Dick van Toorn ligt al een jaar of zes aan de verkeerde kant van het gras.quote:Op zondag 15 december 2019 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
OeiWaar is die dokter van Robben? Of was die al dood?
Jeetje, dat is wel echt minder. Dan Promes op die vleugel lijkt me, en hopen dat een andere aanvaller fitter is dan Babel tegen die tijd?quote:Op zondag 15 december 2019 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dick van Toorn ligt al een jaar of zes aan de verkeerde kant van het gras.
Voor Memphis wordt gevreesd voor een zware kruisbandblessure. Dan zou die pas na het begin van volgend seizoen terug zijn.
Echt heel sneu voor hem, ook met het EK net aankomende jaar en hoe hij nu in vorm is. Las toevallig vandaag nog een interview met Van Dijk waarin hij zegt dat hij dan wel aanvoerder is, maar Memphis juist ook heel belangrijk is binnen het team. Heel zuurquote:Op zondag 15 december 2019 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dick van Toorn ligt al een jaar of zes aan de verkeerde kant van het gras.
Voor Memphis wordt gevreesd voor een zware kruisbandblessure. Dan zou die pas na het begin van volgend seizoen terug zijn.
Poep.quote:
Memphis speelt normaal gesproken als valse spits in Oranje. Malen zou dan z'n vervanger zijn... maar die heeft vandaag mogelijk ook een zware blessure opgelopen.quote:Op zondag 15 december 2019 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel echt minder. Dan Promes op die vleugel lijkt me, en hopen dat een andere aanvaller fitter is dan Babel tegen die tijd?
Inderdaad. Nou ja, maar zien wat het wordt dan. En toch nog hopen op een late terugkeer.quote:Op zondag 15 december 2019 22:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Memphis speelt normaal gesproken als valse spits in Oranje. Malen zou dan z'n vervanger zijn... maar die heeft vandaag mogelijk ook een zware blessure opgelopen.
Babel in de spits is niks, doe dan Boadu. Hoe dan ook wordt het op het EK zonder Memphis erg moeilijk, verreweg de gevaarlijkste speler.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 15 december 2019 20:23 schreef Em31 het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op zondag 15-12-2019 om 20:21:54Serieuze blessure voor Memphis Depay. Lyon vreest dat zijn seizoen erop zit. Is zijn EK in gevaar? https://t.co/N0EKkd36ZL reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee waar je het over hebt, maar het klinkt allemaal nogal modern.quote:Op zondag 15 december 2019 21:31 schreef Strani het volgende:
Ik moest net iets opschrijven, met zo'n soort langwerpig ding met blauwe inkt op van die velletjes dode boom. Direct kramp in m'n hand. Ik geloof dat ik tegenwoordig gemiddeld nog één keer per jaar iets handmatig opschrijf.
Zeker iets wat je niet bedraad hoeft op te laden of zo?quote:Op zondag 15 december 2019 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar het klinkt allemaal nogal modern.
Stroomloze ambachtelijke printerquote:Op zondag 15 december 2019 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar het klinkt allemaal nogal modern.
quote:
Een Stranix printer.quote:Op zondag 15 december 2019 21:31 schreef Strani het volgende:
Ik moest net iets opschrijven, met zo'n soort langwerpig ding met blauwe inkt op van die velletjes dode boom. Direct kramp in m'n hand. Ik geloof dat ik tegenwoordig gemiddeld nog één keer per jaar iets handmatig opschrijf.
Handbal daarentegenquote:Op zondag 15 december 2019 23:33 schreef Peter het volgende:
Voetbal is maar een spelletje
Darts ook trouwens..
Da's voor echte echte.quote:
Gewoon kijken als je het graag wil zien, ongeacht of het sport is of nietquote:Op zondag 15 december 2019 23:33 schreef Peter het volgende:
Voetbal is maar een spelletje
Darts ook trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |