat hij niet eerder kon en dan is dat inderdaad lastig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Striving to be more than average.
pi_190737834
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 14:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe wil je verantwoordelijkheid nemen / in de spiegel kijken als daarvan - met tinder dan - de conclusie wordt dat je foto's niet aantrekkelijk worden bevonden.

Je gezicht verbouwen is een beetje extreem je foto's verbeteren kan ook maar tot bepaalde hoogte. Misschien ben je gewoon te lelijk voor Tinder, maar hoe wil je die info gebruiken in je eigen voordeel?
Dan weet je dat Tinder waarschijnlijk niet het medium voor jou is in zo'n geval.

Je kan dat accepteren en verder gaan met je leven, en het op een andere manier proberen. Of je kan er over klagen dat het oneerlijk is, alleen bereik je daar helemaal niks mee.
pi_190737881
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 14:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kritiek is niks mis mee, als die inhoudsloos is echter is het pure negativiteit waar geen les uit getrokken kan worden.
Mensen hebben je al meerdere keren gewezen op het feit dat je niet zo in statistieken moet denken. Dat is de "kritiek" die je hebt gekregen. Ik wijs je er alleen op, omdat je klaagt dat mensen er weer over beginnen.

Maar dat gebeurt alleen, omdat je er blijkbaar niet van geleerd hebt, en weer in statistieken aan het praten bent.
  zondag 29 december 2019 @ 14:44:21 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190737942
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 14:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mwoah ik denk dat vrouwen toch wel flink sneller emotioneel zijn. Maar we mogen allebei ons wereldbeeld hebben toch ;)
Ik heb het al eens vaker gezegd op fok. Ik werk in een mannenwereld en dat kleurt mijn beeld enorm.

Minstens de helft van de 100 mannen op mijn afdeling vind ik behoorlijk emotioneel. Ik kan ook goed voelen hoe de vlag erbij hangt als ik binnenloop bij bepaalde teams. Ik benoem dat ook wel eens om ze wat bewuster te maken van de onderstromen (uitspreken in plaats van opkroppen). Al kijk ik wel uit voor ik deze mannen emotioneel noem, ze zien zichzelf namelijk totaal niet zo. Maar wel schreeuwen, enorm uitbundig zijn, chagerijnig doen, gefrustreerd de telefoon erop gooien, noem maar op. :+

De 4 vrouwen daarentegen zijn véél voorspelbaarder, vrijwel altijd goed gemutst. Maar ik snap ook dat dat niet representatief is.

Mijn ervaring met daten is trouwens ook niet anders. Er zijn plenty mannen die ook emotioneel zijn, maar veel mannen zien zichzelf toch als stabiel.
Resistance is futile.
pi_190738083
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 12:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je hier iets negatiefs uit haalt laat staan iets met statistiek.
Typerend weer voor dit topic dat het totaal derailed op helemaal niks. De negativiteit voert hoogtij hier.
pi_190738205
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2019 14:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je hier iets negatiefs uit haalt laat staan iets met statistiek.
Typerend weer voor dit topic dat het totaal derailed op helemaal niks. De negativiteit voert hoogtij hier.
Het hele woord "Investering".
  zondag 29 december 2019 @ 14:58:27 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190738319
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 14:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

De discussie gaat dan ook niet over het verbouwen van je gezicht. Het gaat veel meer over de confrontatie met jezelf aangaan, uitzoeken waarom je slecht in je vel zit en waar je dan precies last van hebt. Pas als je dat weet, kun je gelukkig zijn met jezelf en dat is de eerste voorwaarde om mensen niet keihard af te schrikken voor een date/seks/relatie.

Ik ken niet zoveel mensen die daar openlijk over durven te praten.
Resistance is futile.
pi_190738451
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 14:58 schreef Seven. het volgende:

[..]

De discussie gaat dan ook niet over het verbouwen van je gezicht. Het gaat veel meer over de confrontatie met jezelf aangaan, uitzoeken waarom je slecht in je vel zit en waar je dan precies last van hebt. Pas als je dat weet, kun je gelukkig zijn met jezelf en dat is de eerste voorwaarde om mensen niet keihard af te schrikken voor een date/seks/relatie.

Ik ken niet zoveel mensen die daar openlijk over durven te praten.
Je ongewild voelen, hoe los je dat op behalve door te daten en iemand tegen te komen die je een beetje liefde geeft? ;)

Je kan prima content zijn met jezelf hoor ook, overigens, dan nog kun je het gewoon kut vinden dat je nooit een leuke vrouw ontmoet. Dat is allemaal gewoon prima toch?
pi_190738718
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 15:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je ongewild voelen, hoe los je dat op behalve door te daten en iemand tegen te komen die je een beetje liefde geeft? ;)

Je kan prima content zijn met jezelf hoor ook, overigens, dan nog kun je het gewoon kut vinden dat je nooit een leuke vrouw ontmoet. Dat is allemaal gewoon prima toch?
Er zijn twee soort mannen op de wereld. Zij die kansen tegenkomen en ze pakken en zij die de kansen zelf creëren.
  zondag 29 december 2019 @ 15:16:05 #28
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190738796
quote:

[..]

Door de confrontatie aan te gaan met jezelf. Ik wil mijn verhaal wel delen maar is wel een long read :+
Resistance is futile.
pi_190739018
quote:

[..]

Door te accepteren dat je zonder levenspartner ook gewoon een leven hebt en dus niet afhankelijk bent van hoe graag een ander je ziet om zelf gelukkig te kunnen zijn.

Een zekere staat van verlichting die een hoop mensen nooit zullen bereiken in het hedendaagse leven.
pi_190741290
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 15:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Door te accepteren dat je zonder levenspartner ook gewoon een leven hebt en dus niet afhankelijk bent van hoe graag een ander je ziet om zelf gelukkig te kunnen zijn.

Een zekere staat van verlichting die een hoop mensen nooit zullen bereiken in het hedendaagse leven.
Het is goed om iets wat waarde toevoegt aan het leven na te streven. Vind het een raar idee dat je zoiets niet kunt beinvloeden links of rechtsom, okay, nooit voor 100% maar toch.
pi_190741350
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat me weet brengt bij de zeldzaamheid van liefde...
Dit dus. :Y Je kunt met datingapps prima je “kans op een relatie vergroten” ten opzichte van lekker thuis in je eentje Netflixen, maar het doel van een relatie binnen x-aantal Tinderdates is wel erg onrealistisch.

quote:

Wat leuk! :) Hopelijk kun je met een van de twee of beide afspreken. :)
pi_190742740
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:57 schreef ludovico het volgende: [..] Omdat law of big numbers met zo een 99.999% zekerheid wel dicteert dat het praktisch niet mogelijk is dat je bij 200 dates random alleen maar idioten hebt gedate. Het is flauwekul dat 90% van de mannen ongeschikt is voor een relatie of niet leuk of whatever. Laat staan als ze al door de uiterlijke selectie (en zelfs ook een stukje innerlijk!) zijn geweest! Ze ging er immers mee op date!
Volledig mee eens. Bij 200 dates moet je jezelf (of je nou man of vrouw bent) stevig achter je oren krabben. Dan ben je simpelweg te kritisch.
  zondag 29 december 2019 @ 17:30:25 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190742850
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 17:27 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Bij 200 dates moet je jezelf (of je nou man of vrouw bent) stevig achter je oren krabben. Dan ben je simpelweg te kritisch.
Echt niet. Als je met jezelf overhoop ligt, dan trek je mensen aan die met zichzelf overhoop liggen. Mensen die wel OK zijn met zichzelf hollen gillend weg.

Vergeet niet dat vrouwen ook regelmatig afgewezen worden, daar wordt hier helemaal niet bij stilgestaan.
Resistance is futile.
pi_190742862
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is goed om iets wat waarde toevoegt aan het leven na te streven. Vind het een raar idee dat je zoiets niet kunt beinvloeden links of rechtsom, okay, nooit voor 100% maar toch.
Helemaal mee eens.

En daar speelt nog bij mee dat mensen die al huisje boompje beestje hebben gehad, ervaren en ermee gestopt zijn, het ook niet zo snel meer hoeven omdat meegemaakt en niets of weinig positiefs uit gehaald. Dan ga je ook sneller zeggen dat dat niet zozeer hoeft om echt gelukkig te wezen.

Uiteindelijk verlangen we bijna allemaal naar zo'n iemand die van ons houdt om wie en hoe we zijn. Zelfs de mensen die het af hebben gezworen.
pi_190742894
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 17:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Echt niet. Als je met jezelf overhoop ligt, dan trek je mensen aan die met zichzelf overhoop liggen. Mensen die wel OK zijn met zichzelf hollen gillend weg.

Vergeet niet dat vrouwen ook regelmatig afgewezen worden, daar wordt hier helemaal niet bij stilgestaan.
Dat kan ook aan de vrouw liggen.

Als het na 200 dates niet lukt mag je best bedenken dat jijzelf de constante factor bent.
pi_190742980
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 17:27 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dan ga je er al vanuit dat het steeds die persoon met zijn/haar 200 dates is die niet verder wil daten, terwijl je natuurlijk geen zeggenschap hebt over of de ander wel met jou wil daten.

Maar goed, zelfs als je zelf 200 keer iemand afwijst, hoe zou je dan minder kritisch moeten worden? Uiterlijke eisen bijstellen? Opleidingsniveau? Geestelijke gesteldheid? En als je dat al kan (hoe dan?), denk je dan echt dat daarna opeens liefde opbloeit? Enkel omdat je denkt “Nouja, eigenlijk is deze date niet zo heel knap, maar goed anders gaat het nooit lukken.”?
  zondag 29 december 2019 @ 17:46:44 #37
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190743382
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 17:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat kan ook aan de vrouw liggen.

Als het na 200 dates niet lukt mag je best bedenken dat jijzelf de constante factor bent.
Ja, dat is precies wat ik deed. En ik kwam ook tot de conclusie dat het aan mij lag, en niet aan al die klootzakken.

Misschien hebben mensen wat aan mijn verhaal. Ik zat ook echt in een heel ongezond patroon.

In grote lijnen:
Het lukte me wel om seks te regelen zowel online als offline, maar verkering lukte niet. En als het dan wel lukte om een langdurige relatie te bewerkstelligen, dan waren dat behoorlijk zieke relaties. Ik groeide op met het idee dat je 1 of 2 vriendjes had en met nummer 3 ging je samenwonen en kindjes maken, maar ik kon op geen enkele manier voldoen aan dat beeld.

Dat werken aan jezelf is echt niet leuk. Het vereist graven in je verleden, nadenken over hoe slecht de relatie met je ouders en jezelf eigenlijk is en noem maar op. Zeker niet mijn gelukkigste tijd, maar het was wel nodig.

Mijn bevindingen van toen focusen zich op mijn jeugd: ik was het buitenbeentje in een gezin van 4 kinderen, daardoor was mijn jeugd enorm eenzaam. Emotioneel had ik een paar jaar achterstand op m'n leeftijdgenoten, cognitief kon ik prima meekomen. Mijn broer en zussen waren allemaal super sportief en super sociaal. Ik was autistisch (nooit erkenning voor gehad) en ik had het bovendien elke dag wel een keer aan de stok met één van de anderen. Ik werd stelselmatig genegeerd en afgewezen, bovendien had het geen zin om mijn grenzen aan te geven want die werden niet gerespecteerd.

Ik had als gevolg van mijn jeugd een laag zelfbeeld en ik heb nog steeds moeite met veilige hechting. Met dit inzicht ben ik gaan werken. Genegeerd worden, afgewezen worden en grenzen die niet gerespecteerd worden is PRECIES wat ik elke keer weer leek te vinden in mijn relaties en scharrels.

Toen ik mezelf niet meer kwalijk nam dat het in ons gezin zo fout zat, lag ik niet meer met mezelf overhoop. En toen kwamen er ineens fijne relaties van de grond waarin ik vooral heel erg mezelf was en daar bovendien voor het eerst in mijn leven door anderen om gewaardeerd werd.

Dat soort reflectie dus. Dat zouden meer mensen hier moeten doen. Niet alleen mijn liefdesleven maar ook mijn carrière is met enorme sprongen vooruitgegaan sinds de dag dat ik aan mezelf toe durfde te geven dat het wel aan mij lag.

Dus niet blijven hangen in je frustratie jegens het andere geslacht. Het is totaal zinloos.
Resistance is futile.
  zondag 29 december 2019 @ 17:55:12 #38
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190743653
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 17:30 schreef Gruj0 het volgende:
Uiteindelijk verlangen we bijna allemaal naar zo'n iemand die van ons houdt om wie en hoe we zijn. Zelfs de mensen die het af hebben gezworen.
Precies dat. Onvoorwaardelijke liefde, graag of niet. En dat is wat veel vrouwen wel aanvoelen, maar waar een aantal mannen hier op blijven hangen. Zij willen dat vrouwen hun wens voor onvoorwaardelijke liefde laten varen zodat zij ook eens kunnen daten of neuken :+ .

Dat is de ondertoon die ik hier proef. Vrouwen die die standaard niet willen verlagen, worden neergezet als moeilijk en veeleisend. Maar het probleem is dus dat je eerst onvoorwaardelijk van jezelf moet houden voor je onvoorwaardelijk van een ander kunt houden.
Resistance is futile.
  zondag 29 december 2019 @ 18:01:28 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190743835
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 17:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Precies dat. Onvoorwaardelijke liefde, graag of niet. En dat is wat veel vrouwen wel aanvoelen, maar waar een aantal mannen hier op blijven hangen. Zij willen dat vrouwen hun wens voor onvoorwaardelijke liefde laten varen zodat zij ook eens kunnen daten of neuken :+ .

Dat is de ondertoon die ik hier proef. Vrouwen die die standaard niet willen verlagen, worden neergezet als moeilijk en veeleisend. Maar het probleem is dus dat je eerst onvoorwaardelijk van jezelf moet houden voor je onvoorwaardelijk van een ander kunt houden.
Wat mij dus ook al een tijd opvalt, maar die spiegel mag je ze niet voorhouden, want dat klopt niet.
Laat staan als het uit de mond van ene vrouw komt. Dan kan het zeker niet kloppen.
  zondag 29 december 2019 @ 18:10:21 #40
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190744041
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat mij dus ook al een tijd opvalt, maar die spiegel mag je ze niet voorhouden, want dat klopt niet.
Laat staan als het uit de mond van ene vrouw komt. Dan kan het zeker niet kloppen.
Ja, jij bent ook gewoon moeilijk, emotioneel en veeleisend!
Resistance is futile.
pi_190744230
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 17:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ga ik gewoon niet in mee. Ik vind je matchingpercentages ook veel te laag. Ik denk dat ik met 25 procent van de vrouwen prima match en een relatie kan hebben. Het idee dat die kans 1 procent of lager is heb ik nooit begrepen en is nergens op gebaseerd.
  zondag 29 december 2019 @ 18:17:07 #42
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190744240
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 14:40 schreef Daniane het volgende:

[..]

Eens. Ik heb over een week een date omdat hij niet eerder kon en dan is dat inderdaad lastig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1e date?
Resistance is futile.
pi_190744287
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 18:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

1e date?
Oui!
Of ben ik nu ook veeleisend en moeilijk? _O-
Striving to be more than average.
  zondag 29 december 2019 @ 18:20:24 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190744340
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:19 schreef Daniane het volgende:

[..]

Oui!
Of ben ik nu ook veeleisend en moeilijk? _O-
Als er eenmaal een date gepland stond vond ik het ook altijd een gedoe om het warm te houden.
Dan had ik meestal zoieys van, doe nu maar rustig aan en we spreken elkaar op de date wel.
Alsof de druk er vanaf was ofzo.

Ben benieuwd hoe jij het gaat aanpakken.
  zondag 29 december 2019 @ 18:21:45 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190744387
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ga ik gewoon niet in mee. Ik vind je matchingpercentages ook veel te laag. Ik denk dat ik met 25 procent van de vrouwen prima match en een relatie kan hebben. Het idee dat die kans 1 procent of lager is heb ik nooit begrepen en is nergens op gebaseerd.
Jij hebt het gevoel dat je met 25% van de vrouwen wel een relatie zou kunnen hebben?
Dat heb ikzelf dus echt niet. Ik zou ook max 1% zeggen als ik kijk hoe goed, of nouja slecht ik met de meeste mensen klik, vriendschappelijk al voor lange tijd.
Laat staan voor een relatie.
pi_190744443
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 17:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Onzin. Onvoorwaardelijke liefde (en gewoon beiden investeren in een relatie) is inderdaad iets wat tegenwoordig ontzettend mist. Maar dat heeft niets met standaard verlagen te maken, dat heeft met investeren te maken. Mensen willen alleen dat de ander aan hun eisen voldoet en als het ze even niet bevalt gaan ze wel ergens anders heen. Uiteindelijk kent dat alleen maar verliezers.
  zondag 29 december 2019 @ 18:24:00 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190744462
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Een 'prima' relatie is niet genoeg op de lange termijn. Onvoorwaardelijke liefde is niet iets dat je elk jaar van je leven opnieuw tegen kunt komen, dat overkomt je een paar keer.
Resistance is futile.
pi_190744556
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij hebt het gevoel dat je met 25% van de vrouwen wel een relatie zou kunnen hebben?
Dat heb ikzelf dus echt niet. Ik zou ook max 1% zeggen als ik kijk hoe goed, of nouja slecht ik met de meeste mensen klik, vriendschappelijk al voor lange tijd.
Laat staan voor een relatie.
Op basis van uiterlijk hé...
  Moderator zondag 29 december 2019 @ 19:32:14 #49
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190746583
Opruimslotje.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 29 december 2019 @ 19:37:22 #50
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190746730
Zo, een aantal mensen hebben er een flink aantal notes bij. Dat eeuwige gezeik op mekaar in plaats van ontopic te zijn moet een keer afgelopen zijn, anders blijft dat slotje gewoon een tijdje. Die ego'tjes laten jullie maar thuis.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_190746986
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 18:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Een 'prima' relatie is niet genoeg op de lange termijn. Onvoorwaardelijke liefde is niet iets dat je elk jaar van je leven opnieuw tegen kunt komen, dat overkomt je een paar keer.
Wanneer het je een paar keer overkomt ben je een enorme bofkont met een enorme luxe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')