SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ey, ik kan me zelfs DeKatZnViool nog herinneren,, ja!quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:14 schreef ijs_beer het volgende:
Wat een twitteraars hier opeens.you're late to the esftwittergame
Ik ben overigens inmiddels wel van gedachten veranderd.twitter:BeatlesJane twitterde op woensdag 14-05-2014 om 14:09:12@DeKatZnViool Van mij mag @waylonline volgend jaar gewoon voor elk land optreden. 3 leuke kijkavonden én goede muziek!
reageer retweet
Spareribsquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er ligt nog een lastige kwestie voor me...
...wat eet ik vanavond?
Jenever know, there could be an audience for it...quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hooghoudt heeft blijkbaar een 0.0 'jenever' gemaakt. Los overtuigt het totaal niet, maar het schijnt bedoeld te zijn voor in mocktails. Dan zou het kunnen werken
Zou zomaar kunnen! Blijkbaar kan je nu al in Nederland 400 soorten jenever krijgenquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jenever know, there could be a market for it...
Dat had jenever gedacht?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen! Blijkbaar kan je nu al in Nederland 400 soorten jenever krijgen
Nou ja, ik wist wel dat jenever walk alone, maar 400 vind ik alsnog veelquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, ik wist wel dat jenever walk alone, maar 400 vind ik alsnog veel
De sowieso niet, onhandig etenquote:
Fajita'squote:Op zaterdag 14 december 2019 16:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er ligt nog een lastige kwestie voor me...
...wat eet ik vanavond?
Eh, pastinaakstamppot dan. Geen idee of dat een beetje te eten isquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De sowieso niet, onhandig eten
Probeer ook wat minder vlees te eten het afgelopen jaar, al had ik maandag nog een berenhap
Oh wauw!quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:49 schreef Andromache het volgende:
Ooooo Mahmood komt naar Nederland, 20 april Melkweg!
Straks jubileumconcert De Kast. Wat. Een. Week.quote:
Moet je snel zijn, want we schepen nu opquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, nog even wachten, ik stap nu in de auto.
Ja is lekkerquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, pastinaakstamppot dan. Geen idee of dat een beetje te eten is
quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:28 schreef Andromache het volgende:
[..]
Straks jubileumconcert De Kast. Wat. Een. Week.
Oeh, ben je daar nu? Veel plezier!quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:28 schreef Andromache het volgende:
[..]
Straks jubileumconcert De Kast. Wat. Een. Week.
Nu al klaar met eten?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
Wat is homemade guacamole toch lekker
Jaquote:
Sta nu een band te verwisselen langs de A28.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet je snel zijn, want we schepen nu op
Zonde van de nacho'squote:Op zaterdag 14 december 2019 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaIk had niet teveel opgeschept
Paps gaat nu de rest opetenquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sta nu een band te verwisselen langs de A28.
De auto ligt op z'n dak dus ik kan er goed bij.
Ben iets later.
Die komen wel op hoorquote:
Ja dat is ook zoquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die komen wel op hoorMaar vult zo enorm! Ik zit echt propvol nu. Gaat ook kaas, guacamole, zure room, etc. overheen.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sta nu een band te verwisselen langs de A28.
De auto ligt op z'n dak dus ik kan er goed bij.
Ben iets later.
Had je maar sneller moeten zijnquote:
Noo laatste alweer?quote:
Jaquote:
Jammer is dat altijd!quote:
Zekerquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Jammer is dat altijd!
Maar wel finale, dat is ook leuk
Jaaaa ook heel veel zin in!quote:
JAAAAAAAAAA OMG ZOVEEL ZIN INquote:
Ja, deden het nog heel goed ook bij de televote!quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:33 schreef Meke het volgende:
Ik had echt volledig verdrongen datBlue
mee heeft gedaan aan het ESF!
Ja dat geloof ikquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, deden het nog heel goed ook bij de televote!
Nou ja, misschien is ie wel gewoon straight hoor, maar hij bracht me wel aan het twijfelen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:23 schreef Meke het volgende:
Oja @:Dave ben nu bij Celine, met de vriend uit jouw team
Haha ja ik snap wel waar jij vandaan komtquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is ie wel gewoon straight hoor, maar hij bracht me wel aan het twijfelen.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:42 schreef Dave het volgende:
[..]
(Het programma, ter verduidelijking)
twitter:ESF_FOK twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 17:41:43Eurovision 2020 host Edsilia Rombley dancing in the streets of Rotterdam. 💃 🙌🏽 #ESC2020 #Rotterdam #Eurovision #ESC https://t.co/moszN8EdAk reageer retweet
Nieuw dacht ik! Niet zeker.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Is het weer een nieuwe, of een herhaling?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Is het weer een nieuwe, of een herhaling?
twitter:AVROTROS twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 19:30:00KIJKTIP Straks een gloednieuwe uitzending van #IkVertrek! Familie Freeling gaat de uitdaging aan een eeuwenoude boerderij om te toveren tot een volledige camping. RT = 👍 https://t.co/fTounjWgKs reageer retweet
Benieuwd wie dit jaar mijn haatkandidaat gaat zijnquote:
Geweldig mens is het ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:47 schreef ijs_beer het volgende:
twitter:ESF_FOK twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 17:41:43Eurovision 2020 host Edsilia Rombley dancing in the streets of Rotterdam. 💃 🙌🏽 #ESC2020 #Rotterdam #Eurovision #ESC https://t.co/moszN8EdAk reageer retweet
Oh ja, kan me Maroeska nog herinneren van vorig jaarquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Benieuwd wie dit jaar mijn haatkandidaat gaat zijn
Kandihaatquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Benieuwd wie dit jaar mijn haatkandidaat gaat zijn
quote:
LEUK!quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:50 schreef Dave het volgende:
[..]twitter:AVROTROS twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 19:30:00KIJKTIP Straks een gloednieuwe uitzending van #IkVertrek! Familie Freeling gaat de uitdaging aan een eeuwenoude boerderij om te toveren tot een volledige camping. RT = 👍 https://t.co/fTounjWgKs reageer retweet
Nou ik vond op een gegeven moment de haat erger dan Maroeska zelfquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, kan me Maroeska nog herinneren van vorig jaar
Jaaaa Cas was leukquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik vond op een gegeven moment de haat erger dan Maroeska zelf![]()
En gelukkig hadden weCas
ter compensatie
Hij promoot nu ook mijn vakbond, dus zie hem nog geregeld langskomenquote:
Ik gaf de voorkeur aan rijmquote:
Maroeschka was ideaal als haatkandidaat! Hield het lekker lang vol ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik vond op een gegeven moment de haat erger dan Maroeska zelf![]()
En gelukkig hadden weCas
ter compensatie
Hannekequote:
Oh ja Hannekequote:Op zaterdag 14 december 2019 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
HannekeHow verbaasd ze ook was na een week of zes dat André haar vertelde dat er bij de technische opdracht soms dingen niet bij staan
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maroeschka was ideaal als haatkandidaat! Hield het lekker lang vol ook
Overigens vond ik haar al stom voor die rel met het kookboek
Het ging wel ver inderdaad. Maar ik vond haar wel oprecht stomquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:15 schreef ijs_beer het volgende:
Dat gehaat vorig jaar op Maroeska ging op een gegeven echt buiten alle perken. Ook hier in de livetopics, zodanig dat ik er eigenlijk liever wegbleef.
Ojaaaa die was ook leukquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
HannekeHow verbaasd ze ook was na een week of zes dat André haar vertelde dat er bij de technische opdracht soms dingen niet bij staan
Ik ben wel team @ijs_beer in deze, alles ging alléén nog maar over Maroeska in plaats van over de andere kandidaten en hoe die het deden. Lijkt me voor haar ook heftig, volgens mij had zij alles netjes aangegeven bij de productie en dan krijg je het zó over je heenquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het ging wel ver inderdaad. Maar ik vond haar wel oprecht stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |