Ja, ik ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maroeschka was ideaal als haatkandidaat! Hield het lekker lang vol ook
Overigens vond ik haar al stom voor die rel met het kookboek
Het ging wel ver inderdaad. Maar ik vond haar wel oprecht stomquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:15 schreef ijs_beer het volgende:
Dat gehaat vorig jaar op Maroeska ging op een gegeven echt buiten alle perken. Ook hier in de livetopics, zodanig dat ik er eigenlijk liever wegbleef.
Ojaaaa die was ook leukquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
HannekeHow verbaasd ze ook was na een week of zes dat André haar vertelde dat er bij de technische opdracht soms dingen niet bij staan
Ik ben wel team @ijs_beer in deze, alles ging alléén nog maar over Maroeska in plaats van over de andere kandidaten en hoe die het deden. Lijkt me voor haar ook heftig, volgens mij had zij alles netjes aangegeven bij de productie en dan krijg je het zó over je heenquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het ging wel ver inderdaad. Maar ik vond haar wel oprecht stom
Blijkt wel hoe sommige mensen echt door kunnen slaan, dat proberen mensen continu door het slijk te halen omdat je iemand niet moet. Gelukkig hebben we dat in ESF niet zo.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben wel team @:ijs_beer in deze, alles ging alléén nog maar over Maroeska in plaats van over de andere kandidaten en hoe die het deden. Lijkt me voor haar ook heftig, volgens mij had zij alles netjes aangegeven bij de productie en dan krijg je het zó over je heen
Ja.quote:
Ja, wat daar soms voorbijkomtquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:21 schreef Dave het volgende:
Ja, als je die spektakelstukken vergelijkt met GBBO...
Anna was degelijker, maar vanwege de momenten van pure chaos wint voor mij Hannekequote:Op zaterdag 14 december 2019 22:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar er was slechts één kandidaat de leukste natuurlijk:Anna
Anna vond ik een terechte winnaresquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar er was slechts één kandidaat de leukste natuurlijk:Anna
OH MIJN GOD JAquote:
Ja zo ergquote:
Oh gelukkig. Ik was al bang dat ik anders aan de Tom Egbers moest beginnen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je bent thuis waar je Douwe Egberts drinkt
Dan ga ik dat hier thuis nooit aan gasten serveren; straks krijg je ze nooit meer weg.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je bent thuis waar je Douwe Egberts drinkt
Dit idd.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ga ik dat hier thuis nooit aan gasten serveren; straks krijg je ze nooit meer weg.
*koopt Douwe Egberts in en nodigt Justs uitquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ga ik dat hier thuis nooit aan gasten serveren; straks krijg je ze nooit meer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |