abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zondag 15 december 2019 @ 15:08:07 #201
163650 crew  Greys
Nee.
pi_190456102
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2019 15:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ziggo Sport iig, daar heb ik zitten kijken.
Ah ik heb geen Ziggo. Dank je.

Voordat ik weg ging keek ik nog op de digitale gids maar kon het niet vinden. Ergens wel beetje schandalig als dat niet gewoon op één van de standaard kanalen te zien is, een WK finale. Maar ja tis geen voetbal zeker. ;(
Koutist in opleiding.
  zondag 15 december 2019 @ 15:15:18 #202
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_190456264
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2019 15:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah ik heb geen Ziggo. Dank je.

Voordat ik weg ging keek ik nog op de digitale gids maar kon het niet vinden. Ergens wel beetje schandalig als dat niet gewoon op één van de standaard kanalen te zien is, een WK finale. Maar ja tis geen voetbal zeker. ;(
Mja die kritiek op de NOS is ook niet helemaal terecht. Ziggo heeft gewoon meer geboden en de NOS zendt juist best veel andere sporten uit (schaatsen, wielrennen etc.).
Prince of Sin, Destroyer of Innocence.
pi_190456607
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 15:15 schreef Strani het volgende:

[..]

Mja die kritiek op de NOS is ook niet helemaal terecht. Ziggo heeft gewoon meer geboden en de NOS zendt juist best veel andere sporten uit (schaatsen, wielrennen etc.).
Dat klopt wel, dezelfde mensen die zeuren dat er geen geld naar de publieke omroep mag zeuren nu dat de NOS het niet uitzendt. Maar... wat wel heel storend is bij de NOS, is het feit dat ze meer tijd besteden aan duiding dan aan daadwerkelijk sport uitzenden. Tijdens de Spelen is dat zo irritant, oeverloos gewauwel van Wennemars en Ritsma ipv beelden van sport.
  zondag 15 december 2019 @ 15:33:49 #204
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_190456647
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 15:32 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Dat klopt wel, dezelfde mensen die zeuren dat er geen geld naar de publieke omroep mag zeuren nu dat de NOS het niet uitzendt. Maar... wat wel heel storend is bij de NOS, is het feit dat ze meer tijd besteden aan duiding dan aan daadwerkelijk sport uitzenden. Tijdens de Spelen is dat zo irritant, oeverloos gewauwel van Wennemars en Ritsma ipv beelden van sport.
Ja, dat ben ik met je eens. Dat was in 2018 inderdaad heel irritant.
  ESF Reporter zondag 15 december 2019 @ 15:35:22 #205
87554 Cee
Welluk?
pi_190456680
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 15:32 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Vreselijk is dat ja. Erger me er nu al aan voor volgend jaar.
  zondag 15 december 2019 @ 15:38:09 #206
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_190456740
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 15:35 schreef Cee het volgende:

[..]

Vreselijk is dat ja. Erger me er nu al aan voor volgend jaar.
En aan de kut-Fransen. Niet speciaal voor volgend jaar maar gewoon in het algemeen.
pi_190456767
Oh god ja. Dat ze maar blijven praten en vervolgens bij andere sporten doen alsof ze live zijn terwijl ze daar dan al een uur bezig zijn.
pi_190456778
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2019 15:38 schreef Strani het volgende:

[..]

En aan de kut-Fransen. Niet speciaal voor volgend jaar maar gewoon in het algemeen.
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zondag 15 december 2019 @ 15:40:44 #209
163650 crew  Greys
Nee.
pi_190456817
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 15:15 schreef Strani het volgende:

[..]

Oké maar ik als simpele ziel en Nederlandert had het vast graag gezien als ik niet had gewerkt. En zonder Ziggo kan je het dan dus gewoon niet zien hoe een Nederlands team wereldkampioen wordt. Of ben ik een van de weinigen in NL zonder Ziggo? :o

Mijn post was iig alles behalve bedoeld als 'zeuren dat er geen geld mag naar de publieke omroep', maar dat lijkt me duidelijk. :+ Zowel voor een Songfestival eens in de vele jaren als voor zulke bijzondere wedstrijden.
Koutist in opleiding.
  zondag 15 december 2019 @ 15:42:21 #210
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_190456855
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 15:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Oké maar ik als simpele ziel en Nederlandert had het vast graag gezien als ik niet had gewerkt. En zonder Ziggo kan je het dan dus gewoon niet zien hoe een Nederlands team wereldkampioen wordt. Of ben ik een van de weinigen in NL zonder Ziggo? :o

Mijn post was iig alles behalve bedoeld als zeuren dat er geen geld mag naar de publieke omroep, maar dat lijkt me duidelijk. :+ Zowel voor een Songfestival eens in de vele jaren als voor zulke bijzondere wedstrijden.
Ik weet eigenlijk niet hoeveel mensen Ziggo hebben. Ik heb het zelf niet meer want te duur en ik had andere (ook legale! :D) opties. Op zich zullen veel café's de wedstrijd wel hebben gehad, denk ik.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zondag 15 december 2019 @ 15:43:10 #211
163650 crew  Greys
Nee.
pi_190456874
Nu lekker inkakken.
Blij dat ik vanavond niet naar de Ziggo hoef. Ook erg eigenlijk, dat gevoel als esf fan. :@ Maar moet er niet aan denken, vanaf morgen knetterdrukke laatste werkdagen.

Oh en morgenochtend heeeeel vroeg komt m'n nieuwe rolluik. :D *O*
Koutist in opleiding.
pi_190456897
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 15:43 schreef Greys het volgende:
Nu lekker inkakken.
Blij dat ik vanavond niet naar de Ziggo hoef. Ook erg eigenlijk, dat gevoel als esf fan. :@ Maar moet er niet aan denken, vanaf morgen knetterdrukke laatste werkdagen.

Oh en morgenochtend heeeeel vroeg komt m'n nieuwe rolluik. :D *O*
Verdomme wat een kutweer
Zonder wrijving geen glans
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zondag 15 december 2019 @ 15:46:05 #213
163650 crew  Greys
Nee.
pi_190456957
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Verdomme wat een kutweer
NOU HE
M'n honden komen haast horizontaal voorbij waaien man!
Koutist in opleiding.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zondag 15 december 2019 @ 15:46:54 #214
163650 crew  Greys
Nee.
pi_190456981
Huh ik deed quote en m'n vorige post stond daar ineens ook weer in.
Koutist in opleiding.
pi_190456994
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2019 15:46 schreef Greys het volgende:

[..]

NOU HE
M'n honden komen haast horizontaal voorbij waaien man!
_O-
Zonder wrijving geen glans
pi_190457112
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2019 15:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Mijn post was iig alles behalve bedoeld als 'zeuren dat er geen geld mag naar de publieke omroep', maar dat lijkt me duidelijk. :+ Zowel voor een Songfestival eens in de vele jaren als voor zulke bijzondere wedstrijden.
Je moet ergens grenzen trekken wat er wel en niet op tv moet worden uitgezonden. Veel sporten vallen daar buiten. Neemt niet weg dat die sporten wel live op zender mogen worden uitgezonden, maar er is dan geen verplichting voor. Voor het handbal heeft Ziggo blijkbaar een beter bod gedaan dan de NOS, dus zenden zij het uit. Als de NOS een smak geld uitgeeft aan het uitzenden van het WK en Nederland ligt er in de eerste ronde uit is er stront aan de knikker. Als Ziggo het uitzendt is het jammer voor Ziggo, maar dat is het. NOS zal dus keuzes moeten maken wat ze wel en niet gaan uitzenden en ook gokken waar Nederland ver komt bij het bieden op de uitzendrechten.

Long story short: ik vind het niet gek :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_190457195
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2019 15:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb KPN, ik denk dat grotendeels van Nederland Ziggo en KPN heeft.
Life can be a bitch, so like it..
pi_190457277
Hebben ze soms ook niet dat Ziggo of KPN een kanaal 'open' zet voor iedereen? Of verzin ik nu iets wat niet bestaat :+

Of nee dat werkt zeker alleen met Fox Sport enzo en niet met een zender zelf
pi_190457510
Bijna kerst. Gaat Van Bommel 'm halen?
pi_190457518
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 15:56 schreef Em31 het volgende:
Hebben ze soms ook niet dat Ziggo of KPN een kanaal 'open' zet voor iedereen? Of verzin ik nu iets wat niet bestaat :+

Ziggo heeft dat ook wel eens gedaan :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 15 december 2019 @ 16:14:34 #221
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_190457782
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2019 16:03 schreef Em31 het volgende:
Als coach zou je denken van niet, als mens hopelijk wel :D
pi_190457917
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2019 16:03 schreef Em31 het volgende:
Niet als coach van PSV in elk geval.

Verder overleeft hij het vast. Tenzij hij Flappie van voren heet.
pi_190457950
dyw4THw.gif
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zondag 15 december 2019 @ 16:24:46 #224
163650 crew  Greys
Nee.
pi_190457976
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 15:56 schreef Em31 het volgende:

Ja zoiets had met zo'n finale als dit erg leuk geweest! :Y

Ach ja tis niet anders.
Er zijn ook veel belangrijker dingen hoor, maar ik vond het gewoon even 'stom' zonder er verder al te veel bij na te denken na niet al te veel uur slaap. :@ _O-
Koutist in opleiding.
pi_190457992
Straks AZ. Er is al teveel goed gegaan deze week (kaarten ESF, handbaldames), dus ik verwacht niet dat er karmatechnisch nog bij kan dat AZ wint van Ajax.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')