*Kutweekendquote:
ik zie het en niet de minste, dank je welquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had je gekozen bij één van de awards. Of twee zelfs.
Had wel een bedankje verwacht..
Zekerquote:Op zaterdag 16 november 2019 09:17 schreef Caland het volgende:
Zo intochtje kijken, daarna voetballen, derde helft, stappen. Helemaal niks mis mee
Wat vond je van de intocht?quote:Op zaterdag 16 november 2019 09:17 schreef Caland het volgende:
Zo intochtje kijken, daarna voetballen, derde helft, stappen. Helemaal niks mis mee
Niet zwart genoegquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vond je van de intocht?
TR meegepakt omdat je meer zwart wil.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet zwart genoeg
Geen boot
Kut paard
Kut intocht en anders niks
"intocht"quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vond je van de intocht?
Smerige leugenaarquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR meegepakt omdat je meer zwart wil.
Racist
Wanstaltige leugenaarquote:Op zaterdag 16 november 2019 16:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Crewbash, nieuwe TR gezet.
zijn armen breekquote:Op zaterdag 16 november 2019 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben erg kwaad dat mijn sympathieke jeugdteam vandaag is genaaid tegen een erg onsympathieke Brabantse tegenstander. Ik hoop dat de clubscheidsrechter van de tegenstander vandaag nog allebei zijn armen breek zodat hij een poosje niet meer kan fluiten.
Je ziet dat ik nog steeds witheet ben waardoor ik dit soort fouten maak.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
zijn armen breek![]()
@:GGMM
@:maxi-mus
@:Caland
@:Kingroland
@:Lenny_leonard
breekquote:Op zaterdag 16 november 2019 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben erg kwaad dat mijn sympathieke jeugdteam vandaag is genaaid tegen een erg onsympathieke Brabantse tegenstander. Ik hoop dat de clubscheidsrechter van de tegenstander vandaag nog allebei zijn armen breek zodat hij een poosje niet meer kan fluiten.
Jammer dat je twijfelt. (dank voor de stem)quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
breek
Ik twijfel een beetje over mijn stem op jou in dit topic:
JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!
Oh en verder: YANNICKED
Wie was trouwens de tegenstander? Moeten we gaan rellen? Laat me raden; Helmond?quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer dat je twijfelt. (dank voor de stem)
Someren. Penalty tegen gekregen voor een terugspeelbal.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie was trouwens de tegenstander? Moeten we gaan rellen? Laat me raden; Helmond?
Helmond zal denk ik aan de wijk liggen dan. Even expert erbij halen @Scarface88quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Someren. Penalty tegen gekregen voor een terugspeelbal.
Helmond hebben we pas tegen gespeeld. Sportief team en dito coaches en ouders.
Gelukkig staan we na het gelijkspel van vandaag nog steeds bovenaan. #allesnogineigenhand
Je doet het in ieder geval beter dan PSV.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Someren. Penalty tegen gekregen voor een terugspeelbal.
Helmond hebben we pas tegen gespeeld. Sportief team en dito coaches en ouders.
Gelukkig staan we na het gelijkspel van vandaag nog steeds bovenaan. #allesnogineigenhand
Someren. Voetbalveld van Asten ligt dicht in de buurt, daardoor was ik even in de war. En nog steeds witheet.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Helmond zal denk ik aan de wijk liggen dan. Even expert erbij halen @:scarface88
Trouwens Asten of Someren? Ik zag de edit welAsten volgens mij wel ooit tegen gespeeld. NWC is dat toch? Daar is niks mis mee. Behalve dat die gasten er geen reet van konden. Ze werden hier de Nooit Winnende Club genoemd.
Mijn team heeft dan ook een prima coach.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je doet het in ieder geval beter dan PSV.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn team heeft dan ook een prima coach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |