SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ey, ik kan me zelfs DeKatZnViool nog herinneren,, ja!quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:14 schreef ijs_beer het volgende:
Wat een twitteraars hier opeens.you're late to the esftwittergame
Ik ben overigens inmiddels wel van gedachten veranderd.twitter:BeatlesJane twitterde op woensdag 14-05-2014 om 14:09:12@DeKatZnViool Van mij mag @waylonline volgend jaar gewoon voor elk land optreden. 3 leuke kijkavonden én goede muziek!
reageer retweet
Spareribsquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er ligt nog een lastige kwestie voor me...
...wat eet ik vanavond?
Jenever know, there could be an audience for it...quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hooghoudt heeft blijkbaar een 0.0 'jenever' gemaakt. Los overtuigt het totaal niet, maar het schijnt bedoeld te zijn voor in mocktails. Dan zou het kunnen werken
Zou zomaar kunnen! Blijkbaar kan je nu al in Nederland 400 soorten jenever krijgenquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jenever know, there could be a market for it...
Dat had jenever gedacht?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen! Blijkbaar kan je nu al in Nederland 400 soorten jenever krijgen
Nou ja, ik wist wel dat jenever walk alone, maar 400 vind ik alsnog veelquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, ik wist wel dat jenever walk alone, maar 400 vind ik alsnog veel
De sowieso niet, onhandig etenquote:
Fajita'squote:Op zaterdag 14 december 2019 16:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er ligt nog een lastige kwestie voor me...
...wat eet ik vanavond?
Eh, pastinaakstamppot dan. Geen idee of dat een beetje te eten isquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De sowieso niet, onhandig eten
Probeer ook wat minder vlees te eten het afgelopen jaar, al had ik maandag nog een berenhap
Oh wauw!quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:49 schreef Andromache het volgende:
Ooooo Mahmood komt naar Nederland, 20 april Melkweg!
Straks jubileumconcert De Kast. Wat. Een. Week.quote:
Moet je snel zijn, want we schepen nu opquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, nog even wachten, ik stap nu in de auto.
Ja is lekkerquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, pastinaakstamppot dan. Geen idee of dat een beetje te eten is
quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:28 schreef Andromache het volgende:
[..]
Straks jubileumconcert De Kast. Wat. Een. Week.
Oeh, ben je daar nu? Veel plezier!quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:28 schreef Andromache het volgende:
[..]
Straks jubileumconcert De Kast. Wat. Een. Week.
Nu al klaar met eten?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
Wat is homemade guacamole toch lekker
Jaquote:
Sta nu een band te verwisselen langs de A28.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet je snel zijn, want we schepen nu op
Zonde van de nacho'squote:Op zaterdag 14 december 2019 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaIk had niet teveel opgeschept
Paps gaat nu de rest opetenquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sta nu een band te verwisselen langs de A28.
De auto ligt op z'n dak dus ik kan er goed bij.
Ben iets later.
Die komen wel op hoorquote:
Ja dat is ook zoquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die komen wel op hoorMaar vult zo enorm! Ik zit echt propvol nu. Gaat ook kaas, guacamole, zure room, etc. overheen.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sta nu een band te verwisselen langs de A28.
De auto ligt op z'n dak dus ik kan er goed bij.
Ben iets later.
Had je maar sneller moeten zijnquote:
Noo laatste alweer?quote:
Jaquote:
Jammer is dat altijd!quote:
Zekerquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Jammer is dat altijd!
Maar wel finale, dat is ook leuk
Jaaaa ook heel veel zin in!quote:
JAAAAAAAAAA OMG ZOVEEL ZIN INquote:
Ja, deden het nog heel goed ook bij de televote!quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:33 schreef Meke het volgende:
Ik had echt volledig verdrongen datBlue
mee heeft gedaan aan het ESF!
Ja dat geloof ikquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, deden het nog heel goed ook bij de televote!
Nou ja, misschien is ie wel gewoon straight hoor, maar hij bracht me wel aan het twijfelen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:23 schreef Meke het volgende:
Oja @:Dave ben nu bij Celine, met de vriend uit jouw team
Haha ja ik snap wel waar jij vandaan komtquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is ie wel gewoon straight hoor, maar hij bracht me wel aan het twijfelen.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:42 schreef Dave het volgende:
[..]
(Het programma, ter verduidelijking)
twitter:ESF_FOK twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 17:41:43Eurovision 2020 host Edsilia Rombley dancing in the streets of Rotterdam. 💃 🙌🏽 #ESC2020 #Rotterdam #Eurovision #ESC https://t.co/moszN8EdAk reageer retweet
Nieuw dacht ik! Niet zeker.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Is het weer een nieuwe, of een herhaling?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Is het weer een nieuwe, of een herhaling?
twitter:AVROTROS twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 19:30:00KIJKTIP Straks een gloednieuwe uitzending van #IkVertrek! Familie Freeling gaat de uitdaging aan een eeuwenoude boerderij om te toveren tot een volledige camping. RT = 👍 https://t.co/fTounjWgKs reageer retweet
Benieuwd wie dit jaar mijn haatkandidaat gaat zijnquote:
Geweldig mens is het ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:47 schreef ijs_beer het volgende:
twitter:ESF_FOK twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 17:41:43Eurovision 2020 host Edsilia Rombley dancing in the streets of Rotterdam. 💃 🙌🏽 #ESC2020 #Rotterdam #Eurovision #ESC https://t.co/moszN8EdAk reageer retweet
Oh ja, kan me Maroeska nog herinneren van vorig jaarquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Benieuwd wie dit jaar mijn haatkandidaat gaat zijn
Kandihaatquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Benieuwd wie dit jaar mijn haatkandidaat gaat zijn
quote:
LEUK!quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:50 schreef Dave het volgende:
[..]twitter:AVROTROS twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 19:30:00KIJKTIP Straks een gloednieuwe uitzending van #IkVertrek! Familie Freeling gaat de uitdaging aan een eeuwenoude boerderij om te toveren tot een volledige camping. RT = 👍 https://t.co/fTounjWgKs reageer retweet
Nou ik vond op een gegeven moment de haat erger dan Maroeska zelfquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, kan me Maroeska nog herinneren van vorig jaar
Jaaaa Cas was leukquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik vond op een gegeven moment de haat erger dan Maroeska zelf![]()
En gelukkig hadden weCas
ter compensatie
Hij promoot nu ook mijn vakbond, dus zie hem nog geregeld langskomenquote:
Ik gaf de voorkeur aan rijmquote:
Maroeschka was ideaal als haatkandidaat! Hield het lekker lang vol ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik vond op een gegeven moment de haat erger dan Maroeska zelf![]()
En gelukkig hadden weCas
ter compensatie
Hannekequote:
Oh ja Hannekequote:Op zaterdag 14 december 2019 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
HannekeHow verbaasd ze ook was na een week of zes dat André haar vertelde dat er bij de technische opdracht soms dingen niet bij staan
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maroeschka was ideaal als haatkandidaat! Hield het lekker lang vol ook
Overigens vond ik haar al stom voor die rel met het kookboek
Het ging wel ver inderdaad. Maar ik vond haar wel oprecht stomquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:15 schreef ijs_beer het volgende:
Dat gehaat vorig jaar op Maroeska ging op een gegeven echt buiten alle perken. Ook hier in de livetopics, zodanig dat ik er eigenlijk liever wegbleef.
Ojaaaa die was ook leukquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
HannekeHow verbaasd ze ook was na een week of zes dat André haar vertelde dat er bij de technische opdracht soms dingen niet bij staan
Ik ben wel team @ijs_beer in deze, alles ging alléén nog maar over Maroeska in plaats van over de andere kandidaten en hoe die het deden. Lijkt me voor haar ook heftig, volgens mij had zij alles netjes aangegeven bij de productie en dan krijg je het zó over je heenquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het ging wel ver inderdaad. Maar ik vond haar wel oprecht stom
Blijkt wel hoe sommige mensen echt door kunnen slaan, dat proberen mensen continu door het slijk te halen omdat je iemand niet moet. Gelukkig hebben we dat in ESF niet zo.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben wel team @:ijs_beer in deze, alles ging alléén nog maar over Maroeska in plaats van over de andere kandidaten en hoe die het deden. Lijkt me voor haar ook heftig, volgens mij had zij alles netjes aangegeven bij de productie en dan krijg je het zó over je heen
Ja.quote:
Ja, wat daar soms voorbijkomtquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:21 schreef Dave het volgende:
Ja, als je die spektakelstukken vergelijkt met GBBO...
Anna was degelijker, maar vanwege de momenten van pure chaos wint voor mij Hannekequote:Op zaterdag 14 december 2019 22:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar er was slechts één kandidaat de leukste natuurlijk:Anna
Anna vond ik een terechte winnaresquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar er was slechts één kandidaat de leukste natuurlijk:Anna
OH MIJN GOD JAquote:
Ja zo ergquote:
Oh gelukkig. Ik was al bang dat ik anders aan de Tom Egbers moest beginnen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je bent thuis waar je Douwe Egberts drinkt
Dan ga ik dat hier thuis nooit aan gasten serveren; straks krijg je ze nooit meer weg.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je bent thuis waar je Douwe Egberts drinkt
Dit idd.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ga ik dat hier thuis nooit aan gasten serveren; straks krijg je ze nooit meer weg.
*koopt Douwe Egberts in en nodigt Justs uitquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ga ik dat hier thuis nooit aan gasten serveren; straks krijg je ze nooit meer weg.
Precies. En ik vind een hoop mensen leuk, maar niemand zó leuk dat ik ze per se permanent in huis moet hebben.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit idd.
Het is zo vaak op tv te horen dat het ook vast juridisch wel dichtgetimmerd zit.
Als je iemand DE serveert neem je ze officieel in huis.
Ik kwam vandaag nog langs dit oude artikel. Wat een naam joh, wie verzint dat nouquote:
Ik vraag ook nooit meer koffie als ik ergens iets te drinken aangeboden krijg.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. En ik vind een hoop mensen leuk, maar niemand zó leuk dat ik ze per se permanent in huis moet hebben.
Ja maar als gast kan je er eventueel nog een tweede huis van maken en dan je eerste huis aanhouden als vast adres.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vraag ook nooit meer koffie als ik ergens iets te drinken aangeboden krijg.
Wel een groot compliment natuurlijk als je DE krijgt, maar wel weer een gedoe om je adresgegevens overal weer aan te moeten passen steeds.
Weet je vrouw dit al?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. En ik vind een hoop mensen leuk, maar niemand zó leuk dat ik ze per se permanent in huis moet hebben.
We hebben voor volgende week een afspraak om het er over te hebben.quote:
Ondertussen legt de concurrent er wel flinke druk op om hun koffie te bestellen, met hun 'Nespresso, what else?'quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vraag ook nooit meer koffie als ik ergens iets te drinken aangeboden krijg.
Wel een groot compliment natuurlijk als je DE krijgt, maar wel weer een gedoe om je adresgegevens overal weer aan te moeten passen steeds.
Dat zou idd een mogelijkheid kunnen zijn, maar ben je in dat geval wel echt thuis in dat tweede huis?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar als gast kan je er eventueel nog een tweede huis van maken en dan je eerste huis aanhouden als vast adres.
Ja, daar ben ik ook geen fan van, maar zij hebben wel als voordeel dat er geen verhuizing aan elk kopje vastzit.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ondertussen legt de concurrent er wel flinke druk op om hun koffie te bestellen, met hun 'Nespresso, what else?'
Omgquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag nog langs dit oude artikel. Wat een naam joh, wie verzint dat nou![]()
http://www.voornamelijk.nl/nxt-familie-borrel-houdt-van-kort/
Alles bij elkaar wel makkelijker jaquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook geen fan van, maar zij hebben wel als voordeel dat er geen verhuizing aan elk kopje vastzit.
Hm, tja. Op zich heb ik niks tegen drieletterige namen, maar ik vind het wel altijd fijn als ten minste een van die letters een klinker is.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag nog langs dit oude artikel. Wat een naam joh, wie verzint dat nou![]()
http://www.voornamelijk.nl/nxt-familie-borrel-houdt-van-kort/
Het is ook maar mooi geweest ook hoor. De koek is op. Die man moet verder gaan met z'n leven en voorlopig niet eens aan darten denken.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou leute, Van Barneveld kan uitgeschakeld worden op zijn laatste WK
Ja. Ik ben ook niet heel erg verbaasd of zo, maar had het hem wel gegund om nog iets verder te komen.quote:Op zondag 15 december 2019 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook maar mooi geweest ook hoor. De koek is op. Die man moet verder gaan met z'n leven en voorlopig niet eens aan darten denken.
Aan de andere kant zal er nu bij hem ook helemaal geen twijfel bestaan of hij toch nog wat langer door moet gaan. Ik las vanochtend dat hij die angst wel had.quote:Op zondag 15 december 2019 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ook niet heel erg verbaasd of zo, maar had het hem wel gegund om nog iets verder te komen.
Heeft ie natuurlijk niks aan
Achteraf gezien was het na die halve finale van een paar jaar terug een uitstekend moment om te stoppen. Maar ja, als je dat haalt is het een lastige keuzequote:Op zondag 15 december 2019 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de andere kant zal er nu bij hem ook helemaal geen twijfel bestaan of hij toch nog wat langer door moet gaan. Ik las vanochtend dat hij die angst wel had.
Ja precies, dan heb je toch een dilemma.quote:Op zondag 15 december 2019 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Achteraf gezien was het na die halve finale van een paar jaar terug een uitstekend moment om te stoppen. Maar ja, als je dat haalt is het een lastige keuze
Nou, misschien moet hij even op suicide watch. Die man is echt helemaal de weg kwijt momenteel.quote:
Niet voor het eerst, bij hem is het tot nu toe altijd over gegaanquote:Op zondag 15 december 2019 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, misschien moet hij even op suicide watch. Die man is echt helemaal de weg kwijt momenteel.
Maar goed ook.. maar het is nu wel even heftiger misschien dan al die voorgaande keren.quote:Op zondag 15 december 2019 00:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet voor het eerst, bij hem is het tot nu toe altijd over gegaan
Doen we niet meer aan YT Thumbnails tonen?quote:Op zondag 15 december 2019 02:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
@:Cyan9
Bekijk deze YouTube-video
Er zal iets mis gaan met het ophalen van de infoquote:Op zondag 15 december 2019 02:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Doen we niet meer aan YT Thumbnails tonen?
"Bekijk deze YouTube-video" nodigt toch veel minder uit om die video te kijken.
4 april! Is echt altijd heel gezellig met elkaarquote:Op zondag 15 december 2019 10:45 schreef Meridiaan het volgende:
Ga nog kijken of ik voor EiC een kaar ga halen, ik zou toch denk ik graag willen aansluiten bij de club. Nog even zien wanneer de datum is.
Genoteerd in den agendaquote:Op zondag 15 december 2019 10:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
4 april! Is echt altijd heel gezellig met elkaar
Hm ja, zal wel idd. Andere video's zie ik nog wel normaal.quote:Op zondag 15 december 2019 03:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er zal iets mis gaan met het ophalen van de info
Je moet de ampersand aan het einde van de link verwijderen:quote:Op zondag 15 december 2019 11:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm ja, zal wel idd. Andere video's zie ik nog wel normaal.
Dat gelul van William over die muurschilderingen in de eerste 2 minutenquote:
Ik vond vooral dat stukje waar ze in de kano in worden gehaald door zo'n containerschip leuk.quote:Op zondag 15 december 2019 11:31 schreef Em31 het volgende:
The Daily Mail would call this a fish gape expression
Met of zonder lijkt nu niet meer uit te maken.quote:Op zondag 15 december 2019 11:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Je moet de ampersand aan het einde van de link verwijderen:
Ik ben op de helft, ben benieuwdquote:Op zondag 15 december 2019 11:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vond vooral dat stukje waar ze in de kano in worden gehaald door zo'n containerschip leuk.
Zeg, ik dacht dat ik heel duidelijk had gemaakt dat Justs mij toekomt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*koopt Douwe Egberts in en nodigt Justs uit*
Oké ik dacht toen je dit zei dat je zoiets bedoeldequote:Op zondag 15 december 2019 11:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vond vooral dat stukje waar ze in de kano in worden gehaald door zo'n containerschip leuk.
Soort van.quote:Op zondag 15 december 2019 11:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké ik dacht toen je dit zei dat je zoiets bedoelde
[ afbeelding ]
vroeg me al af waar die route helemaal heenging
Haha, geweldig!quote:
Ik had het gezien! Ik wilde jou al een reminder sturen, maar te laat.quote:
Nee nee, we hadden een deal!quote:Op zondag 15 december 2019 11:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeg, ik dacht dat ik heel duidelijk had gemaakt dat Justs mij toekomt.
Hij is van jou als hij van de herenliefde blijkt, anders van mijquote:
Dat is op zich een goede deal, maar wat nou als hij bi is? Een deelsysteem is vragen om drama.quote:Op zondag 15 december 2019 11:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij is van jou als hij van de herenliefde blijkt, anders van mij
Nee, weg! Van ons!quote:Op zondag 15 december 2019 11:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat jullie er om vechten, en dat Dave er mee heen loopt.
Volgens mij al een aardig tijdje geleden, 2 maanden denk ik. Zag toen een paar filmpjes in de insta story van ze!quote:Op zondag 15 december 2019 11:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, geweldig!![]()
Waar William is in het begin, bij die flat in Overvecht, is echt heel dicht bij waar ik woon![]()
Dat stukje dat de kano het water in wordt geschoven en Williams reactieEn uiteraard komt de stroopwafel weer even voorbij
![]()
Ik ben wel benieuwd wanneer dit is opgenomen. Ik heb ze in ieder geval niet gezien.
Dan gaan we hem gewoon netjes delen!quote:Op zondag 15 december 2019 11:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is op zich een goede deal, maar wat nou als hij bi is? Een deelsysteem is vragen om drama.
Hier kom je toch echt te laat mee Davequote:Op zondag 15 december 2019 11:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat jullie er om vechten, en dat Dave er mee heen loopt.
Volgens mij heb ik ook ergens gezien dat ze naar Zwolle zouden gaan - weet niet of dat uiteindelijk ook gebeurd is.quote:Op zondag 15 december 2019 11:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij al een aardig tijdje geleden, 2 maanden denk ik. Zag toen een paar filmpjes in de insta story van ze!
Nee dit is onze Justsquote:Op zondag 15 december 2019 11:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit was een uurtje voor ons trio in 2016.
[ afbeelding ]
Of hebben we jullie het over een andere Justs.
Sinds wanneer ben jij deel van een gelegenheidsduo uit Engeland?quote:Op zondag 15 december 2019 11:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit was een uurtje voor ons trio in 2016.
[ afbeelding ]
Of hebben we jullie het over een andere Justs.
Toen de gelegenheid daar was.quote:Op zondag 15 december 2019 11:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij deel van een gelegenheidsduo uit Engeland?
Bovenaan hun instagram staat zo'n story overzicht me Dutch Tour zie ik nu, ik zie geen Zwolle, wel Almere en Lelystadquote:Op zondag 15 december 2019 11:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook ergens gezien dat ze naar Zwolle zouden gaan - weet niet of dat uiteindelijk ook gebeurd is.
Ja, het was wel een beetje passen en meten bij Justs. Maar het voorwerk is gedaan.quote:Op zondag 15 december 2019 11:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo'n gepast antwoord was precies wat ik verwacht had.
Oh, dan zal Zwolle afgevallen zijn. Waarom ze dan Almere en Lelystad interessanter vonden....quote:Op zondag 15 december 2019 11:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bovenaan hun instagram staat zo'n story overzicht me Dutch Tour zie ik nu, ik zie geen Zwolle, wel Almere en Lelystad
Arme jongen.quote:Op zondag 15 december 2019 11:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, het was wel een beetje passen en meten bij Justs. Maar het voorwerk is gedaan.
Wie weet moeten ze nog naar Zwolle/Overijsselquote:Op zondag 15 december 2019 11:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, dan zal Zwolle afgevallen zijn. Waarom ze dan Almere en Lelystad interessanter vonden....
Bij voetbal begrijp ik nog wel dat je vd Vaart in zo'n rustprogramma zet om over de wedstrijd te praten, nu bij handbal vraag ik me toch af of ze niet nog een handballer hadden kunnen vinden.quote:Op zondag 15 december 2019 12:32 schreef Strani het volgende:
Handbalvrouwen kijken![]()
Wel op de Spaanse TV, maar hier is het dan ook gewoon op de publieken zoals het hoort.
En als het dan toch een voetballer moet zijn is een keeper meer op z'n plaatsquote:Op zondag 15 december 2019 13:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij voetbal begrijp ik nog wel dat je vd Vaart in zo'n rustprogramma zet om over de wedstrijd te praten, nu bij handbal vraag ik me toch af of ze niet nog een handballer hadden kunnen vinden.
Ja het waren net meer grapjes over voetbalquote:Op zondag 15 december 2019 13:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij voetbal begrijp ik nog wel dat je vd Vaart in zo'n rustprogramma zet om over de wedstrijd te praten, nu bij handbal vraag ik me toch af of ze niet nog een handballer hadden kunnen vinden.
Zijn vriendin handbalt toch? Die Polman? Hij zal er dus alles over weten.quote:Op zondag 15 december 2019 13:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter die vriendin daar neergezet.quote:Op zondag 15 december 2019 13:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Zijn vriendin handbalt toch? Die Polman? Hij zal er dus alles over weten.
Die had denk ik wel iets beters te doen, handballen ofzoquote:Op zondag 15 december 2019 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter die vriendin daar neergezet.
Programma op locatie doen, tafel naast de baan zetten, kan ze in de rust gewoon aanschuiven, ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 15 december 2019 13:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Die had denk ik wel iets beters te doen, handballen ofzo
Dat zijn dan mensen die de regels niet kennen.quote:Op zondag 15 december 2019 14:01 schreef Strani het volgende:
Nou nou nou het was echt hartslag 180 hoor tegen het einde!
Hier in Spanje is men nogal boos en voelt men zich beroofd.
quote:Op zondag 15 december 2019 14:01 schreef Strani het volgende:
Waar lees je dat? Ik niet bij o.a. El Paísquote:Op zondag 15 december 2019 14:01 schreef Strani het volgende:
Ik kijk RTVE (ik woon in Spanje en heb geen Ziggo).quote:Op zondag 15 december 2019 14:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
[..]
Waar lees je dat? Ik niet bij o.a. El País
Poetic justice. 8 jaar geleden zorgden ze ervoor dat Nederland de Spelen miste door expres te verliezen van Kroatië, meen ik.quote:Op zondag 15 december 2019 14:01 schreef Strani het volgende:
Junior songfestival reloadedquote:Op zondag 15 december 2019 14:01 schreef Strani het volgende:
Ohquote:Op zondag 15 december 2019 14:26 schreef blackswangreen het volgende:
Poetic justice. 8 jaar geleden zorgden ze ervoor dat Nederland de Spelen miste door expres te verliezen van Kroatië, meen ik.
Dit is leuk.quote:
quote:Op zondag 15 december 2019 14:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Poetic justice. 8 jaar geleden zorgden ze ervoor dat Nederland de Spelen miste door expres te verliezen van Kroatië, meen ik.
Leuk he?quote:
Ja, toch wel een leuke stad Utrechtquote:Op zondag 15 december 2019 14:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk he?Zo herkenbaar ook, al die plekken
Ze waren wel bij de buitenkant bij Hoog Catharijne. Maar op zich zijn er natuurlijk zoveel toffe plekjes in Utrecht dat ze moeilijk alles konden laten zien. Dat kanoën was wel echt grappigquote:Op zondag 15 december 2019 14:42 schreef ato het volgende:
[..]
Ja, toch wel een leuke stad Utrecht![]()
Maar mistte nog mooie plekjes van de wittevrouwensingle, Griftpark, Hoog Catharijne is nu ook prachtig, etc.
Ziggo Sport iig, daar heb ik zitten kijken.quote:Op zondag 15 december 2019 15:04 schreef Greys het volgende:
Ben net thuis van werk maar kon je handbal nou live op tv zien en zo ja op welk net dan?
Ah ik heb geen Ziggo. Dank je.quote:Op zondag 15 december 2019 15:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ziggo Sport iig, daar heb ik zitten kijken.
Mja die kritiek op de NOS is ook niet helemaal terecht. Ziggo heeft gewoon meer geboden en de NOS zendt juist best veel andere sporten uit (schaatsen, wielrennen etc.).quote:Op zondag 15 december 2019 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ik heb geen Ziggo. Dank je.
Voordat ik weg ging keek ik nog op de digitale gids maar kon het niet vinden. Ergens wel beetje schandalig als dat niet gewoon op één van de standaard kanalen te zien is, een WK finale. Maar ja tis geen voetbal zeker.
Dat klopt wel, dezelfde mensen die zeuren dat er geen geld naar de publieke omroep mag zeuren nu dat de NOS het niet uitzendt. Maar... wat wel heel storend is bij de NOS, is het feit dat ze meer tijd besteden aan duiding dan aan daadwerkelijk sport uitzenden. Tijdens de Spelen is dat zo irritant, oeverloos gewauwel van Wennemars en Ritsma ipv beelden van sport.quote:Op zondag 15 december 2019 15:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja die kritiek op de NOS is ook niet helemaal terecht. Ziggo heeft gewoon meer geboden en de NOS zendt juist best veel andere sporten uit (schaatsen, wielrennen etc.).
Ja, dat ben ik met je eens. Dat was in 2018 inderdaad heel irritant.quote:Op zondag 15 december 2019 15:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat klopt wel, dezelfde mensen die zeuren dat er geen geld naar de publieke omroep mag zeuren nu dat de NOS het niet uitzendt. Maar... wat wel heel storend is bij de NOS, is het feit dat ze meer tijd besteden aan duiding dan aan daadwerkelijk sport uitzenden. Tijdens de Spelen is dat zo irritant, oeverloos gewauwel van Wennemars en Ritsma ipv beelden van sport.
Vreselijk is dat ja. Erger me er nu al aan voor volgend jaar.quote:Op zondag 15 december 2019 15:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat klopt wel, dezelfde mensen die zeuren dat er geen geld naar de publieke omroep mag zeuren nu dat de NOS het niet uitzendt. Maar... wat wel heel storend is bij de NOS, is het feit dat ze meer tijd besteden aan duiding dan aan daadwerkelijk sport uitzenden. Tijdens de Spelen is dat zo irritant, oeverloos gewauwel van Wennemars en Ritsma ipv beelden van sport.
En aan de kut-Fransen. Niet speciaal voor volgend jaar maar gewoon in het algemeen.quote:Op zondag 15 december 2019 15:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Vreselijk is dat ja. Erger me er nu al aan voor volgend jaar.
quote:Op zondag 15 december 2019 15:38 schreef Strani het volgende:
[..]
En aan de kut-Fransen. Niet speciaal voor volgend jaar maar gewoon in het algemeen.
Oké maar ik als simpele ziel en Nederlandert had het vast graag gezien als ik niet had gewerkt. En zonder Ziggo kan je het dan dus gewoon niet zien hoe een Nederlands team wereldkampioen wordt. Of ben ik een van de weinigen in NL zonder Ziggo?quote:Op zondag 15 december 2019 15:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja die kritiek op de NOS is ook niet helemaal terecht. Ziggo heeft gewoon meer geboden en de NOS zendt juist best veel andere sporten uit (schaatsen, wielrennen etc.).
Ik weet eigenlijk niet hoeveel mensen Ziggo hebben. Ik heb het zelf niet meer want te duur en ik had andere (ook legale!quote:Op zondag 15 december 2019 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké maar ik als simpele ziel en Nederlandert had het vast graag gezien als ik niet had gewerkt. En zonder Ziggo kan je het dan dus gewoon niet zien hoe een Nederlands team wereldkampioen wordt. Of ben ik een van de weinigen in NL zonder Ziggo?
Mijn post was iig alles behalve bedoeld als zeuren dat er geen geld mag naar de publieke omroep, maar dat lijkt me duidelijk.Zowel voor een Songfestival eens in de vele jaren als voor zulke bijzondere wedstrijden.
Verdomme wat een kutweerquote:Op zondag 15 december 2019 15:43 schreef Greys het volgende:
Nu lekker inkakken.
Blij dat ik vanavond niet naar de Ziggo hoef. Ook erg eigenlijk, dat gevoel als esf fan.Maar moet er niet aan denken, vanaf morgen knetterdrukke laatste werkdagen.
Oh en morgenochtend heeeeel vroeg komt m'n nieuwe rolluik.![]()
NOU HEquote:Op zondag 15 december 2019 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verdomme wat een kutweer
quote:Op zondag 15 december 2019 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
NOU HE
M'n honden komen haast horizontaal voorbij waaien man!
Je moet ergens grenzen trekken wat er wel en niet op tv moet worden uitgezonden. Veel sporten vallen daar buiten. Neemt niet weg dat die sporten wel live op zender mogen worden uitgezonden, maar er is dan geen verplichting voor. Voor het handbal heeft Ziggo blijkbaar een beter bod gedaan dan de NOS, dus zenden zij het uit. Als de NOS een smak geld uitgeeft aan het uitzenden van het WK en Nederland ligt er in de eerste ronde uit is er stront aan de knikker. Als Ziggo het uitzendt is het jammer voor Ziggo, maar dat is het. NOS zal dus keuzes moeten maken wat ze wel en niet gaan uitzenden en ook gokken waar Nederland ver komt bij het bieden op de uitzendrechten.quote:Op zondag 15 december 2019 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké maar ik als simpele ziel en Nederlandert had het vast graag gezien als ik niet had gewerkt. En zonder Ziggo kan je het dan dus gewoon niet zien hoe een Nederlands team wereldkampioen wordt. Of ben ik een van de weinigen in NL zonder Ziggo?
Mijn post was iig alles behalve bedoeld als 'zeuren dat er geen geld mag naar de publieke omroep', maar dat lijkt me duidelijk.Zowel voor een Songfestival eens in de vele jaren als voor zulke bijzondere wedstrijden.
Ik heb KPN, ik denk dat grotendeels van Nederland Ziggo en KPN heeft.quote:Op zondag 15 december 2019 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn post was iig alles behalve bedoeld als 'zeuren dat er geen geld mag naar de publieke omroep', maar dat lijkt me duidelijk.Zowel voor een Songfestival eens in de vele jaren als voor zulke bijzondere wedstrijden.
Ziggo heeft dat ook wel eens gedaanquote:Op zondag 15 december 2019 15:56 schreef Em31 het volgende:
Hebben ze soms ook niet dat Ziggo of KPN een kanaal 'open' zet voor iedereen? Of verzin ik nu iets wat niet bestaat![]()
Of nee dat werkt zeker alleen met Fox Sport enzo en niet met een zender zelf
Niet als coach van PSV in elk geval.quote:
Ja zoiets had met zo'n finale als dit erg leuk geweest!quote:Op zondag 15 december 2019 15:56 schreef Em31 het volgende:
Hebben ze soms ook niet dat Ziggo of KPN een kanaal 'open' zet voor iedereen? Of verzin ik nu iets wat niet bestaat![]()
Of nee dat werkt zeker alleen met Fox Sport enzo en niet met een zender zelf
Ik duim voor jou dat AZ wint en ik duim voor de Ajaxies hier dat zij winnen.quote:Op zondag 15 december 2019 16:25 schreef Meridiaan het volgende:
Straks AZ. Er is al teveel goed gegaan deze week (kaarten ESF, handbaldames), dus ik verwacht niet dat er karmatechnisch nog bij kan dat AZ wint van Ajax.
Gelijkspel dan, geen verliezersquote:Op zondag 15 december 2019 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik duim voor jou dat AZ wint en ik duim voor de Ajaxies hier dat zij winnen.
Dit wordt ingewikkeld.
Deal! Al vraag ik me af of ze daar allemaal tevreden mee zouden zijn.quote:Op zondag 15 december 2019 16:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelijkspel dan, geen verliezers
Liever dat dan verliezen.quote:Op zondag 15 december 2019 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Deal! Al vraag ik me af of ze daar allemaal tevreden mee zouden zijn.
Toch makkelijk onderhandelen als je er niet al te veel om geeftquote:Op zondag 15 december 2019 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb sowieso altijd het gevoel dat de Fransen tussen ons instaan, Straniquote:Op zondag 15 december 2019 15:38 schreef Strani het volgende:
[..]
En aan de kut-Fransen. Niet speciaal voor volgend jaar maar gewoon in het algemeen.
Júist wel dan toch, de streak must go onquote:Op zondag 15 december 2019 16:25 schreef Meridiaan het volgende:
Straks AZ. Er is al teveel goed gegaan deze week (kaarten ESF, handbaldames), dus ik verwacht niet dat er karmatechnisch nog bij kan dat AZ wint van Ajax.
quote:Op zondag 15 december 2019 16:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Als coach zou je denken van niet, als mens hopelijk wel
quote:Op zondag 15 december 2019 16:21 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Niet als coach van PSV in elk geval.
Verder overleeft hij het vast. Tenzij hij Flappie van voren heet.
Ja snap ik, beetje raar is het wel met zoiets!quote:Op zondag 15 december 2019 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zoiets had met zo'n finale als dit erg leuk geweest!
Ach ja tis niet anders.
Er zijn ook veel belangrijker dingen hoor, maar ik vond het gewoon even 'stom' zonder er verder al te veel bij na te denken na niet al te veel uur slaap.![]()
Klootzakken, die stakende knoflookvretersquote:Op zondag 15 december 2019 16:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb sowieso altijd het gevoel dat de Fransen tussen ons instaan, Strani
Maar die streak kán zo niet voor iedereen on go-en. Wint AZ, dan is de streak voor de Ajaxerts niet ongegoot en wint Ajax dan goot ie niet on voor de AZertjes.quote:Op zondag 15 december 2019 16:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Júist wel dan toch, de streak must go on
True.quote:Op zondag 15 december 2019 16:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch makkelijk onderhandelen als je er niet al te veel om geeft
Met hun staakbrodenquote:Op zondag 15 december 2019 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Klootzakken, die stakende knoflookvreters
Hebben we hier van die kaasdragers?quote:Op zondag 15 december 2019 16:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar die streak kán zo niet voor iedereen on go-en. Wint AZ, dan is de streak voor de Ajaxerts niet ongegoot en wint Ajax dan goot ie niet on voor de AZertjes.
quote:Op zondag 15 december 2019 17:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hebben we hier van die kaasdragers?
Nope.quote:Op zondag 15 december 2019 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ziet ernaar uit dat je je zin krijgt, geen gelijkspel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 15 december 2019 18:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het ziet ernaar uit dat je je zin krijgt, geen gelijkspel.
Nou ja, in elk geval gaat het dak eraf in Alkmaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Gefeliciteerd! Dit is jouw week!quote:Op zondag 15 december 2019 16:25 schreef Meridiaan het volgende:
quote:Op zondag 15 december 2019 18:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het ziet ernaar uit dat je je zin krijgt, geen gelijkspel.
Ach. Nu is de competitie tenminste lekker spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
“Het leven heeft geen zin meer” etc, inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2019 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Weer een hoop zelfhaat en ellende zeker?
Wel een beetje zorgelijkquote:Op zondag 15 december 2019 19:39 schreef Dave het volgende:
[..]
“Het leven heeft geen zin meer” etc, inderdaad.
twitter:NOSsport twitterde op zondag 15-12-2019 om 20:21:54Serieuze blessure voor Memphis Depay. Lyon vreest dat zijn seizoen erop zit. Is zijn EK in gevaar? https://t.co/N0EKkd36ZL reageer retweet
Nee.quote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Em31 het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op zondag 15-12-2019 om 20:21:54Serieuze blessure voor Memphis Depay. Lyon vreest dat zijn seizoen erop zit. Is zijn EK in gevaar? https://t.co/N0EKkd36ZL reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeiquote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Em31 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Arjen? Die leeft volgens mij nog.quote:Op zondag 15 december 2019 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
OeiWaar is die dokter van Robben? Of was die al dood?
Oh meh, moet ik me daar op voor gaan bereiden als ik het terug ga kijken.quote:Op zondag 15 december 2019 20:07 schreef Dave het volgende:
Oh ja, vergeten dat de finale van ER altijd 1 grote terugblik is.
Uur bezig, nog geen uitslag.quote:Op zondag 15 december 2019 21:00 schreef I het volgende:
[..]
Oh meh, moet ik me daar op voor gaan bereiden als ik het terug ga kijken.![]()
Ohja dat was vaag toenquote:Op zondag 15 december 2019 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is nog een flutproef ook.quote:Op zondag 15 december 2019 21:12 schreef I het volgende:
[..]Wat een ellende. Straks maar skippen naar het laatste kwartiertje dus.
quote:
Nou, wie weet vind jij hem wel leuk.quote:Op zondag 15 december 2019 21:18 schreef I het volgende:
[..]Heel m'n motivatie om snel terug te kijken weg.
Ik ben de laatste weken niet erg meer onder de indruk van ER.quote:
Ja, ‘t is wel een mweh seizoen.quote:Op zondag 15 december 2019 21:21 schreef I het volgende:
[..]
Ik ben de laatste weken niet erg meer onder de indruk van ER.Dat is wel een beetje weggezakt toen alle sterke spelers er uit gestemd werden en de eetproef maar een halve eetproef was, die te omzeilen was met een puzzel.
Zag laatst wel ergens een bericht waarin Nicolette zei dat ze veranderingen gaan doorvoeren na de hoeveelheid kritiek over dit seizoen, ben benieuwd wát die veranderingen zijn.quote:
Dick van Toorn ligt al een jaar of zes aan de verkeerde kant van het gras.quote:Op zondag 15 december 2019 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel echt minder. Dan Promes op die vleugel lijkt me, en hopen dat een andere aanvaller fitter is dan Babel tegen die tijd?quote:Op zondag 15 december 2019 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dick van Toorn ligt al een jaar of zes aan de verkeerde kant van het gras.
Voor Memphis wordt gevreesd voor een zware kruisbandblessure. Dan zou die pas na het begin van volgend seizoen terug zijn.
Echt heel sneu voor hem, ook met het EK net aankomende jaar en hoe hij nu in vorm is. Las toevallig vandaag nog een interview met Van Dijk waarin hij zegt dat hij dan wel aanvoerder is, maar Memphis juist ook heel belangrijk is binnen het team. Heel zuurquote:Op zondag 15 december 2019 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dick van Toorn ligt al een jaar of zes aan de verkeerde kant van het gras.
Voor Memphis wordt gevreesd voor een zware kruisbandblessure. Dan zou die pas na het begin van volgend seizoen terug zijn.
Poep.quote:
Memphis speelt normaal gesproken als valse spits in Oranje. Malen zou dan z'n vervanger zijn... maar die heeft vandaag mogelijk ook een zware blessure opgelopen.quote:Op zondag 15 december 2019 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel echt minder. Dan Promes op die vleugel lijkt me, en hopen dat een andere aanvaller fitter is dan Babel tegen die tijd?
Inderdaad. Nou ja, maar zien wat het wordt dan. En toch nog hopen op een late terugkeer.quote:Op zondag 15 december 2019 22:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Memphis speelt normaal gesproken als valse spits in Oranje. Malen zou dan z'n vervanger zijn... maar die heeft vandaag mogelijk ook een zware blessure opgelopen.
Babel in de spits is niks, doe dan Boadu. Hoe dan ook wordt het op het EK zonder Memphis erg moeilijk, verreweg de gevaarlijkste speler.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Em31 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee waar je het over hebt, maar het klinkt allemaal nogal modern.quote:Op zondag 15 december 2019 21:31 schreef Strani het volgende:
Ik moest net iets opschrijven, met zo'n soort langwerpig ding met blauwe inkt op van die velletjes dode boom. Direct kramp in m'n hand. Ik geloof dat ik tegenwoordig gemiddeld nog één keer per jaar iets handmatig opschrijf.
Zeker iets wat je niet bedraad hoeft op te laden of zo?quote:Op zondag 15 december 2019 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar het klinkt allemaal nogal modern.
Stroomloze ambachtelijke printerquote:Op zondag 15 december 2019 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar het klinkt allemaal nogal modern.
quote:
Een Stranix printer.quote:Op zondag 15 december 2019 21:31 schreef Strani het volgende:
Ik moest net iets opschrijven, met zo'n soort langwerpig ding met blauwe inkt op van die velletjes dode boom. Direct kramp in m'n hand. Ik geloof dat ik tegenwoordig gemiddeld nog één keer per jaar iets handmatig opschrijf.
Handbal daarentegenquote:Op zondag 15 december 2019 23:33 schreef Peter het volgende:
Voetbal is maar een spelletje
Darts ook trouwens..
Da's voor echte echte.quote:
Gewoon kijken als je het graag wil zien, ongeacht of het sport is of nietquote:Op zondag 15 december 2019 23:33 schreef Peter het volgende:
Voetbal is maar een spelletje
Darts ook trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |