zijn probleemquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is er niet wegens privé omstandigheden. Maandag is ie er weer.
Journalistenquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:22 schreef onlogisch het volgende:
@:Wereldgozer @:Lenny_Leonard
https://www.ad.nl/binnenl(...)-amsterdam~a19e9bff/
Na het zien van dat onrecht geneuzel met die Limburgers hoop ik van harte dat die 2 debielen door een stel Amsterdamse Marokkanen zijn beroofd.
pan fried in de boterquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heerlijk. Hoe maak jij die picanha klaar?
Ik had je gekozen bij één van de awards. Of twee zelfs.quote:
shishaquote:Op zaterdag 16 november 2019 01:24 schreef Doublepain het volgende:
Shisha vandaag was matig, beetje misselijk
haha skklquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had je gekozen bij één van de awards. Of twee zelfs.
Had wel een bedankje verwacht..
Heftigquote:Op zaterdag 16 november 2019 01:24 schreef Doublepain het volgende:
Ik wird gementioned.quote:Op zaterdag 16 november 2019 08:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij wordt nergens genoemd zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wird gementioned.WirdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Proleet.quote:Op zaterdag 16 november 2019 01:24 schreef Doublepain het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |