daar ben ik blij meequote:Op maandag 18 november 2019 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jou genomineerd voor grootste zuiger.(ook op advies van @:el-stinho )
Kquote:Op maandag 18 november 2019 09:36 schreef GGMM het volgende:
@:doublepain zou nu 4 op een rij claimen, maar ik hou me wel aan de officiële spelregels.
wow, deze man is woedend.quote:
Hoe is je relatie met superhartje eigenlijk?quote:Op maandag 18 november 2019 14:58 schreef Tjacka het volgende:
Misschien dat ik daar wel voor ga IPV modaspiraties.
Zeer goed.quote:Op maandag 18 november 2019 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe is je relatie met superhartje eigenlijk?
Yo René weet jij waarom je geen x b o x in je tekstvenster kunt invoeren (maar dan aan elkaar)quote:Op maandag 18 november 2019 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe is je relatie met superhartje eigenlijk?
xboxquote:Op maandag 18 november 2019 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Yo René weet jij waarom je geen x b o x in je tekstvenster kunt invoeren (maar dan aan elkaar)
ginigodquote:Op maandag 18 november 2019 16:10 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm bedankt voor je post makker ik heb het gelezen op mobiel(iphone)
@:donraja
quote:Op maandag 18 november 2019 16:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
xbox
?
edit: lol, waarschijnlijk foutje in de plug-in die ook voor playstation en bol zorgt
edit2:pleestation doet het ook niet
daar gaan de inkomsten
haalt @:GGMM de kerst?!
Dat is een goede vraag. Ik tag even de users die GGMM heel goed kennen.quote:Op maandag 18 november 2019 16:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
xbox
?
edit: lol, waarschijnlijk foutje in de plug-in die ook voor playstation en bol zorgt
edit2:pleestation doet het ook niet
daar gaan de inkomsten
haalt @:GGMM de kerst?!
Omdat je een addblocker draaitquote:Op maandag 18 november 2019 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Yo René weet jij waarom je geen x b o x in je tekstvenster kunt invoeren (maar dan aan elkaar)
Maar ik heb FOK! greenlisted (of hoe je dat ook wil noemen) een groen duimpje er bij, dan blokkeert die toch niet.quote:Op maandag 18 november 2019 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je een addblocker draait
wat overigens niet toegestaan is!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |