Lekker maat. @Tjacka was mij voor met de link helaas.quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben NU Onrecht aan het kijken.
@:wereldgozer
Wat een aflevering.quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat. @:Tjacka was mij voor met de link helaas.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat. @:Tjacka was mij voor met de link helaas.
Boys, zitten jullie ook op de Vetrain?quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een aflevering.
Ook weer geen fuck opgelost.
LIMBURGED
Wel blij dat het ondertiteld werd. Verstond er geen zak van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Boys, zitten jullie ook op de Vetrain?Ja, maar met kleingeld. Geen idee wat ik er nog op heb staan. 300 piek ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, maar met kleingeld. Geen idee wat ik er nog op heb staan. 300 piek ofzo.
Ik vond het een TOPshowquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Onrechtgoden
Limburg tokkiegarantie
Net even gekeken. Heb 40k VET staan. Zat dus wel aardig in de buurt met mijn schatting.quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok
Snel wat investeren voordat ze straks op 10 cent staan.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Boys, zitten jullie ook op de Vetrain?Net verkocht, even wachten op het dipje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net verkocht, even wachten op het dipje.Dan stop ik met werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het vriendquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij kom ik te weinig op fok, 90% van de mentions gaat over Ed Baars.
Hij zet wel goed tempo achter zijn uploads die Ed, hij is lekker bezig.
Dat is wel de basis van fok he.quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt
Beetje met je problemen te koop willen lopen hier, wat bezielt je!
Eigenlijk is dit wel waar ja.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat is wel de basis van fok he.
Mensen met problemen.
Ik heb een probleem met jouquote:Op vrijdag 15 november 2019 14:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat is wel de basis van fok he.
Mensen met problemen.
KUT AJAX.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met jou
@:zipportal
Dank voor de mention. Gereageerd.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:28 schreef GGMM het volgende:
@:rensajacied @:zipportal @:lenny_leonard
SHO / Monica Geuze en Lars Veldwijk uit elkaar
groot nieuws
Gedraag je dan ook eens.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:19 schreef Zipportal het volgende:
De week is om. Nieuwe note erbij.
Op naar JUICHBAAK.
Is het niet 'dan roep je het over jezelf af' ?quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor de mention. Gereageerd.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het niet 'dan roep je het over jezelf af' ?
Als je als mod/FA op 'wijzig' klikt bij een bericht van iemand zie je de editgeschiedenis.quote:
Weet ik. Overigens gebruik ik die functionaliteit niet buiten FEE.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je als mod/FA op 'wijzig' klikt bij een bericht van iemand zie je de editgeschiedenis.Handige tip dit he?
quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet ik. Overigens gebruik ik die functionaliteit niet buiten FEE.
Kan gebeuren maatquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar vooruit, ik ga wel door het stof. Dank voor de verbetering. Ik maakte een foutje.
Klootzakquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je als mod/FA op 'wijzig' klikt bij een bericht van iemand zie je de editgeschiedenis.Handige tip dit he?
Ik wijzig zelden posts. Zeker niet nu ik weet dat de blauwen dit blijkbaar kunnen checken.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg.
Of was je van plan dit te wijzigen en ben ik je nu te snel af?
Ohquote:Op vrijdag 15 november 2019 16:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wijzig zelden posts. Zeker niet nu ik weet dat de blauwen dit blijkbaar kunnen checken.
Ik bedoelde het overigens niet negatief, ik was alleen een smiley vergeten.
Deze:
picanhaquote:Op vrijdag 15 november 2019 16:28 schreef PicoMMP het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik ga zuurkoolstamppot maken. Ben net naar de Hema gereden gelopen voor een rookworst.
Erg jammer dat je ons niet prijswaardig vindt. Maar ik zie dat je bansheeboy een positieve stem hebt gegeven. Ik kan je lijst daarom niet heel serieus nemen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:03 schreef GGMM het volgende:
JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!
Jammer dat ik @:jancees @:onlogisch en @:lenny_leonard nergens kwijt kon, die verdienen ook een prijs eigenlijk.
Ik vind je juist wel prijswaardig, maar ik had geen plek voor je.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer dat je ons niet prijswaardig vindt. Maar ik zie dat je bansheeboy een positieve stem hebt gegeven. Ik kan je lijst daarom niet heel serieus nemen.
Ik kijk nu al uit naar de VBL-awards. Wanneer starten die?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind je juist wel prijswaardig, maar ik had geen plek voor je.
Misschien bij trouwste user, omdat je toch gewoon fan van Willem II blijft ondanks alles.
Beetje geforceerd, maar toch!
Dit zijn de awardsquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de VBL-awards. Wanneer starten die?
Ohquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zijn de awards
Vorig jaar deden er zoveel VBL-mensen mee dat het sowieso de VBL-awards zijn.
Eens. Derhalve boycot ik die zooi gewoon. Wat een fucking wanbeleid dat ik nergens genoemd ben. En dat noemt zich een vriend.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:03 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat ik @:jancees @:onlogisch en @:lenny_leonard nergens kwijt kon, die verdienen ook een prijs eigenlijk.
• De onlogisch award - De mod die er niks van kan.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
VBL / [VBL Awards] De uitslagen!
Doe even normaal zeg!quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nicki vanavond uitschiet met haar mascara en dat ze daar verdrietig over is
En in ONZ heeft hij het over zijn andere 'vrienden' die hij niet nomineert.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Derhalve boycot ik die zooi gewoon. Wat een fucking wanbeleid dat ik nergens genoemd ben. En dat noemt zich een vriend.
Ik hoop dat Nicki vanavond uitschiet met haar mascara en dat ze daar verdrietig over is
quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:21 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat ik @:i @:jr-style-93 en @:fok-it nergens kwijt kon, die verdienen ook een prijs eigenlijk.
Snitch!!quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En in ONZ heeft hij het over zijn andere 'vrienden' die hij niet nomineert.
[..]
Tering. Jammer dat @GGMM zo met ons om gaat.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En in ONZ heeft hij het over zijn andere 'vrienden' die hij niet nomineert.
[..]
Chimichurri erbij?quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jou
Hahahaha
@:onlogisch
@:elan
@:ggmm
poppenspeler.ocxquote:
FEE / Kroket/bitterbal letterquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
poppenspeler.ocx
@:doublepain @:onlogisch
Dat poppenspelerplaatje is echt nooit een succes geworden. Kap er gewoon mee, geef het op.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
poppenspeler.ocx
@:doublepain @:onlogisch
Heerlijk. Hoe maak jij die picanha klaar?quote:
afgevinktquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
FEE / Kroket/bitterbal letter
Ik ben benieuwd naar jouw mening.
ik zie geen plaatje hierquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat poppenspelerplaatje is echt nooit een succes geworden. Kap er gewoon mee, geef het op.
zijn probleemquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is er niet wegens privé omstandigheden. Maandag is ie er weer.
Journalistenquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:22 schreef onlogisch het volgende:
@:Wereldgozer @:Lenny_Leonard
https://www.ad.nl/binnenl(...)-amsterdam~a19e9bff/
Na het zien van dat onrecht geneuzel met die Limburgers hoop ik van harte dat die 2 debielen door een stel Amsterdamse Marokkanen zijn beroofd.
pan fried in de boterquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heerlijk. Hoe maak jij die picanha klaar?
shishaquote:Op zaterdag 16 november 2019 01:24 schreef Doublepain het volgende:
Shisha vandaag was matig, beetje misselijk
haha skklquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had je gekozen bij één van de awards. Of twee zelfs.
Had wel een bedankje verwacht..
Heftigquote:Op zaterdag 16 november 2019 01:24 schreef Doublepain het volgende:
Ik wird gementioned.quote:Op zaterdag 16 november 2019 08:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij wordt nergens genoemd zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wird gementioned.WirdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Proleet.quote:Op zaterdag 16 november 2019 01:24 schreef Doublepain het volgende:
*Kutweekendquote:
ik zie het en niet de minste, dank je welquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had je gekozen bij één van de awards. Of twee zelfs.
Had wel een bedankje verwacht..
Zekerquote:Op zaterdag 16 november 2019 09:17 schreef Caland het volgende:
Zo intochtje kijken, daarna voetballen, derde helft, stappen. Helemaal niks mis mee
Wat vond je van de intocht?quote:Op zaterdag 16 november 2019 09:17 schreef Caland het volgende:
Zo intochtje kijken, daarna voetballen, derde helft, stappen. Helemaal niks mis mee
Niet zwart genoegquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vond je van de intocht?
TR meegepakt omdat je meer zwart wil.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet zwart genoeg
Geen boot
Kut paard
Kut intocht en anders niks
"intocht"quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vond je van de intocht?
Smerige leugenaarquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR meegepakt omdat je meer zwart wil.
Racist
Wanstaltige leugenaarquote:Op zaterdag 16 november 2019 16:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Crewbash, nieuwe TR gezet.
zijn armen breekquote:Op zaterdag 16 november 2019 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben erg kwaad dat mijn sympathieke jeugdteam vandaag is genaaid tegen een erg onsympathieke Brabantse tegenstander. Ik hoop dat de clubscheidsrechter van de tegenstander vandaag nog allebei zijn armen breek zodat hij een poosje niet meer kan fluiten.
Je ziet dat ik nog steeds witheet ben waardoor ik dit soort fouten maak.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
zijn armen breek![]()
@:GGMM
@:maxi-mus
@:Caland
@:Kingroland
@:Lenny_leonard
breekquote:Op zaterdag 16 november 2019 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben erg kwaad dat mijn sympathieke jeugdteam vandaag is genaaid tegen een erg onsympathieke Brabantse tegenstander. Ik hoop dat de clubscheidsrechter van de tegenstander vandaag nog allebei zijn armen breek zodat hij een poosje niet meer kan fluiten.
Jammer dat je twijfelt. (dank voor de stem)quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
breek
Ik twijfel een beetje over mijn stem op jou in dit topic:
Oh en verder: YANNICKED
Wie was trouwens de tegenstander? Moeten we gaan rellen? Laat me raden; Helmond?quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer dat je twijfelt. (dank voor de stem)
Someren. Penalty tegen gekregen voor een terugspeelbal.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie was trouwens de tegenstander? Moeten we gaan rellen? Laat me raden; Helmond?
Helmond zal denk ik aan de wijk liggen dan. Even expert erbij halen @Scarface88quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Someren. Penalty tegen gekregen voor een terugspeelbal.
Helmond hebben we pas tegen gespeeld. Sportief team en dito coaches en ouders.
Gelukkig staan we na het gelijkspel van vandaag nog steeds bovenaan. #allesnogineigenhand
Je doet het in ieder geval beter dan PSV.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Someren. Penalty tegen gekregen voor een terugspeelbal.
Helmond hebben we pas tegen gespeeld. Sportief team en dito coaches en ouders.
Gelukkig staan we na het gelijkspel van vandaag nog steeds bovenaan. #allesnogineigenhand
Someren. Voetbalveld van Asten ligt dicht in de buurt, daardoor was ik even in de war. En nog steeds witheet.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Helmond zal denk ik aan de wijk liggen dan. Even expert erbij halen @:scarface88
Trouwens Asten of Someren? Ik zag de edit welAsten volgens mij wel ooit tegen gespeeld. NWC is dat toch? Daar is niks mis mee. Behalve dat die gasten er geen reet van konden. Ze werden hier de Nooit Winnende Club genoemd.
Mijn team heeft dan ook een prima coach.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je doet het in ieder geval beter dan PSV.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn team heeft dan ook een prima coach.
quote:
VBL / [VBL SC #7280]quote:
t Haagje en de Wilma zijn schorem wijken voor de rest prima stad.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Helmond zal denk ik aan de wijk liggen dan. Even expert erbij halen @:scarface88
Trouwens Asten of Someren? Ik zag de edit welAsten volgens mij wel ooit tegen gespeeld. NWC is dat toch? Daar is niks mis mee. Behalve dat die gasten er geen reet van konden. Ze werden hier de Nooit Winnende Club genoemd.
Ik vond die allochtonen teams altijd schitterend. Al hadden we die meer in omgeving Rotterdam. Eerste kwartier/20 min vol erop klappen en zorgen dat je voorkomt. Dan een paar gele kaarten pakken en vervolgens gaan ze alleen maar tegen zichzelf voetballenquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Someren. Voetbalveld van Asten ligt dicht in de buurt, daardoor was ik even in de war. En nog steeds witheet.
Asten is NWC inderdaad. Prima club is dat ja. Grote club ook. Maar dat geldt ook voor Someren.
Dit was tegen Helmondia/MULO. Team met louter allochtonen. Desalniettemin een erg leuk team.
Haagje ken ik wel. Maar wat is Wilma? Waar is dat?quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
t Haagje en de Wilma zijn schorem wijken voor de rest prima stad.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn team heeft dan ook een prima coach.
Wij spelen nog geen volledige competitie. Als we de komende twee wedstrijden winnen zijn we kampioen. Maar we moeten nog tegen de nummer 2 die 1 puntje achter ons staan. Dus wordt nog spannend.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun je nog wel kampioen worden? En krijg je die mannen van Someren nog thuis? Dat gaat dan neem ik aan volledig escaleren?
https://www.omroepbrabant(...)-er-niet-meer-van-opquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haagje ken ik wel. Maar wat is Wilma? Waar is dat?
De Wilma is een wijk waar de bewoners voor het huis op plastic stoeltjes zitten, met een pilsje. Veel tatoeages en gouden kettingen. "We zijn kattenmeppers", grijnzen ze. De rijtjeshuizen hebben hier en daar graffiti, tuinkabouters en speelgoed in de voortuin. "Een rauwe wijk, maar wel goede mensen", vertellen de bewoners. Hoewel, de jonge jeugd wil er nog wel eens een grote mond hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)-er-niet-meer-van-op
Oke spannend. Hou ons op de hoogte.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij spelen nog geen volledige competitie. Als we de komende twee wedstrijden winnen zijn we kampioen. Maar we moeten nog tegen de nummer 2 die 1 puntje achter ons staan. Dus wordt nog spannend.
Boys & girls hè. Mijn dochter is gewoon topscoorder met 34 goals in 7 wedstrijden.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke spannend. Hou ons op de hoogte.
Ben je al ooit kampioen geworden met de boys?
Prima wijkje zo te lezenquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De Wilma is een wijk waar de bewoners voor het huis op plastic stoeltjes zitten, met een pilsje. Veel tatoeages en gouden kettingen. "We zijn kattenmeppers", grijnzen ze. De rijtjeshuizen hebben hier en daar graffiti, tuinkabouters en speelgoed in de voortuin. "Een rauwe wijk, maar wel goede mensen", vertellen de bewoners. Hoewel, de jonge jeugd wil er nog wel eens een grote mond hebben.
Klinkt een beetje als Broekhoven (waar ik ook gewoond heb).
Waar in Helmond is die wijk ergens?
Het ligt vlakbij de Braak, Helmond Sport stadion. Paar minuten lopen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De Wilma is een wijk waar de bewoners voor het huis op plastic stoeltjes zitten, met een pilsje. Veel tatoeages en gouden kettingen. "We zijn kattenmeppers", grijnzen ze. De rijtjeshuizen hebben hier en daar graffiti, tuinkabouters en speelgoed in de voortuin. "Een rauwe wijk, maar wel goede mensen", vertellen de bewoners. Hoewel, de jonge jeugd wil er nog wel eens een grote mond hebben.
Klinkt een beetje als Broekhoven (waar ik ook gewoond heb).
Waar in Helmond is die wijk ergens?
Fijn dat je even toelicht dat de Braak het Helmond Sport stadion is.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het ligt vlakbij de Braak, Helmond Sport stadion. Paar minuten lopen.
Zo heet het stadion niet maar het sportcomplex.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fijn dat je even toelicht dat de Braak het Helmond Sport stadion is.
Lange_lans is vandaag niet zo in vorm.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zo heet het stadion niet maar het sportcomplex.
Alsnog fijn hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zo heet het stadion niet maar het sportcomplex.
Ik ben witheet René.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lange_lans is vandaag niet zo in vorm.
Prima gemiddelde wel.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Boys & girls hè. Mijn dochter is gewoon topscoorder met 34 goals in 7 wedstrijden.
We zijn vorig jaar net niet kampioen geworden. Ook één potje niet gewonnen.
Niets mis mee. Zou nog een jaartje jonger mogen spelen ook.quote:
Wat is er mis met lesbische vrouwen?quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niets mis mee. Zou nog een jaartje jonger mogen spelen ook.
Als ze een beetje haar best doet kan ze best wat bereiken. Nu maar hopen dat ze niet lesbisch wordt.
Grote kans op een hoge mannelijkheidsfactor.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er mis met lesbische vrouwen?
@:knutdeijsbeer
Kutplaat.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er mis met lesbische vrouwen?
@:knutdeijsbeer
Gereageerdquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:05 schreef GGMM het volgende:
Even een KLB-topic geopend.
KLB / De layout van Netflix.
Zou het wel leuk vinden als jullie even reageren.(behalve jij, Wereldgozer!)
Lol dat is al jaren zo op de ps4quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:05 schreef GGMM het volgende:
Gereageerd maatquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:05 schreef GGMM het volgende:
Mooi themaquote:Op zondag 17 november 2019 11:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daarom de nieuwe beveiliging van Ed.
Zwak persoonquote:Op zondag 17 november 2019 11:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb door @:ggmm netflix maar aangeslingerd
Niet gekliktquote:Op zondag 17 november 2019 13:16 schreef Doublepain het volgende:
Paris Morton Music, a song by Drake on Spotify
@:Jancees
Gelukkig hebben we @skysherrif nogquote:Op maandag 18 november 2019 06:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij doet toch zijn best door hier niet zoveel te zijn.
Tevens HALLO!
Niemand let op hier hoor.quote:Op maandag 18 november 2019 07:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godver, flink aan het falen met die mention. Maar zijn naam komt natuurlijk ook niet zoveel voorbij
@:skysherrif
Beetje saai, maar wel oké.quote:Op maandag 18 november 2019 07:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen maat. Weekend goed doorgekomen?
Ook saai. Was niet echt fit dus vooral veel op bed gelegen.quote:Op maandag 18 november 2019 07:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Beetje saai, maar wel oké.![]()
Hoe was jouw weekend?
Prijst voor je dat aangeeft?quote:Op maandag 18 november 2019 07:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niemand let op hier hoor.
Maar het prijst voor je dat aangeeft soms een mislukkeling te zijn.
In mijn hoofd klopt dat gewoon, niet zo zeuren.quote:Op maandag 18 november 2019 07:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prijst voor je dat aangeeft?
@:elan
@:onlogisch
Wat een debiele zin.quote:Op maandag 18 november 2019 07:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn je weer te zien.quote:Op maandag 18 november 2019 07:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben er weer jongens!
Nu samenvatting Noord-Ierland - Nederland kijken
Bedankt maatquote:Op maandag 18 november 2019 07:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn je weer te zien.
Ik heb je gemist en hoop dat je goed de dagen door bent gekomen.
Vervelend om te horen maat. Gaat het nu al wat beter?quote:Op maandag 18 november 2019 07:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook saai. Was niet echt fit dus vooral veel op bed gelegen.
Ik raad het je af. Ik denk dat zelfs de samenvatting mensonterend slaapverwekkend is.quote:Op maandag 18 november 2019 07:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben er weer jongens!
jazeker.quote:Op maandag 18 november 2019 07:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vervelend om te horen maat. Gaat het nu al wat beter?
Ja verwacht morgen weer aan het werk te zijn.quote:Op maandag 18 november 2019 07:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vervelend om te horen maat. Gaat het nu al wat beter?
Ja ik schrok behoorlijk toen ik Berghuis in het rijtje zag staan.quote:Op maandag 18 november 2019 08:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jazeker.
trouwens ik zie dat Stengs niet heeft gespeeld en Berghuis wel. Wat is dit nou weer voor onzin? Hoop dat Stengs nog wat minuten krijgt
Serieus Roland, doe het niet. Ik heb de hele wedstrijd gezien. Pure ellende.quote:Op maandag 18 november 2019 07:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben er weer jongens!
Het prijst voor je dat aangeeftquote:Op maandag 18 november 2019 07:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Albert Heijnquote:Op maandag 18 november 2019 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ligt aan het merk. Welk merk?
Ja dat is toch terechtquote:Op maandag 18 november 2019 10:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je hebt me genomineerd in de categorie Grootste aanwinst
Ik had ook niet anders van je verwacht.quote:
wel 20+quote:Op maandag 18 november 2019 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht.
Ook al is dit geen A-merk @:kingroland , dit is veruit de beste sambalsmeerkaas die er is.
Die ken ik niet. De gewone is zwaar superieur aan merken als Milner.quote:Op maandag 18 november 2019 10:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel 20+
Moet beetje op de lijn letten
ik let er altijd op idiootquote:Op maandag 18 november 2019 10:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die ken ik niet. De gewone is zwaar superieur aan merken als Milner.
Maar goed dat je op de lijn let. Dit zouden meer mensen moeten doen.
@:jancees @:drizzt
vraag aan je lieve moederquote:Op maandag 18 november 2019 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je zo smerig dik bent? Of is dat een onterecht imago?
twitter:bdtilburg twitterde op maandag 18-11-2019 om 10:35:32Rijkste Brabanders wonen in Alphen-Chaam, Tilburgers zijn het minst vermogend https://t.co/VeiWsfOvLm reageer retweet
Maar je hebt geen overgewicht dus? Ik had dan een verkeerd beeld van je.quote:Op maandag 18 november 2019 11:22 schreef JanCees het volgende:
ik leef snel daar hoort een biertje bij
wel ben gezellig dik niet viesdikquote:Op maandag 18 november 2019 11:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar je hebt geen overgewicht dus? Ik had dan een verkeerd beeld van je.
@:ggmm dank voor de snelle reactie op mijn TR. Jammer dat de VBL mods weer nergens te bekennen zijn en je alles weer zelf moet oplossen.
Ik zie het nu pasquote:Op maandag 18 november 2019 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het prijst voor je dat aangeeft
Domme kut
Pas het gewoon zelf aan.quote:Op maandag 18 november 2019 11:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar je hebt geen overgewicht dus? Ik had dan een verkeerd beeld van je.
@:ggmm dank voor de snelle reactie op mijn TR. Jammer dat de VBL mods weer nergens te bekennen zijn en je alles weer zelf moet oplossen.
welvaartsbuikje?quote:Op maandag 18 november 2019 11:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel ben gezellig dik niet viesdik
Pics?quote:Op maandag 18 november 2019 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik eet NU een passievrucht
Zonder schil
Gelukt. Jammer dat er altijd zo weinig in zit. Gelukkig had ik er nog 2.quote:
Tering wat domquote:Op maandag 18 november 2019 07:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tegen wie moet jequote:Op maandag 18 november 2019 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kaartjes binnen voor bekerwedstrijd.
Benieuwd hoe de cupfighters het deze ronde gaan doen.
@:el-stinho
@:tjacka
Tegen wie moet jequote:Op maandag 18 november 2019 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kaartjes binnen voor bekerwedstrijd.
Benieuwd hoe de cupfighters het deze ronde gaan doen.
@:el-stinho
@:tjacka
heb veel op je gestemdquote:Op maandag 18 november 2019 11:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel ben gezellig dik niet viesdik
bedankt grote vriendquote:Op maandag 18 november 2019 12:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tegen wie moet je
[..]
heb veel op je gestemd
Wel de club van Rotterdamquote:Op maandag 18 november 2019 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sparta. Moet te doen zijn dus.
Wij zijn cupfighters. We kunnen van iedereen winnen.quote:Op maandag 18 november 2019 12:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel de club van Rotterdam
Toch een best grote stad..
daar ben ik blij meequote:Op maandag 18 november 2019 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jou genomineerd voor grootste zuiger.(ook op advies van @:el-stinho )
Kquote:Op maandag 18 november 2019 09:36 schreef GGMM het volgende:
@:doublepain zou nu 4 op een rij claimen, maar ik hou me wel aan de officiële spelregels.
Hoe is je relatie met superhartje eigenlijk?quote:Op maandag 18 november 2019 14:58 schreef Tjacka het volgende:
Misschien dat ik daar wel voor ga IPV modaspiraties.
Zeer goed.quote:Op maandag 18 november 2019 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe is je relatie met superhartje eigenlijk?
Yo René weet jij waarom je geen x b o x in je tekstvenster kunt invoeren (maar dan aan elkaar)quote:Op maandag 18 november 2019 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe is je relatie met superhartje eigenlijk?
xboxquote:Op maandag 18 november 2019 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Yo René weet jij waarom je geen x b o x in je tekstvenster kunt invoeren (maar dan aan elkaar)
ginigodquote:Op maandag 18 november 2019 16:10 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm bedankt voor je post makker ik heb het gelezen op mobiel(iphone)
@:donraja
quote:Op maandag 18 november 2019 16:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
xbox
?
edit: lol, waarschijnlijk foutje in de plug-in die ook voor playstation en bol zorgt
edit2:pleestation doet het ook niet
daar gaan de inkomsten
haalt @:GGMM de kerst?!
Dat is een goede vraag. Ik tag even de users die GGMM heel goed kennen.quote:Op maandag 18 november 2019 16:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
xbox
?
edit: lol, waarschijnlijk foutje in de plug-in die ook voor playstation en bol zorgt
edit2:pleestation doet het ook niet
daar gaan de inkomsten
haalt @:GGMM de kerst?!
Omdat je een addblocker draaitquote:Op maandag 18 november 2019 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Yo René weet jij waarom je geen x b o x in je tekstvenster kunt invoeren (maar dan aan elkaar)
Maar ik heb FOK! greenlisted (of hoe je dat ook wil noemen) een groen duimpje er bij, dan blokkeert die toch niet.quote:Op maandag 18 november 2019 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je een addblocker draait
wat overigens niet toegestaan is!!
vermoeden van photoshop.quote:Op maandag 18 november 2019 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ik heb FOK! greenlisted (of hoe je dat ook wil noemen) een groen duimpje er bij, dan blokkeert die toch niet.
[ afbeelding ]
@yvonne weet misschien wel hoe dat komt of zij gelooft jou ook niet!quote:Op maandag 18 november 2019 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ik heb FOK! greenlisted (of hoe je dat ook wil noemen) een groen duimpje er bij, dan blokkeert die toch niet.
[ afbeelding ]
Blijkbaar wel. Geen idee eigenlijk hoe die shit werkt. FB / Autoparse (of hoe het heet) stuk? hier een topic dat erover gaat, wellicht vind je daar je antwoord.quote:Op maandag 18 november 2019 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm, ik twijfel nu over mijn stem voor Meest behulpzame user.quote:Op maandag 18 november 2019 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Geen idee eigenlijk hoe die shit werkt. FB / Autoparse (of hoe het heet) stuk? hier een topic dat erover gaat, wellicht vind je daar je antwoord.
Dank voor de mention, afgehandeld.quote:Op maandag 18 november 2019 16:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik doe mijn plicht en heb een TR gemaakt. Sorry makker @:elan
@:lenny_leonard
Als Yvonne dit niet gelooft dan heeft Elan een GROOT PROBLEEM.quote:Op maandag 18 november 2019 16:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:yvonne weet misschien wel hoe dat komt of zij gelooft jou ook niet!
was helaas niet in Nederland vriendquote:Op maandag 18 november 2019 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor de mention, afgehandeld.
[..]
Als Yvonne dit niet gelooft dan heeft Elan een GROOT PROBLEEM.
Welkom terug trouwens maatGisteren wel kerk gegaan of wegens privé-omstandigheden niet gelukt?
In het buitenland hebben ze ook kerken. Of telt dat niet?quote:Op maandag 18 november 2019 16:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was helaas niet in Nederland vriendmoest met spoed naar het buitenland dit weekend
google maps zei van niet.quote:Op maandag 18 november 2019 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In het buitenland hebben ze ook kerken. Of telt dat niet?
slap excuusquote:Op maandag 18 november 2019 16:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was helaas niet in Nederland vriendmoest met spoed naar het buitenland dit weekend
Was weekendje wegquote:Op maandag 18 november 2019 18:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom ben je in Duitsland maat
Bedankt vriendquote:
Mokersaai.quote:Op maandag 18 november 2019 18:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bedankt vriendhoe was Noord-Ierland - Nederland? Ik ben best teleurgesteld dat Stengs geen minuten heeft gekregen
Hoe ist maatquote:Op maandag 18 november 2019 18:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was weekendje weg
De vrouw wil nu cosmetica dingen hebben en dat schijnt daar goedkoper te zijn
ik heb 6 flessen gin
@:picommp
Ik woon dan ook niet meer in Tilburg.quote:Op maandag 18 november 2019 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
twitter:bdtilburg twitterde op maandag 18-11-2019 om 10:35:32Rijkste Brabanders wonen in Alphen-Chaam, Tilburgers zijn het minst vermogend https://t.co/VeiWsfOvLm reageer retweet
!
@:kapiteintje
@:atypisch
@:donraja
BROEKHOVENED
Wat een zielige irritante gast is dat zeg.quote:Op maandag 18 november 2019 19:18 schreef Caland het volgende:
Waarom is die gozer eigenlijk voor Willem II? @:lenny_leonard
ooit meer naarquote:Op maandag 18 november 2019 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een zielige irritante gast is dat zeg.
Dat hele Pownews is van hetzelfde niveau als die schijtlollige Youtube-shows.
Ik kijk hier ooit meer naar.
ooit meer naarquote:Op maandag 18 november 2019 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een zielige irritante gast is dat zeg.
Dat hele Pownews is van hetzelfde niveau als die schijtlollige Youtube-shows.
Ik kijk hier ooit meer naar.
Die mentionquote:Op maandag 18 november 2019 18:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was weekendje weg
De vrouw wil nu cosmetica dingen hebben en dat schijnt daar goedkoper te zijn
ik heb 6 flessen gin
@:picommp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |