abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190887287
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:37 schreef Groepfunder het volgende:
Oh, ik lees net dat het vandaag 'Dating Sunday' is. Dus succes met daten allemaal!
Momenteel onderweg naar een “studeer” date :+
pi_190887331
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik was ook 100 jaar vrijgezel, anderhalve date per jaar maar heb nooit zo liggen janken.

Ik deed gewoon mn best mn leven leuk te houden door me bezig te houden met leuke dingen waar ik wel invloed op had.
BS, je hebt echt wel lopen janken, ook hier.
pi_190887350
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:40 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Momenteel onderweg naar een “studeer” date :+
Welk vak ga je samen bestuderen? Coitus? _O-
pi_190887353
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Toepassen? Ik betwijfel het :)

Zwelgen in zelfmedelijden is veel populairder
Haha, sommige hebben het echt hoog in de bol hier.. _O-.
pi_190887357
Mja fysiek contact ís belangrijk. Binnen of buiten een relatie. Maar de 2 zijn imo niet met elkaar te vergelijken.

Knuffelen met vriendinnen, seks met mensen in een FWB setting, niet te vergelijken met fysiek contact in een relatie.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190887366
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

BS, je hebt echt wel lopen janken, ook hier.
Is goed poes.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_190887369
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:20 schreef Operc het volgende:

[..]

Iemand accepteren die niet aan je ideaalbeeld voldoet is gewoon onderdeel van het volwassen worden, want niemand is perfect. Maar ik zou de afweging niet omvormen tot “dit of single zijn”, want dat klinkt niet echt als een stabiele basis voor een relatie. (En ik ken ze natuurlijk niet, maar ik gok dat je ouders ook wel iets meer gevoelens voor elkaar hadden dan “mja het moet maar”.)
Dit dus, maar je moet hier gewoon genoegen mee nemen.. Ook al past die persoon niet bij je /s
pi_190887387
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit dus, maar je moet hier gewoon genoegen mee nemen.. Ook al past die persoon niet bij je /s
Tja er is niks anders..
pi_190887414
Ik denk dat de kunst is open te blijven staan.

Als het aan mij lag werd ik wakker naast de verpakking van een lange Matthew Mccgohfohgojoe en het karakter van Trevor Noah.

Val ik me toch keihard voor een kort pindaatje die dadjokes maakt :')

Never been happier...
pi_190887483
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Die vrouwen zijn er ook, maar lopen niet zo te mieren uit zelfmedelijden.
Als vrouw krijg je dan gewoon te horen dat je dik en lelijk bent en daar iets aan moet doen. Of dat je dan maar aan je daddy issues moet werken. Als vrouw moet het daarna namelijk standaard van een leien dakje gaan. En anders ben je uiteraard te kritisch en te kieskeurig wat mannen betreft. Je krijgt iig niet spontaan bijval van allemaal andere jankerds waardoor je je zelfmedelijden tot waarheid begint te verheffen.
pi_190887514
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:58 schreef Chia het volgende:

[..]

Als vrouw krijg je dan gewoon te horen dat je dik en lelijk bent en daar iets aan moet doen. Of dat je dan maar aan je daddy issues moet werken. Als vrouw moet het daarna namelijk standaard van een leien dakje gaan. En anders ben je uiteraard te kritisch en te kieskeurig wat mannen betreft. Je krijgt iig niet spontaan bijval van allemaal andere jankerds waardoor je je zelfmedelijden tot waarheid begint te verheffen.
:')
pi_190887536
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja fysiek contact ís belangrijk. Binnen of buiten een relatie. Maar de 2 zijn imo niet met elkaar te vergelijken.

Knuffelen met vriendinnen, seks met mensen in een FWB setting, niet te vergelijken met fysiek contact in een relatie.
Kun jij het verschil beschrijven? Want ik denk dat zij niet hetzelfde zijn, maar ik meen wel een overeenkomst te zien. Ik denk dat veel Fok!kers die hier hun hart luchten / frustratie uiten over het langdurig single zijn ook behoefte hebben aan meer fysiek contact dan dat zij nu hebben/ervaren. En dan bedoel ik een vorm van fysiek contact die gevoelens van geborgenheid en verbondenheid oproept: een bevestiging dat jij wel okay bent en (nog steeds) bij de groep mag horen. Misschien niet zoveel als je ervaart als iemand verliefd op je is, maar toch ... En mijn hypothese is dat vrouwen elkaar dat gevoel van verbondenheid onderling meer bieden dan mannen.
pi_190887541
Deze dikkerd had altijd goed te neuken onder god *O*
pi_190887575
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:01 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Kun jij het verschil beschrijven? Want ik denk dat zij niet hetzelfde zijn, maar ik meen wel een overeenkomst te zien. Ik denk dat veel Fok!kers die hier hun hart luchten / frustratie uiten over het langdurig single zijn ook behoefte hebben aan meer fysiek contact dan dat zij nu hebben/ervaren. En dan bedoel ik een vorm van fysiek contact die gevoelens van geborgenheid en verbondenheid oproept: een bevestiging dat jij wel okay bent en (nog steeds) bij de groep mag horen. Misschien niet zoveel als je ervaart als iemand verliefd op je is, maar toch ... En mijn hypothese is dat vrouwen elkaar dat gevoel van verbondenheid onderling meer bieden dan mannen.
Lastig. Ze hebben natuurlijk overeenkomsten.

Voor mij is de vanzelfsprekendheid vd aanrakingen van de man iets wat het tegelijkertijd minder waardevol (want in overdaad beschikbaar) en tegelijkertijd duizend keer waardevoller door wat er allemaal bij die aanraking hoort.

Hm, matige uitleg is matig!
pi_190887726
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Deze dikkerd had altijd goed te neuken onder god *O*
Onder god?
  zondag 5 januari 2020 @ 12:16:39 #266
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190887733
Ik krijg soms het idee dat een hoop users hier frustie zijn omdat ze te weinig actie krijgen.

Toch kan ik me best vinden in commentaar van bijvoorbeeld DancingPhoebe. Gewoon zorgen dat je een leuk leven leid, dan tref je vanzelf mensen die daar onderdeel van willen zijn.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190887881
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:22 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jij bent toch ook jeugd geweest of niet dan? De maatschappij is veranderd. De verwachtingen zijn (onrealistisch) hoog, ook bij jou. Anders zou je niet 5000 matches, dates, weet ik veel wat hebben gehad en dan nog niet iemand hebben gevonden. Zo kan je wel bezig blijven tot je 60ste.
[..]

Je herhaalt advies dat iedereen hier al gegeven heeft en de meesten al toepassen.
Aannames. De waarheid is dat jij helemaal niets weet van mij of van mijn verleden. Het enige wat je af kunt leiden uit mijn posts hier in deze topics is dat ik in het verleden veel dates heb gehad. Mijn verwachtingen zijn niet onrealistisch hoog. Ik bedank er alleen voor om weer in een relatie terecht te komen die mij niet gelukkig maakt. Dat heet leren van je verleden en jezelf én je toekomstige partner gelukkig willen maken. Heeft ook alles met eigenwaarde te maken, niet met onrealistische verwachtingen.

Weet je wat onrealistisch is? Verwachten dat vrouwen zich aan je voeten werpen en gewillig aanbieden als je zelf niet van plan bent te investeren in jezelf. Als jij jouw leven niet leuk vindt, wat is er dan om aantrekkelijk gevonden te worden door een ander? Jullie manier van daten en jullie verwachtingen, die zijn onrealistisch.
Sarcasme. Herken het.
pi_190888194
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:16 schreef M1stral het volgende:
Ik krijg soms het idee dat een hoop users hier frustie zijn omdat ze te weinig actie krijgen.

Toch kan ik me best vinden in commentaar van bijvoorbeeld DancingPhoebe. Gewoon zorgen dat je een leuk leven leid, dan tref je vanzelf mensen die daar onderdeel van willen zijn.
En zelfs als je dan geen partner vindt, heb je alsnog een leuk leven dus sowieso winst.
  zondag 5 januari 2020 @ 13:00:44 #269
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190888217
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:16 schreef M1stral het volgende:

Dat mag je hier niet zeggen! Verantwoordelijkheid nemen voor 'een leuk leven' is iets dat een aantal users hier helemaal niet aan kan, die hebben geen 'leuk leven' omdat vrouwen te kieskeurig zijn.
Resistance is futile.
pi_190888227
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2020 13:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat mag je hier niet zeggen! Verantwoordelijkheid nemen voor 'een leuk leven' is iets dat een aantal users hier helemaal niet aan kan, die hebben geen 'leuk leven' omdat vrouwen te kieskeurig zijn.
En geen fatsoen hebben...
pi_190888322
quote:
Je krijgt iig niet spontaan bijval van allemaal andere jankerds waardoor je je zelfmedelijden tot waarheid begint te verheffen.
Ik denk eerlijk gezegd dat je die bijval wel degelijk zult krijgen. Maar dan van een andere groep gebruikers. Over ghosten, van twee walletjes eten, seksisme, onbeleefdheid, geen nee kunnen accepteren enzovoorts. :Y
  zondag 5 januari 2020 @ 13:18:40 #272
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190888424
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En zelfs als je dan geen partner vindt, heb je alsnog een leuk leven dus sowieso winst.
Precies dit. Ik ben jaren vrijgezel geweest, voldoende vrouwen gedate, maar er geen seconde van wakker gelegen als het niet voor mij (of haar) bleek te zijn. Ik ben prima solo, alleen heb ik altijd geroepen wel open te staan voor iets serieus. Naarstig op zoek gaan werkt ook totaal niet, liefde kun je, ookal is leven tot op zekere hoogte maakbaar, niet afdwingen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190891122
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
Aannames.
Van hetzelfde.

quote:
De waarheid is dat jij helemaal niets weet van mij of van mijn verleden.
Van hetzelfde.

quote:
Mijn verwachtingen zijn niet onrealistisch hoog.
We zien over 10 jaar wel.

quote:
Weet je wat onrealistisch is? Verwachten dat vrouwen zich aan je voeten werpen en gewillig aanbieden als je zelf niet van plan bent te investeren in jezelf. Als jij jouw leven niet leuk vindt, wat is er dan om aantrekkelijk gevonden te worden door een ander? Jullie manier van daten en jullie verwachtingen, die zijn onrealistisch.
Aanames + elke man over een kam scheren omdat een of andere trol hier al maanden R&P op gang houdt door zowat te eisen dat vrouwen zichzelf aanbieden en hun benen spreiden voor hem. :')
pi_190891202
Gaat beide kanten op.

quote:

[..]

Als man krijg je dan gewoon te horen dat je dik en lelijk bent en daar iets aan moet doen. Of dat je dan maar aan je mammy issues moet werken. Als man moet het daarna namelijk standaard van een leien dakje gaan. En anders ben je uiteraard te kritisch en te kieskeurig wat vrouwen betreft. Je krijgt iig niet spontaan bijval van allemaal andere jankerds waardoor je je zelfmedelijden tot waarheid begint te verheffen.
pi_190891235
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2020 17:01 schreef Gruj0 het volgende:
Gaat beide kanten op.
[..]

Sterker nog.. ik zie meer mannen klagen over precies die punten dan vrouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')